دانشگاه جنگجو چین

دانشگاه جنگجو که به طور عامیانه به آن جنگدا نیز گفته می شود یکی از دانشگاه های دولتی کشور چین محسوب می شود که در سال 1956 تاسیس شد. دانشگاه جنگجو چین واقع در حومه کلان شهر جنگجو ست که متشکل از سه دانشگاه جنگجو، دانشگاه پزشکی هنان و دانشگاه علوم تکنولوژی جنگجو می باشد و از جمله موسسات بزرگ تحصیلات عالی در کشور چین به حساب می آید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه جنگجو چین

جهت تحصیل در چین دانشگاه جنگجو در حوزه های تحصیلی متنوع از جمله علوم، مهندسی، پزشکی، ادبیات، تاریخ، فلسفه، حقوق، اقتصاد، علوم مدیریتی، آموزش، کشاورزی و هنر فعالیت دارد و در چهار رشته شیمی، پزشکی بالینی، علم مواد و مهندسی جزء 1% برگزیده از دانشگاه های برتر جهانی شناخته شده است. این دانشگاه متشکل از 47 بخش در حوزه های پزشکی، علوم انسانی، علوم و مهندسی می باشد و دارای 330 مرکز تحقیقات علمی در زمینه های مختلف است.

دوره های دانشگاه جنگجو چین

دانشگاه جنگجو با 205 دانشگاه دیگر در 41 کشور از جمله ایالات متحده و انگلیس همکاری می کند و در پی هشت برنامه ارتباط خارجی چین، با دانشگاه های معتبری از جمله دانشگاه موناش، دانشگاه ویسکونزین، دانشگاه وارسا و آکادمی موسیقی بلاروس روابط همکاری بین دانشگاهی برقرار کرده است.

دانشگاه جنگجو در سال 2016، رتبه 31 در بین المللی سازی دانشگاه ها و دانشکده های چین را تساحب کرد. این دانشگاه در حال حاظر مشغول به توسعه مجموعه ای از بیمارستان ها با حضور 36 نفر از متخصصان اصلی ملی و بیش از 30000 تخت برای آمادگی به پاسخگوی به بیش از 8.17 میلیون بیمار در سال است، تا به قطب بزرگ صنعت پزشکی چین تبدیل شود.

دوره های دانشگاه جنگجو چین

هزینه تحصیل در جنجگو چین

دانشکده آموزش های بین المللی (SIE) منحصرا برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته شده است. حدود 1700 دانشجوی خارجی از 70 کشور مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستندT که بیش از 10 درصد آنان از بورسیه کامل این دانشگاه بهره می برند. پذیرش دانشجویان در این دانشگاه 62 ساله بر اساس بررسی سوابق تحصیلی و نمرات دانشجویان صورت می گیرد.

درصد پذیرش این دانشگاه 40 تا 50% است که می توان گفت درصد پذیرش در این موسسه عالی چینی متوسط است. هزینه تحصیل در جنجگو بسیار مناسب است و در واقع جنجگو با دیگر دانشگاه ها در رقابت است تا خدمات دانشگاهی را با بهترین و مناسب ترین هزینه به دانشجویان خارجی ارائه دهد. همچنین از لحاظ ارائه خدمات رفاهی و دادن بورسیه تحصیلی در چین، برای دانشجویان خارجی و متقاضیان مناسب ترین گزینه محسوب می شود.

شرایط زندگی و تحصیل در جنگجو چین

شرایط زندگی و تحصیل در جنجگو بسیار مساعد است و آن هم به دلیل وجود خوابگاه های زیبا و راحت، کتابخانه های جامع، کلاس های مجهز، بیمارستان های شناخته شده و تراز اول جهانی جهت استفاده برای برنامه های پزشکی بالینی، زمین های ورزش رایگان، مراکز فیتنس، موزه، فروشگاه ها، مراکز درمانی می باشد. فعالیت های متنوعی نیز در طول هر ترم برای دانشجویان در نظر گرفته می شود، از جمله فعالیت های آکادمیکی، تفریحی، فعالیت های ورزشی، مسابقات عکاسی، جشن های مناسبتی می باشد.

جهت ادامه تحصیل در چین این دانشگاه در پی این است که انتظارات مردم از تحصیلات عالی را به بهترین نحو پاسخگو باشد و نشان دهد، که یک دانشگاه دولتی می تواند به بهترین نحو به توسعه ملی بپردازد. با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *