تحصیل در رشته هنر در روسیه

موزه های عظیم، مجموعه ای از آثار شگفت انگیز و هنری، جایگاه تحصیل در رشته هنر در روسیه را توصیف می کند. همچنین، آهنگسازان مشهور موسیقی کلاسیک روسیه، رقاصان باله، خوانندگان اپرا، بازیگران و نویسندگان برای توضیح تأثیر هنر بر فرهنگ روسیه کافی هستند. اطلاعات بیشتر را مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در این مقاله به اطلاع شما عزیزان می رسانند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل رشته هنر در روسیه

هنر شامل برنامه های طبیعت انتزاعی می شود و معمولا دانشگاه ها مدارس هنر را از مدارس علوم تقسیم می کند. مزایای ارائه شده توسط هنرمندان به جامعه  خلاق تر و متناسب با تفکر فکری است. روسیه (روسی: پوکوا) تا حد زیادی بزرگترین کشور در جهان است،  بیش از یک هشتم از زمین های ساکن زمین را پوشش می دهد. کمیته سابق امور خارجه آموزش عالی  جهت تحصیل در روسیه از 240 دانشگاه حمایت مالی کرد،  آکادمی ها و موسسات، ساخت روسیه به عنوان یک کشور جامع برای تحصیل می باشد.

از طریق آموزش، دانش آموزان در طول تعطیلات به طور فعال با سایر بخش های پروژه های دانشجویی همکاری می کنند. در مدرسه سخنرانی هایی و کلاس های استاد از حرفه  متخصصین برگزار شد، تور در مجموعه، که مسئول سازماندهی مرکز شغلی است. این برنامه در نوع خود در روسیه است. این نه تنها دانشجویان تحصیلات تکمیلی را با زمینه های مختلف جذب می کند بلکه افرادی را نیز با تجربه حرفه ای فراوان در معماری جذب می کند،  داخلی و یا طراحی شهری،  رسانه ها، و مهندسی،  روش آموزشی آن بر مبنای ترکیبی از رویکرد مبتنی بر مشکلات و محور انسان استوار است.

برای پذیرش به مدرسه باید فرم درخواست را تکمیل و مصاحبه را با موفقیت انجام دهید. مصاحبه یک ملاقات تمام وقت با کمیته پذیرش (مربی و یا معلمان برجسته دانشکده، مدرس مدرسه). یک مزیت مهم برای دانش آموزان این است که الگو را نگه می دارند. نیاز به آوردن مصاحبه با هر کار که نشان دهنده مهارت و توانایی نقاشی و کار با رنگ (نه بیش از فرمت A3 )دارند  .اطلاع از نتایج امتحانات ورودی در طی 5 روز کاری پس از مصاحبه، توسط ایمیل به  شما ارسال می شود.

شرایط اخذ پذیرش رشته هنر از دانشگاه های روسیه

نمونه کارها که در طی مصاحبه ارائه می شوند، بخش مهمی از روند پذیرش هستند. متقاضیان باید  بهترین و نماینده ترین کارها را نشان دهند،  نمونه کارها باید شامل نمونه های اصلی باشند. تفسیری و آثار هنری نمایشی در رسانه های گوناگون. تمام کارهای بزرگ یا سه بعدی باید در عکس ها، اسلایدها،  سی دی / دی وی دی، یا لینک وب ارائه شود. قطعات برای بازتاب مهارت، خلاقیت مورد مطالعه قرار خواهند گرفت،  و پتانسیل رشد حرفه ای.

شرایط اخذ پذیرش رشته هنر از دانشگاه های روسیه

اکثر برنامه ها ممکن است نیاز به دو یا سه توصیه نامه داشته باشند، ترجیحا از مدرسین قبلی. یک برنامه،  معمولا،  نیاز به مراجع برای شهادت توانایی های هنری و شخصی خود را دارد. این الزامات برای متقاضیان ممکن است دشوار باشد، زیرا اکثر آنها برای مدتی طولانی از مدرسه خارج شده اند. بعضی از مدارس ترجیح می دهند نامه ای خوب از توصیه دریافت کنند که توانایی دانش آموزان برای نشان دادن مهارت های خود را بررسی کند. بنابراین، برای بعضی از مدارس، نامه های اخیر از کارفرمایان یا همکاران به ترتیب از حروف الفبا از مدرسان هنر واقعی ترجیحا که دیگر ممکن است متقاضی را به خوبی به یاد نیاورند.

مقاله پذیرش معمول یا بیانیه هدف از 250 تا 1000 کلمه یا دو صفحه نوشتن است. شما می توانید اطلاعات بیشتر و دقیق در مورد فاصله،  فونت و ارائه کلی که  اغلب در وب سایت یا برنامه آن ذکر شده است، را پیدا کنید. یک مقاله معمولا برخی از جنبه های مربوط به علاقه متقاضیان به هنر و یا در برنامه ای که او درخواست می کند را شرح می دهد. بعضی از برنامه های فارغ التحصیل مستلزم ارائه متقاضیان به یک قطعه آثار هنری و بیانیه ای درباره احساسات هنری خود می باشد.

  • برنامه ( فرم رایگان )
  • مدارک تحصیلی (دیپلم دبیرستان) با ترجمه اصل مدارک  به زبان روسی
  • کپی رسمی پرونده تحصیلی شما (رونوشت  با لیست همه موضوعات و علامت ها) با ترجمه اصل مدارک  به زبان روسی
  • بیانیه های معادل گواهی تحصیلی (برای گواهی خارج از فدراسیون روسیه)

گواهی پزشکی توسط امکانات  پزشکی ، تایید اینکه شما برای تحصیل در فدراسیون روسیه و دانشکده هایی که به آنها درخواست می کنید، منع نبوده اید:

  • نتیجه آزمایش ایدز تایید می کند که شما ایدز ندارید، معتبر در قلمرو فدراسیون روسیه است.
  • گذرنامه با ویزا و کارت مهاجرت
  • شش عکس 3×4 سانتی متر
  • دانشکده دارای حق درخواست اطلاعات اضافی است.

بهترین دانشگاه های روسیه برای تحصیل رشته هنر

  • آکادمی هنر های تجسمی و آبرنگ در مسکو
  • آکادمی دولتی فرهنگ و هنر آلتای
  • آکادمی دولتی فرهنگ و هنر بلگُرُد
  • آکادمی دولتی فرهنگ و هنر در سیبری شرقی
  • آکادمی سیبری شرقی
  • آکادمی دولتی هنر شرق دور
  • موسسه ی دولتی هنر های صنعتی گجل
  • آکادمی دولتی نساجی ایوانُوُ
  • دانشگاه هنر و فرهنگ کازان مربوط به آکادمی کازن
  • دانشگاه دولتی فرهنگ و هنر کرمرُو
  • دانشگاه دولتی موسیقی و هنر مسکو وابسته به آکادمی دولتی مسکو
  • آکادمی دولتی هنر صنعتی موسکو
  • دانشگاه دولتی طراحی و تکنولوژی مسکو
  • دانشگاه دولتی هنر چاپ مسکو
  • موسسه ی دولتی هنر های زیبای پتروزاوُسک
  • آگادمی دولتی هنر های زیبای رُستُو

تحصیل رشته هنر در روسیه به زبان انگلیسی

هنر و علم یک زمینه  بین رشته ای از فرهنگ معاصر ، واقع در تقاطع روش های علمی و بصری هنری برای کاوش در جهان است، این دو ناحیه متصل به هم هستند. نه تنها به درک علم اجازه می دهد ، بلکه همچنین زیبایی و ظرفیت خلاقانه آن را می بینید. هنر و علم تحریک آمیز و متقاعد کننده فراتر از درک سنتی هنر و علم است. ایجاد یک زمینه وسیع برای نوآوری در جامعه.

اولین “هنر و علم”  برنامه در روسیه برای کسانی است که آرزو می کنند بر مرزهای انضباطی غلبه کنند. این اجازه می دهد تا مهارت های مورد نیاز در زمینه علم و مهندسی را برای هنرمندان که قبلا در آثار هنری مشغول به کار بوده و می خواهند راه های جدیدی برای بیان ابتکارات خلاقانه خود پیدا کنند، تسلط یابند.

در عین حال، این برنامه برای نشان دادن پتانسیل خلاقانه کسانی که تجربه عملی در حوزه فناوری اطلاعات و علوم رایانه ای دارند، طراحی شده است،  روباتیک ، فوتونیک یا بیوتکنولوژیف  و کسانی که به دنبال راه های جدید توسعه و ارتباط هستند.

اساس فرایند مطالعه یک رویکرد یادگیری مبتنی بر مشکل است که به شما امکان می دهد تا خود را به طور کامل در منطقه انتخابی خود غوطه ور کنید، که تفکر انتقادی و مهارت های جستجو مستقل برای راه حل ها و کار گروهی را شکل می دهد. تفسیر چالش های جهانی جهانی ستون فقرات این برنامه است. دانش تئوری و مهارت های عملی که به شما کمک می کند تا مشکلات موضعی انسان موجود در زمینه جدید را در نظر بگیرید، در این ستون فقرات ایجاد می شود.

تحصیل رشته هنر در روسیه به زبان انگلیسی

تحصیل رشته هنر در روسیه به زبان انگلیسی

در عرض دو سال،  دانش آموزان با چالش های جهانی دنیای مدرن کار می کنند. ایجاد یک پروژه هنری خود را که به یکی از چالش ها متصل است. دقیقا الزامات لازم برای پذیرش در یک برنامه آموزش انگلیسی در یک دانشگاه روسی متفاوت خواهد بود، اما  به طور کلی شما باید یک سند مانند یک دیپلم یا گواهی که آموزش قبلی خود را تأیید می کند را ارائه دهید.

یک نامه کتبی و اثبات مهارت زبان انگلیسی خود را با نمره مورد نیاز در آزمون مانند IELTS یا TOEFL (لازم نیست اگر شما یک زبان مادریتان انگلیسی است). بعضی از دانشگاه ها ممکن است برای CV، نمونه کارها،  منابع از معلمان ، درخواست کنند و برای شما یک مصاحبه اسکایپ یا تلفن را به زبان انگلیسی فراهم کنند.

رتبه و رنکینگ دانشگاه های روسیه برای تحصیل رشته هنر

آکادمی هنر نمایشی ایالت سنت پیترزبورک ، دوره هایی فشرده در زمینه ی پرورش بازیگرانی به سبک روسی برای بازیگران انگلیسی زبان برگزار می کند.این دوره ها به زبان انگلیسی و یا به کمک مترجم در دسترس هستند. GITIS ، دانشجویانی در تخصص های مختلف در زمینه ی هنر نمایشی ( همچون باله، بازیگری) آموزش می دهد و ه زمان تحصیلات دانشگاهی در زمینه ی هنر لیبرال و انسانی  فراهم می نماید.حدود 1500 دانشجو، دانشجویان با صلاحیت و نیز دانشجویان دکتری از کشور های مختلف در (GITIS) مشغول به تحصیل هستند.

مدرسه ی هنر نمایشی  مسکو که وابسته به تئاتر هنری مسکو می باشد(MK HAT) در سال 1943 بازگشایی شد.ایده ی خلق این دانشگاه به Vladimir Shostakovitch _ Danchenko  از وابستگان نزدیک Konstantin Stanislavsky مربوط می باشد. موسسه ی تئاتر بُریس شوکین در کارگاه هنری تحت مدیریت Evening Hangover  شروع به کار کرد و پس از آن بازیگری جوان که در MKHhat کار می کند مدیریت آن را به عهده گرفت.

تاریخ این مدرسه در 1809 زمانی که امپراطور الکساندر اول دستور به ساخت اولین مدرسه ی تئاتر را داد، آغاز شد . دایره ی گسترده ای از تخصص ها به دانشجویان این دانشگاه  ارائه می شود ، از جمله بازیگری درام ، رقصنده ی باله ، موسیقی دان، کمک صحنه . رشته های اجباری شامل خواننده، رقاص و ساز های موسیقی می باشد. پس از فارغ التحصیلی ، دانشجویان در تئاتر های مسکو و سنت پترزبورگ  مشغول به کار می شوند.

 

هزینه تحصیل رشته هنر در روسیه

روسیه تاریخ فرهنگی غنی ای دارد، علاوه بر این موسیقی کلاسیک، باله، ادبیات و نقاشی از قرن های گذشته به عنوان بخش مهمی از فرهنگ و سنت روسیه به حساب می آمده اند. در دانشگاه های این کشور چندین دوره دررشته های زبان شناسی، هنر و علوم انسانی برگزار می شود .هزینه ی شهریه ی رشته های هنر و علوم اجتماعی در دانشگاه های بزرگ مسکو و سنت پیترزبورگ بین 2000 تا 5000 دلار در سال است.

هزینه ای بابت خدمات برای انجام روند پزیرش و آموزش متقاضیان تحت قرارداد تدارک خدمات تحصیلی ( قرارداد های آموزشی ) گرفته می شود، میزان دقیق این هزینه به نوع ویزایی که برای کشور اصلی متقاضی صادر می شود ، بستگی دارد: 15000 روبل برای کشورهایی که به ویزا احتیاج ندارند و 15000 روبل برای کشور هایی نیازمند ویزا هستند. این هزینه توسط حساب شخصی فرد در روسیه قابل پرداخت است.

پس از تکمیل دوره ی  4 ساله ی لیسانس، دانشجویان مدرک لیسانس و دیپلم تحصیلات عالی دریافت می کنند. پس از آن ، دانشجویان می توانند تحصیل خود را ادامه دهند و در دوره های ارشد شرکت نمایند . شهریه ی آموزش تمام وقت مدرک لیسانس در حدود 180 – 200 هزار روبل ( 3000 تا 3340  دلار) در سال می باشد.حداقل شهریه 123500 روبل ( 2060 دلار ) در سال و حداکثر آن 715000 روبل ( 11620 دلار ) در سال می باشد. شرایط مهاجرت تحصیلی به روسیه را مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گرن مهر) در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *