دانشگاه آمریکایی رم

دانشگاه آمریکایی (AUR) یکی از قدیمی ترین مدارس دولتی آمریکایی در ایتالیا است. دانشجویان پس از اتمام برنامه تحصیلی، دارای مدرک کارشناسی معتبر ایالات متحده آمریکا می باشند (معمولا دوره تحصیلی چهار ساله). مدرک کارشناسی در دانشگاه آمریکایی رم به عنوان یک استاندارد موفقیت در آموزش عالی شناخته شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه آمریکایی رم

دانشگاه آمریکایی رم جهت تحصیل در ایتالیا دانشجویان را برای زندگی و کار در سراسر فرهنگ ها از طریق رشته های علمی بین رشته ای دانشگاهی، فرصت هایی برای یادگیری از طریق سفر و کارآموزی و استادان و کارکنان چند فرهنگی خود آماده می کند. دانشگاه  آمریکایی رم (AUR)، که در سال 1969 به عنوان موسسه برای تحصیل دانشجویان در خارج از کشور تاسیس شد، در سال 1970 توسط دیوید کالین، روزنامه نگار آمریکایی که در رم پس از جنگ جهانی دوم در رم ساکن شد، تاسیس شد.

آموزش در دانشگاه آمریکایی رم

جهت ادامه تحصیل در ایتالیا دانشگاه آمریکایی رم مکان ایده آل برای گرفتن مدرک لیسانس در رشته های مطالعات مذهبی یا باستان شناسی و کلاسیک ها (با میراث فرهنگی و یا رسانه های تصویری) یا در تاریخ هنر (با هنر تجارت تکمیلی) است. دانشگاه آمریکایی رم فرصت های برابر برای همه افراد واجد شرایط در برنامه های آموزشی و فعالیت های آن فراهم می کند.

این دانشگاه بر مبنای نژاد، رنگ، مذهب، منشاء ملی، جنسیت، سن، ناتوانی، وضعیت تاهل، ظاهر شخصی، مسئولیت های خانوادگی، وابستگی سیاسی، منبع درآمد یا وضعیت سربازان ویتنام تبعیضی قائل نیست. این امر مطابق با همه قوانین غیردولتی فدرال و ایالتی است. سياست فرصت های برابر برای هر جنبه ای از عمليات و فعاليت های دانشگاه به طور کلی اعمال می شود و شامل پذیرش و اشتغال می شود.

امکانات در دانشگاه آمریکایی رم

امکانات در دانشگاه آمریکایی رم

امکانات در دانشگاه آمریکایی رم

اقامت ایتالیا در آپارتمان های شهر رم با کیفیت بالا تضمین حضور در جامعه محلی است. کتابخانه AUR در ایوانس هال واقع شده است، مسکونی با دو طبقه که شامل 15،000 جلد، 1200 دی وی دی و فیلم می شود و همچنین امکان دسترسی به پایگاه های داده آنلاین مهم و شبکه گسترده ای از کتابخانه های رومی فراهم شده است. در این دانشگاه آزمایشگاه کامپیوتر عمومی اصلی با 55 کامپیوتر و چند ایستگاه چاپ، کلاس آموزش کامپیوتر، آزمایشگاه چند رسانه ای، 14 ایستگاه های کاری کتابخانه، دسترسی به اینترنت بی سیم در سراسر محوطه دانشگاه فراهم است.

کارشناسی ارشد در دانشگاه آمریکایی رم

دوره های کارشناسی ارشد AUR بهترین رویکرد میان رشته ای آمریکا را برای یادگیری و آموزش تحصیلی دانشجویان ارائه می دهد. در کلاس های کوچک سازماندهی شده، دانشجویان توجه شخصی را دریافت خواهند کرد و در گروه های تحقیق و مطالعه مشارکتی شرکت خواهند کرد. از ابتدای دوره تحصیل، آنها در مورد شکل دادن مسیرهای شغلی آینده خود فکر خواهند کرد. پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد، دانشجویان می توانند حرفه ای را دنبال کنند یا تحصیلات خود را به سمت دکترا ادامه دهند. کارشناسی ارشد دانشگاه آمریکایی رم توسط کمیته آموزش عالی ایالات متحده به رسمیت شناخته شده و معتبر است.

دوره های دانشگاه آمریکایی رم

دانشگاه آمریکایی رم یک دانشگاه هنری پر جنب و جوش است که به دنبال تعالی دانشگاهی است. مدرسه عالی جدید، بر پایه سنت عالی و استانداردهای علمی برنامه های دوره های تخصصی AUR در 10 رشته طراحی شده است: باستان شناسی و کلاسیک، تاریخ هنر، مدیریت بازرگانی، ارتباطات، فیلم و رسانه های دیجیتال، هنرهای زیبا، مطالعات بین رشته ای، روابط بین الملل و جهانی مطالعات، مطالعات ایتالیایی، مطالعات مذهبی. تیم متخصصان موسسه‌ حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در دفتر شیراز جهت ارائه‌ اطلاعات بیشتر و راهنمایی‌هایی لازم در خصوص دانشگاه ساپینزا رم همراه و همیار شما هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *