دانشگاه لئون اسپانیا

دانشگاه لئون واقع در شمال اسپانیا، از سال 1979 یک دانشگاه عمومی بوده است. دانشگاه لئون اسپانیا دارای دو پردیس، یکی در شهر و دیگری 110 کیلومتری غرب در پونفرادا است. اعضای پردیس اصلی دانشگاه در لئون می توانند از تاریخ غنی شهر، که به دوران رومی باز می گردد، لذت ببرند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه لئون اسپانیا

هدف اصلی دانشگاه لئون اسپانیا آموزش متخصصان است که می توانند با چالش های دنیای رقابتی که در آن زندگی می کنند روبرو شوند و بتوانند دست به رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بزنند. لئون به عنوان یک دانشگاه کامل، نسبتا جوان است. آنها متعهد به تدریس، تحقیق و نوآوری هستند و تلاش می کنند تا از دانش انباشته شده خود به طور کامل بهره مند شوند تا جامعه ای فراهم کند، که فارغ التحصیلان فعال را برای ورود موفقیت آمیز به دنیای کار آماده کنند. جهت تحصیل در اسپانیا دانشجویان می توانند در رشته های معدن، مهندسی، پرستاری، فیزیوتراپی و مهندسی کشاورزی به تحصیل بپردازند.

آموزش در دانشگاه لئون اسپانیا

برخی از بخش های دانشگاه لئون اسپانیا به مراتب دارای تاریخچه طولانی تری هستند. مدرسه علوم دامپزشکی برای اولین بار در سال 1852 تاسیس شد. دانشگاه لئون با دانشگاه های دیگر بین المللی همکاری می کند، برای مثال با دانشگاه واشنگتن، که از حدود یک دهه پیش در لئون مستقر شد. همکاری با دانشگاه Xiangtan منجر به ایجاد یک موسسه کنفوسیوس در شهر شده است.

آموزش در دانشگاه لئون اسپانیا

معادن به لحاظ تاریخی برای استان بیرزو مهم است، که لئون و پونفرادا آن را تشکیل می دهند. دانشکده مهندسی معدن دانشگاه لئون ارتباط نزدیکی با شرکت های استخراج معدن در منطقه برقرار می کند، که نتیجه آن یک دوره کارآموزی برای دانشجویان در دوره های مربوطه در سال آخر دوره تحصیلی آنان است.

دوره های دانشگاه لئون اسپانیا

دانشگاه لئون دارای چهل دانشجوی کارشناسی است. دانشگاه لئون هشت دانشکده، شش مدرسه و دو مدرسه خصوصی دارد. همچنین دارای مدرسه زبان ها و یک مرکز فناوری اطلاعات می باشد. سیستم آموزشی اسپانیا شامل فعالیت های پژوهشی در اکثر زمینه های علمی و حوزه های فناوری است. از لحاظ حجم تحقیق، افتخار شامل علوم زندگی و مطالعات زیست شناسی و پزشکی می شود. در میان رشته های دیگر، تاکید بر روی تحقیقات انجام شده در زمینه های غذایی و کشاورزی، زمین و علوم و فناوری انرژی و صنعت، کامپیوتر و مهندسی هوا و فضا (اتوماسیون و ساخت، Cybernetics، هوش مصنوعی) قرار گرفته است.

دانشگاه لئون اسپانیا در سال 2018 دارای رتبه 201 تدریس اروپایی است و تحصیل در این دانشگاه اسپانیایی در رتبه خوب وزارت علوم ایران قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *