دانشگاه های دولتی چین

دانشگاه تسینگ هوا چین در پایتخت چینی پکن قرار دارد و یکی از نخبگان لیگ C9 است که در سال 1911 تاسیس شد. دانشگاه تسینگ هوا اکنون دارای بیش از 46،000 دانشجو است. دانشگاه تسینگ هوا که یکی از دانشگاه های دولتی چین می باشد در زمینه معماری، مهندسی عمران و علوم مواد جزء بهترین دانشگاه جهانی QS قرار گرفته است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه های دولتی چین

چین دارای 39 موسسه در رتبه بندی دانشگاه جهانی QS در سال 2018 را شامل می شود. چین دارای جایگاه پر از اختراع، کشف و خلاقیت است تا بتواند کمک های خود را به جهان حفظ کند. به همین علت، دانشگاه ها سنت شگفت انگیز چین را تحویل می دهند و آنها را در کنار دانشگاه های برتر دنیا قرار می دهند. در رتبه بندی دانشگاه های جهان، دانشگاه های حقوقی، تجاری، مهندسی و پزشکی جهت تحصیل در چین جایگاهی برجسته ای برای شهرت و اعتبار خود دارند.

دانشجویان بین المللی در چین

طبق ICEF Monitor، حدود 442،773 دانشجوی بین المللی در چین در سال 2017 این کشور را برای تحصیل انتخاب کرده اند (افزایش 11 درصدی نسبت به سالهای قبل)، در حالی که بیش از نه میلیون دانشجو هر ساله امتحان ورود به دانشگاه را می دهند و چین را بعنوان یکی از بزرگترین سیستم های آموزشی در جهان می نامند.

دانشجویان بین المللی در چین

تا سال 2020، دولت چین قصد دارد تا 500،000 دانشجوی بین المللی در آموزش عالی چین ثبت نام کند و به نظر می رسد در مسیر دستیابی به هدف قرار گرفته است. برای حمایت از این هدف، تعداد زیادی از بورس تحصیلی بین المللی در سراسر کشور ارائه می شود

دوره های تحصیل در دانشگاه های چین

در چین، شما می توانید برخی از بهترین موسسات و دانشگاه ها را پیدا کنید، که برای آموزش هوشمندترین دانش آموزان شناخته شده است و منجر به جلب رضایت شان می شود. دانشگاه های برتر در چین بهترین فرصت را برای دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می دهند. برای مثال، دانشگاه پکن دارای موضع قوی در فهرست رتبه بندی دانشگاه است و همچنین یکی از دانشگاه ها و سازمان های شگفت انگیز و دولتی در چین است. با توجه به وضعیت رو به رشد جهانی چین در زمینه تجارت، گردشگری و آموزش و پرورش، تحصیل در چین، افزایش قابل توجهی از محبوبیت را شاهد است.

دانشگاه دولتی پکن

یکی از معتبرترین دانشگاه های برتر در چین، دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین است که یک دانشگاه معتبر تحقیقاتی متعلق به لیگ C9 چین می باشد. تاسیس پکن در سال 1898 صورت گرفته، دانشگاه پکن هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی را پذیرا است و از سال 1981 همکاری خود را با Freie Universität برلین حفظ کرده است. علاوه بر این در زمینه های علمی دانشگاه های پکن پیشرو هستند. دانشگاه پکن در رتبه 38 در جهان و نهم در آسیا رتبه بندی شده و همچنین در رتبه 37 در 46 نفر از افراد تحت پوشش رتبه بندی شده و رتبه 50 را در 26 جایگاه از جمله زبان های مدرن، زبان شناسی، شیمی، دندانپزشکی ، معدن و مهندسی معادن و سیاست و اداره امور اجتماعی ارائه میدهد.

تحصیل در دانشگاه فودان

دانشگاه فودان در چهار دانشگاه در شانگ های، یکی از بزرگترین مراکز مالی و تجارت کشور گسترش یافته است. یکی دیگر از اعضای لیگ C9 و همچنین در حال حاضر رتبه هفتم را در آسیا دارد، دانشگاه فودان دارای ثبت نام فعلی فقط کمتر از 32،000 دانش آموز است و به عنوان یکی از مدارس انتخابی چین شناخته می شود. دانشگاه فودان در بین دانشگاه های برتر دنیا در 26 موضوع در سال 2017 بهترین ها را برای زبان های مدرن، شیمی، علوم مواد و سیاست ها دارد که در میان 50 نفر برتر در سراسر جهان قرار دارد. جهت ادامه تحصیل در چین متخصصان و کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند شما را در این زمینه به بهترین شکل ممکن یاری رسانند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *