تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان

برای تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان ، متقاضی نیازی به ارائه نمرات آیلتس یا تافل به برخی دانشگاه ها را ندارد. برخی دانشگاه ها در فرانسه هستند که بدون تایید سطح زبان متقاضی پذیرش می گیرند. گرچه، مقدار پول و مهارت زبانی دو ملاک اصلی برای موفقیت در اخذ ویزاست. برای تحصیل در فرانسه بدون آیلتس، دانشجویان به توانایی بالایی زبانی نیاز دارند، چراکه باید با مرکز تحصیلی خود صحبت کنند و از آن ها مصاحبه گرفته می شود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان

شرایط تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان

حضور در کالج و یا دانشگاه در فرانسه بدین معناست که شما گزینه یادگیری به زبان انگلیسی و یا فرانسه را پیشرو دارید. البته، اگر زبان فرانسه ندانید، انتخاب زبان انگلیسی تصمیمی است که باید برای برداشتن واحدهای درسی خود بگیرید. گزینه یادگیری به زبان فرانسه نیز بی شک وجود دارد و باید به مقدار کافی از این زبان را برای صحبت و درک مطلب یاد بگیرید. شما ممکن است بخواهید برخی واحد های درسی تان را به زبان فرانسه بردارید. وقتی که شما این مورد را انتخاب می کنید، ظرفیت های یادگیری خود را گسترده می کنید و می توانید چیزی با خود به کشورتان ببرید که هنگام رسیدن به کشور مقصد انتظارش را نداشتید. جهت کسب اطلاعات کامل درباره تحصیل در فرانسه به موسسه حقوقی توسعه گران مهر مراجعه نمایید.

از آنجا که دانشجویان بین المللی زیادی در کالج ها و دانشگاه های فرانسه درس می خوانند، شما براحتی می توانید واحدهای درسی را به دو زبان پیدا کنید. اکنون، این بدین معنا نیست که فواید زیادی برای آن دسته از افرادی که ریسک کردند و واحدهای خود را به زبان فرانسه برداشته اند، هست و یا هیچ مشکلی با برداشتن واحدهای درسی به زبان انگلیسی وجود ندارد.برای کسب اطلاعات تکمیلی در باره مهاجرت به فرانسه با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

مزایای تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان

اگر شما حقیقتا علاقمند به یادگیری فرهنگ کشور هستید، و همچنین ملاقات با سایر دانشجویان و دوست شدن با آن ها، انتخاب دوره های درسی به زبان فرانسوی بهترین گزینه شماست. شما می توانید در بین بقیه دوستانتان که زبان فرانسه را بعنوان زبان یادگیری خود انتخاب کرده اند، باشید و همچنین “دست و پنجه نرم کردن” با آن شرایط نیز بسیار راحت تر است. شما باید خود را وقف یادگیری کنید و دانش کافی از زبان فرانسه برای این داشته باشید. به یاد داشته باشید که این اول و آخر تحصیل شماست، بنابراین هیچ گاه کاری نکنید که نتیجه را به خطر بیاندازد.

این به راستی انتخاب شماست که چگونه یاد بگیرید. شما ممکن است حتی کمی مطالب را قاطی کنید. ممکن است از گذراندن نیمی از کلاس ها در کلاس های فرانسه  و نیمی دیگر به انگلیسی سود ببرید.

شیوه تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان

گزینه دیگری که دارید این است که واحد های درسی تان را به زبان فرانسه بردارید. از آنجا که می خواهید مدت زمانی را در فرانسه بمانید، در حالیکه در دانشگاه هستید، می توانید زبان کشور را نیز در آنجا بیاموزید و بتوانید بخوبی صحبت کنید. فرانسه زبان بسیار زیبایی است، و شنیدن آن گوش نواز است. توانایی صحبت و درک این زبان به زندگی شما شگفتی عظیمی می بخشد. هیچ تصمیمی اشتباه نیست تا زمانیکه تحصیلات خود را ادامه دهید و بیاموزید.

در ذهن داشته باشید که برخی از این دوره هایی که در موسسات فرانسوی ارائه می شوند، فقط به یک زبان است. چرا که شرکت در مدرسه فرانسوی که شما در انگلیسی ماهر هستید نیاز است، شما می توانید انتظار داشته باشید که تنها در دوره هایی شرکت کنید که به این زبان برگزار می شود. برای دانستن این که در کلاس ها چه زبانی استفاده می شود، و نیز گزینه های خود برای انتخاب زبان، همیشه می توانید با کالجی که می خواهید به آن بروید صحبت کنید. آن ها می توانند بهترین اطلاعات را در اختیار شما بگذارند تا بتوانید براحتی تصمیم خود را بگیرید.

برای دریافت کامل ترین اطلاعات درباره تحصیل پزشکی در فرانسه و همچنین مشاوره حضوری به موسسه حقوقی توسعه گران مهر مراجعه کنید .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *