تحصیل در مدارس استرالیا

مدت زمان تحصیل در مدارس استرالیا 13 سال، از دوره پیش دبستانی تا سن نوجوانی است. رفتن به مدرسه حداقل تا سن 16 سالگی اجباری می باشد. انواع مدارس شامل مدارس دولتی، مدارس غیر دولتی (از جمله مدارس مبتنی بر دین  مانند مدارس کاتولیک یا اسلامی) و مدارس مبتنی بر فلسفه های آموزشی مانند مونتسوری و استینر است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل در مدارس استرالیا

مدارس استرالیا وقت و هدف خود را صرف آموزش دانش آموزان می کنند و افراد را برای زندگی و توسعه مهارت های ارتباطی، خودپنداری و احترام به خود و همسالان آماده می کنند. مدارس برنامه های گسترده ای در زمینه های یادگیری کلیدی انگلیسی، ریاضیات، مطالعات جامعه و محیط زیست، علم، هنر، زبان غیر از زبان انگلیسی( LOTE)،  فن آوری، بهداشت و تربیت بدنی ارائه می دهند. آن ها هم چنین به شدت به مزایای آموزش جامع اعتقاد دارند از جمله کار گروهی، بیان افکار خود و توسعه شخصی که در خارج از کلاس درس اتفاق می افتد.

ویدئو و فیلم توضیحات تحصیل در مدارس استرالیا پایه دوازدهم

در این قسمت فیلم مهمی از توضیحات در مدارس استرالیا به همراه شرایط اخذ اقامت را توضیح می دهیم.

آموزش در مدارس استرالیا

در استرالیا، دانش آموزان از یک محیط آموزشی متنوع لذت خواهند برد و مهارت های لازم و به روز دنیا را با کیفیت زیاد یاد می گیرند. تحصیل در استرالیا یکی از بهترین ها در جهان است. در زیر دلایل این برتری آورده شده است :

  • تعداد افراد در هر کلاس کم است. (حداکثر 30 دانش آموز در یک کلاس )
  • معلمان آموزش دیده و واجد شرایط و معلمان متخصص در زمینه های موضوعی متفاوت در تمام مقاطع تحصیلی در خدمت دانش آموزان هستند.
  • در تمام مدارس امکانات و فن آوری با استاندارهای بسیار بالا مثل کامپیوتر وجود دارد.
  • برنامه های برای توسعه دانش، دانش آموزانی که موفق به کسب موفقیت هستند نیز وجود دارد.
  • در این مدارس برنامه های پیشرفته، که هوش دانش آموزان را افزایش می دهد و جزء سوابق تحصیلی آنها حساب می شود، نیز بر گزار می گردد.

آموزش در مدارس استرالیا

دوره های تحصیل در مدارس استرالیا

برنامه تحصیلی مدرسه استرالیا شما را برای آینده آماده می کند. مدارس ما با هدف ارائه دانش آموزان مستقل و موفق، افراد با اعتماد به نفس و خلاق و شهروندان فعال و آگاه به منظور فراهم آوردن تمام مهارت ها، دانش و توانایی های آنها برای رشد در جهان آماده فعالیت است. از مهد کودک تا سال 12، مدارس استرالیا بر روی فراهم آوردن عدالت برای هر دانش آموز و تلاش برای تعالی در تمامی زمینه های آموزش تمرکز می کنند.

پذیرش تحصیلی در استرالیا

در این مدارس از روش های مختلف آموزشی استفاده می شود از جمله : یادگیری، تحقیق دانشجویی، پروژه های گروهی و سخنرانی ها، ارائه های بصری، آموزش الکترونیکی و کلاس های تعاملی. برای ارزیابی نتایج دانشجویان از انواع روش های ارزیابی استفاده می شود که شامل پروژه های تحقیقاتی فردی، تکالیف گروهی، ارائه دهی دهان و تصویر، استفاده از تکنولوژی از جمله پاورپوینت، ارائه پادکست یا ودکست و همچنین تست های کلاس های سنتی ارائه می شود.

;

فارغ التحصیلان در مدارس استرالیا

پس از اتمام دوره متوسطه (سالهای 11 و  12) دانشجویان با گذراندن امتحانات و دریافت مدرک رسمی فارغ التحصیل می شوند. نام این مدرک در سیستم های تحصیلی دولتی استرالیا متفاوت است ، اما صرف نظر از آنچه که مدرک نامیده می شود ، توسط همه دانشگاه های استرالیا، موسسات آموزش عالی و حرفه ای و آموزش و همچنین بسیاری از موسسات بین المللی به رسمیت شناخته شده است. اگر شما هم خواهان تحصیل در دانشگاه های استرالیا هستید می توانید با مراجعه به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) از شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به استرالیا اطلاعات کاملی را به دست آورید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *