دانشگاه سنت توماس فیلیپین

دانشگاه سنت توماس فیلیپین یکی از چهار دانشگاه برتر فیلیپین است و به طور مداوم در بین 1000 دانشگاه برتر دنیا قرار دارد. UST هم به لحاظ بی انتها بودن آموزش با کیفیت بیش از چهارصد ساله کاتولیک برتر است و هم از نظر زمانی، چرا که به طور مداوم به نیازهای فعلی علمی دانشجویان و جامعه پاسخ می دهد. مقاله زیر را که در مورد این دانشگاه و تحصیل در فیلیپین به قلم متخصصین موسسه توسعه گران مهر نوشته شده است، حتما مطالعه کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

درباره دانشگاه سنت توماس فیلیپین

دانشگاه سلطنتی و وابسته به پاپ “سنت توماس”، دانشگاه کاتولیک کشور فیلیپین و یا به زبان ساده تر دانشگاه سنت توماس، یک دانشگاه پژوهش محور خصوصی واقع در مانیلای فیلیپین است. این دانشگاه در 28 آپریل سال 1611 توسط میگول دو بناویدز، سر اسقف اعظم مانیلا تاسیس شد.این دانشگاه قدیمی ترین منشور دانشگاهی در فیلیپین و آسیا را دارد و بر اساس ثبت نام های انجام شده در یک دانشکده، بزرگترین دانشگاه کاتولیک جهان به شمار می رود. این دانشگاه توسط order of preachers ( انجمن واعظان) رهبری و مدیریت می شود. دانشگاه سنت توماس فیلیپین تنها دانشگاهی است که سه بار توسط 4 تن از پاپ ها مورد بازدید قرار گرفته است: یک بار توسط پاپ پاول ششم در 28 نوامبر 1970، دو بار توسط پاپ جان پاول دون در 18 فوریه 1981، و 13 ژانویه 1995، و یک مرتبه توسط پاپ فرانسیس در 18 ژانویه 2015. قدیسان حامی این دانشگاه سنت توماس آکویناس و سنت کاترین الکساندریا هستند.

این دانشگاه از 7 دانشکده، کالج، مدرسه و موسسه تشکیل شده است که هر کدام از آنها در یکی از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری و واحد های آموزشی پایه به فعالیت مشغول هستند. برخی از رشته ها توسط کمیسیون آموزش عالی به عنوان مرکز برتری آکادمیک و مرکز توسعه شناخته شده اند. علاوه بر ان، این دانشگاه در فدراسیون ارزیابی آژانس های فیلیپین، توسط کمیسیون آموزش عالی به عنوان یکی از برترین موسسات نیز معرفی شد. در دسامبر سال 2019، طبق انجمن کمیسیون اعتبارسنجی کالج ها و دانشگاه های فیلیپین، دانشگاه سنت توماس بالاترین تعداد رشته های مورد تایید و معتبر را در کشور داشت.

در بین افرادی که در این دانشگاه خدمت کرده اند چندین نفر قدیس، رییسان جمهور فیلیپن، قهرمانان، هنرمندان، دانشمندان و شخصیت های دینی زیادی وجود داشته اند که همگی در کنار یکدیگر تاریخ این دانشگاه را به خوبی رقم زده اند. تیم ورزشی این دانشگاه Growling Tigers ( ببرهای غران) عضو انجمن ورزشی کشور فیلیپین است و چندین بار در رقابت ها برنده شده است. محوطه دانشگاه به عنوان یکی از قدیمی ترین مناطق فیلیپین قرار است در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شود در حالی که آرشیو دانشگاه سنت توماس به عنوان یکی از ارزشمند ترین و قدیمی ترین میراث سندی در این لیست قرار است به ثبت برسد.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه سنت توماس فیلیپین

تصمیم برای پذیرش دانشجویان در دانشگاه سنت توماس فیلیپین بر اساس ترکیبی از سوابق تحصیلی متقاضیان و نمرات اخذ شده توسط آنها در آزمون های استاندارد انجام می شود. مسئولین پذیرش در این دانشگاه مواردی از جمله نمرات دبیرستان دانشجوی متقاضی، معدل کل و نمرات آزمون های استاندارد وی را به عنوان اصلی ترین فاکتورهای انتخابی در نظر می گیرند و مورد بررسی قرار می دهد و در ادامه به مسائلی مانند مقاله و رنکینگ کلاس میپردازند. مسئولین کالج نیز سایر فاکتور ها مانند فعالیت های فوق برنامه، روابط، نامه پیشنهاد دانشجو، جغرافیای محل اقامت، نژاد، استعداد و کار های داوطلبانه دانشجوی داوطلب را مد نظر قرار میدهند.

  • محدوده نمره ACT 27 – 21
  • متقاضیانی که نتیجه آزمون ACT را تحویل می دهند 27%
  • ریدینگ آزمون ACT 25م 21
  • ریاضیات آزمون ACT 25م 19
  • نوشتن مقاله آزمون ACT 25م 21
  • ریدینگ آزمون ACT 75م 26
  • ریاضیات آزمون ACT 75م 26
  • نوشتن مقاله آزمون ACT 75م 27
  • میانگین نمره آزمون ACT تقریبا 24
  • نمرات آزمون ACT می بایست مورد پذیرش قرار گیرند.

شرایط مربوط به این آزمون برای دانشجویانی که قصد اخذ پذیرش در دانشگاه سنت توماس را دارند چیست؟

اطلاعات موجود در خصوص پذیرش دانشجویان در دانشگاه سنت توماس نشان می دهند که این دانشگاه معمولا دانشجویانی که در آزمون ACT نمره 21 به بالا کسب کرده اند را می پذیرد. متقاضیان موفق معمولا نمرات ACTی که جزو 43 درصد برتر در کشور بوده اند را ارسال می کنند. برای اخذ پذیرش در این دانشگاه حداقل نمره کسب شده در بخش نوشتن مقاله معمولا حدود 18 تخمین زده می شود. داوطلبان می بایست سعی کنند که نمره مقاله خود را به 24 یا بالاتر برسانند تا شانس خود را برای پذیرش بالا ببرند. متقاضیانی که نمره بالای 27 کسب میکنند فرصت خیلی خوبی برای اخذ پذیرش خواهند داشت. 27 درصد از دانشجویان نمره آزمون ACT را به دانشگاه سنت توماس ارائه می کنند.

رتبه و رنکینگ دانشگاه سنت توماس فیلیپین

رتبه و رنکینگ دانشگاه سنت توماس فیلیپین

رتبه و رنکینگ دانشگاه سنت توماس فیلیپین

  • 801+ [44] QS جهانی
  • 145 [45] QS آسیا

این دانشگاه توسط کمیته آموزش عالی فیلیپین به عنوان یکی از دانشگاه های برتر در فیلیپین به همراه دانشگاه فیلیپین (سیستمی) در نظر گرفته شده است. دانشگاه Ateneo de Manila و دانشگاه De La Salle niversity (سیستمی) به عنوان چهار تا از بزرگترین ها شناخته شده است.  از نظر بین المللی، این اولین و تنها دانشگاه در کشور است که توسط رتبه بندی دانشگاهی (QS) Quacquarelli Symonds با چهار ستاره برای برتری (پنج ستاره به عنوان برترین) به عنوان یک موسسه و با پنج ستاره در حوزه های استخدام پذیری، امکانات، تعهد اجتماعی، مسئولیت پذیری و مشارکت اجتماعی تشخیص داده شده است.

  • در رتبه بندی دانشگاهی QS آسیا رتبه (۱۴۵) در رتبه بندی دانشگاه جهانی QS  (801+)
  • و در رتبه بندی استخدام پذیری فارغ التحصیلی QS (201+)

رشته های دانشگاه سنت توماس فیلیپین

دانشگاه مقدس و سلطنتی سانتو توماس، دانشگاه کاتولیک فیلیپین، یا ساده شده آن دانشگاه سانتو توماس (UST) یک دانشگاه تحقیقاتی کاتولیک رومی خصوصی در مانیل فیلیپین است. میگوئل د بنویدس، اسقف اعظم مانیل، در تاریخ 28 آوریل 1611 تاسیس شده است و دارای قدیمی ترین منشور دانشگاهی موجود حال حاضر دانشگاه در فیلیپین و آسیا است و یکی از بزرگترین دانشگاه های کاتولیک در جهان است که از نظر ثبت نام در یک محوطه دانشگاه یافت می شود. دانشگاه توسط فرماندهان پیشاهنگ اداره می شود. UST تنها دانشگاه است که توسط سه پاپ چهار مرتبه بازدید شده است: یک بار توسط پاپ پل VI در 28 نوامبر 1970، دو بار توسط پاپ جان پل II در 18 فوریه 1981 و 13 ژانویه 1995، و یک بار توسط پاپ فرانسیس در 18 ژانویه 2015. حامیان دانشگاه سنت توماس آکویناس و سنت کاترینا از اسکندریه میباشند.

این دانشگاه شامل چندین دانشکده، کالج، مدارس و مؤسسات مستقل است که هر کدام دارای مقطع های کاردانی، مقطع های کارشناسی و مقطع های کارشناسی ارشد و واحد های آموزش ابتدایی را تشکیل می دهند. چندین برنامه های تحصیلی توسط کمیسیون آموزش عالی (CHED) به عنوان مراکز برتر و مراکز توسعه مورد تایید قرار گرفته اند. علاوه بر این مجوز معتبر موسسه توسط CHED از طریق فدراسیون اعتبار آژانس های فیلیپین اعطا میشود. در دسامبر 2013 دانشگاه اعلام کرد که بیشترین تعداد برنامه های معتبر در کشور توسط انجمن کالج ها و دانشگاه های فیلیپین در کمیته اعتباربخشی PACUCOA شناخته شده است.

برجسته شامل سنت ها، رئیس جمهور فیلیپینی، قهرمانان، هنرمندان، دانشمندان، متخصصان و چهره های مذهبی که دارند.Thomasian های برجسته شامل مقدسین، هنرمندان، قهرمانان، روسای فیلیپینی، دانشمندان، متخصصان و شخصیت های مذهبی، که در تاریخ فیلیپین برجسته هستند، میباشند. تیم های ورزشی “ببرهای غول پیکر” هستند که عضو انجمن ورزشی دانشگاه فیلیپین هستند و برندگان جام قهرمانی هستند. شعبه دانشگاهی به عنوان یکی از حیاتی ترین مکان های فیلیپین در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است، در حالی که بایگانی های دانشگاه سانتو توماس به عنوان یکی از قابل ملاحظه ترین میراث اسناد و مدارک در نظر گرفته شده است که شامل حافظه یونسکو برنامه جهانی میباشد.

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه سنت توماس فیلیپین

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه سنت توماس فیلیپین

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه سنت توماس فیلیپین

دانش آموزان WalkingWe میدانند که آموزش عالی دانشگاهی یک سرمایه گذاری بزرگ است و به همین دلیل است ما تصمیم گرفته ایم که یک برنامه ریزی مقرون به صرفه برای شما و خانواده تان ایجاد کنیم. ما آماده ایم تا با توجه شخصی به منظور کمک به شما برای انجام سریع و آسان این پروسه شما را یاری نماییم. اگر بورسیه تحصیل پزشکی در فیلیپین و کمک های مالی به طور مستمر هزینه تحصیل و هزینه های شما را پوشش نمی دهد، شما می توانید ما به التفاوت را از طریق اخذ وام دانشجویی یا ایجاد یک طرح پرداخت ماهانه با سود 0% از طریق دفتر کسب و کار ما، پرداخت نمایید.

هزینه های تحصیلی و شهریه ها را با کلیک روی دکمه های زیر نشان داده می شود. برای کسب آگاهی بیشتر اقامت فیلیپین با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *