ثبت نام دیجیتالی قبل از ورود به آلمان در دوران کرونا

این روز ها برای ورود به کشور های مختلف و مهاجرت، هر کشوری قوانین ویژه ای در نظر گرفته است. این قوانین برای جلوگیری از همه گیری بیشتر بیماری می باشد. از این رو اگر شما هم قصد مهاجرت به یک کشور را دارید باید قوانین آن کشور را مورد بررسی قرار دهید. آلمان نیز یکی از کشور های مهاجر پذیر می باشد. دولت این کشور هم برای ورود به آلمان در دوران کرونا تصمیمات مهمی را اخذ کرده است. به تازگی اخبار مهمی برای مهاجرت به آلمان مبنی بر ثبت نام دیجیتالی قبل از ورود به آلمان در دوران کرونا منتشر شده است. در ادامه این خبر را بررسی می کنیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

ثبت نام دیجیتالی قبل از ورود به آلمان در دوران کرونا

مهاجرت به آلمان هم با هر روشی که باشد مانند تحصیل در آلمان یا کار در آلمان تحت تاثیر همه گیری ویروس کرونا قرار گرفته است و شرایط خاصی را برای متقاضیان فراهم نموده. مقامات آلمان از روز یکشنبه ،۸ نوامبر ، همه مسافران این کشور را موظف کرده اند قبل از ورود به کشور، به صورت دیجیتالی ثبت نام کنند.

این تعهد نامه جدید در کنار قوانین قبلی است. در گذشته قانون قرنطینه ۱۴ روزه برای مسافرانی که وارد آلمان می شوند اعمال می شد. البته این قانون در حال حاضر هم اجرا می شود. طبق اخبار منتشر شده توسط وزارت کشور آلمان، ثبت نام می تواند در برنامه وب ورودی دیجیتال (DEA) انجام شود که از طریق دسک تاپ ، تبلت و تلفن هوشمند در سراسر جهان قابل دسترسی است و جایگزین کارت خروج کاغذی شده است.

ثبت دیجیتالی آلمان

با روش ثبت دیجیتالی قبل از ورود به آلمان، مقامات متوجه می شوند که چه کسی از یک منطقه خطرناک وارد می شود و باید قرنطینه شود. به همین ترتیب بهتر می توان هنگام ورود به آلمان از مناب جدید آلودگی جلوگیری کرد. این برنامه تحت وب فقط در طی هشت هفته توسعه در دسترس قرار گرفته است و از شبکه ای متشکل از بیش از ۳۷۰ مقام بهداشت در مناطق و مناطق شهری تشکیل شده است که امکان انتقال ایمن اطلاعات را فراهم می کند.

در همان روزی که الزام ثبت دیجیتالی قبل از ورود به آلمان اجرایی شد ، قوانین جدید قرنطینه برای ورود از کشورهای با ریسک بالا نیز طبق آیین نامه مدل جدید لازم الاجرا شد. با قوانین جدید دوره قرنطینه برای افرادی که از کشور های با ریسک پایین تر وارد آلمان می شوند از ۱۴ روز به ۱۰ روز کاهش یافته است. این در حالی است که تمام مسافران ورودی از کشور های پر خظر و با خطر بالا باید ۱۴ روز کامل در آلمان قرنطینه شوند.

کسانی که با آزمایش منفی وارد آلمان می شوند و نتیجه آزمایش معتبری با خود به همراه دارند می بایست حداقل پنج روز کاری در قرنطینه باشند. دولت آلمان در این باره اعلام کرده است که برای موفقیت در قبال ویروس کرونا و همه گیری آن به مشارکت فعال تمام مردم نیاز داریم. از این رو برای مهاجرت به آلمان تمام قوانین را باید رعایت کرد. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *