دانشگاه جراح پاشا استانبول

گروه های جراحی جهت تحصیل در ترکیه در دانشگاه جراح پاشا استانبول برای اطلاعات بیشتر در این مقاله آورده شده است. بیهوشی، جراحی کودکان، جراحی عمومی، جراحی قفسه سینه، جراحی قلب و عروق، جراحی چشم، بحش اورژنس زنان و مامایی و جراحی گوش و حلق و جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی و جراحی آسیب شناسی، جراحی پلاستیک، آورولوژی می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه جراح پاشا استانبول

آموزش مدرن و تحصیل پزشکی ترکیه در 14 ماه می 1827 توسط محمود دوم در ترکیه با نام دارالفنون استانبول تاسیس شد. با کمک اصلاحات پزشکی که در سال 1933 انجام شد مدارس پزشکی در شهر استانبول تشکیل شد. یکی از بیمارستان ها با نام جراح پاشا نام گذاری شد که این نام از نام محمود پاشا گرفته شده است که در زمان سلطان مراد و سلطان محمود جراح قصر بوده است و بعد از آن به یک وزیر بزرگ تبدیل شده است. در 14 دسامبر 1930 اتاتورک از بیمارستان و از وضعیت بیمارستان دیدن کرد و خواستار گسترش امکانات بیمارستان شد.

زبان در دانشگاه پاشا استانبول

 

زبان در دانشگاه پاشا استانبول

دانشکده پزشکی جراح پاشا نتیجه تقسیم شدن دانشگاه پزشکی به واحد ها و بخش های جداگانه در سال 1967 است با اخرین تجهیزات پزشکی و از ابتدای سال تحصیلی یک نگرش نوآورانه ایجاد کرده است و دانشجویان را با آخرین تحولات در دنیای پزشکی آشنا می کند و تحقیقات پزشکی و علمی توسط کارکنان دانشگاهی انجام می شود که شهرت جهانی دارند. در سال 1987 یک بخش پزشکی با زبان انگلیسی در آن تشکیل شد و همچنین گروهی برای علوم زیست شناسی وجود دارد.

آموزش در دانشگاه جراح پاشا استانبول

هییت علمی فعالیت های اضافی برای دانشجوبان خود در تسهیلات در کتابخانه و ورزش ارائه می دهد تعداد زیادی از باشگاه های دانشجویی وجود دارد که دانشجویان می توانند در آن فعالیت داشته باشند. هئیت علمی بیشترین خدمات بهداشتی را ارایه می دهد که با استفاده از آخرین فن آوری های درمان برای مردم انجام می شود.

اصل وظیفه ما در این جا این است که دانشجویان در مورد نحوه کمک به مردم و چگونگی انجام تحصیلات علمی به طور مستمر در طول عمر را تدریس کنیم. دانشگاه جراح پاشا با هدف آموزش و پرورش پزشکان به روش سکولار و مدرن و دموکراتیک که اتاتورک برای ترکیه تعیین کرده است مسئولیت ها را به دانشجویان توضیح می دهد و به زندگی اجتماعی در ترکیه کمک می کند.

دوره های دانشگاه جراح پاشا استانبول

دانشکده های علوم پایه دانشگاه پزشکی جراح پاشا شامل 8 بخش عمده علمی می شود. بخش آناتومی، فیزیولوژی، میکروبیولوژی، بیوشیمی، بیوفیزیک، زیست شناسی و تاریخ پزشکی، بافت شناسی و گروه مامایی می شود، بخش های پزشکی داخلی شامل چند بخش اصلی است. پزشکی قانونی و بخش بهداشت خانواده و اطفال و پوست و فارماکولوژی و فارماکولوژی بالینی و بخش فیزیوتراپی و توان بخشی و بیماری های سینه و بخش خدمات سلامتی برای جامعه و طب داخلی می باشد.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای کسب آگاهی دقیق از شرایط و تحصیل در دانشگاه های پزشکی ترکیه  کارشناسان  موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) را در انتخاب خود بعنوان مشاور برگزینید تا به صورت قاطع به پشتوانه اطلاعات تجربی در این مسیر گام بردارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *