دانشگاه آمریکایی دبی

AUD هر دو دوره کارشناسی و فارغ التحصیلی را ارائه می دهد و گواهینامه هایی در مطالعات خاورمیانه و آموزش حرفه ای نیز برای ارائه دارد. علاوه بر دوره های موجود در برنامه انتخابی، عمده دانشجویان کارشناسی در تمام رشته ها باید یک برنامه درسی در هنر و علوم را نیز دنبال کنند، این موضوع در تکمیل مدارک بخش عمومی آموزش و پرورش دانشگاه آمریکایی دبی مورد نیاز است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه آمریکایی دبی

دانشگاه آمریکایی دبی برنامه های انگلیسی فشرده ای را از طریق مرکز مهارت های انگلیسی (CfEP)، طراحی می کند تا مهارت های زبان انگلیسی در سطح دانشگاهی را  برای دانش آموزانی که نیاز به تحصیل در زبان انگلیسی دارند، قبل از شروع تحصیلات دانشگاهی فراهم کند. AUD هر دو دوره کارشناسی و فارغ التحصیلی را ارائه می دهد و گواهینامه هایی در مطالعات خاورمیانه و آموزش حرفه ای نیز دارد.

دوره های دانشگاه آمریکایی دبی

 

دوره های دانشگاه آمریکایی دبی

برنامه تحصیل در امارات متحده عربی در دانشگاه آمریکایی این کشور(AUD) توسط تکنولوژی و امکانات مناسب پشتیبانی می شود. AUD نیز توسط کمیسیون کالج (COC) انجمن کالج ها و مدارس جنوبی (SACS) تأیید شده است. به نظر ما، موفقیت دانش آموزان در یک زمینه انتخابی، در آزمون نهایی تاثیر تجربه آموزشی ارائه شده توسط AUD است. دوره های تحصیل در AUD به قرار زیر می باشد:

دوره های تحصیلی در دانشگاه عجماندوره های مهندسی در دانشگاه عجمان

 

آموزش در دانشگاه آمریکایی دبی

رتبه بندی دانشگاه جهانی تایمز که در سال 2004 تأسیس شد لیستی قطعی از بهترین دانشگاه های جهان را ارائه می دهد که در میان تدریس، تحقیق، چشم انداز بین المللی، شهرت و غیره مورد ارزیابی قرار گرفته است. داده های این کشور توسط دولت ها و دانشگاه ها مورد اعتماد هستند و یک منبع حیاتی برای دانش آموزان است و به آنها کمک می کند که در کدام محل تحصیل کنند.

امکانات دانشگاه آمریکایی دبی

یکی از مهمترین و شناخته شده ترین ویژگی های AUD ، زندگی پر جمعیت و پویای آن است. ما دانشجویان را تشویق می کنیم تا در فعالیت های فوق العاده شرکت کنند، زیرا ما فکر می کنیم این فعالیت ها برای توسعه همه جانبه دانش آموزان حیاتی است. دانش آموزان تشویق به شرکت در فعالیت های ورزشی، پیوستن به باشگاه های فرهنگی ، و داوطلب در کمپین خدمات اجتماعی می شوند. در همین راستا و همچنین آشنایی با شرایط مهاجرت به دبی می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) با مشاوره تلفنی رایگان ارتباط برقرار کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *