دانشگاه ادینبرو انگلستان
دانشگاه ادینبرو انگلستان

دانشگاه ادینبرو

-

University of Edinburgh

موقعیت:انگلستان - ادینبرو
نوع:دولتی
تعداد دانشجویان:37016 نفر
تعداد دانشجویان بین المللی:17725 نفر
سایت دانشگاه
رنکینگ QS
22
رتبه در کشور
5
هزینه ویزا
490 پوند
نرخ پذیرش
10%
بورسیه تحصیلی
دارد
خوابگاه/هزینه
دارد/400 تا 670 پوند در ماه
زمان فرآیند ویزا
3 هفته
مجوز کار
دارد
شهریه
9 هزار تا 40 هزار پوند در سال
مقاطع تحصیلی
کارشناسی، ارشد، دکترا

درباره دانشگاه

Information

دانشگاه ادینبرو (University of Edinburgh) یکی از بهترین دانشگاه های انگلیس است که در شهر ادینبرو اسکاتلند قرار گرفته است. این دانشگاه یک دانشگاه دولتی است و هر ساله به طور مداوم در بین 30 دانشگاه برتر جهان قرار می‌گیرد. دانشگاه ادینبرو یک دانشگاه چند فرهنگی است که طیف وسیعی از رشته‌های تحصیلی را به دانشجویان خود ارائه می‌کند. محوطه این دانشگاه بسیار پویا است و به دلیل تنوع فرهنگی موجود در آن برای دانشجویان بین‌المللی بسیار مناسب است. در حال حاضر این دانشگاه بیش از 45 هزار دانشجو دارد که بخش زیادی از آنها را دانشجویان بین‌المللی از 150 کشور جهان تشکیل داده‌اند.دانشگاه ادینبرو در سال 2024 بر اساس رتبه‌بندی QS رتبه 22 را در بین سایر دانشگاه های جهان به دست آورده است و یکی از بزرگترین دانشگاه‌های ارائه دهنده رشته‌های تحصیلی به صورت آنلاین است. در این دانشگاه حدود 76 رشته تحصیلی به صورت آنلاین تدریس می‌شوند.19 برنده جایزه نوبل جزو فارغ‌التحصیلان دانشگاه ادینبرو هستند که برخی از آنها نیز به عنوان اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشگاه مشغول به فعالیت و همکاری هستند. این دانشگاه با افتخار درهای خود را به روی دیدگاه‌های متفاوت و جدید باز کرده است و هدف آن ایجاد یک جامعه بین‌المللی در قلب اروپا است که با تغییرات آب و هوایی مقابله کند، راه‌های درمان جدیدی برای بیماری‌ها بیابد و به اطلاعات و داده‌های جهانی در زمینه‌های مختلف اضافه کند.

متقاضیانی که تمایل به مهاجرت تحصیلی به انگیس و تحصیل در دانشگاه ادینبرو دارند، باید اطلاعات کافی در مورد ددلاین و مهلت ارسال مدارک برای پذیرش در این دانشگاه کسب کنند. متقاضیان تا 31 ژانویه (11 بهمن) فرصت دارند تا مدارک خود را برای اخذ پذیرش و بررسی برای دانشگاه ادینبرو ارسال کنند. دانشگاه پس از بررسی مدارک، پذیرفته شدگان را اعلام و در برخی موارد دعوت به مصاحبه خواهد کرد.

دانشکده ها

Faculties

دانشگاه ادینبرو دارای 21 گروه‌ آموزشی است که در 3 دانشکده تقسیم شده‌اند. این دانشکده‌ها عبارتند از:

  • دانشکده هنر، علوم انسانی و علوم اجتماعی
  • دانشکده پزشکی و دامپزشکی
  • دانشکده علوم و مهندسی

برخی رشته ها و دوره ها

programs

دانشگاه ادینبرو طیف وسیعی از رشته‌های تحصیلی را در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می‌کند. این دانشگاه بیش از 500 رشته در مقطع کارشناسی و 300 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و 135 رشته تحقیقاتی ارائه کرده است. دانشگاه ادینبرو در زمینه آموزش و تحقیق شهرت جهانی دارد. اطلاعات برخی از رشته‌های این دانشگاه عبارتند از:

دوره هاشهریهمدتشرایط
کارشناسی ارشد تغذیه1 سال21.000 تا 39.000IELTS: 6.5 به بالا PTE: 61 به بالا
کارشناسی ارشد علوم کامیپوتر1 سال21.000 تا 39.000IELTS: 6.5 به بالا PTE: 61 به بالا
کارشناسی ارشد طراحی گرافیک1 سال21.000 تا 39.000IELTS: 6.5 به بالا PTE: 61 به بالا
کارشناسی ارشد مهندسی شیمی1 سال21.000 تا 39.000IELTS: 6.5 به بالا PTE: 61 به بالا
کارشناسی اقتصاد4 سال21.000 تا 23.000IELTS: 6.5 به بالا PTE: 67 به بالا
کارشناسی اقتصاد بین الملل4 سال21.000 تا 23.000IELTS: 6.5 به بالا PTE: 67 به بالا
کارشناسی حسابداری4 سال21.000 تا 23.000IELTS: 6.5 به بالا PTE: 67 به بالا
کارشناسی ریاضی4 سال21.000 تا 23.000IELTS: 6.5 به بالا PTE: 67 به بالا

حداقل نمرات آزمون های مختلف که برای این دانشگاه نیاز دارید

Grades
IELTS 6.5 به بالا
TOEFEL 92 به بالا
PTE 62 به بالا
GPA 3.3 به بالا
GRE --
GMAT --

بورسیه تحصیلی

Scholarships

علاوه بر کمک‌های مالی ارائه شده توسط دولت بریتانیا در ارائه بورسیه تحصیلی انگلیس به دانشجویان و منابع مالی اهدایی از سازمان‌های خصوصی و خارجی، دانشگاه ادینبرو نیز برای دانشجویان خود انواع بورسیه‌های تحصیلی را ارائه کرده است. این بورسیه‌ها توسط دانشگاه و دانشکده‌های مختلف به دانشجویان واجد شرایط اهدا می‌شود.

خوابگاه و تغذیه

Accommodation and food

دانشگاه ادینبرو متعهد شده است که به دانشجویان بین‌المللی که راه طولانی را برای تحصیل در این دانشگاه طی کرده‌اند، امکانات رفاهی و خوابگاه ارائه کند. این دانشگاه انواع خوابگاه‌های دانشجویی و آپارتمان‌های 4 تا 6 خوابه را به دانشجویان بین‌المللی در مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه کرده است. خوابگاه دسترسی خوبی به دانشگاه و مرکز شهر دارند و هزینه آنها بین 400 تا 670 پوند در ماه است.

لوکیشن و تصاویر دانشگاه

Location

مشاهیر

Celebrities
چارلز داروین (Charles Darwin)
چارلز داروین (Charles Darwin)
زیست شناس انگلیسی
ادوارد هفتم (Edward VII
ادوارد هفتم (Edward VII)
پادشاه انگلستان
آرتور کانن دویل (Arthur Conan Doyle)
آرتور کانن دویل (Arthur Conan Doyle)
نویسنده
هنری جان تمپل (Henry John Temple)
هنری جان تمپل (Henry John Temple)
نخست وزیر انگلستان
الکساندر گراهام بل (Alexander Graham Bell)
مخترع و دانشمند

سوالات متداول

Location

این دانشگاه در سال 2024 بر اساس رتبه‌بندی QS رتبه 22 جهان را به دست آورده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

بیشتر بخوانید

Read more

کشور اسکاتلند به نسبت جمعیت خود دارای بیشترین دانشگاه ها با رتبه جهانی در دنیا است. با 19 موسسه با رتبه جهانی می توان گفت که بخش دانشگاهی اسکاتلند کیفیت و انتخابی بی نظیر می باشد آنها بالاترین میزان رضایت دانشجویان را در کیفیت آموزش در سراسر انگلستان ارائه می دهند. بالاترین میزان اشتغال در سراسر انگلستان برای فارغ التحصیلان دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند ارائه می شود.

تحصیل در دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند

دانشگاه ادینبورگ (UoE)، در سال 1583 تاسیس شده است و ششمین دانشگاه قدیمی انگلیسی زبان در دنیا می باشد و یکی از 7 دانشگاه باستانی بریتانیا و ایرلند است.این دانشگاه شامل کالج های: علوم انسانی و علوم اجتماعی، علوم و مهندسی، پزشکی و دامپزشکی است که درون این سه کالج، 20 مدرسه علمی وجود دارد.در مجموع این دانشگاه حدود 35،000 دانشجو را جذب می کند، اکثر آنها در کالج علوم انسانی و علوم اجتماعی، بزرگترین کالج های آن تحصیل می کنند.دانشکده پزشکی و دامپزشکی آن به عنوان برترین های جهان در زمینه خود شناخته شده اند

هزینه تحصیل در دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند

UoE یک دانشگاه بین المللی محور است و دانشجویان را از تمام نقاط جهان مخصوصا از چین و ایالات متحده می پذیرد، این دانشگاه درآمد تحقیقاتی بیش از 200 میلیون پوند دریافت و همچنین بیش از 26 میلیون پوند برای جوایز، کمک هزینه تحصیلی و تحصیلات تکمیلی هزینه می کند. در حدود 317 میلیون پوند، آن را به عنوان سومین اعطا کننده بزرگ در میان دانشگاه های انگلستان پس از آکسفورد و کمبریج قرار داده است.

دانشجویان همچنین به عنوان بخشی از دوره خود به تحصیل یا کار در خارج از کشور تشویق می شوند و در مجموع این دانشگاه برنده 20 جایزه نوبل وابسته به دانشگاه ادینبورگ است، که شامل برندگان جایزه های فیزیک، شیمی، فیزیولوژی و پزشکی، صلح، ادبیات و جایزه یادبود در علوم اقتصادی است.این دانشگاه در دنیا به خاطر تحقیقات، پیشرفت و تحصیلات با کیفیت بالا شناخته شده اند که باعث جذب بعضی از بزرگترین متفکران دنیا برای کار و تحصیل در آنجا است.

تحقیقات در دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند

با انتخاب تحصیل در دانشگاه ادینبورگ، آنها به شما در ساختن آینده ای موفق کمک می کنند. شما از دسترسی به منابع و امکانات و یک تجربه آموزشی فوق العاده لذت خواهید برد همچنین می توانید از حدود 500 برنامه تحصیلی، بیش از 300 دوره های کارشناسی ارشد و 135 حوزه تحقیقاتی که طیف وسیعی از رشته های تحصیلی را پوشش می دهند، بهره ببرید.تحقیقات این دانشگاه به عنوان پیشرو در سطح جهانی و همچنین عالی در سطح بین المللی ، دارای رتبه 4 در انگلستان و موفق ترین دانشگاه در اسکاتلند شناخته شده است.این دانشگاه با 11000 دانشجو از 130 ملیت متفاوت دارای بیشترین تنوع دانشجویی در میان دانشگاه های اسکاتلندی است.

درباره دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند

این دانشگاه توسط شورای شهر ادینبورگ تاسیس شد و در ابتدا به عنوان کالج حقوق مورد استفاده قرار گرفت و هزینه های تاسیس آن توسط  میراث سرکشیش، رابرت رید ، از کلیسای سنت مگنس در اورکنی، فارغ التحصیل دانشگاه سنت اندروس تامین شد. پس از تلاش های شورای شهر و وزیر شهر ادینبورگ این موسسه دامنه فعالیت خود را گسترده تر کرد و در 14 آوریل سال 1582، پس از دادخواست شورا، سرمایه مورد نیاز آن توسط شاه جیمز ششم تامین و به عنوان یک کالج مورد استفاده قرار گرفت.

این اتفاق در اسکاتلند که به تازگی به فرقه پروتستان گرویده بود بی سابقه بود چرا که دانشگاه های قدیمی تر در کشور اسکاتلند با فرمان پاپ تاسیس می شدند. در های این دانشگاه که به کالج Tounis شهرت یافته بود در اکتبر 1583 به روی دانشجویان باز شد. ساخت و ساز این دانشگاه تحت نظارت یکی دیگر از فارغ التحصیلان سنت اندروس، رابرت رالاک، آغاز شد. در زمانی که انگلیس پرجمعیت و ثروتمند تنها دو دانشگاه داشت، دانشگاه ادینبورگ چهارمین دانشگاه اسکاتلند به شمار می رفت. در سال 1617 نام این دانشگاه به کالج شاه جیمز تغییر نام داد و در قرن 18م، یکی از مهم ترین مراکز عصر روشنگری اسکاتلند محسوب می شد.

درباره دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند

درباره دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند

در 1762 کشیش هیو بلر، توسط شاه جرج سوم به عنوان اولین استاد منتخب پادشاه برای درس ادبیات نوشتاری منصوب شد. این مساله در کنار پایه گذاری دانشکده ادبیات انگلیسی ، باعث شده است که دانشگاه ادینبورگ هم اکنون یکی از قدیمی ترین مراکز اموزش ادبی و ادبیات انگلیسی به حساب آید.

قبل از اینکه «کالج قدیمی» طبق برنامه ی رابرت ادم، پس از جنگ های ناپلئونی توسط معماری به نام ویلیام هنری پلیفر ساخته شود، دانشگاه ادینبورگ در یک ساختمان قدیمی متعلق به اوایل قرن 19م، زمانی که دانشگاه به تازگی افتتاح شده بود، واقع شده بود. اولین دانشکده ی سفارشی این دانشگاه، “کالج قدیمی” بود که اکنون تحت عنوان دانشکده ی حقوق شناخته می شود و در south bridge واقع شده است. اولین دروسی که در آن تدریس شدند آناتومی و علوم در حال توسعه ی جراحی بودند که پس از آن، به رشته های متعدد دیگری گسترش یافت.

راهروی تونلی دانشکده آناتومی از زیر زمین یکی از خانه های اطراف می گذشت. این تونل از خیابانی که در آن زمان به نام خیابان کالج شمالی معروف بود ( خیابان چمبرز کنونی) و ساختمان های دانشگاه می گذشت و به سالن تئاتر آناتومی می رسید. از طریق این تونل جسد برای تشریح به دانشگاه آورده می شد. پیکر ویلیام برک نیز پس از اینکه اعدام شد از طریق این راهرو بود که بیرون آورده شد.

اواخر سده ی 19م، کالج قدیمی بسیار شلوغ شده بود و سر رابرت روواند اندرسون ماموریت یافت که دانشکده ی پزشکی جدیدی را در سال 1875 تاسیس کند. در ابتدا، طراحی این دانشکده شامل یک سالن آموزشی می شد اما ساخت ان امکان پذیر نبود و بعدها ساختمانی مجزا برای این هدف طراحی و ساخته شد که سالن مک ایوان نام داشت و توسط اندرسون طراحی شده بود. هزینه های ساخت این بنا توسط یکی از دولتمردان به نام سر ویلیام مک ایوان در سال 1894 تامین شد و در سال 1897 بهره برداری شد.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند

برای اخذ پذیرش در دانشگاه ادینبورگ، می بایست شرایط ورودی دانشگاه را همراه با مدارکی از جمله نامه ارجاع و نامه انگیزشی در دست داشته باشید. همچنین می بایست در کنار سایر مدارک خود، مدرکی که نشانگر تسلط و مهارت شما در زبان انگلیسی باشد به دانشگاه ارائه دهید.

برای پذیرفته شدن در برخی از رشته های مشخص ممکن است لازم باشد در یک مصاحبه یا آزمون پذیرش شرکت کنید، نمونه ای از کارهای قبلی خود را ارائه دهید یا مدارکی مبنی بر داشتن سابقه کاری مرتبط به دانشگاه تحویل دهید. موارد ذکر شده مدارک لازم برای اخذ پذیرش در دانشگاه می باشند. شرایط و نمرات مورد نیاز، بر اساس رشته و مقطع تحصیلی مد نظر شما ممکن است متفاوت باشد.

اطلاعات مربوط به مدارک و شرایط لازم برای درخواست پذیرش و تمامی رشته هایی که توسط دانشگاه ارائه می شوند را می توانید در بخش مقطع کارشناسی دانشگاه مشاهده نمایید. تمامی شرایط و مدارک لازم برای تحصیل در مقاطع عالی، A- levelها و دیپلم بین المللی لیست شده اند و پیشنهاد می شود تمامی اطلاعات مربوط را در این بخش به دقت مطالعه نمایید.

موارد زیر در مورد اکثریت رشته ها قابل مشاهده هستند:

  • شرایط ورودی استاندارد
  • حداقل شرایط ورودی
  • دروس مورد نیاز
  • شرایط زبانی لازم

شرایط ورودی استاندارد: برای اخذ پذیرش در هر کدام از رشته ها لازم است که نمره به خصوصی را در دروس خود کسب کرده باشید. این بخش معمولا محدوده نمرات را نشان میدهد. به عنوان مثال AAAA-ABBB برای تحصیلات عالی اسکاتلند و یا AAA-ABB برای A-levelها. این نمرات شرایط استاندارد ورودی نامیده می شود و برای اخذ پذیرش باید این نمرات را داشته باشید.

در صورتی که نمرات شما از شرایط ورودی استاندارد پایین تر هستند وارد فرآیند انتخابی دانشگاه می شوید. این بدان معناست که پذیرش شما به صورت قطعی تضمین نمی شود چرا که رقابت برای ورود به دانشگاه بالاست و معمولا متقاضیانی که بالاترین نمرات و بهترین شرایط را داشته باشند پذیرفته می شوند.

در صورتی که نمرات شما پایین تر از حد مشخص شده باشند در صورتی با درخواست شما موافقت خواهد شد که:

  • تعداد تقاضاهای موجود برای تحصیل در یک رشته با تعداد ظرفیت آن برابر باشد
  • شما یک دانشجوی خارجی غیر اروپایی باشید و متقاضی تحصیل در رشته ای جز پزشکی هستید ( برای پذیرش دانشجویان غیر اروپایی خارجی محدودیتی وجود ندارد)
  • در تکمیل ظرفیت پذیرفته شوید.

حداقل شرایط ورود به دانشگاه دانشگاه ادینبورگ

هر یک از رشته ها، حداقل شرایط مربوط به خود را دارند. این شرایط معمولا شامل یک سری نمره می شوند. در صورتی که واجد شرایط ورود به دانشگاه به عنوان دانشجوی تکمیل ظرفیت باشید و حداقل نمرات لازم را کسب کرده باشید به صورت تضمینی با درخواست پذیرش شما موافقت خواهد شد.

برای بررسی این مسئله که آیا واجد شرایط تکمیل ظرفیت می باشید یا خیر می توانید از سیستم بررسی آنلاین دانشگاه استفاده کنید.

دروس مورد نیاز:

  • برای پذیرش در بسیاری از رشته ها لازم است که نمرات مشخصی را در برخی از دروس کسب کرده باشید. در این موارد می بایست نمره ای که در دروس مشخص شده کسب کرده اید از حد تعیین شده ای بالاتر باشد.

شرایط زبان انگلیسی:

  • برای ورود به تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی ارائه ی مدرکی که نشانگر سطح زبان انگلیسی شما باشد می تواند کمک بزرگی به شما کند.

برای تحصیل در برخی از رشته ها لازم است شرایط دیگری نیز داشته باشید به عنوان مثال ممکن است از شما خواسته شود که:

  • در یک مصاحبه یا آزمون عملی هنر شرکت کنید
  • نمونه کار هنری/ طراحی ارائه دهید
  • در یک آزمون ورودی شرکت نمایید
  • سوابق کاری مرتبط یا سابقه انجام کار داوطلبانه داشته باشید

برای اینکه واجد شرایط ورود به دانشگاه به حساب بیایید و آمادگی خود را برای تحصیل در رشته مد نظر خود نشان دهید باید تمامی مدارک و شرایط را طی سه سال تحصیلی اخیر کسب کرده باشید.

رشته های ریاضیات؛ تمامی شرایط و مدارک لازم برای اخذ پذیرش در هر یک از رشته های زیرشاخه ریاضیات که در پایین ذکر شده اند را می بایست طی دو سال تحصیلی اخیر کسب کرده باشید:

  • کارشناسی ریاضیات کاربردی
  • کارشناسی ارشد ریاضیات
  • کارشناسی ریاضیات
  • کارشناسی ریاضیات و زیست شناسی
  • کارشناسی ریاضیات و تجارت
  • کارشناسی ریاضیات و موسیقی
  • کارشناسی ریاضیات و فیزیک
  • کارشناسی ریاضیات و آمار
  • کارشناسی ریاضیات همراه با مدیریت
  • کارشناسی ارشد اقتصاد و ریاضیات
  • کارشناسی ارشد اقتصاد و آمار
  • کارشناسی ارشد فلسفه و ریاضیات

رتبه و رنکینگ دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند

دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند، تاسیس شده در سال 1582، ششمین دانشگاه قدیمی در کل کشورهای انگلیسی زبان و یکی از دانشگاه های باستانی کشور اسکاتلند به شمار می رود. این دانشگاه در سطح شهر ادینبرگ 5 دانشکده مجزا دارد و تعداد زیادی ساختمان قدیمی در بافت تاریخی شهر وجود دارد که متعلق به این دانشگاه هستند. دانشگاه ادینبورگ نقش بسیار موثری در اعتبار بخشی به شهر ادینبوگ به عنوان یکی از مراکز خردورزی در عصر روشن گری ایفا کرد و باعث شد این شهر لقب “آتن شمال” را به دست آورد.

دانشگاه ادینبرگ، طبق QS، یکی از سیستم های رتبه بندی و رنکینگ دانشگاه های دنیا، رتبه 18 م را بین دانشگاه های جهان دارد. همچنین توسط U.S. News به عنوان 6مین دانشگاه برتر در اروپا و بر اساس رتبه بندی تایمز، رتبه 7م در بین دانشگاه های اروپا شناخته شده است. The Research Excellence Framework که یکی از وبسایت های رنکینگ پژوهش های انجام شده مورد استفاده دولت بریتانیا برای تعیین سرمایه گذاری های آینده در بخش تحقیقات می باشد، دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند را به عنوان 4مین قدرت پژوهشی بریتانا و 11مین دانشگاه برتر به طور کلی معرفی کرده است.

در Global Employability University Ranking نیز دانشگاه ادینبرگ در زمینه ی میزان اشتغال و استخدام شدن فارغ التحصیلان رتبه 78م را کسب کرده است. دانشگاه ادینبرگ یکی از اعضای گروه راسل و لیگ اروپایی دانشگاه های تحقیقاتی و کنسرسیوم 21 دانشگاه پژوهشی در اروپا است.

رتبه و رنکینگ دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند

رتبه و رنکینگ دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند

دانشگاه ادینبرگ هر ساله پذیرای حداقل 60000 دانشجوی متقاضی می باشد که این مساله باعث شده است ادینبورگ دومین دانشگاه محبوب در کل محدوده بریتانیا محسوب شود. این دانشگاه چهارمین تعرفه ی بالای ورودی UCAS را دارد و در کل اروپا در این زمینه 5م است.

رشته های دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند

دانشگاه ادینبورگ دامنه گسترده ای از رشته ها در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را به دانشجویان ارائه می دهد. در دانشکده ی علوم و مهندسی می توانید در رشته های زیر تحصیل کنید:

  • کارشناسی علوم
  • کارشناسی مهندسی
  • کارشناسی ارشد مهندسی
  • کارشناسی ارشد شیمی
  • کارشناسی ارشد فیزیک
  • کارشناسی ارشد علوم
  • کارشناسی ارشد انفورماتیک
  • کارشناسی ارشد ریاضیات
  • علوم زیست شناسی و بیوپزشکی
  • شیمی
  • علوم کامپیوتر
  • مهندسی و الکترونیک
  • علوم زمین شناسی و محیطی
  • جغرافیا
  • علوم زمین شناسی (ژئولوژی و ژئوفیزیک)
  • ریاضیات
  • فیزیک و نجوم

دانشگاه ادینبورگ همیشه جز 50 دانشگاه برتر دنیا است و در حال حاضر رتبه 23 جهانی در رتبه بندی QS 2018 را دارد و به عنوان 13مین دانشگاه بین المللی دنیا انتخاب شده است همچنین دانشجویان از دو سوم دنیا در اینجا تحصیل می کنند.این دانشگاه در لیست دانشگاه های برتر وزارت علوم ایران قرار گرفته است. اگر قصد تحصیل در انگلستان را دارید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

دانشگاه های مشابه

Similar universities

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *