دانشگاه تیانجین چین
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دانشگاه تیانجین قدیمی ترین موسسه آموزش عالی در تاریخ مدرن چین است. تاریخ 121 ساله دانشگاه تیانجین چین که در سال 1895 به عنوان دانشگاه پی یانگ تاسیس شده است، نشان دهنده پیشرفت آموزش عالی مدرن این کشور می باشد، که تجسم ناکارآمدی افراد چینی را از طریق چالش رد کرده است.این دانشگاه در طول رشد خود به مدت سه قرن، دانشگاه پیشگام در زمینه های مختلف بوده است.

تحصیل در دانشگاه تیانجین چین

در طول تاریخ که طی سه قرن به طول می انجامد، پیشرفت دانشگاه تیانجین از ابتدای روز اول در سال 1895 با بنیانگذار Sheng Xuanhuai و اولین رئیس جمهور چارلز دانیل تنینی، با نوآوری و تعهد روشن بوده است.در اینجا ما برخی از نخستین ها را در محوطه دانشگاه، از اولین موتور هواپیما در چین تا اولین وسیله نقلیه بدون سرنشین به دست آوردیم. داستانهای آنها با روح پیشگام، نوآوری پر شده است که ما سعی می کنیم دانش آموزان را بر حسب TJU پرورش دهیم تا بتوانیم هم دانشجویان و هم عموم را روشن کنیم، و هرکسی را القا می کنیم که بدون توجه به پروژه و موقعیت خود، حرکت کند.

ویدئو و فیلم دانشگاه تیانجین چین

در این قسمت می توانید فیلم کوتاهی از دانشگاه تیانجین را مشاهده فرمایید و سپس به مطالعه ادامه مقاله بپردازید.

[/vc_column_text]

محققان در دانشگاه تیانجین چین

در طول تاریخ تحصیل در چین در دانشگاه تیانجین نشان می دهد که بسیاری از محققان قابل توجه در تالارهای این دانشگاه ، غنی سازی فرهنگ دانشگاه و فرستادن فارغ التحصیلان جدید به دنیا را با مهارت و دانش لازم برای کمک به جامعه مورد مطالعه قرار داده اند. ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم تا ذهن های بزرگی از حوزه های مهندسی، حقوق و آموزش و پرورش از طریق دروازه های دانشگاه عبور دهیم،شاعر Xu Zhimo، یا همان قاضی چینی در دادگاه عدالت بین المللی در لاهه وانگ چونگویی و اقتصاددان ما یینچو، در میان بسیاری دیگر را نیز می توانیم از موفقیت هایمان مثال بزنیم. در اینجا ما مقدمه ای را برای معروف ترین میدان رشد و پرورش در دانشگاه در چارچوب بسیاری از پیشگامان TJU ارائه می کنیم.

بورسیه تحصیلی در دانشگاه تیانجین چین

متقاضیان برنامه بورس دانشگاهی چین (CUP) نباید درخواست نامه پیش از پذیرش را برای ارسال مجدد به TJU درخواست دهند.اسناد مورد نیاز برای پیش پذیرش از دانشگاه تیانجین چین به شرح زیر می باشد:

  • فرم درخواست برای برنامه بورس تحصیلی چینی،برنامه دو جانبه. (یا فرم درخواست برای برنامه کشور خانه)
  • فتوکپی پاسپورت شخص متقاضی
  • بالاترین گواهینامه دیپلم یا مدرک تحصیلی؛ یا یک گواهی رسمی برای ثبت نام برای کسانی که هنوز در مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
  • رساله رسمی
  • طرح مطالعه یا پیشنهاد تحقیق (فقط دانشجویان کارشناسی ارشد)
دانشگاه تیانجین چین

دانشگاه تیانجین چین

پذیرش در دانشگاه تیانجین چین

جهت پذیرش در دانشگاه تیانجین چین می توانید مدارک مورد نیاز را به صورت کتبی به طور مستقیم به دفتر پذیرش بین المللی TJU از طریق موسسه(توسعه گران مهر)ارسال کنید.ما پذیرش نامه را پیش از توافق TJU صادر و توسط اداره پذیرش بین المللی برای تأییدیه تحصیلی و حمایت مالی شما به مقامات دیگر ارسال می کنیم.شما می توانید کارهای بسیاری را انجام دهید از جمله:

  • درخواست برای بورس تحصیلی دولتی چین
  • برنامه دو جانبه با تایید مقام اعزامی در کشور خودتان
  • حمایت از تحصیلات بیشتر خود در چین

درباره دانشگاه تیانجین چین

اولین دانشگاه مدرن چین، دانشگاه تیانجین ( دانشگاه پیانگ سابق) یکی از دانشگاه های اصلی کشور است که مستقیما تحت نظارت وزارت آموزش چین قرار دارد. نام فعلی دانشگاه در سال 1951 بعد از انقلاب چین تنها برای دو سال به دانشگاه داده شد. هر چند که دانشگاه تیانجین محدود به حوزه تحصیلی خاصی نیست اما به طور ویژه ای بر روی مهندسی ادغام شده با علوم، هنرهای آزاد، کسب و کار و قانون متمرکز است. تعداد دانشجویان دانشگاه به بیش از 30.000 نفر می رسد. 57 دوره کارشناسی برای انتخاب وجود دارد همچنین دانشگاه 35 دوره کارشناسی ارشد، 27 دوره دکترا و 23 برنامه فوق دکترا تحقیقاتی ارائه می کند.

برخی از امکانات اصلی دانشگاه عبارتند از: 4 آزمایشگاه حمایت شده توسط دولت، 2 آزمایشگاه ملی مهندسی، 3 مرکز تحقیقات مهندسی و 68 آزمایشگاه اصلی استانی و اداری. دانشکده حقوق تیانجین که اولین دانشکده حقوق در کشور بود با دانشگاه پکن برای حمایت از توسعه موسسات آموزش عالی همکاری می کند. دانشگاه تیانجین همچنین از روابط خوبی با تعدادی از دانشگاه های کشور برخوردار است و در مجموع 62 دانشگاه و موسسه همکار در سراسر جهان دارد.

هزینه سالانه ای که دانشگاه تیانجین از بنیاد ملی علوم طبیعی دریافت می کند در بین دیگر موسسات آموزش عالی مهندسی اغلب بیشتر است. پارک علم و فناوری دانشگاه در سال 2001 بنا شد و یکی از 22 پارک علم و فناوری موجود در چین است.

درباره دانشگاه تیانجین چین

درباره دانشگاه تیانجین چین

شعار دانشگاه ” در جستجوی حقیقت در میان واقعیت است و راهبرد آن ” آموزش دقیق و تدریس سختگیرانه است، تعهداتی که در بسیاری از جوایز دانشگاه که در سالهای اخیر به دست آمده است تاثیر گذار بوده است. برای مثال در سال 2015 دانشگاه تیانجین برای 50 پروژه تحقیقاتی جوایزی کسب کرد و سه جایزه ده پروژه برتر برای توسعه علم و فناوری در بین دانشگاه های چین را کسب کرد. در حالی که 435 پروژه دانشگاه برنده جوایزی در سطح استانی و اداری شدند.

رتبه و رنکینگ دانشگاه تیانجین چین

رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تایمز در سال 2019 شامل 1.250 دانشگاه است. این رتبه بندی بزرگترین جدول داده جامع بین المللی را ارائه کرده است. این تنها رتبه بندی دانشگاه های جهان است که دانشگاه های متمرکز بر تحقیقات را در تمامی رسالتهای اصلی قضاوت کرده است: در بخش های تدریس، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی. رتبه بندی تایمز از 13 شاخص دقیق برای ارائه جامع ترین و متعادل ترین مقایسه ها استفاده می کند که مورد اعتماد دانشجویان، دانشگاهیان و مسئولان دانشگاه است. محاسبات رتبه بندی سال 2019 توسط شرکت خدمات حرفه ای PRICEWATERHOUSECOOPER(PWC) انجام شده است. این تنها رتبه بندی دانشگاه های جهان است که به صورت مستقل به بررسی دقیق موضوعات به صورت کامل پرداخته است

  • رنکینگ دانشگاه های آسیا 2019: 82
  • رنکینگ دانشگاه های جهان 2019: 501-600
رتبه و رنکینگ دانشگاه تیانجین چین

رتبه و رنکینگ دانشگاه تیانجین چین

رشته های دانشگاه تیانجین چین

  1. مهندسی شیمی
  2. فناوری داروسازی
  3. مهندسی محیط زیست
  4. فناوری و علوم الکترونیک (برق و میکروالکترونیک)
  5. مهندسی شیمی کاربردی
  6. علوم زیست شناختی
  7. مهندسی نرم افزار
  8. اقتصاد
  9. طراحی محیط
  10. مواد عملی
  11. مهندسی اینترنت
  12. طراحی مدار یکپارچه و سیستم های یکپارچه
  13. اندازه گیری، فناوری های کنترلی و آلات
  14. علوم محیطی
  15. مهندسی شیمی
  16. مهندسی و علوم تغذیه
  17. انیمیشن
  18. مهندسی محیط
  19. حقوق
  20. مهندسی شیمی کاربردی
  21. فیزیک کاربردی
  22. ریاضیات و ریاضیات کاربردی
  23. مهندسی لجستیک
  24. تجارت الکترونیک
  25. مدیریت اقتصادی
  26. مدیریت تجاری
  27. مدیریت پروژه
  28. مهندسی صنایع
  29. سیستم های اطلاعاتی و مدیریت اطلاعات
  30. مهندسی کنترل و ایجاد مواد
  31. مهندسی و علوم مواد
  32. مهندسی انرژی باد
  33. آموزش فنی و حرفه ای
  34. برنامه ریزی شهری
  35. مهندسی انرژی گرمایی
  36. مهندسی سیستم
  37. زیست شناسی ترکیبی
  38. مهندسی سازه
  39. مکانیک جامدات

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه تیانجین چین

  • رشته های بدون مدرک بین 2400 تا 16900 ین ( 349 تا 2457 دلار )
  • مقطع کارشناسی بین 16600 تا 26000 ین در سال (2413 تا 3780 دلار )
  • مقطع کارشناسی ارشد بین 24900 تا 39000 ین در سال (3620.50 تا 5670.67 دلار )
  • مقطع دکتری بین 33200 تا 39000 ین در سال (4827.34 تا 5670.67 دلار )

هزینه خوابگاه یو یوان:

  • اتاق تک نفره 60 ین ( به ازای هر روز برای هر نفر ) یا 8.72 دلار

سایر هزینه ها

  • هزینه ثبت درخواست اخذ پذیرش: 420 ین (61.07 دلار)
  • هزینه خدمات: 50 ین (7.27 دلار آمریکا)
  • هزینه های زندگی بین 1850 تا 2300 ین در ماه (268.99 دلار تا 334.42 دلار)

اگر از هزینه زندگی در چین اطلاعی ندارید با ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر)همراه باشید تا مشاورین ارشد ما شما را به صورت کامل از شرایط پذیرش دانشگاه تیانجین چین مطلع کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *