University of Stuttgart

دانشگاه اشتوتگارت آلمان

-

University of Stuttgart

موقعیت:آلمان - اشتوتگارت
نوع:دولتی . موسسه
تعداد دانشجویان:14400 نفر
تعداد دانشجویان بین المللی:3008 نفر
سایت دانشگاه
رنکینگ QS
312
رتبه در کشور
19
هزینه ویزا
75
نرخ پذیرش
71 درصد
بورسیه تحصیلی
دارد
خوابگاه/هزینه
دارد/550 تا 750 یورو
زمان فرآیند ویزا
6 به بالا
مجوز کار
دارد
شهریه
1500 یورو در هر ترم برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا
مقاطع تحصیلی
کارشناسی، ارشد، دکترا

درباره دانشگاه

Information

دانشگاه اشتوتگارت یک دانشگاه پیشرو و فعال در حوزه‌ی صنعتی در کشور آلمان است. خط و مشی این دانشگاه بر پایه‌ی ادغام بین رشته‌ای علوم مهندسی، علوم طبیعی، فرهنگ و علوم اجتماعی بر اساس تحقیقاتی دارای انضباط است. دانشگاه Stuttgart که در یکی از پر جنب و جوش ترین مناطق صنعتی اروپا واقع شده است، علم، اقتصاد و جامعه را در هم می‌آمیزد. از این آمیختگی اشکال متنوعی از کار تیمی میان رشته‌ای پدیدار می‌شود.دانشگاه اشتوتگارت در میان موسسات تحقیقاتی برجسته در میان دانشگاه های آلمان و جهان قرار دارد. دانشمندان آن سال‌ها تحقیقات رقابتی بین‌المللی را با کیفیت بالا انجام داده‌اند و کماکان توانایی خود را در رقابت برای تامین مالی و انجام پروژه‌های ابتکاری به اثبات می‌رسانند.این دانشگاه به لطف تدریس پژوهش محور و سابقه تحقیقاتی بین‌رشته‌ای خود که از ادغام علوم مهندسی، طبیعی، فرهنگی و اجتماعی ناشی می‌شود، خود را به عنوان مقصدی پر طرفدار برای مطالعه در سطح ملی و بین‌المللی قرار داده است. شهر اشتوتگارت نه تنها مکانی عالی برای کار و تحصیل در آلمان است، بلکه مکانی عالی برای زندگی نیز می‌باشد. اگر علاقه مند به دانستن جزئیات بیشتری درباره این دانشگاه هستید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

  • ددلاین ترم زمستان اواسط سپتامبر (اواخر شهریور)
  • ددلاین ترم تابستان اواسط آوریل (اوایل فروردین)

دانشکده ها

Faculties

این دانشگاه دارای 10 دانشکده مختلف است که هر دانشکده متشکل از گروه‌های منسجم می‌باشد. رشته‌های تحصیلی گوناگونی با بهترین متدهای آموزشی به دانشجویان تدریس می‌شوند و پژوهش‌های انجام شده در این دانشگاه از نظر کیفیت با برترین دانشگاه های جهان برابری می‌کند. اسامی این دانشکده‌ها عبارتند از:

  • دانشکده معماری و برنامه ریزی شهری
  • دانشکده مهندسی هوا فضا و ژئودزی
  • دانشکده عمران و مهندسی محیط زیست
  • دانشکده مهندسی طراحی، مهندسی تولید و مهندسی خودرو
  • دانشکده شیمی
  • دانشکده ریاضیات و فیزیک
  • دانشکده انرژی، فرایند و زیست مهندسی
  • دانشکده علوم انسانی
  • دانشکده علوم کامپیوتر، مهندسی برق و فناوری اطلاعات
  • دانشکده مدیریت، اقتصاد و علوم اجتماعی

برخی رشته ها و دوره ها

programs

دانشگاه اشتوتگارت بیش از 160 رشته تحصیلی شامل 73 دوره کارشناسی و 95 دوره کارشناسی ارشد را ارائه می‌دهد. اکثر برنامه‌های این دانشگاه به زبان انگلیسی یا آلمانی تدریس می‌شوند بنابراین تسلط دانشجویان به یکی از این 2 زبان الزامی است. در جدول زیر به تعدادی از دوره‌های ارائه شده در این دانشگاه اشاره شده است:

دوره هاشهریهمدتشرایط
کارشناسی ارشد مهندسی و علوم پایه (MS) 48 دوره3000 یورو2 سالآیلتس: 6 تا 7 تافل: 79 تا 95
کارشناسی ارشد علوم انسانی و زبان (MA) 20 دوره3000 یورو2 سالآیلتس: 7 به بالا
کارشناسی ارشد رشته های مدیریت (MIM) 9 دوره3000 یورو2 سالآیلتس
کارشناسی مهندسی و علوم پایه (BSc) 14 دورهرایگان3 سالآیلتس
کارشناسی علوم انسانی و زبان (BA) 21 دوره3000 یورو3 سالآیلتس

حداقل نمرات آزمون های مختلف که برای این دانشگاه نیاز دارید

Grades
IELTS 6 به بالا
TOEFEL 79 به بالا
PTE --
GPA --
GRE --
GMAT --

بورسیه تحصیلی

Scholarships

این دانشگاه هر ساله تعداد زیادی جوایز مالی و انواع بورسیه تحصیلی آلمان را به دانشجویان بین المللی ارائه می‌دهد. هر یک از این بورسیه‌ها با توجه به منبع تامین کننده خود و با توجه به صلاحیت‌های دانشجویان، کمک هزینه‌های متفاوتی را به متقاضیان اعطا می‌کند. برخی از بورسیه‌های ارائه شده در این دانشگاه به شرح زیر است:

  • بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بسیار متعهد
  • بورسیه های تحصیلات تکمیلی یا دکتری
  • بورسیه Beihilfe (کمک مالی)
  • صندوق اضطراری
  • بورسیه K.C. Mahindra
  • بورسیه Unimoni Student Stars 2023
  • بورسیه Narotam Sekhsaria’s Scholarships
  • بورسیه JN Tata Endowment Loan
  • بورسیه Hani Zeini

خوابگاه و تغذیه

Accommodation and food

دانشگاه اشتوتگارت اقامتگاه‌های زیادی را برای دانشجویان فراهم کرده است. ساختمان‌های این خوابگاه‌ها دارای واحدهای 3 خوابه، 4 خوابه و یا فضا‌های اشتراکی هستند که شامل وسایل ضروری مانند مبلمان و … هستند. این آپارتمان‌ها همچنین تمامی وسایل آشپزخانه مانند یخچال، تجهیزات پخت و پز و ظروف را دارا هستند و اینترنت وای فای نیز در آنها برای دانشجویان فراهم است. میانگین اجاره ماهانه این اقامتگاه‌ها 550 تا 750 یورو است.

لوکیشن و تصاویر دانشگاه

Location

مشاهیر

Celebrities
Gottlieb Daimler
گاتلیب دایلمر
مخترع و کارآفرین
Martin Winterkorn
مارتین وینترکورن
کارآفرین و صنعتگر
Ulf-Merbold
الف مربولد
فیزیکدان و فضانورد
Gerhard-Ertl
جرارد ارتل
شیمیدان و فیزیکدان

سوالات متداول

Location

این دانشگاه دارای نرخ پذیرش 71% است.

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید

Read more

سطح بالای دانشگاه ها و کیفیت آموزشی آن ها باعث شده تا هر ساله دانشجویان زیادی از سراسر دنیا به فکر تحصیل در آلمان باشند. دانشگاه اشتوتگارت آلمان از جمله دانشگاه هایی است که فرصت تحصیل را برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده است. دانشکده های دانشگاه اشتوتگارت طیف وسیعی از رشته های تحصیلی را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد. شما دانشجویان عزیز می توانید مقاله ای که توسط موسسه حقوقی اصطهباناتی در این خصوص تهیه شده است را مطالعه نمایید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت المان، پیشنهاد می کنیم حتما این پادکست را گوش کنید.

درباره دانشگاه اشتوتگارت

دانشگاه اشتوتگارت یکی از دانشگاه های برجسته فنی در آلمان است. این دانشگاه خود را یک مرکز تحقیقات دانشگاهی، غیر دانشگاهی و صنعتی می داند. این دانشگاه انتقال دانش و فناوری را در تمام زمینه های تحصیلی ارائه می دهد. امروزه، دانشگاه اشتوتگارت به 10 دانشکده تقسیم شده و دارای 56 برنامه کارشناسی و 20 برنامه کارشناسی ارشد می باشد.مطالب مرتبط: مهاجرت تحصیلی به آلمان

دانشگاه اشتوتگارت کجاست؟

دانشگاه هنر اشتوتگارت واقع در اشتوتگارت، بادن-وورتمبرگ با بیش از 26،000 دانشجو یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور آلمان است. این دانشگاه عضو انجمن موسسات فناوری آلمان بوده و از موسسات پیشرو آلمان در زمینه فناوری به‌شمار می‌رود.

چرا تحصیل در دانشگاه اشتوتگارد آلمان؟

تحصیل در این دانشگاه با مزایای بی شماری برای دانشجویان همراه است که در این قسمت به بررسی سه مورد از آن ها خواهیم پرداخت.

  1. تحصیل در منطقه ای با قدرت اقتصادی

این دانشگاه در یکی از پر جنب و جوش ترین مراکز فعالیت اقتصادی اروپا می باشد. این منطقه مملو از شرکت های برجسته ای است که می توانند دیدگاه های مختلفی در مورد شیوه های تجاری را حتی در زمان تحصیل به دانشجویان ارائه دهند.

  1. تحصیل در یک دانشگاه تحقیقاتی پیشرو

تحقیق در دانشگاه اشتوتگارت از جایگاه ویژه ای برخوردار است. بسیاری از پروژه های تحقیقاتی پیشرو و مشترک دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده می کنند.

  1. زندگی در یک منطقه پر جنب و جوش

با تحصیل در این دانشگاه، دانشجویان در مکانی پویا و با کیفیت بالا زندگی خواهند کرد. یک شبکه حمل و نقل شهری دانشگاه را که در میان یک شهر بزرگ پر جنب و جوش واقع شده است به مناطق تفریحی متصل می کند.

دانشکده های دانشگاه اشتوتگارت

این دانشگاه دارای چندین دانشکده مختلف است که طیف گسترده ای از رشته های تحصیلی را در اختیار دانشجویان بومی و بین المللی خود قرار می دهند. دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه اشتوتگارت آلمان به آدرس uni-stuttgart.de مراجعه کنند.

دانشکده های دانشگاه اشتوتگارت

دانشکده های دانشگاه اشتوتگارت

دانشکده های این دانشگاه به شرح زیر می باشند:

 دانشکده معماری و برنامه ریزی شهری

دانشکده معماری و برنامه ریزی شهری در دانشگاه اشتوت یک مرکز آموزش عالی با اهمیت جهانی است. هدف این دانشگاه پیوند دادن تحقیق و آموزش می باشد. در دانشکده معماری و برنامه ریزی شهری، تأثیرات محیط ساخته شده و اقدامات اجتماعی به منظور پایدار نگه داشتن آن مورد تحقیق قرار می گیرند.

دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست

این دانشکده و 14 موسسه آن با شعار “طراحی مهندسی سبز” به دنبال توسعه راه حل های مناسب برای چالش های اجتماعی، فنی و اکولوژیکی زمان حال و آینده می باشند. این کار شامل بهینه سازی زیر ساخت های فنی، زیست محیطی و همچنین پایداری مواد و ساختمان ها و سوالات مربوط به تأمین و دفع و نیز بهبود سیستم های حمل و نقل است.

دانشکده شیمی

دانشکده شیمی این دانشگاه بیش از 250 دانشمند از جمله 24 استاد و همچنین بیش از 900 دانشجو در تمام زمینه های شیمی و علوم مواد است. تحقیقات این دانشکده عمدتا در مورد علوم شیمی و مواد در کنار علوم زندگی، علوم زیست محیطی و فنی است.

دانشکده انرژی، فرآیند و مهندسی زیست

این دانشکده دارای سه بخش مهندسی فرآیند، مهندسی انرژی و مهندسی زیست می باشد. تقریبا 70 پروفسور در 22 موسسه این دانشکده مشغول به فعالیت هستند. دانشکده انرژی، فرآیند و مهندسی زیست دارای 2،600 دانشجو بوده که در هفت دوره کارشناسی و شش دوره کارشناسی ارشد آن مشغول به تحصیل می باشند.

دانشکده علوم کامپیوتر، مهندسی برق و فناوری اطلاعات

علوم کامپیوتر، مهندسی برق و فناوری اطلاعات بر تمام جنبه های زندگی مدرن تأثیر می گذارد. این دانشکده طیف گسترده ای از مسائل را مطالعه و بررسی می کند. شهرت این دانشکده در زمینه تحقیقاتی است. از دیگر دانشکده های دانشگاه اشتوتگارت آلمان می توان به دانشکده علوم انسانی، دانشکده مهندسی هوافضا و ژئودزی، دانشکده طراحی مهندسی، مهندسی تولید و مهندسی خودرو، دانشکده ریاضیات و فیزیک و نیز دانشکده مدیریت، اقتصاد و علوم اجتماعی اشاره کرد.کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت آلمان می باشند.

شرایط تحصیل در دانشگاه اشتوتگارد آلمان

دانشگاه اشتوتگارت پذیرش با شرایط خاصی را ارائه می دهد. تمام مدارک باید توسط مترجم رسمی به زبان آلمانی یا انگلیسی ترجمه شوند. برای درخواست پذیرش دانشجویان دارای مدرکی معادل مدرک Abitur باشند که صلاحیت آن ها را برای تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت مشخص می کند. مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش از این دانشگاه به شرح زیر می باشد:

  • تکمیل فرم درخواست
  • پرداخت اپلیکیشن فی
  • مشخص نمودن رشته تحصیلی
  • آخرین مدرک تحصیلی متقاضی به همراه ریز نمرات
  • مدرک معتبر زبان
  • قبولی در آزمون ورودی (در صورت نیاز)
  • گواهی اثبات تمکن مالی
  • بیمه نامه

مهلت ارسال درخواست

زمان ارسال درخواست پذیرش از دانشگاه اشتوت برای ترم زمستان دوره کارشناسی از 15 جولای و برای کارشناسی ارشد از 16 جولای بوده و برای ترم تابستان از 15 ژانویه تا 15 آپریل می باشد.

زبان تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت

زبان آموزش در برنامه های کارشناسی و بیشتر برنامه های کارشناسی ارشد در دانشگاه اشتوتگارت، آلمانی است. بنابراین، داشتن دانش خوب در زبان آلمانی برای تحصیل ضروری است. دانشگاه اشتوتگارت به اثبات مهارت در زبان آلمانی کلیه متقاضیان نیاز دارد. هر چند برخی از رشته های این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی نیز آموزش داده می شوند.

آزمون ورودی دانشگاه اشتوتگارد آلمان

برخی از برنامه های تحصیلی در دانشگاه اشتوتگارت نیاز به آزمون ورودی دارند. متقاضیانی که حداقل شرایط مورد نظر را نداشته باشند، مجاز به پذیرش نیستند. همه متقاضیان صرف نظر از ملیت یا کشوری که مدرک اخذ کرده اند، باید در این آزمون شرکت کنند. معیارهای آزمون ورودی با توجه به برنامه تحصیلی متفاوت است.

رشته های دانشگاه Stuttgart آلمان

این دانشگاه با داشتن 10 دانشکده مختلف فرصت تحصیل در طیف وسیعی از رشته های تحصیلی را در اختیار دانشجویان بومی و بین المللی خود قرار می دهد. برخی از رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه Stuttgart آلمان به شرح زیر می باشند:

  • مهندسی هوا فضا
  • معماری و برنامه ریزی شهری
  • تاریخ هنر
  • مهندسی خودرو و موتور
  • زیست شناسی
  • مدیریت کسب و کار
  • مدیریت بازرگانی
  • مهندسی شیمی و زیست
  • شیمی
  • مهندسی عمران
  • علوم کامپیوتر
  • علوم داده
  • اقتصاد
  • مهندسی برق و فناوری اطلاعات
  • مهندسی محیط زیست
  • مهندسی ژئودزی و ژئو انفورماتیک
  • تاریخ
  • زبان شناسی
  • ریاضیات
  • مهندسی مکانیک
  • مکاترونیک
  • مهندسی پزشکی
  • فیزیک
  • علوم سیاسی
  • مهندسی فرایند
  • مهندسی انرژی های تجدیدپذیر
  • علوم اجتماعی
  • جامعه شناسی
  • مهندسی نرم افزار
  • مدیریت فناوری
  • مهندسی حمل و نقل

هر گونه سوال در رابطه با تحصیل در دانشگاه اشتوتگارد آلمان را با کارشناسان موسسه حقوقی اصطهباناتی در میان بگذارید.

رنکینگ دانشگاه اشتوتگارت

رتبه جهانی دانشگاه اشتوتگارت باعث شده تا هر ساله دانشجویان زیادی از سراسر دنیا جهت تحصیل در این دانشگاه با یک دیگر به رقابت بپردازند. دانشگاه اشتوتگارت جزو 300 دانشگاه برتر جهان و 150 دانشگاه برتر در اروپا می باشد.

رتبهدر اروپادر دنیا
رتبه بر اساس QS119279
رتبه بر اساس THE124251

هزینه تحصیل در دانشگاه Stuttgart آلمان

هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این دانشگاه 1،500 یورو به ازای هر ترم می باشد. دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا این فرصت را خواهند داشت تا از بورسیه های بین المللی که توسط دولت آلمان ارائه می شود، استفاده کرده و یا به کار دانشجویی مشغول شوند. به صورت کلی، اگر قصد مهاجرت به آلمان برای تحصیل را داشته باشید، این کشور مزایای زیادی دارد که می‌تواند تجربه تحصیل شما را شیرین‌تر کند.

هزینه تحصیل در دانشگاه Stuttgart آلمان

هزینه تحصیل در دانشگاه Stuttgart آلمان

هزینه زندگی

دانشجویان بین المللی که در دانشگاه اشتوتگارت آلمان به ادامه تحصیل مشغول هستند در ماه به 700 تا 800 یورو بابت هزینه های زندگی نیاز خواهند داشت. برخی ازهزینه های زندگی در کشور آلمان به شرح زیر می باشند:

عنوانهزینهعنوانهزینه
غذا در رستوران ارزان قیمت10 یوروسیگار6.70 یورو
غذا در مک دونالد8 یوروتاکسی (تعرفه عادی)3.50 یورو
آبجو داخلی3.50 یوروقبوض خدماتی برای آپارتمان 85 متر مربعی221.17 یورو
آبجو وارداتی3.50 یورواینترنت32.20 یورو
شیر (یک لیتر)0.84 یوروباشگاه تناسب اندام30.13 یورو
قرص نان سفید تازه1.34 یوروبلیط یک طرفه (عبور محلی)2.80 یورو
برنج (یک کیلوگرم)1.98 یورورفت و آمد ماهانه (قیمت معمولی)70 یورو
تخم مرغ2.23 یوروتاکسی یک ساعت انتظار30 یورو
پنیر محلی (یک کیلوگرم)7.96 یورواجاره باشگاه تنیس19.68 یورو
سینه مرغ (یک کیلوگرم)7.13 یورویک دست لباس تابستانی35.05 یورو
گوشت قرمز (یک کیلوگرم)10.06 یورویک جفت شلوار جین Levis 50176.82 یورو
سیب (یک کیلوگرم)2.31 یورویک جفت کفش پیاده روی نایک80.89 یورو
موز (یک کیلوگرم)1.66 یوروآپارتمان (یک خوابه) در مرکز شهر739.89 یورو
پرتقال (یک کیلوگرم)1.88 یوروآپارتمان (سه خوابه) در مرکز شهر560.15 یورو
گوجه فرنگی (یک کیلوگرم)2.48 یوروآپارتمان (یک خوابه) در خارج از مرکز شهر1،419.07 یورو
کاهو0.95 یوروآپارتمان (سه خوابه) در خارج از مرکز شهر1،057.23 یورو

خوابگاه دانشگاه اشتوت

دانشجویان این دانشگاه می توانند از هتل ها برای اقامت کوتاه مدت و از خوابگاه ها برای اقامت بلند مدت استفاده کنند. هزینه هتل ها بین 20 تا 100 یورو برای هر شب می باشد. خوابگاه های این دانشگاه بسیار مجهز بوده و به صورت اتاق های تک نفره، دو نفره و چند نفره در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. مبلغ اجاره خوابگاه در هر ماه بین 150 تا 200 یورو می باشد.

بورسیه دانشگاه Stuttgart آلمان

دانشگاه اشتوتگارت آلمان بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی معینی را برای دانشجویان در نظر نگرفته است. دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند، می توانند از بورسیه هایی که دولت آلمان در اختیار دانشجویان قرار می دهد، استفاده کنند. بهترین و پرطرفدارترین این بورسیه ها، کمک هزینه های تحصیلی سازمان DAAD می باشد. از دیگر سازمان هایی که امکان اخذ بورسیه را برای دانشجویان فراهم کرده است، می توان به شرکت Hilti اشاره کرد.

کار دانشجویی در کشور آلمان

دانشجویان بین المللی دانشگاه اشتوتگارد در آلمان می توانند 120 روز به صورت تمام وقت یا 240 روز به صورت پاره وقت کار کنند. باید توجه داشت که دانشجویان بین المللی که خارج از اتحادیه اروپا می باشند، مجاز به کار کردن به صورت خود اشتغالی یا آزاد نبوده و به کارفرما نیاز خواهند داشت.

درامد کار دانشجویی در کشور آلمان

دانشجویان دانشگاه اشتوت در آلمان می توانند حداکثر 450 یورو ماهانه درآمد داشته باشند. اگر دانشجویان این دانشگاه بیش از این مقدار درآمد داشته باشند، شماره مالیات بر درآمد دریافت خواهند کرد و مالیات از حقوق آن ها کسر خواهد شد.

ویزای دانشجویی آلمان

دانشجویان ایرانی که قصد تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت آلمان را دارند به ویزای دانشجویی نیاز خواهند داشت. دانشجویان باید جهت اخذ پذیرش از این دانشگاه مدارکی را ارائه دهند. از جمله مدارک لازم برای ویزای دانشجویی آلمان به شرح زیر می باشند:

  1. تکمیل فرم درخواست ویزای دانشجویی آلمان
  2. پاسپورت معتبر متقاضی
  3. کپی از گذرنامه
  4. سند ازدواج متقاضی (در صورت وجود)
  5. عکس پاسپورتی که اخیرا گرفته شده باشد (حداکثر 3 قطعه)
  6. ویزای قبلی شینگن
  7. اجازه اقامت قبلی آلمان
  8. مدرک زبان معتبر
  9. کارنامه قبولی در آزمون سراسری کشور خود
  10. آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات
  11. تمکن مالی
  12. بیمه نامه
  13. انگیزه نامه
  14. رزومه تحصیلی
  15. رسید پرداخت هزینه درخواست

سخن آخرموسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی با سال ها تجربه در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی، ویزا و اقامت آماده ارائه مشاوره تخصصی در رابطه با تحصیل دانشگاه اشتوتگارت در آلمان می باشد. هم وطنان عزیز می توانند جهت راهنمایی و مشاوره حضوری به شعب این موسسه در شهرهای شیراز، تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و رشت مراجعه کنند. همچنین، دانشجویان عزیزی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اعزام دانشجو به آلمان، تحصیل در آلمان و یا حتی تحصیل پزشکی در آلمان دارند، می‌توانند به دیگر مقالات ما در وبسایت اصطهباناتی مراجعه نمایند.

سوالات متداول در رابطه با دانشگاه اشتوتگارت آلمان

  1. آیا تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت آلمان می تواند انتخاب مناسبی برای دانشجویان ایرانی باشد؟

    بله، دانشگاه اشتوتگارت از جمله دانشگاه های معتبر در کشور آلمان است و این دانشگاه در میان دانشگاه های برتر دنیا قرار دارد.

  1. دانشگاه اشتوتگارت آلمان در کجا واقع شده است؟

    دانشگاه هنراشتوتگارت در ایالت بادن-وورتمبرگ واقع شده است.

  2. مزایای تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت آلمان چیست؟

    مزایای تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت آلمان فرصت تحصیل در منطقه ای با قدرت اقتصادی بالا، تحصیل در یک دانشگاه پیشرو و غیره می باشد.

  3. دانشگاه اشتوتگارت آلمان دارای چه دانشکده هایی است؟

    دانشگاه اشتوتگارت آلمان دارای دانشکده های علوم انسانی، شیمی، مدیریت، طراحی مهندسی، معماری و برنامه ریزی شهری و سایر موارد دیگر می باشد.

  4. شرایط تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت آلمان چیست؟

    برای درخواست پذیرش دانشجویان دارای مدرکی معادل مدرک Abitur باشند که صلاحیت آن ها را برای تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت مشخص می کند.

  1. مدارک لازم برای تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت آلمان چیست؟

    مدارک لازم برای تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت آلمان شامل مدرک زبان معتبر، قبولی در آزمون ورودی، اثبات تمکن مالی و غیره می شود.

  1. زبان تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت آلمان چیست؟

    زبان آموزش در برنامه های کارشناسی و بیشتر برنامه های کارشناسی ارشد در دانشگاه اشتوتگارت آلمانی است.

  1. آیا دانشگاه اشتوتگارت آلمان دارای آزمون ورودی است؟

    بله، برخی از برنامه های تحصیلی در دانشگاه اشتوتگارت نیاز به آزمون ورودی دارند.

  2. رتبه دانشگاه اشتوتگارت آلمان چگونه است؟

    دانشگاه اشتوتگارت جزو 300 دانشگاه برتر جهان و 150 دانشگاه برتر در اروپا می باشد.

  3. هزینه تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت آلمان چقدر است؟

    هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این دانشگاه 1،500.00 یورو به ازای هر ترم می باشد.

  4. آیا دانشگاه اشتوتگارت آلمان دارای خوابگاه دانشجویی است؟

    بله، دانشجویان این دانشگاه می توانند از هتل ها برای اقامت کوتاه مدت و از خوابگاه ها برای اقامت بلند مدت استفاده کنند.

  1. آیا دانشجویان دانشگاه اشتوتگارت آلمان فرصت دریافت بورسیه تحصیلی را دارند؟

    بله، دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند، می توانند از بورسیه هایی که دولت آلمان در اختیار دانشجویان قرار می دهد، استفاده کنند.

  2. آیا دانشجویان دانشگاه اشتوتگارت آلمان می توانند به کار نیمه وقت مشغول شوند؟

    بله، دانشجویان بین المللی دانشگاه اشتوتگارد در آلمان می توانند 120 روز به صورت تمام وقت یا 240 روز به صورت پاره وقت کار کنند.

  3. درآمد دانشجویان دانشگاه اشتوتگارت آلمان از کار نیمه وقت چقدر است؟

    دانشجویان دانشگاه اشتوت در آلمان می توانند حداکثر 450 یورو ماهانه درآمد داشته باشند.

  4. آیا برای تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت آلمان به ویزای دانشجویی نیاز است؟

    بله، دانشجویان ایرانی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند به ویزای دانشجویی کشور آلمان نیاز خواهند داشت.

  5. رشته های ارائه شده در دانشگاه اشتوتگارت آلمان چیست؟

    رشته های ارائه شده در دانشگاه اشتوتگارت آلمان شامل مهندسی هوافضا، شیمی، زیست شناسی، علوم سیاسی، مهندسی عمران، زبان شناسی و سایر موارد دیگر می شود.

 

دانشگاه های مشابه

Similar universities

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *