تحصیل MBBS در صربستان

دانشگاه های پزشکی صربستان بر روی تعالی علمی و دانش علمی با سطح استانداردهای آموزش اروپا تمرکز دارند. سیستم آموزش عالی صربستان به 8 دانشگاه دولتی و 10 دانشگاه خصوصی تقسیم شده است که تحصیل در درجه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و تحصیل MBBS در صربستان را به دانشجویان ملی و بین المللی خود ارائه می دهند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل MBBS در صربستان

هزینه تحصیل پزشکی در صربستان نسبت به دانشگاه انتخابی ممکن است متفاوت باشد. تمام موسسات آموزش عالی در صربستان باید توسط کمیسیون اعتباربخشی و تضمین کیفیت صربستان مورد تأیید قرار گیرند. اگر چه، زبان اصلی آموزش در صربستان برای تمام سطوح تحصیلی صربی است، همچنین بسیاری از برنامه های MBBS وجود دارد که در زبان های خارجی، بیشتر به زبان انگلیسی تدریس می شوند. دانشگاه های پزشکی در صربستان توسط WHO ،MCI و یونسکو و بسیاری دیگر از شوراهای پزشکی اروپایی و جهانی به رسمیت شناخته شده اند.

دوره های MBBS در صربستان

دانشگاه های پزشکی صربستان در مورد آموزش مربیگری و دانش علمی با استانداردهای اروپایی شناخته شده اند. به عنوان یک مزیت بسیار مهم، دیپلم دانشگاه های صربستان در تمام نقاط بین المللی شهروندی اتحادیه اروپا شناخته شده است. برای دریافت دیپلم کارشناسی، دانشجویان باید 3-4 سال، 1-2 سال برای دیپلم کارشناسی ارشد و 3 سال برای دکترا صرف کنند.

تحصیل در هر یک از دانشکده های داروهای تجویزی، دامپزشکی و یا دندانپزشکی حدود 5-6 سال طول خواهد کشید. اعلان شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO)، شورای پزشکی هند (MCI) و سایر سازمان های بین المللی، بسیاری از مشهورترین و بهترین دانشگاه ها و موسسات پزشکی در صربستان، ایجاد کننده بسیاری از اسامی معروف در شاخه های مختلف پزشکی هستند.

هزینه تحصیل MBBS در صربستان

هزینه تحصیل MBBS در صربستان

هزینه تحصیل MBBS در صربستان

استانداردهای آموزش پزشکی در دانشگاه های صربستان با تعداد زیادی از دانشگاه های سطح بالا و کالج های سراسر جهان رقابت می کنند. صربستان با ارائه زیرساخت های پیشرفته و دانشکده های پزشکی برای آموزش دانش پایه و پیشرفته در دوره های پزشکی در صربستان ارائه می دهد. هزینه تحصیل MBBS در صربستان یک ششم هزینه تحصیل در هند است و اعتبار مدرک تحصیلی برابر یا بیشتر از همان مدرک از دانشگاه های هند است. متقاضیان باید با موفقیت در آزمون های چند گزینه ای شیمی و زیست شناسی قبول شوند. اگر زبان آموزش انگلیسی انتخاب شود، مدارک IELTS، TOEFL و غیره توسط هیئت پذیرش مدرسه بررسی می شود.

زندگی در صربستان

ساختار هزینه دوره های MBBS جهت تحصیل در صربستان بسیار منطقی است و صدها بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی هر ساله توسط دانشگاه های پزشکی صربستان برای ادامه تحصیل در MBBS بدون هیچ گونه هزینه ای ارائه می شود. هزینه زندگی در صربستان نیز در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی و کشورهای غرب مانند ایالات متحده آمریکا، کانادا و غیره گران نیست و در عین حال شما از بالاترین استانداردها و کیفیت زندگی برخوردار می شوید.

در صورتی که دانشجویان مایل به کار باشند، مدارک تحصیلی از صربستان فرصتی برای کار در زمینه های بین المللی فراهم می کنند. دانشگاه های ارائه کننده MBBS در صربستان:

مدارک MBBS در صربستان در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. شرایط تحصیل پزشکی در صربستان را می توانید از مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید، مشاورین ما در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *