داروسازی در پاکستان

تعداد زیادی از دانشکده های شناخته شده در پاکستان وجود دارد که در گروه پیش از پزشکی و داروسازی دانش آموزان واجد شرایط را می پذیرند. اطلاعات در مورد دوره ها و برنامه های گروه پیش از مداخله در پاکستان را دریافت کنید. در اینجا ما راهنمای کامل را از دوره های آموزشی و برنامه های داروسازی در پاکستان را برای دانشجویان ارائه می دهیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل داروسازی در پاکستان

همه ما می دانیم که حرفه پزشکی یکی از مهم ترین حرفه ها در جامعه مدرن است، بنابراین معتقدیم که گرفتن درجه های پزشکی بسیار طولانی است، این رشته ها بسیار رقابتی و سخت هستند. کاندیدانی که ترجیح می دهند برای تحصیل در پاکستان در مقطع دکترا اقدام کنند معمولا به علم کمک به دیگران علاقه دارند، این دو عامل اصلی انگیزه مورد نیاز را طی سال ها تمرین لازم برای تبدیل شدن به یک دکتر واجد شرایط فراهم می کند.

فارغ التحصیلان داروسازی در پاکستان

دانش آموزانی که مایل به تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه های پزشکی پاکستان هستند، ابتدا باید در مقطع متوسطه پیش دانشگاهی تحصیل کنند، اگر آن ها موفق به گرفتن نمره های خوب در سطح بین المللی و در آزمون MCAT شدند، آن ها می توانند وارد دانشگاه شناخته شده و مورد تایید پزشکی کشور شوند. به طور عمده درجه های پزشکی دانشجویان با توانایی های عملی مورد نیاز برای وظایف ویژه ارائه می شود.

فارغ التحصیلان داروسازی در پاکستان

پس از اتمام دوره پزشکی فارغ التحصیلان می توانند گزینه های حرفه ای نسبتا امن را همراه با پاداش های مالی برجسته انتظار داشته باشند. در حرفه های پزشکی فارغ التحصیلان قادر به پیدا کردن مقدار زیادی از تغییر در حقوق هستند، (بسته به تخصص های پزشکی که آن ها انتخاب می کنند و سطح مهارت هایی که به آنها دست می آورند).

پذیرش داروسازی در پاکستان

رشته پزشکی در سطح متوسط ​​به طور معمول به عنوان پیش-پزشکی شناخته می شود. سطح متوسط ​​پس از اتمام موفقیت آمیز سطح ماتریس به زودی شروع می شود و دانش آموزانی که موضوع علمی را در سطح ماتریس مورد مطالعه قرار می دهند، اجازه ورود به رشته پزشکی را دارند. با این حال، برای پذیرش در پیش پزشکی لازم است که نامزدها برای برآوردن معیارهای تعیین شده به کالج بروند. در مقطع پیش پزشکی، تمام شش موضوع وجود دارد که دانش آموزان باید آن را مطالعه کنند.

  • انگلیسی
  • اردو
  • مطالعات اسلامی / پاک
  • فیزیک
  • علم شیمی
  • زیست شناسی

دوره کارشناسی دارو در پاکستان

در لاهور تعداد زیادی از دانشگاه ها وجود دارد که برنامه های پزشکی و داروئی را برای دانشجویان مختلفی ارائه می دهند. برنامه های پزشکی و دارویی در سطح کارشناسی بیشتر به تعدادی از رشته هایی که شامل داروسازیBDS ،MBBS ، DPharmacy، روانشناسی کاربردی هستند طبقه بندی شده اند. برای راحتی دانشجویانی که به دنبال پذیرش در دوره لیسانس پزشکی و داروسازی هستند، دانشگاه لاهور پاکستان گزینه مناسبی می باشد. برای کسب اطلاعات کامل تر با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *