دانشگاه علوم پزشکی گرجستان
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دانشکده علوم پزشکی گرجستان یا بعبارتی دانشگاه علوم پزشکی گرجستان  و نهاد های آموزشی آن، امکان تحصیلات تکمیلی برای نزدیک به 500 رزیدنت پزشکی در 48 رشته متفاوت فراهم می کند.

پذیرش از دانشگاه علوم پزشکی گرجستان

تاثیر تنها دانشکده پزشکی دولتی ایالت گرجستان از زمان تاسیس آن حدود 200 سال پیش، در سال 1828، تاکنون از نقش اولین دانشکده پزشکی ایالت تا بهینه سازی سیاست های بهداشت و سلامت امروزی در گرجستان و فراتر از آن در آموزش، اکتشاف و خدمت گسترش یافته است.پذیرش از دانشگاه علوم پزشکی گرجستان

تجربه آموزشی دانشکده پزشکی گرجستان  با پردیس اصلی آن در شهر آگوستا و پردیس های مطالعات بالینی ناحیه ای برای دانشجویان سال سوم و چهارم به همراه پردیس شهر آتن (واقع در ایالت گرجستان) برای دانشجویان سال های بالاتر از چهار با همکاری دانشگاه گرجستان پیوند خورده است.

دانشکده پزشکی ایالت در بیش از 200 پایگاه در سراسر ایالت آموزش های بالینی ارائه می دهد که دانشجویان تجربه آشنایی با طیف گسترده ای از داروها تا کار در مراکز مراقبت های عالی تخصصی و بیمارستان های کوچک و خصوصی را با تحصیل در گرجستان کسب کنند.

تحصیل در دانشکده پزشکی گرجستان

محققان دانشکده پزشکی گرجستان و موضوعات تحقیقاتی شان بیشتر بر بیماری های مربوط به قلب و عروق، سرطان، علوم اعصاب و رفتار شناختی، بهداشت عمومی پیشگیرانه، پزشکی ترمیمی، ژنگان شناسی وپزشکی شخصی متمرکزند که جمعیت کثیری از بزرگسالان و کودکان آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهند. همچنین، دانشکده مطالعات بالینی مان تخصص و اطلاعات خود را با پزشکان و بیماران 80 درمانگاه و بیمارستان ایالت به اشتراک می گذارند.

موفقیت یک انتخاب است. خوشحالیم که شما تحصیل در دانشگاه آگوستا را برای آینده خود در نظر گرفته اید.

دانشگاه آگوستا گرجستان

دانشگاه آگوستا، واقع در شهر آگوستا در ایالت گرجستان، یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی و مرکز تحصیل پزشکی و دندانپزشکی گرجستان است که به تعلیم و آموزش نسل آینده مخترعان، پیشگامان و پزشکان مسئول سلامت جامعه می پردازد. این دانشگاه صاحب سه پردیس در شهر آگوستا و ایستگاه های ماهواره ای متعدد در سراسر ایالت گرجستانست. دانشگاه آگوستا از پیشگامان پژوهش های نوین با تمرکز بر پیشرفت و غنی سازی تجربه های انسانی است.

دانشگاه آگوستا در کنار طیف گسترده ای از تحصیلات تکمیلی رشته های پزشکی و موقعیت های تحقیقاتی، امکان تحصیلات کارشناسی در رشته های مختلف علوم مقدماتی، اقتصادی و تربیتی را فراهم می نماید؛ دانشگاه آگوستا مرکز نوآوری آموزشی و بهداشتی ایالت گرجستانست.

طبق نظر کارشناس موسسه توسعه گران مهر ترکیب و همنشینی دانشکده های اقتصادی و پرستاری به همراه دانشکده پزشکی دولتی برجسته و تنها دانشکده دندانپزشکی ایالت، دانشگاه آگوستا را یک گزینه برتر برای دانشجویان امروز و پیشگامان فردا می سازد. بنابراین با کارشناسان ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) در ارتباط باشید تا بروزترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[button type=”rd_3dstroke_bt” size=”mediumlarge_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#2fa5dd” b_hover_color=”#79b900″ radius=”5″ url=”/telegram/telegarm-medical-channel/” target=”yes” position=”ta_center”]کانال تلگرام تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور[/button]
[button type=”rd_3dstroke_bt” size=”mediumlarge_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#2fa5dd” b_hover_color=”#79b900″ radius=”5″ url=”https://www.estahbanaty.org/study/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC/” position=”ta_center”]شرایط تحصیل در کشورهای دیگر[/button]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”medical-dental-education”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *