دانشگاه ارفورت آلمان

دانشگاه ارفورت آلمان یکی از قدیمی ترین دانشگاه های آلمان می باشد. تمرکز اصلی دانشگاه ارفورت بر روی رشته های علوم اجتماعی، فلسفه، فرهنگ و الهیات می باشد. دانشگاه ارفورد آلمان بسیاری از رشته ها در این زمینه ها را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دانشگاه ارفورت به سایت موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مراجعه کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

معرفی دانشگاه ارفورت آلمان

دانشگاه ارفورت (Universität Erfurt) یک دانشگاه دولتی واقع در ارفورت، پایتخت ایالت تورینگن آلمان است. این دانشگاه در سال 1379 تأسیس و در سال 1994 مجدداً بازگشایی شد و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های آلمان محسوب می شود. کتابخانه تحقیقاتی Gotha بخشی جدایی ناپذیر از دانشگاه است که بزرگترین مجموعه نسخه های خطی اولیه آلمان را در خود جای داده است. دانشگاه ارفورت به دلیل مشهورترین دانش آموخته خود مارتین لوتر، مشهور شده است.

مطالب مرتبط:

تحصیل در آلمان

مهاجرت تحصیلی به آلمان

تحصیل پزشکی در آلمان

پنج دانشکده در این دانشگاه وجود دارد که عبارتند از: آموزش، الهیات کاتولیک، فلسفه، حکمرانی، فرهنگ پیشرفته و مطالعات اجتماعی. سه موسسه دانشگاهی که بخشی از دانشگاه هستند عبارتند از: دانشکده آموزش ارفورت، مرکز تحقیقات مطالعات اجتماعی و فرهنگی در گوتا و دانشکده سیاست های عمومی ارفورت.

این دانشگاه به 97 مین عضو بنیاد تحقیقات آلمان (DFG) تبدیل شده است و در عضویت در سازمان علمی پیشگام آلمان سهیم بوده است. این دانشگاه به گروه بنیانگذار EUniCult تعلق دارد.

فضای آموزشی دانشگاه ارفورت آلمان

از زمان تأسیس مجدد آن در سال 1994، دانشگاه ارفورت قدمت خود را در فضای دانشگاه ملی و بین المللی با مشخصات علمی و فرهنگی مشخص تثبیت کرده است. این مرکز با تمرکز بر دین، ​​علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، جامعه و تربیت معلم، یک موسسه آموزشی و پژوهشی است که با حدوداً 6000 دانشجو، 100 استاد و 400 هیات علمی و 300 کارمند اداری در مرکز واقع شده است.

فضای آموزشی دانشگاه ارفورت آلمان

فضای آموزشی دانشگاه ارفورت آلمان

دانشگاه ارفورت که به عنوان یک “خانواده دوستانه” شناخته شده است و همچنین به عنوان یک دانشگاه اصلاحات با مشخصات و تحقیقات جذاب و گاه غیر معمول خود، از همان ابتدا بر دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد و میان رشته ای تمرکز کرده است. دانشگاه ارفورد چالش های عمده اجتماعی زمان ما را بیان می کند و متعهد به همکاری علمی بین المللی با توجه به مشارکت جهانی در دانش و علم است.

دانشگاه ارفورت در محوطه دانشگاه خود در مرکز ایالت، نزدیک به مرکز شهر، ارتباط مستقیم را از طریق مسافت های کوتاه امکان پذیر می کند و مطالعات فشرده و تحقیقات بین رشته ای را ارتقا می بخشد. و با سیستم مربیگری، “Studium Fundamentale” و جهت گیری در زمینه های حرفه ای، الگویی برای سایر دانشگاه ها است. این دانشگاه همچنین دارای دو آموزشگاه حرفه ای بر اساس مدل آمریکایی است: مدرسه سیاست عمومی ویلی برانت و دانشکده آموزش ارفورت که مسئول هماهنگی آموزش نمونه معلم در سراسر کشور است.

پردیس دانشگاه ارفورت آلمان

محوطه دانشگاه ارفورد دارای یک سایت 192،239 مترمربع در ارفورت، تورینگن است. این دانشگاه زیر نظر همه خدمات و موسسات یک پردیس اصلی کار می کند.

این دانشگاه از پنج دانشکده و سه موسسه دانشگاهی تشکیل شده است، یعنی موسسات علمی مرکزی، موسسات خدمات شغلی و اداری. تمام بخشهای ارائه دهنده برنامه های مختلف در همان دانشگاه واقع شده اند. این دانشگاه همچنین دارای آزمایشگاه  خدمات کتابخانه و دفتر پذیرش است. کتابخانه دانشگاه غنی ترین و بزرگترین مجموعه دست نوشته های مدرن اولیه در آلمان را در خود جای داده است.

محل اقامت دانشگاه ارفورت آلمان

دانشگاه ارفورد آلمان از طریق سالن های اقامت دانشجویان که توسط Studierendenwerk Thüringen که سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه است اداره می شود و امکانات زندگی در دانشگاه را فراهم می کند. برنامه های کاربردی برای درخواست محل اقامت بصورت آنلاین در دسترس است. اتاق ها بر اساس درخواست دانشجوها سرویس دهی شده اند.

محل اقامت دانشگاه ارفورت آلمان

محل اقامت دانشگاه ارفورت آلمان

اجاره اتاق به اندازه و کیفیت آن بستگی دارد و شامل هزینه های گرمایشی، آب و برق نیز می شود. دانشجویان علاوه بر سایر امکانات، اتاق خواب، آشپزخانه و حمام مخصوص خود را در سالن های اقامت دارند.

برخی از آپارتمان ها برای دانشجویان با حمام خصوصی و آشپزخانه نیز در دسترس است. برای استفاده از این گزینه، دانشجویان باید آن را از طریق پذیرش نامه درخواست کنند. پرداخت 300 یورو برای نگهداری مکان در اقامت ضروری است. پرداخت هزینه شش ماه که دانشجو ترجیح می دهد در دانشگاه زندگی کند اجباری است. دانشجویانی که قصد مهاجرت به آلمان و تحصیل در این دانشگاه را دارند، می توانند گزینه های مسکن خارج از دانشگاه متناسب با بودجه و سبک زندگی آنها را انتخاب کنند.

دوره ها و رشته های دانشگاه ارفورت آلمان

دانشگاه ارفورد آلمان 26 برنامه کارشناسی و 20 برنامه کارشناسی ارشد را در رشته هایی مانند مطالعات انگلیسی، مطالعات آلمان، آموزش، روابط بین الملل، تاریخ، علوم ارتباطات، هنر، مطالعات ادبی، مدیریت، ریاضیات، فلسفه، روانشناسی، علوم سیاسی، اقتصاد، فناوری و موارد دیگر ارائه می دهد.

تمام دوره های کارشناسی فقط در طول ترم زمستان شروع می شود در حالی که دوره های تحصیلات تکمیلی در زمستان و همچنین تابستان است. زبان تحصیل برای کلیه برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد آلمانی است، به استثنای برنامه ارتباطات جهانی که در سطح تحصیلات تکمیلی تدریس می شود و به زبان انگلیسی تدریس می شود.

این دانشگاه در زمینه هنر و علوم انسانی نیز تخصص دارد. امروزه دانشگاه ارفورت استانداردهایی را در تحقیقات بنیادی تعیین می کند و همزمان تلاش می کند یافته های علمی خود را به جامعه منتقل کند. این دانشگاه پنج دانشکده اصلی دارد که شامل: دانشکده فلسفه، دانشکده آموزش، دانشکده اقتصاد، حقوق و علوم اجتماعی و دانشکده الهیات کاتولیک، مرکز مطالعات فرهنگی و اجتماعی پیشرفته ماکس وبر و موسسات تحقیقاتی گوتا می باشد. دانشگاه ارفورت اهمیت ویژه ای به آزادی علمی و ارتقا پژوهشگران جوان می دهد.

دوره ها و رشته های دانشگاه ارفورت آلمان

دوره ها و رشته های دانشگاه ارفورت آلمان

مشخصات جذاب و تا حدی غیر معمول دانشگاه ارفورت در فعالیت های تحقیقاتی آن در سه زمینه اصلی تمرکز “آموزش، مدرسه و رفتار” ، “دین، ​​جامعه و روابط جهانی” و “دانش، فضاها و رسانه ها” منعکس شده است.

این دانشگاه همچنان نقش خود را به عنوان یک دانشگاه دارای مشخصات غیر معمول در آینده برجسته می کند. این دانشگاه علاوه بر تأکید به عنوان یک دانشگاه نوآور اصلاحات، ایده اصلی خود را در زمینه بین المللی در جهت بین فرهنگی و تنوع فرهنگ ها نیز گسترش می دهد.

شرایط پذیرش در دانشگاه ارفورت آلمان

دانشگاه ارفورد متقاضیان داخلی و همچنین بین المللی را به شرطی که مهارت زبان آلمانی خود را ثابت کنند، می پذیرد. متقاضیان برنامه های ارتباطات جهانی و مطالعات دینی نیز باید مهارت در زبان انگلیسی را ثابت کنند.

روند پذیرش در دانشگاه ارفورت آلمان

متقاضیان برای پذیرش در دانشگاه ارفورت باید فرآیند  زیر را دنبال کنند:

ارسال درخواست: متقاضیان در گام اول باید به صورت آنلاین درخواست پذیرش خود را به دانشگاه ارسال کنند.

هزینه درخواست: هیچ گونه هزینه ای برای درخواست پذیرش دریافت نمی شود.

آخرین مهلت درخواست: برای دورده کارشناسی  20 آگوست (به دلیل Covid-19 تمدید شد). برای کارشناسی ارشد  15 ژوئیه

اسناد زیر باید همراه با درخواست ارائه شوند:

  • فرم درخواست کامل
  • عکس (به اندازه گذرنامه)
  • نسخه های رسمی مدارک تحصیلی متوسطه همراه با ترجمه
  • گواهی ترک مدرسه
  • اسناد انتخاب و آزمون استعداد
  • کپی گذرنامه
  • توصیه نامه
  • مقاله
  • تسلط به زبان آلمانی حداقل سطح B1 (CEFR)

هزینه تحصیل در دانشگاه ارفورت آلمان

برخی از هزینه ها برای تحصیل در دانشگاه ارفورت به شرح زیر می باشند:

  • هزینه زندگی در ارفورت ماهانه 853 یورو برآورد می شود.
  • هزینه کمک هزینه ترم دانشجو هزینه شناسنامه دانشجویی، حمل و نقل رایگان در سطح شهر و خدمات مدیریتی ارائه شده توسط دانشگاه را شامل می شود.
  • برآورد کلی تحصیل در دانشگاه 26،600 یورو است.
هزینه تحصیل در دانشگاه ارفورت آلمان

هزینه تحصیل در دانشگاه ارفورت آلمان

هزینه تحصیل در دانشگاه ارفورت در زیر خلاصه شده است:

  • هزینه تحصیل: 1600 یورو
  • کمک هزینه ترم دانشجویی: 270 یورو
  • وسایل مورد نیاز دوره: 100 یورو
  • بیمه درمانی: 90 یورو
  • هزینه های ماهانه: 750-1000 یورو
  • غذا: 250-300 یورو
  • اجاره (محل تحصیل/ محل اقامت خصوصی): 170-300 یورو
  • حمل و نقل: 40-50 یورو
  • اینترنت: 10 یورو (در ماه)
  • خدمات اساسی: 50-100 یورو (در هر ماه)

شرایط اخذ بورسیه های دانشگاه ارفورت آلمان

دانشجویان داخلی و بین المللی می توانند از کمک مالی ارائه شده توسط دانشگاه ارفورد استفاده کنند. بورسیه های تحصیلی جزئی محدودی وجود دارند که به دانشجویان بین المللی با صلاحیت و مهارت در سال دوم تحصیل اعطا می شود.

DAAD (خدمات تبادل آکادمیک آلمان) بورس تحصیلی دانشجویان بین المللی را بر اساس شایستگی علمی و عملکرد در فعالیت های فوق برنامه ارائه می دهد. مبلغ 1100 یورو برای 3 ماه تعلق می گیرد. دانشجویان مجاز به کار نیمه وقت برای تأمین هزینه های زندگی در شرایط مندرج در ویزای دانشجویی هستند.

دانشجویان بین المللی مجاز به کار 8 ساعت در روز به مدت 3 ماه در طول تعطیل ترم یا توزیع یکنواخت کار در طول سال هستند. اگر دانشجو قبلاً از بورس تحصیلی موسسه گرفته شده باشد، مجوز جداگانه کار از اداره کار باید گرفته شود.

فارغ التحصیلان

برخی از فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه ارفورد آلمان عبارتند از:

  • مارتین لوتر – اصلاح طلب
  • آندریاس بوسه وین – سیاستمدار
  • سوزان هنینگ – سیاستمدار
  • کریستین شفت – سیاستمدار
  • باربارا تریو – جامعه شناس

موقعیت کاری پس از تحصیل در آلمان

دانشگاه ارفورت آلمان از طریق خدمات شغلی به دانشجویان کمک می کند تا مهارت ها و علایق خود را تقویت کرده و آنها را با اطمینان در کارنامه، رزومه، مصاحبه ها و اظهارات شخصی بیان کنند. شورای دانشجویی دانشگاه با مشارکت JobTeaser پورتال تبادل شغل برای دانشجویان راه اندازی کرده است.

موقعیت کاری پس از تحصیل در آلمان

موقعیت کاری پس از تحصیل در آلمان

این پورتال همچنین نکاتی را برای آماده سازی مناسب برای یک حرفه موفق ارائه می دهد. دانشگاه ارفورد آلمان همچنین سالانه نمایشگاه های شغلی را ترتیب می دهد که دانشجویان با کارفرمایان آینده ملاقات می کنند و بر اساس مهارت های خود در آلمان شغل به دست آورند. متوسط ​​حقوق سالانه فارغ التحصیلان دانشگاه ارفورد 41000 یورو است.

رتبه دانشگاه ارفورت آلمان

با توجه به بررسی های دانشجویان در Studyportals، بهترین مکان برای بررسی نحوه ارزیابی دانشجویان از تحصیل و زندگی در دانشگاه های سراسر جهان است، دانشگاه ارفورت دارای نمره کلی 4.3 ستاره است و همچین دارای رتبه 89 در آلمان و رتبه 1660 در جهان می باشد.

امکانات ورزشی دانشگاه ارفورت

باشگاه ورزشی دانشگاه ارفورت (USV) با طیف گسترده ای از ورزش ها، زندگی ورزشی و فرهنگی دانشجویان و کارمندان ارفورت را قوی می کند. این باشگاه طیف گسترده ای از ورزش های تیمی و انفرادی را ارائه می دهد، به عنوان مثال:

  • ایروبیک، کاردیو، ژیمناستیک، دو و میدانی، شنا
  • بسکتبال، والیبال (ساحلی)، فوتبال، هندبال، تنیس روی میز
  • جودو، کاراته، هنرهای رزمی / دفاع شخصی، آیکیدو، یوگا

زندگی در ارفورت

ارفورت در ایالت تورینگن، قلب سبز آلمان واقع شده است. با اتوبوس یا قطار می توانید به سرعت به هر گوشه از ایالت بروید. خود ارفورت یکی از خوش منظره ترین شهرهای قرون وسطایی آلمان است. فضای آشنا، مسافت های کوتاه و بسیاری از پارک ها، ارفورت را به مکانی ایده آل برای زندگی و تحصیل تبدیل کرده است.

زندگی در ارفورت

زندگی در ارفورت

زندگی در ارفورت آرام اما پر از انرژی است. مرکز قرون وسطایی شهر با خیابان ها و میادین کوچکش توسط حدوداً 10 هزار دانشجو که در دانشگاه ارفورد، دانشگاه علمی کاربردی و دانشکده سیاست های عمومی ویلی برانت تحصیل می کنند، پر از شور و هیجان شده است.

سخن آخر

دانشگاه ارفورت آلمان یکی از قدیمی ترین دانشگاه های آلمان در حوزه مطالعات اجتماعی، فلسفی، فرهنگی در آلمان و اروپا می باشد و به عنوان یک دانشگاه پیشرو و ساختار شکن در بین جامعه علمی شناخته می شود. ما در این مقاله به معرفی دانشگاه ارفورت، دوره ها و رشته های ارئه شده در این دانشگاه و همچنین شرایط تحصیل، هزینه تحصیل و بورسیه تحصیلی در دانشگاه ارفورت پرداختیم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط تحصیل در آلمان و دانشگاه ارفورد آلمان با موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی ارتباط برقرار کنید تا بتوانید بهترین راهنمایی ها را از مشاوران حرفه ای ما دریافت نمایید. همچنین افرادی که قصد تحصیل پزشکی در آلمان را دارند، می‌توانند با شماره‌های موجود در وبسایت تماس حاصل فرمایند.

سوالات متداول در ارتباط با دانشگاه ارفورت آلمان

  1. دانشگاه ارفورت کجاست و در چه سالی تأسیس شده است؟

دانشگاه ارفورت (Universität Erfurt) یک دانشگاه دولتی واقع در ارفورت، پایتخت ایالت تورینگن آلمان است و در سال 1379 تأسیس شده است.

  1. دانشگاه ارفورت آلمان چند دانشکده دارد؟

پنج دانشکده در دانشگاه وجود دارد که عبارتند از: آموزش، الهیات کاتولیک، فلسفه، حکمرانی، فرهنگ پیشرفته و مطالعات اجتماعی

  1. دانشگاه ارفورد چه دوره و رشته هایی را ارئه می دهد؟

این دانشگاه 26 برنامه کارشناسی و 20 برنامه کارشناسی ارشد را در رشته هایی مانند مطالعات انگلیسی، آموزش، روابط بین الملل، تاریخ، علوم ارتباطات، هنر، مطالعات ادبی، مدیریت، ریاضیات، فلسفه و… ارائه می دهد.

  1. زمان شروع دوره ها در کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه ارفورد آلمان کی می باشد؟

تمام دوره های کارشناسی فقط در طول ترم زمستان شروع می شود در حالی که دوره های تحصیلات تکمیلی در زمستان و تابستان است.

  1. زبان تحصیل در دانشگاه ارفورد چه می باشد؟

زبان تحصیل برای کلیه برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد آلمانی است، به استثنای برنامه ارتباطات که در مقطع ارشد به زبان انگلیسی تدریس می شود.

  1. فعالیت های تحقیقاتی در دانشگاه ارفورت آلمان بر چه زمینه هایی متمرکز می باشد؟

فعالیت های تحقیقاتی آن در سه زمینه اصلی تمرکز “آموزش، مدرسه و رفتار” ، “دین، ​​جامعه و روابط جهانی” و “دانش، فضاها و رسانه ها” منعکس شده است.

  1. آخرین مهلت درخواست پذیرش دانشگاه ارفورد آلمان کی می باشد؟

برای دورده کارشناسی 20 آگوست (به دلیل Covid-19 تمدید شد) و برای کارشناسی ارشد  15 ژوئیه می باشد.

  1. هزینه زندگی در ارفورت آلمان چقدر می باشد؟

هزینه زندگی در ارفورت ماهانه 853 یورو برآورد می شود.

  1. رتبه دانشگاه ارفورد آلمان چند می باشد؟

این دانشگاه دارای رتبه 89 در آلمان و رتبه 1660 در جهان می باشد.

  1. مقدار بورس تحصیلی در دانشگاه ارفورد چقدر می باشد؟

بورس تحصیلی به دانشجویان بین المللی را بر اساس شایستگی علمی و عملکرد در فعالیت های فوق برنامه ارائه می دهد و به مبلغ 1100 یورو برای 3 ماه است.

  1. شرایط کار دانشجویی در دانشگاه ارفورد چگونه می باشد؟

دانشجویان بین المللی مجاز به 8 ساعت کار در روز به مدت 3 ماه در طول تعطیلات ترم یا توزیع یکنواخت کار در طول سال هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *