تحصیل در رشته ی دارو سازی در مالزی
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دوره ی چهار ساله ی کارشناسی برای تحصیل در رشته ی دارو سازی در مالزی تحت سیستم ترمی برای دانشجویان کارشناسی مالزی ارائه می شود. برنامه ی کارشناسی شامل 44 بخش داروسازی اصلی تحت پنج رشته ی شیمی دارویی، اساس علمی درمان شناسی،  فن آوری دارویی، داروسازی بالینی و تمرین داروسازی می باشد.

تحصیل در رشته ی دارو سازی در مالزی

شرایط تحصیل در رشته ی دارو سازی در مالزی

برنامه های تحصیلات تکمیلی تحقیقی که منجر به مدارک کارشناسی ارشد و دکترا می شوند، هم برای دانشجویان واجد شرایط مالزی و هم برای دانشجویان خارجی ارائه می شود. برنامه های تحقیقی شامل زمینه های مختلف علوم دارویی از جمله شیمی دارویی، شیمی محصولات طبیعی، عکس العمل دارو، تحویل دارو، اقتصاد دارو، اثرشناسی دارو و شواهد مبتنی بر دارو درمانی که مرتبط با تمرین بالینی و دارویی است؛ می باشد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی درباره تحصیل در مالزی با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

برای حمایت از این فعالیت ها، بخش با ابزار تحقیقاتی پیشرفته برای شیمی بیولوژیکی، شیمی تجزیه و تحلیل و تحقیق فرمولاسیون از جمله تاسیسات آزمایشی داروسازی برای افزایش تولید تجربی قرص ها و کپسول ها، و درخشش میکروپلاگین و شمارش تابندگی، برداشت کننده ی سلول و سیستم دستکاری مایع روباتیک به طور متوسط و آزمایش های توان بالای بیوموکلئیک مجهز شده است. این امکانات از طریق همکاری با محققان در بخش های دیگر و دانشکده های دانشگاه مالایا (UM)، موسسه ی تحقیق جنگل مالزی (FRIM)، مرکز تحقیق جنگل (FRC)، دانشگاه ملی مالزی (UKM)، دانشگاه پوترا مالزی (UPM) و صنعت دارویی تکمیل شده اند. همچنین میتوانید جهت تحصیل در مالزی دندانپزشکی نیز اقدام نمایید .

پروژه های تحقیقاتی انجام شده در بخش به طور وسیع توسط کمک مالی های دانشگاه مالایا، افزایش تحقیقات در حوزه های اولویت(IRPA)  و شرکت های دارویی تامین می شود. تا به امروز بخش با موفقیت توسط کمک های مالی بیش از دو میلیون RM از طرف IRPA و سایر منابع برای پروژه های خود تامین شده است.

الزامات تحصیل در رشته ی دارو سازی در مالزی

متقاضی ممکن است قبل از پذیرش توسط دانشکده ی مربوطه مجبور به شرکت در جلسه ی مصاحبه جهت برنامه ی انتخابی خاص شود.

دانشجویان باید موارد زیر را اخذ کنند:

  • گروه نمره ی 5/5 به بالا در آیلتس
  • نمره ی 550 در آزمون تافل مبتنی بر کاغذ، 213 در آزمون تافل مبتنی بر کامپیوتر یا 80 در آزمون تافل مبتنی بر اینترنت و بالا در آزمون تافل
  • در هر آزمون انگلیسی معادل و شناخته شده توسط دانشگاه مالزی قبول شود.

جهت کسب اطلاعات در زمینه هزینه زندگی در مالزی به موسسه حقوقی توسعه گران مهر مراجعه فرمایید.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[button type=”rd_3dstroke_bt” size=”mediumlarge_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#2fa5dd” b_hover_color=”#79b900″ radius=”5″ url=”https://www.estahbanaty.org/study/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC/” position=”ta_center”]شرایط تحصیل در کشورهای دیگر[/button]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”education-sending-students”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *