خوابگاه دانشگاه سیچنوا

بعضی از دانشجویان بین المللی در خوابگاه دانشگاه سیچنوا به مدل اپارتمان های بسیار راحت زندگی می کنند این خوابگاه ها بسیار مرفه و راحت هستند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

خوابگاه دانشگاه سیچنوا روسیه

طبق رنکینگ دانشگاه های روسیه دانشگاه سه خوابگاه دارد که دانشجویان روسی و سایر کشور انجا زندگی می کنند. همه خوابگاه ها از نوع بلوکه هستند و هر بلوک از دو اتاق تشکیل شده است.خوابگاه دانشگاه سیچنوا روسیه

خوابگاه های دانشگاه در سراسر مسکو نزدیک ایستگاه های مترو قرار گرفته است، که تردد دانشجویان به دانشکده راحت باشد. خوابگاه‌های زیادی مجاور ایستگاه های مترو Sportivnaya، Izmailovo و Kahovskaya و خوابگاه‌های شرکای مجاز و معتبر در نزدیکی ایستگاه ها Yugo-Zapadnaya و Prazhskaya قرار دارد.

چند نفر در یک اتاق زندگی می کنند؟

در هر اتاق 2-3 دانشجو زندگی می کند.

خدمات رفاهی ( حمام و سرویس بهداشتی ) کجا قرار دارد؟

در بلوک یا اپارتمان. همه اپارتمان ها ( معمولا با دو اتاق) شامل یک اشپزخانه و یک حمام می باشند.

اشپز خانه کجا قرار دارد؟ ایا با تجهیزات و لوازن اشپز خانه مجهز شده است؟

در بلوک یا اپارتمان. آشپزخانه ها به خوراک پز برقی، میز، صندلی، قفسه و ماشین لباس شویی (بعضی اوقات) مجهز شده اند.

دانشگاه چه امکاناتی برای تردد دانشجویان فراهم کرده است؟

اتاق‌ها همه مواردی که برای زندگی نیاز است را دارند: رختخواب، جا رختی، میز، صندلی، تشک، بالش، پتو، ملافه. همچنین هر اتاق یک یخچال هم دارد.

ایا در خوابگاه (Wi-Fi) وجود دارد؟

Wi-Fi موجود است. هزینه ان در هزینه کرایه اتاق لحاظ می شود.

ایا خوابگاه خدمات رفاهی اضافی دارد؟

ماشین لباس شویی خودکار و سالن مطالعه وجود دارد.

 هزینه ماهیانه خوابگاه دانشگاه سیچنوا روسیه

دانشجویان بدون شهریه ماهیانه 600 تا 800 روبل برای خوابگاه پرداخت می کنند، دانشجویانی که براساس یک قرارداد تحصیل می کنند، ماهیانه 2000 تا 8000 روبل هزینه خوابگاه پرداخت می کنند ( با توجه به سطح رفاهی هتل)

بعضی اوقات انها می گویند، دانشجویایی که در خوابگاه زندگی نکرده اند، دانشجویان اصلی و حقیقی نیستند،. خوابگاه محیطی است که دانش اموزان دیروز بزرگسال امروزی همراه با مهارت های معمولی کاربردی، فعالیت گروهی، اولولیت بندی فعالیت ها، برقراری رابطه دوستانه بلند مدت یا روابط احساسی موقت زندگی می کنند.

دانشجویان فعلی به طور نسبی در شرایط سخت زندگی هستند، انها به چیزهایی نیاز دارند که مطمنا 15 سال پیش هیچگاه تصور نمی کردند، دسترسی وسیع به اینترنت بی سیم، سالن ورزشی مجهز، محل نگه داری دورچرخه. سایر اطلاعات لازم را برای مهاجرت تحصیلی به روسیه و همچنین در رابطه با هزینه تحصیل در روسیه، از مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) بخواهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *