دانشگاه نانکای چین

دانشگاه نانکای چین (NKU) یک دانشگاه کلیدی چند رشته ای با برنامه درسی کامل است که شامل علوم انسانی، فن آوری، علوم طبیعی، علوم پزشکی و هنر می باشد. دانشگاه نانکای که در سال 1919 تاسیس شد. این دانشگاه یکی از معتبر ترین دانشگاه های خارج از کشور جهت تحصیل در چین است و عضو گروه دانشگاهی 985 و 211 می باشد. مشاورین ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر شما را با چارچوب تحصیل در این دانشگاه بیشتر آشنا خواهند کرد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

درباره دانشگاه نانکای چین

دانشگاه نانکای یک دانشگاه کلیدی چند رشته ای است که مستقیما تحت نظارت وزارت آموزش قرار دارد. این دانشگاه در تیانجین در ساحل دریای بوهای واقع شده است. دانشگاه نانکای آموزشگاه نخست وزیر محبوب چین(ZHOU ENLAI) بوده است. در طول جنگهای ضد ژاپنی ( در سالهای 1945-1937)، دانشگاه نانکای، دانشگاه پکن و دانشگاه چینهوا در شهر کون مینگ با یکدیگر متحد شدند و دانشگاه معروف متحد جنوب غربی را تشکیل دادند که در بسیاری از موارد به عنوان ستاره شمالی آموزش عالی در سراسر چین تحسین می شود.

دانشگاه نانکای در سال 1919 توسط فرهیختگان مشهور میهن پرست ( ZHANG BOLING و YAN XIV) تاسیس شد. از زمان تاسیس، دانشگاه شعار رسمی خود را ” وقف خدمات عمومی، کسب توانایی های کامل و اشتیاق به پیشرفت روزانه” یا به اختصار ” تعهد و توانایی ” اتخاذ کرد. در قرن گذشته اهداف وطن پرستی، ایثارگری، نوآوری و روحیه کار تیمی و فلسفه هنر برای کنترل کشور، علم برای تقویت کشور و کار برای توسعه کشور و رسالت شناخت چین و خدمات چین توسعه پیدا کرده است. دانشگاه نانکای با استفاده از این اصول بنیادی، متعهد به پرورش استعدادها و دنبال کردن تحصیلات عالی آکادمی برای رفاه کشور و ترویج تمدن و ایجاد یک دانشگاه برتر در سراسر جهان شده است.

دانشگاه نانکای یک دانشگاه جامع است که طیف وسیعی از رشته های علمی را ارائه می دهد. این دانشگاه به خاطر تعادل سازی بین دوره های هنر و علوم و داشتن اصول ثابت و تاکید ویژه ای که بر روی نوآوری و کاربردی بودن دارد شناخته شده است. دانشگاه NKU از متخصصین پر انرژی، بسیار ماهر و با استعداد بالا تشکیل شده است و به نتایج تحقیقاتی تحسین برانگیز زیادی دست پیدا کرده است. دانشگاه نانکای قادر به ارائه دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و فوق دکترا در طیف وسیعی از رشته های علمی است. دانشگاه نانکای با ارائه رشته های مختلف علمی و سطح بالای تخصص به نیازهای کشور و توسعه اجتماعی و اقتصادی منطقه خدمت کرده است.

رتبه و رنکینگ دانشگاه نانکای چین

رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تایمز در سال 2019 شامل 1.250 دانشگاه است. این رتبه بندی بزرگترین جدول داده جامع بین المللی را ارائه کرده است. این تنها رتبه بندی دانشگاه های جهان است که دانشگاه های متمرکز بر تحقیقات را در تمامی رسالتهای اصلی قضاوت کرده است: در بخش های تدریس، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی. رتبه بندی تایمز از 13 شاخص دقیق برای ارائه جامع ترین و متعادل ترین مقایسه ها استفاده می کند که مورد اعتماد دانشجویان، دانشگاهیان و مسئولان دانشگاه است. محاسبات رتبه بندی سال 2019 توسط شرکت خدمات حرفه ای PRICEWATERHOUSECOOPER(PWC) انجام شده است. این تنها رتبه بندی دانشگاه های جهان است که به صورت مستقل به بررسی دقیق موضوعات به صورت کامل پرداخته است.

رنکینگ دانشگاه های جهان 2019

  • 351-400

رنکینگ دانشگاه های آسیا 2019

  • 45
رتبه و رنکینگ دانشگاه نانکای چین

رتبه و رنکینگ دانشگاه نانکای چین

رشته های دانشگاه نانکای چین

  1.  کسب و کار و مدیریت
  2. دیتاهای بزرگ
  3. مهارتهای ارتباطی
  4. کارآفرینی
  5. امور مالی
  6. نوآوری
  7. مدیریت و رهبری
  8. بازاریابی
  9. توسعه حرفه ای
  10. هنرهای تجسمی و رسانه
  11. بهداشت و روانشناسی
  12. آنتی میکروب و مقاومت آنتی بیوتیک
  13. سرطان
  14. مراقبتهای بهداشتی
  15. تکنولوژی مراقبتهای بهداشتی
  16. پرستاری
  17. تغدیه
  18. والدین و نگهداری از کودکان
  19. روانشناسی و سلامت روانی
  20. تاریخ
  21. تاریخ باستان
  22. باستان شناسی
  23. تاریخ بریتانیا
  24. تاریخ ایرلند
  25. تاریخ قرون وسطی
  26. تاریخ نظام
  27. تاریخ رم
  28. تاریخ اجتماع
  29. زبان ها و فرهنگ ها
  30. حقوق
  31. زبان شناسی
  32. مطالعات فرهنگی
  33. دوره های زبان
  34. آموزش انگلیسی
  35. آموزش ایتالیایی 
  36. آمواسپانیایی
  37. زبان شناسی
  38. طبیعت و محیط زیست
  39. سیاست و جهان مدرن
  40. علوم مهندسی و ریاضیات
  41. هوش مصنوعی و رباتیک
  42. بیولوژی و بیوتکنولوژی
  43. شیمی
  44. علوم زمین
  45. مهندسی 
  46. علوم انسانی
  47. ریاضی
  48. فیزیک
  49. مهارتهای تحصیل
  50. آموزش
  51. تکنولوژی و برنامه نویسی

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه نانکای چین

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه نانکای چین

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه نانکای چین

مشاورین ما از مزیت های تحصیل پزشکی در چین و همچنین هزینه زندگی در چین به صورت کامل باخبر هستند پس با موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید و قوانین پذیرش دانشگاه نانکای چین را از ما بخواهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *