دانشگاه آقاخان پاکستان

دانشگاه آقاخان (AKU) یک دانشگاه تحقیقاتی مستقل با پردیس اصلی خود در کراچی، پاکستان است و دیگر پردیس های آن و همچنین برنامه های آموزشی بیشتر در کنیا، تانزانیا، اوگاندا، انگلستان و افغانستان قرار دارند. بیش از 30 سال است که دانشگاه آقاخان پاکستان برای موفقیت در آموزش و یادگیری شهرت یافته است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه آقاخان پاکستان

جهت تحصیل در پاکستان دانشگاه آقاخان این کشور برنامه هایی را در زمینه توسعه آموزشی، پزشکی، پرستاری و مامایی، ارائه می دهد که هدف آنها الهام بخشیدن به محققان و متخصصان جوان برای تبدیل شدن به نیروهایی در راستای تغییرات مثبت در جوامع آنها است. برنامه های تحصیلی کارشناسی و فارغ التحصیلی دانشگاه آقاخان به شما کمک می کند تا مشارکتی معنادار داشته باشید و کیفیت زندگی کسانی که در اطراف شما هستند را بهبود بخشید.

شما برای تطبیق چالش های موجود در کشورهای در حال توسعه از تئوری کلاس درس و تحقیقات علمی استفاده خواهید کرد. برای کسانی که علاقمند به ایجاد یک تفاوت هستند، فرایند پذیرش شفاف و مبتنی بر شایستگی و کمک مالی سخاوتمندانه است، به این معنی که دانشجویان با استعداد بالا قادر به شرکت در AKU هستند.

تحصیل پزشکی در دانشگاه آقاخان پاکستان

تحصیلات تکمیلی پزشکی در AKU تلاش می کند تا تفکر انتقادی و تجزیه و تحلیل فارغ التحصیلان خود را ارتقاء دهد، تا مراقبت های بهداشتی و تحقیق مبتنی بر شواهد را بر اساس اصول اخلاق و حرفه ای ترویج دهد. هر برنامه تحصیلی با دقت ساختار بندی شده است تا تکنیسین های ماهر تولید کند و باعث تسهیل فرآیند توسعه حرفه ای و شخصی شود.

تحصیل پزشکی در دانشگاه آقاخان پاکستانکالج پزشکی در سال 1985 به عنوان بخشی از دانشکده علوم بهداشتی دانشگاه آقاخان در پاکستان تاسیس شد و تاکید زیادی بر توسعه حرفه ای، فردی و فکری دانشجویان دارد، به طوری که فارغ التحصیلان آن عضو و رهبران جامعه می شوند.

دوره های تحصیل در دانشگاه آقاخان پاکستان

برنامه های تحصیلی این کالج پزشکی با استانداردهای بین المللی در برنامه درسی، مشارکت و ارزیابی دانشجویان متناسب هستند و هدف آن ایجاد صلاحیت بالینی در محیط ها و بیمارستان های محلی، ارزیابی و پیشگیری از بیماری در جوامع از طریق برنامه های مراقبت های بهداشتی اولیه می باشد. بیمارستان دانشگاه آقاخان در کراچی پاکستان متعهد به ارائه تشخیص بیماری و مدیریت تیم مراقبت از بیمار است. این خدمات با بالاترین میزان نسبت پزشکان به بیمار و پرستار به بیمار و خدمات پشتیبانی حمایت می شود. رویکرد چند رشته ای بیمارستان دانشگاه در تشخیص و مراقبت از بیماران، یک سری مراقبت های ایمنی و با کیفیت بالا را برای بیماران تضمین می کند.

مراقبت های بهداشتی در دانشگاه آقاخان پاکستان

طیف گسترده ای از مراقبت های ثانویه و سطح سوم در بیمارستان دانشگاه 500 تخته برای همه بیماران نیازمند در دسترس است. کسانی که قادر به پرداخت هزینه درمان نیستند، از طریق یارانه های گوناگون و برنامه رفاه بیماران، کمک های سخاوتمندانه دریافت می کنند. بیمارستان های آقاخان بخشی از یک کانال ارجاع بین المللی هستند که مراقبت های اولیه، ثانویه و سطح سوم را ارائه می دهند. پزشکان باید به بیمارستان های آقاخان وابسته نباشند تا بیماران را به شبکه مراقبت های بهداشتی آن ارجاع دهند.

مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شرایط و راه های تابعیت و اقامت در پاکستان را برای شما بازگو خواهند کرد، کافیست که با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *