تحصیل در کانادا در رشته گردشگری

مدرک تحصیل در کانادا در رشته گردشگری دارای دوره ای در مجموع حدود 1020 ساعت و یا 47 هفته از جمله 160 ساعت تمرین و آموزش های عملی است. به منظور آشنایی بیشتر با روند پذیرش و ادامه تحصیل، در ادامه موضوع تحصیل در کانادا را با مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مهر بررسی نموده و نتایج کلی را برای شما لیست کرده ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل رشته گردشگری در کانادا

مدیریت گردشگری به سمت مدیران، صاحبان و روسا در بخش عمومی، بخش خصوصی و غیر انتفاعی هدایت میشود که هدف آن افزایش صلاحیت آنها به عنوان مدیران صنعت گردشگری و مهمانداری است. این به صورتی طراحی شده است تا به شرکت کنندگان خود در مهارت های مربوطه در زمینه هتلینگ بین المللی، مدیریت و مدیریت رفت و آمد، لیدرشیپ، تحقیقات کاربردی، گردشگری پایدار و توسعه مقصد، توسعه مدیریت گردشگری اولین نوع آن در نظام آموزش و پرورش گردشگری و مهمانداری کانادا است. کارشناسی ارشد در مدیریت گردشگری با هدف تولید رهبران(لیدر) مهمان نوازی و گردشگری که قادر به ایجاد و حفظ مزیت رقابتی در بازار گردشگری جهانی هستند

پس از اتمام مدیریت گردشگری، فارغ التحصیلان آماده دستیابی به سمت رهبری (لیدر) در صنعت پیچیده و رقابتی گردشگری و مهمان نوازی امروزی میباشند. به عنوان فارغ التحصیل مدیریت گردشگری شما مهارت های تحلیلی و ارتباطی فنی بین فردی را در رهبری گردشگری به دست خواهید آورد. رویدادهای ویژه و کنوانسیون ها به عنوان بزرگترین تولید کنندگان پول برای یک جامعه شناخته می شود. از این رو، تعداد قابل توجهی از امکانات کنوانسیون در کانادا و خارج از کشور افزایش چشمگیری دارد. فرصت های شغلی در شرکت ها، انجمن ها، هتل ها و استراحتگاه، مراکز کنفرانس مراکز شهری و دفاتر بازدید کننده و شرکت های مدیریت مقصد وجود دارد. همچنین فرصت های زیادی برای فارغ التحصیلان با روحیه کارآفرینی برای شروع کسب و کار خود وجود دارد.

برنامه های گردشگری در TRU دارای حمایت قوی و قرارداد در صنعت است. فارغ التحصیلان میتوانند مشاغل در سطح محلی، استانی، کشوری و بین المللی پیدا کنند. اغلب فرصت های شغلی برای دانش آموزان ما به صورت فرصت های کاری تجربی که مربوط به این برنامه می باشد، وجود دارد.

شرایط اخذ پذیرش رشته گردشگری از دانشگاه های کانادا

الزامات کارشناسی بستگی به نوع موسسه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد، معمولا در قالب پیش نیازها و ارزیابی هایی است که فرآیندهای مربوط به یک دانشگاه یا کالج خاص را برای ارائه یک مدرک تحصیلی، که به شیوه های گوناگون بسته به اینکه آیا دانشجو یک خارجی است یا ساکن دائمی متفاوت است. برای پذیرش در مقطع کارشناسی، دانش آموز باید دوازده سال تحصیلات را تکمیل کند، اما برای سطح تحصیلات تکمیلی، شانزده سال است. در زیر شما می توانید مقاطع کارشناسی برای اکثر موسسات تربیتی کانادایی را پیدا کنید.

شرایط اخذ پذیرش رشته گردشگری از دانشگاه های کانادا

شرایط اخذ پذیرش رشته گردشگری از دانشگاه های کانادا

تمام متقاضیان در برنامه های کارشناسی باید مدارک زیر را ارائه دهند:

  • فرم درخواست تکمیل شده؛
  • یک نسخه رسمی دبیرستان (یا نسخه تایید شده) (در صورت امکان)؛
  • رونوشت رسمی از تمام موسسات پس آزمون (در صورت وجود)؛
  • رزومه دقیق دوره ای برای نشان دادن دستاوردهای آموزشی، تجربه کاری، پیشرفت، مشارکت جامعه، تجربه داوطلبانه و سایر تجربه های مرتبط؛ و
  • Letter of Intent (LOI) که به وضوح توضیح می دهد که چرا متقاضی درخواست می کند و اهداف تحصیلی دانش آموز را مشخص می کند.

متقاضیانی که تحصیلات دبیرستان یا تحصیلات تکمیلی خارج از کانادا را به پایان رسانده اند باید ارائه دهند:

  • مستندات تایید تکلیف دبیرستان خود را، اگر قبلا در رونوشت رسمی اعلام نشده باشد، اعطا شد؛ و
  • اثبات مهارت زبان انگلیسی.
  • دیپلم دبیرستان یا معادل دبیرستان (متن و / یا دیپلم به کالج ارسال می شود)؛ یا

دانش آموزان بالغ که پیش نیازهای آموزشی را برآورده نمی کنند ممکن است برای پذیرش به صورت فردی در نظر گرفته شوند، مگر شرایط زیر:

  1. متقاضیان در زمان تقاضا حداقل 19 سال سن دارند
  2. متقاضیان حداقل یکسال از مدرسه خارج شده اند
  3. متقاضیان ابزار ارزیابی استاندارد را تکمیل می کنند و نتیجه همبستگی دبیرستان را در تمام زیر تست ها به دست می آورند؛
  4. متقاضیان یک نسخه گواهی شده از نمرات برای بالاترین سطح آموزشی را کسب می کنند.

نکته های در مورد پذیرش

  1. ممکن است قبل از قرار دادن چک مدارک کیفری لازم باشد.
  2. ثبت نام در این برنامه محدود است دانش آموزانی که با حداقل الزامات پذیرش یا رعایت آن حداقل الزاما در برنامه نمی توانند پذیرفته شوند.
  3. همه دانش آموزان جدید باید در یک جهت گیری اجباری که در اوایل پاییز پاییز برگزار می شود شرکت کنند.

بهترین دانشگاه های کانادا برای تحصیل رشته گردشگری

  • کالج هامبر
  • کالج فنشا
  • دانشگاه رایرسون
  • دانشگاه فرسر ولی
  • دانشگاه گلف
  • کالج نایگارا
  • دانشگاه تامپسون ریورس
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا شمالی
  • دانشگاه کاپیلانو
  • کالج رد ریور
  • کالج کانستوگا

بازار کار رشته گردشگری در کانادا

صنعت گردشگری یکی از بزرگترین صنعت ها در جهان است و همچنین صنعت غالب در کانادا است که سهم گردشگری در تولید ناخالص داخلی (GDP) 35.37 میلیارد دلار کانادا بوده است. اکثر این موارد از هزینه سفرهای تفریحی به دست آمد که 62 درصد از سهم مستقیم سفر و گردشگری به تولید ناخالص داخلی در کانادا را شامل می شد. این صنعت نه تنها برای تولید ناخالص داخلی کشور، بلکه برای بازار کار، در سال 2017 سودمند است؛ سفر و گردشگری بیش از 738،000 شغل در سراسر کانادا را تولید می کند.

در سال 2017، حدود 26 میلیارد دلار کانادا در هزینه های مربوط به مسافرت توسط بازدیدکنندگان خارجی به کانادا صرف شد. این شامل هزینه های مربوط به کسب و کار، آموزش، مراقبت های بهداشتی، و نیز به دلایل شخصی است. کانادا به خاطر یک سیستم مراقبت بهداشتی رایگان و یکپارچه جهانی مشهور است و هزینه های مربوط به دلایل بهداشتی توسط بازدیدکنندگان کانادا به حدود 169 میلیون دلار کانادا در سال 2017 می رسد. اما تاکنون بیشترین مقدار پول از هزینه های شخصی مسافرت بازدید کنندگان خارجی، که در سال 2017 حدود 22.79 میلیارد دلار کانادا را شامل می شود.

بخش عمده ای از گردشگری در کانادا بر پنج ناحیه شهری متمرکز است: تورنتو، مونترال، ونکوور، کلگری و اتاوا. استان انتاریو – پایتخت کشور، اتاوا و پرجمعیت ترین شهر کانادا، تورنتو – بالاترین میزان بازدید کنندگان خارجی را دریافت می کند. ایالات متحده منبع مهمی از بازدیدکنندگان خارجی به کانادا است، و بیش از 24 میلیون شهروند آمریکایی از کانادا در سال 2017 بازدید می کنند.

بازار کار رشته گردشگری در کانادا

بازار کار رشته گردشگری در کانادا

در حالی که ارقام کانادا ثابت است، سهم بازار در صنعت گردشگری با کشورهای دیگر هماهنگ نیست. UNWTO کانادا را به عنوان هفدهمین جشنواره جهانی در سراسر جهان در رتبه هشتم قرار می دهد. کانادا نیز تنها کشوری است که از سال 2000 تاکنون در رتبه دهم قرار دارد.

افزایش اخیر مورد نیاز و طولانی مدت در دیدار بین المللی، تبادل ارز مطلوب و پشتیبانی فدرال Connecting America، نشانه های مثبت است. با این حال نتیجه یک ساله یک الگوی پایدار را ایجاد نمی کند. علاوه بر این، عملکرد 2015 تقویت دو ضعف سیستمیک گردشگری کانادا: تاثیر نوسانات ارز و وابستگی به سفر داخلی است.

سهم بازار کانادا در گردشگری بین المللی ضعیف خواهد شد و کمبود سفر افزایش خواهد یافت، بدون پرداختن به بازاریابی کلیدی، هزینه حمل و نقل هوایی، سرمایه گذاری محصول، پردازش ویزا و مسائل مربوط به کار، همانطور که توسط TIAC مشخص شده است. نتایج 2015 به لحاظ تاریخ – ورودی های قوی بین المللی که با نرخ ارز مناسب به دست می آید – باید به عنوان یک پلت فرم برای بهبود ادامه یابد نه یک سیگنال که صنعت در سطح ایده آل انجام می دهد.

هزینه تحصیل رشته گردشگری در کانادا

با توجه به آمار و ارقام کشور کانادا، میانگین هزینه شهریه برای دانشجویان بین المللی در سال ۲۰۱۹/۲۰۱۸، ۲۷۵۹ دلار کانادا و معادل با ۲۰۶۰۰ دلار آمریکا می باشد. چنانچه مایل به تحصیل در مقطع لیسانس می باشید، هزینه شهریه کمی پایین تر از سایر مقاطع می باشد و به برنامه تحصیلی دانشجو بستگی دارد. کشور کانادا میانگین هزینه شهریه را معادل ۱۶۴۹۷ دلار کانادا در سال ۲۰۱۹/۱۸ و یا ۱۲۵۰۰ دلار آمریکا می باشد که تنها ۱درصد نسبت به سال گذشته تغییر نموده است. در صورتی که با مطالعه مطالب بالا به نتایج مورد نظرتان نرسیدید، می توانید جهت اطلاع از سایر شرایط تحصیل در کانادا در رشته گردشگری و همچنین هزینه تحصیل در کانادا با مشاوران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “تحصیل در رشته گردشگری در کانادا

  1. ستاره محمدی گفت:

    وقتتون بخیر برای تحصیل در رشته گردشگری معدل دبیرستان باید چند باشه و دیپلم کل سه سال دبیرستان رو در نظر میگرن یا دیپلم سال دوازدهم یادیپلم کتبی

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل کارشناسی گزدشگری در کانادا معدل کتبی و کل دیپلم شما حائز اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *