تحصیل مدیریت در روسیه

دانشکده عالی مدیریت (GSOM) بخشی از دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ، قدیمی ترین موسسه ی آموزش عالی در روسیه است. GSOM در ائتلاف با مدرسه کسب و کار Haas در برکلی کالیفرنیا، در سال 1993 تاسیس شد. این دست از مدارس در روسیه متناوبا رشد شدید و پایدار را در حوزه علوم اجتماعی دارند، مجموعه ای متنوع از برنامه های آموزش کسب و کار در روسیه با ارائه دوره های کارشناسی، دوره های کار آموزی کارشناسی ارشد، مدیریت اجرایی و دکترا.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل رشته مدیریت در روسیه

این برنامه تحصیلی به دانش آموزان می آموزد که چگونه تصمیمات منطقی و با اطمینان را در رابطه با حوزه های مختلف تجارت بین المللی بگیرند. به طور خاص،به منظور ایجاد ترکیبی جالب از دو حوزه اصلی طراحی شده است: تجارت بین المللی و تجزیه و تحلیل  تجارت علاوه بر این مناطق، این برنامه یک هسته اساسی بسیار قوی در مطالعات تجاری و همچنین مسیرهای قابل انعطاف در مطالعات منطقه ای و تجارت بین المللی و دوره های تحصیلی اهداف اصلی نظری این برنامه شامل پیش بینی روندها و پاسخگویی به چالش های استراتژیک یک محیط در حال تغییر جهانی تجارت و همچنین آماده سازی رهبران آینده است که میتوانند به طور موثر با این چالش ها روبرو شوند. فارغ التحصیلان دوره لیسانس در رشته مدیریت معمولا به دنبال تحلیلگران و بینندگان تجاری بسیار مورد علاقه میشوند.

کارشناسی ارشد در مدیریت یک برنامه چند رشته ای است که با هدف بهبود عملکرد کسب و کار و شناسایی فرصت های جدید برای تجارت با استفاده از تکنیک های داده کاوی انجام میشود. این برنامه بر روی یک اصل سالم از آمیزه تئوری و عمل ساخته شده است. برنامه اصلی یادگیری با انجام است. شما با مشکلات واقعی تجزیه و تحلیل کسب و کار حل خواهید کرد. این برنامه شما را با دانش کاملی از روشهای آماری و یادگیری ماشین تجهیز میکند. تکنیک های استخراج داده ها که به تحلیلگران مشاغل امکان میدهد درک کنند که یک تجارت چگونه است و پیش بینی توسعه و چشم انداز آن.

شما با خطرات مشاغل فرآیندهای تجاری آشنا خواهید شد. مدیریت و تحلیل اقتصادی و به دست آوردن توانایی شناسایی، ارزیابی و استفاده از فرصت ایجاد ارزش داده محور.  چنین مهارت هایی در سطح جهانی تقاضای بسیار زیادی دارند،کمبود بزرگی از متخصصان تجزیه و تحلیل تجارت در بازار وجود دارد.

شرایط اخذ پذیرش رشته مدیریت از دانشگاه های روسیه

شرایط اخذ پذیرش رشته مدیریت از دانشگاه های روسیه

 

شرایط اخذ پذیرش رشته مدیریت از دانشگاه های روسیه

متقاضی باید کپی پاسپورت خود را و کپی مدرک دیپلمش را از سطح تحصیلات قبلی( کارشناسی ارشد برای دکترا. کارشناسی برای کارشناسی ارشد و گواهی مدرسه برای لیسانس) و لیست ریز نمراتش را ارسال کند.برای بعضی از کشورها روند قانونی شدن کنسولگری باید انجام شود تمبر قانونی سازی بر روی اصل مدارک آموزش یا در ترجمه ای معتبر قرار داده شده است) مطالعات مدیریت برنامه کارشناسی نیاز به برنامه آنلاین دارد. کل مراحل درخواست شامل مراحل زیر است:

  • ایجاد حساب شخصی  خود متقاضی APA
  • تهیه و ارسال درخواست خود.APA

کپی صفحه اول گذرنامه خود و همچنین گواهی دبیرستان یا معادل آن را کپی کنید.اگر هنوز گواهینامه دبیرستان خود را دریافت نکرده اید،لطفا رونوشت 3 سال اخیر و ریز نمرات را ضمیمه پرونده کنید.

  • بررسی برنامه های کاربردی و امتحانات ورودی( آزمون ها)

برای این برنامه خاص، ترکیبی از آزمون ها شامل:

  1. حداقل نمره قبولی در آزمون ریاضی 55( از 100 نمره)
  2. حداقل نمره قبولی در آزمون زبان انگلیسی 60( از 100 نمره) می باشد.

پذیرش بر اساس نتایج آزمون

برای واجد شرایط بودن برای ثبت نام، باید برای هر دو آزمون لازم، حداقل نمره قبولی را کسب کنید. برنامه کارشناسی ارشد نیاز به برنامه آنلاین دارد که کل مراحل درخواست شامل مراحل زیر است:

  •  ایجاد حساب شخصی خود متقاضی در APA
  • تهیه و ارسال درخواست خود( نمونه کار) در APA

کپی  از صفحه اول گذرنامه و عکس اخیر خود را اسکن کنید. کپی از دیپلم قبلی( یا معادل آن) را با رونوشت دانشگاهی مکمل مدرک دیپلم/ اگر هنوز مدرک لیسانس خود را دریافت نکرده اید، لطفا رونوشت سوابق و سندی را  که تاریخ تحویل دیپلم خود را همراه با رزومه کاری و انگیزه نامه( برای هر دو برنامه ای که متقاضی آن هستید دریافت کنید) ارائه دهید. حداقل یک نامه مرجع با تماس با شخص مرجع اجباری نیست.

توضیحات اضافی:

  •  مدارک مربوط به گواهینامه های مهارت های علمی دستاوردهای دانشگاهی،علمی یا حرفه ای اخیر شما
  • مصاحبه داشته باشید
  • پذیرش بر اساس بررسی برنامه( نمونه کارها و مصاحبه)

بهترین دانشگاه های روسیه برای تحصیل رشته مدیریت

  1. مدرسه فارغ التحصیلی دانشگاه سن پترزبورگ
  2.  دانشگاه تجارت دانشگاه ایالتی لومونوسف
  3. دانشکده عالی بین المللی کسب و کارMIRBIS// مسکو( موسسه)
  4. پلخانوف دانشکده بازرگانی بین المللی دانشگاه روسی(IBSپلخانف)
  5. IBS مسکو.آکادمی ریاست جمهوری روسیه برای اقتصاد ملی و مدیریت عمومی
  6. موسسه مدیریت بین المللیIMISP سنت پترزبورگ
  7. دانشگاه مدیریت بازرگانی  سنت پترزبورگ – دانشگاه مدیریت دولتی
  8. دانشکده تحصیلات تکمیلی مدیریت ریاست جمهوری روسیه اقتصاد ملی و مدیریت عمومی
  9. دانشکده عالی دانشگاه فدرال(KFU) کازان( منطقه ولگا)
  10. دانشکده عالی اقتصادی ایالتی سنت پترزبورگ(UNECON)
  11. موسسه اقتصاد و دارایی دانشکده تجارت/Sinerghia/
  12. دانشکده مدیریت  و مدرسه مدیریت بازرگانی اوراسیا
  13. دانشگاه فدرال اورال به نام نخستین رئیس جمهور روسیهB.N.Yeltsin نامگذاری شد.
  14. موسسه بین المللی مدیریت لینک
  15. دانشکده مدیریت عالی دانشگاه اقتصاد و خدمات دولتی ولادیوو استوک
  16. موسسه تجارت، مدیریت و روانشناسی سیبری
  17. دانشگاه بین المللی باکیلا
  18. دانشگاه  ایرکوتسک دانشگاه جنوبیIMBL( موسسه مدیریت بازرگانی و حقوق)
  19.  Hcms آکادمی تجارت خارجی روسیه از  وزارت توسعه اقتصادی روسیه

تحصیل رشته مدیریت در روسیه به زبان انگلیسی

مدرک لیسانس یک دوره  کارشناسی چهارساله و استاندارد در آموزش عالی در اکثر نقاط جهان است. مدارک لیسانس را میتوان در دانشگاه های دولتی در دانشگاه های خصوصی، کالج های جامعه و از طریق دانشگاه های آنلاین کسب کرد. هدف از این برنامه تحصیل،آماده سازی  متخصصان است. قادر به سازماندهی ومدیریت موثر شرکت در بازار بین المللی. فعالیت های حرفه ای مدیران امور بین الملل شامل مدیریت فعالیت های اقتصادی خارجی معاملات تجاری بین المللی،بازاریابی و تبلیغات در بورس جهانی و تجارت و سازمان همکاری های بین المللی و غیره است.

فارغ التحصیلان دوره آموزشی میتوانند به عنوان تحلیلگر و  اقتصاددان فعالیت کنند. مدیر واحد های ساختاری، شرکت ها، که در فعالیت های اقتصادی خارجی شرکت دارند. اقتصاددانان در اورگان های دولتی ایالتی و مقامات محلی، دانشمندان تحقیق، مدیران پروژه های بین المللی روسای، پروژه های هلدینگ  های بین المللی.

دانشجویان خارجی که این آموزش را به دست آورده اند در هر کشوری مورد تقاضا قرار میگیرند. آنها دانش جدیدی در حوزه مدیریت دارند و برای شروع و حفظ عملکرد موثر شرکت ها و شرکت های رقابتی صلاحیت دارند. علاوه براین، این دانش به فارغ التحصیلان کمک میکند تا بینش در بخش های کلیدی اقتصاد اطلاعات مدرن رابه دست آورند و در مشاوره سازمان های خدمات فناوری اطلاعات  در زمینه محصولات و خدمات اطلاعات و ارتباطات بخش فناوری اطلاعات بانکها و شرکت های بیمه، سرمایه گذاری و صندوق های بازنشستگی ،شرکت های نوآورانه شغل خود را پیدا کنند.

شرایط دقیق پذیرش در یک برنامه آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه روسی متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی شما باید مدرکی مانند دیپلم یا گواهی نامه ارائه دهید که گواهینامه تحصیلات قبلی شما را تایید کند و نامه ای تحت عنوان و اثبات مهارت زبان انگلیسی شما باشد. با مدارک مورد نیاز مانند آیلتس یا تافل( در صورتیکه اگر شما یک انگلیسی زبان بومی باشید نیازی به این آزمون ها نیست)

تحصیل رشته مدیریت در روسیه به زبان انگلیسی

تحصیل رشته مدیریت در روسیه به زبان انگلیسی

 

 بازار کار رشته مدیریت در روسیه

مدیران توسعه تجارت وظیفه مدیریت انتظارات و ایجاد راه حل های تجاری برای سازمانهای خود را بر عهده دارند. آنها وظیفه ایجاد برنامه های تجاری موثر برای ایجاد درآمد بیشتر،افزایش وفاداری به برند و بهبود رضایت مشتری برخی از وظایف اصلی آنها شامل تکنیک های خلاقیت با سایر کارکنان توسعه مشاغل برای تعریف دامنه الزامات  بررسی پروژه و تایید بازه های زمانی است.

آنها به خوبی با سایر مدیران شرکت کار میکنند تا بر پیشرفت توسعه تجارت نظارت داشته باشند. با این حال، این افراد مهارت های رهبری قوی برای ایجاد انگیزه در کارکنان را دارند. و آنها راه حل های نوآورانه را برای مسائل روزمره توسعه ارائه میدهند. وظایف اصلی آنها شامل مدیریت حساب مشتری و اجرای اهداف فروش است. این مدیران توسعه در یک محیط ادارای کار میکنند و از رایانه شخصی برای نوشتن گزارش ها.. بررسی روند کار و ارتباط با کارمندان استفاده میکنند.آنها در برنامه های ادارای مهارت دارند تا صفحات گسترده را تغییر دهند و از یک پردازنده کلمه برای ایجاد پیشنهاد استفاده کنند.آنها تحقیقات را برای ارزیابی محصولات و شناسایی رقبا تکمیل میکنند. آنها از آمار استفاده میکنند تا در یک بازه زمانی مشخص به اهداف مشترک برسند.

داشتن مدرک لیسانس در مدیریت مشاغل یا یک رشته مرتبط: برای این کار لازم است سالهای گذشته تجربه کار در یک ظرفیت مدیریتی برای توسعه تجارت میتواند مفید باشد. منطقه گواهینامه های تجاری و رهبری به علاوه، وظایف مدیر توسعه مشاغل منابع ارجاع جدید و موجود را برای توسعه روابط ارجاع موفق شناسایی و توسعه دهید. فعالانه چشم اندازها را از طریق استراتژیهای فروش استراتژیک با تمرکز بر مشتریان در بازارهای هدف شناسایی و تولید کنند.

دستیابی به اهداف درآمدی روابط از قبیله ای خوب با مشتری های موجود را قبلا برای تقویت حفظ مشتری و فروش جدید از طریق مراجعه و مراجع حفظ کنید تا مشتری بتواند مشتری جدید و فروش جدید را از طریق ارجاع ها و مراجعات افزایش دهد.

  • حقوق و دستمزد 1.529.78دلار-62.440 دلار
  • پاداش 2.809.8 دلار-15.610 دلار
  • کل پرداخت 1.529.78 دلار- 78.050 دلار

هزینه تحصیل رشته مدیریت در روسیه

دانشجویانی که در رشته مدیریت تحصیل میکنند، نه تنها می توانند دانش گسترده ای را در زمینه تجارت بین المللی کسب می کنند، بلکه مهارت هایی برای حل مشکلات خاص شرکت های روسی و خارجی نیز دارند. علاوه بر این، آموختن دو زبان خارجی( یکی از زبانها انگلیسی است) برای دانشجویان عمده مدیریت بین المللی اجباری است.

  1. هزینه تحصیل رشته های  مقطع کارشناسی و تخصصی از 2.800 دلار امریکا تا 8.650 دلار در هر سال تحصیلی است.
  2. هزینه تحصیل رشته های  مقطع کارشناسی ارشد از 2.800 دلار تا 8.650 دلار امریکا در هر سال تحصیلی میباشد.
  3. شهریه تحصیل در رشته های مقطع دکترا از 2.900 دلار امریکا تا 5.350 دلار در هر سال میباشد.

در انتهای مطلب شما می توانید اطلاعات خود را در زمینه شرایط مهاجرت به روسیه به منظور تحصیل و کار و یا حتی ورود بازار کار با مدرک تحصیل مدیریت در روسیه از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید.

4/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *