دانشگاه هاست چین

تمام برنامه های کارشناسی در دانشگاه هاست چین جنوبی 4 سال است. هزینه تحصیل دانشجویان 26،000 CNY /YEAR برای دانشجویان پذیرفته شده در همه رشته ها می باشد. واجد شرایط بودن برای متقاضی دارنده مدرک لیسانس و همچنین متقاضیان کشورهای غیر انگلیسی زبان، داشتن مدارک TOEFL IBT 80 /CBT 210 /PBT 550 یا بالاتر است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه هاست چین

جهت تحصیل در چین دانشگاه هاست به عنوان موسسه فناوری جنوب این کشور شناخته شده است، این دانشگاه برای اولین بار در سال 1952 تاسیس شد. در آن زمان چندین موسسه بزرگ فناوری در ولایت گوانگدونگ متحد شدند این اتحاد در خصوص استعدادهای درسی مهندسی و تکنولوژی بود. در سال 1995، هاست برای پیوستن به لیست “پروژه 211” تصویب شد، که یک تلاش ملی در زمینه تقویت موسسات آموزش عالی به عنوان یک اولویت ملی برای قرن 21 است. سپس در سال 2001، دانشگاه عضو “پروژه 985” شد، که مهم ترین پروژه آموزش و پرورش دولتی برای تاسیس دانشگاه های جهان است.

آموزش در دانشگاه هاست چین

دانشگاه هاست چین جنوبی یک دانشگاه آموزش و تحقیق چند رشته ای در چین است که مستقیما توسط وزارت آموزش و پرورش پشتیبانی می شود. این دانشگاه واقع در گوانگژو، سومین شهر بزرگ در چین، است. این شهر دارای شهرت قوی در زمینه علوم، مهندسی و فناوری اطلاعات و ادغام اقتصاد با کیفیت بالا، قوانین و برنامه های زبان و فرهنگ چینی را در رشته های خود دارد.

آموزش در دانشگاه هاست چین

در حال حاضر بیش از 2000 دانشجوی بین المللی از بیش از 120 کشور در مقطع کارشناسی و دوره های تحصیلات تکمیلی SCUT در زبان انگلیسی و چینی تحصیل کرده اند. در این دانشگاه رشته های اقتصاد و تجارت بین المللی، علوم کامپیوتر و فناوری، مدیریت بازرگانی، مهندسی عمران، مهندسی محیط زیست به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

دانشگاه فناوری هاست چین

دانشگاه فناوری چین (SCUT) با اتخاذ تصمیم به انجام فعالیت های فعال و کارآمد در محیط آموزشی جهانی و فعالیت های علمی بین المللی، ارتباطات و شرکت های خود را با بیش از 50 دانشگاه خارج از کشور تاسیس کرده و متعهد به برنامه های متعددی جهت ارتقاء استعداد و تحقیقات علمی است. دانش آموزان بین المللی از بیش از 100 کشور در محوطه دانشگاه، با مطالعه زبان چینی و فرهنگ، علوم طبیعی، مهندسی و مدیریت کسب و کار آشنا می شوند. SCUT واقع در گوانگژو است که بسیار نزدیک هنگ کنگ و ماکائو می باشد، این دانشگاه دارای دو محوطه دانشگاه و اسکان است.

پذیرش در دانشگاه هاست چین

مدرک کارشناسی ارشد در دانشگاه هاست در تمام برنامه ها 2 سال است. هزینه تحصیل 44،500 یورو برای دانشجویان MBA و 32،000 یورو در سال برای دانشجویان برق و کامپیوتر می باشد. شرایط و مدارک جهت پذیرش در دانشگاه هاست چین جنوبی برای تحصیلات بین المللی در برنامه های کارشناسی متوسطه به زبان انگلیسی به قرار زیر می باشد:

  • مدارک دبیرستان و دیپلم با استاندارد خوب
  • متقاضیانی که از کشورهای غیر انگلیسی زبان هستند، باید یک نمره TOEFL به ترتیب 68/190/520 یا 5/5 آیلتس را ارسال کنند.
  • کپی یا اسکن از دیپلم دبیرستان
  • گواهینامه مهارت انگلیسی TOFEL و IELTS
  • فرم درخواست
  • کپی یا اسکن از فرم بررسی خارجی
  • اسکن کپی گذرنامه

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) با بهره گیری از کادری مجرب راه تحصیل شما در کشور چین را هموار نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به هزینه زندگی در چین می توانید به وب سایت ما نیز مراجعه نمایید. رتبه جهانی دانشگاه هاست 356 است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *