خرید خانه در روسیه

هیچ محدودیتی در خصوص خرید خانه در روسیه وجود ندارد. برخی از محدودیت ها ممکن است در مورد خرید زمین های کشاورزی اعمال شود؛ با این حال، این مقاله بیشتر مربوط به مسائل مربوط به خرید ملک مسکونی است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

روند خرید خانه در روسیه

وب سایت هایی برای پیدا کردن خواص وجود دارد، مانند www.cian.ru؛ با این حال، یک خارجی در بازار روسیه به ویژه برای برنامه های تخریب آسیب پذیر است و به همین ترتیب باید هوشیار باشد و از احتیاط لازم استفاده کند. بنابراین، بهترین راه برای پیدا کردن اموال به وسیله یک عامل املاک و مستغلات است.

استفاده از یک وکیل بسیار مهم است زیرا می تواند به اطمینان حاصل شود که خریدار به درستی از طریق بررسی دقیق اموال مطلع شده و خطرات آنها به حداقل می رسد. همچنین با مراجعه به موسسه توسعه گران مهر میتوانید جهت ثبت شرکت در روسیه نیز اقدام کنید.

خرید خانه در روسیه

ثبت نام خرید خانه در روسیه

نیاز ثبت نام (propiska) در روسیه مستلزم آن است که افراد محل سکونت خود را با دولت ثبت کنند. ثبت نام این حق را برای چنین افرادی فراهم می کند تا در جایی که ثبت نام می کنند حتی اگر آنها آن را ندارند حق دارند زندگی کنند. مهم این است که اطمینان حاصل شود که همه افراد ثبت شده در اموال خریداری شده قبل از امضای فروش، توافق خرید
اگرچه فروش ملک منجر به از دست دادن حقوق پروپلیا می شود، اگر افراد ثبت نام پس از فروش ملک خود به طور داوطلبانه ثبت نام نمایند، مالک جدید باید به منظور رسیدگی به دادگاه به منظور ثبت آن ثبت نام کند.

همچنین برخی از دسته های افراد محافظت شده مانند افراد زیر سن قانونی وجود دارد. دادگاه یک فرزند کوچک را ثبت نکرده است اگر والدین آنها را در یک محل جدید ثبت نکرده باشند، بدین معنی است که یک فرزند کوچک، بدون ثبت نام، حق اشغال اموال را دارد که در آن تا سن از اکثریت، صرف نظر از هر گونه فروش بعدی از آن ملک. تأیید این موضوع با بازبینی پرونده آغاز می شود.

اسناد مورد نیاز خرید خانه در روسیه

  • برنامه امضا شده توسط هر دو طرف
  • گذرنامه (در روسیه، بنابراین ترجمه شهادت برای اتباع خارجی که پاسپورت روسی ندارند، لازم است)
  • وکالت اگر توسط نماینده نمایندگی شود
  • قرارداد فروش و پذیرش انتقال
  • سند پرداخت که تأیید پرداخت وظیفه دولت است
  • سند فهرست افرادی که حق دارند در این ملک زندگی کنند
  • اگر فروشنده جزئی باشد، سرپرست باید امضا کند، و مجوز از مقامات رسمی دولتی مورد نیاز است.

برای اطلاع از شرایط مهاجرت به روسیه با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *