تحصیل رشته حسابداری در اتریش

صدها نمونه از مدارک تحصیلی و دوره های آموزشی حرفه ای در سطح ملی از ارائه دهندگان آموزش عالی در جهان وجود دارد اما آنچه می تواند شما و مدرکتان را متمایز کند، داشتن حداقل نمونه ای از یک سطح معتبر بین المللی مورد تایید مراکز مختلف است. اهداف دوره تحصیل رشته حسابداری در اتریش به آموزش و علاقه بیشتر دانشجویان منجر می شود. اگر شما فکر می کنید پیشرفت تحصیلی خود را در یک موسسه با تحصیل در اتریش پیدا میکنید، می توانید علاوه بر مطالعه مطالب زیر، سوالات و مباحث خود را از مشاورین ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر بپرسید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل رشته حسابداری در اتریش

حسابداری مطالعه مدیریت پول است و شامل همه چیز از مدیریت پس اندازهای فردی تا حسابداری تا بانکداری سرمایه میشود. یک دانشجوی رشته حسابداری باید یکی از زیر مجموعه های این رشته را انتخاب کرده و در آن به مطالعات تخصصی بپردازد مانند مدیریت بازنشستگی یا سرمایه گذاری تجاری. در غیر این صورت میتواند به صورت عمومی و در تمامی حوزه های این رشته فعالیت کند.

کشور اتریش دانشجویان را در ارتباط با فرهنگ بی نظیر این کشور قرار میدهد. این کشور برای دانشجویانی که علاقه مند به زبان آلمانی هستند یکی از بهترین گزینه های تحصیل در خارج از کشور به شمار می رود. متخصصین رشته دارایی و حسابداری در کار با اعداد مهارت دارند و به طور مداوم با پیش بینی جریانهای مالی و مشخص کردن اینکه چگونه به سوددهی خواهند رسید سر و کار دارند. افراد متخصص در رشته حسابداری همیشه اطمینان حاصل میکنند سازمان ها یا شرکت ها به خواسته های مالی خود میرسند.

اینکه کار کردن با اعداد و ارقام مناسب همه نیست یک واقعیت است! اما اگر از این کار لذت می برید می توانید افراد و سازمان های مختلف و حتی دولت را خوشحال کنید! همانقدری که مردم دوست دارند حقوقشان را به موقع دریافت کنند شرکت ها از رشد مالی خود خوشحال میشوند. شما میتوانید یکی از مغزهای متفکری باشید که از به وقوع پیوستن این موضوع اطمینان حاصل میکند و بسیاری از معاملات دیگر و فعالیت های مرتبط با اقتصاد را با راهی سازماندهی شده پیش می برند. به احتمال زیاد فردی که مسئول کنترل و برنامه ریزی مسائل اقتصادی خانواده است شما خواهید بود و همیشه برای رفتن به تعطیلات با افرادی که دوستشان دارید پول کافی خواهید داشت.

چگونه برای اخذ پذیرش در دانشگاه های کشور اتریش اقدام کنید

برای درخواست پذیرش در بیشتر دانشگاه های کشور اتریش، می توانید به سادگی فرم درخواست آنلاین را تکمیل کرده و همراه با تمامی مدارک مورد نیاز ارسال نمایید. با این وجود، همیشه پیشنهاد میشود که با دانشگاه مد نظر خود این مورد را چک کنید چرا که در برخی از موارد لازم است مدارک مورد نیاز را با پست ارسال کنید. تمامی مدارک لازم برای ثبت درخواست اخذ پذیرش را با دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که تمامی مدارک شما به زبان انگلیسی یا آلمانی ترجمه شده اند. به عنوان مثال یک مدرک کارشناسی که در ابعاد بین المللی دارای اعتبار باشد اصلی ترین مدرک لازم برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در یکی از دانشگاه های کشور اتریش است.

از شرایط زبانی لازم برای تحصیل در دانشگاه نیز آگاهی داشته باشید و در صورت لزوم قبل از ثبت نام در رشته مورد نظر مهارت های زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. نحوه عملکرد خود به عنوان یک دانشجو را نشان دهید و از معدل خود در دوره تحصیلی پیشین مطمئن شوید.

شرایط اخذ پذیرش رشته حسابداری از دانشگاه های اتریش

شرایط اخذ پذیرش رشته حسابداری از دانشگاه های اتریش

شرایط اخذ پذیرش رشته حسابداری از دانشگاه های اتریش

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این رشته تکمیل 36 واحد درسی تخصصی اصلی و 3 واحد درسی اختیاری از دروس این رشته ضروریست. دانشجویانی که نیاز به گذراندن دروس پیش نیزا دارند ممکن است لازم باشد بیشتر از حداقل واحد های درسی مشخص شده برای این مقطع تحصیلی دروسی را بگذراند.

گذراندن واحد های درسی زیر برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته دارایی و حسابداری ضروریست:

  • مدیریت حسابداری 3 ساعت
  • اقتصاد مدیریتی 3 ساعت
  • دارایی 3 ساعت
  • سرمایه گذاری 3 ساعت
  • بودجه گذاری کلان و سرمایه گذاری شرکتی 3 ساعت
  • موسسات و بازارهای مالی 3 ساعت
  • اقتصاد جهانی 3 ساعت
  • اقتصاد شرکتی پیشرفته 3 ساعت
  • استراتژی های مالی 3 ساعت
  • پایان نامه 6 ساعت

در دوره های آماده سازی شرکت کنید. این نوع از دروس و دوره ها به دانشجویان این اجازه را میدهند که قبل از شروع کلاس های دوره کارشناسی ارشد یا هر یک از مقاطع تحصیلی دانشگاهی، از لحاظ درسی و آموزشی وضعیت خود را بهبود بخشند. زبان انگلیسی خود را با شرکت در دوره های آماده سازی زبان انگلیسی تقویت کنید. اگر قصد تحصیل در یکی از دانشگاه های کشور اتریش را دارید برخی اوقات لازم است که خوب بودن مهارت های زبانی خود را برای شرکت در آزمون های انگلیسی زبان ثابت کنید.

در کشور اتریش بیش از 200 رشته و دوره تحصیلی وجود دارند که به زبان انگلیسی ارائه میشوند. یکی از مدارکی که دانشگاه های کشور اتریش از شما میخواهند مدرک تسلط به زبان انگلیسی است. تقریبا تمامی دانشگاه های کشور اتریش یکی از این آزمون های زبان انگلیسی را قبول میکنند:

  1. آیلتس
  2. تافل
  3. C1 پیشرفته

دانشجویانی که مدرک دیپلم دبیرستان خود را از یکی از کشورهای غیر اروپایی اخذ کرده اند:

  • مدرکی که ملیت شما را ثابت کند ( کپی پاسپورت )
  • مدرک فارغ التحصیلی از دبیرستان
  • گواهی توانمندی شرکت در کلاس های دانشگاه:شما باید ثابت کنید که در کشوری که مدرک دیپلم دبیرستان خود را کسب کرده اید قابلیت تحصیل در رشته انتخابی خود در دانشگاه را داشته اید
  • مدرک تسلط به زبان آلمانی (مدرک دیپلم دبیرستان که تایید کند حداقل 4 سال از دوره تحصیلی خود را به زبان آلمانی گذرانده اید یا مدرک زبان آلمانی یا هر مدرک مشابه دیگری)

بهترین دانشگاه های اتریش برای تحصیل رشته حسابداری

دانشگاه وین با رتبه بالاترین دانشگاه اتریش، با رتبه 154 در جهان در رده بندی دانشگاه های جهانی است. این دانشگاه همچنین بزرگترین دانشگاه در اتریش است و با جشن 650 سالگی در سال 2015، قدیمی ترین دانشگاه کشور های آلمانی زبان است. امروز یکی از بزرگترین دانشگاه ها در هر نقطه اروپا است و حدود 94000 دانشجو دارد. این برنامه در طیف گسترده ای از موضوعات، عمدتا به زبان آلمانی، اما با توجه به تعداد قابل توجهی از دانشجویان انگلیسی زبان در کارشناسی ارشد بعضی از دروس به زبان انگلیسی نیز تدریس میشوند. این دانشگاه با 15 برنده جایزه نوبل، از جمله دریافت کننده جایزه ادبیات 2004، الفردی ژلیک، همراه است. دانشکده های آن در بیش از 60 مکان در کل پایتخت اتریش گسترش یافته است.

دومین نماینده اتریش در رتبه بندی دانشگاه فناوری وین است که در جایگاه مشترک 182 قرار دارد. در سال 1815 تأسیس و یکی از معتبرترین موسسات فنی در اروپا است. این دانشگاه در زمینه های مهندسی و علوم طبیعی متمرکز است و حدود 29.900 دانشجو دارد و درصد قابل توجهی از دانشجویان بین المللی (که در این شاخص در بین 100 کشور برتر جهان قرار دارد) ثبت نام کرده اند. مجدداً در پایتخت زیبای اتریش واقع شده و به دانشجویان این فرصت را می دهد تا از زندگی فرهنگی پر جنب و جوش شهر استفاده کنند.

دانشگاه اینسبروک با رتبه 286 در جهان به طور کلی، حتی وقتی صحبت دانشگاه بین المللی در میان است، از دانشگاه وین نیز بالاتر قرار میگیرد. این کشور به دلیل نسبت دانشجویان بین المللی، در رده های 35 گانه جهان قرار دارد و 95 نفر برتر به نسبت اعضای هیئت علمی بین المللی دارد. تعداد ثبت نام دانشجویان این دانشگاه در حدود 28000 نفر است و این سومین رتبه بزرگ در اتریش است. امکانات آن در سرتاسر شهر جذاب اینسبروک، به سمت غرب این کشور، که به عنوان قطب اصلی اسنوبرد مشهور است، گسترش یافته است. با توجه به این مکان کوهستانی، جای تعجب آور نیست که اینسبروک به دلیل کار خود در زمینه تحقیقات کوه مشهور است.

که معمولاً به عنوان دانشگاه گراش شناخته می شود، کارل فرانسن-دانشگاهی گراس در بین 480 موسسه آموزش عالی برتر جهان قرار دارد. در سال 1585 تاسیس شد، که آن را به دومین دانشگاه قدیمی اتریش تبدیل می کند. همچنین دومین دانشگاه بزرگ اتریش است که بیش از 32.500 دانشجو دارد. دانشگاه گراس دانشگاه اینسبروک از دانشکده پزشکی خود، دانشگاه علوم پزشکی گراز، که اکنون یک موسسه مستقل است، جدا شد. همچنین برای ارائه برنامه های مشترک در علوم طبیعی و زیست شناختی با دانشگاه صنعتی گراس همکاری می کند.

تحصیل رشته حسابداری در اتریش به زبان انگلیسی

تحصیل رشته حسابداری در اتریش به زبان انگلیسی

تحصیل رشته حسابداری در اتریش به زبان انگلیسی

لیسانس و کارشناسی ارشد علوم مالی از وبستر به منظور ارائه یک بررسی کمی و جامع از حوزه مالی طراحی شده است. دانشجویان از طریق مباحث مربوط به امور مالی شرکت، سرمایه گذاری و ابزار و موسسات بازار پیش می روند. علاوه بر این، دانشجویان در زمینه های نزدیک به حسابداری و اقتصاد در معرض حمایت از دوره های درسی هستند. دوره های تحصیلی capstone موضوعات اصلی مالی را با هم پیوند می دهد و دانشجویان را در معرض ادبیات آن موضوع قرار می دهد و با تجزیه و تحلیل آن را به این موضوع مربوط می کند.

پس از بررسی جامع این رشته، دانشجویان ممکن است انتخاب های خود را برای رسیدن به اهداف شغلی خاص خود انتخاب کنند. اکثر دانشگاه های اتریش نیاز دارند که شما آلمانی را بدانید، زیرا بسیاری از برنامه های تحصیلی (به خصوص کارشناسی) حداقل آلمانی هستند که به طور جزئی آموزش داده می شود. برای مدارک آموزش زبان انگلیسی، شما باید در زبان انگلیسی ماهر باشید. باید ثابت کنید که حق دارید در کشوری که آخرین مدرک دیپلم خود را کسب کرده اید (دبیرستان یا دیپلم لیسانس) برای برنامه مدرک انتخاب شده خود استفاده کنید.

مدیریت حسابداری :

  1. اقتصاد مدیریتی
  2. دارایی
  3. سرمایه گذاری
  4. بودجه سرمایه و سرمایه گذاری شرکت
  5. موسسات و بازارهای مالی
  6. امور مالی بین المللی
  7. امور مالی پیشرفته شرکتها
  8. استراتژی های مالی

فارغ التحصیلان می توانند:

روش ها و ایده ها را در خزانه داری مدیریت، حسابداری هزینه ها، کنترل، نقدینگی و مدیریت ریسک در سطح کارشناسی ارشد، تجزیه و تحلیل ارتباطات و اثرات فرآیندهای بانکی مرکزی، برنامه ریزی اقدامات برای هدایت این فرآیندها و اجرای آنها در یک محیط بین المللی انجام دهند. مباحث اصلی مدیریت بانکی را به منظور استنباط توصیه‌ها و اقدامات خاص در زمینه زمین شناسایی تجزیه و تحلیل کنند. ایده ها و روش های تئوری های مدیریت مدرن (مسئولیت اجتماعی شرکت ها، همکاری توسعه سازمانی سیستمیک، مدیریت تغییر و نوآوری) را تحقق بخشند و آنها را به طور مناسب بکار بگیرند. در اجرای پروژه های تحقیقاتی و بانکی و مالی همکاری کنند.

اثبات بسیاری از برنامه های مهارت زبان آلمانی:

ضروری است و باید در اسناد برنامه گنجانده شود و در صورت وجود داشتن (مثلاً امتحان آلمانی با امتحان اتمام مدرسه، دیپلم دوره زبان) ارائه گردد. اسناد خارجی باید همراه با نسخه اصلی ارائه و باید قانونی شوند. اگر اسناد به زبان هایی غیر از آلمانی تهیه شده باشد، ترجمه های قانونی نیز باید اضافه شوند. ترجمه های انجام شده در خارج از کشور نیز باید قانونی شوند. در وین، یک دانشگاه خصوصی‌درس ها را به زبان انگلیسی تدریس می کند.

بازار کار رشته حسابداری در اتریش

شرکتها و مشاغل به طور معمول در قبال سهامداران و مالکان وظیفه دارند که از درآمد کسب شده به روشی که دارایی شرکت را بسازد، استفاده کنند. یک تحلیلگر مالی با دقت میزان روند بازار و عوامل خرد اقتصادی را برای کمک به شرکت در زمینه سرمایه گذاری هوشمند بررسی می کند. تحلیلگر مالی همچنین ممکن است مشاوره ای را در زمینه صدور سهام، تقسیم اوراق بهادار خود و سایر زمینه های مربوطه به شرکت ها ارائه دهد. یکی از مهمترین نقش ها برای یک تحلیلگر مالی برای درک کامل اینکه یک شرکت منابع خود را چگونه و در کجا سرمایه گذاری کند و همچنین هزینه های مالی به چه اندازه امن و کارآمد به جلو خواهد رفت، میباشد.

یک تحلیلگر نه تنها باید درک کند که سرمایه گذاری های جاری بر شرکت چه تاثیری دارد و بلکه چگونه این سرمایه گذاری ها و تعامل مالی آینده بر رشد کوتاه مدت و بلند مدت تأثیر می گذارد. انتظار می رود تحلیلگران اطلاعاتی در مورد وضعیت مالی فعلی شرکت ارائه دهند و نکته هایی را به تصمیم گیرندگان شرکت توصیه کنند. به عنوان مثال، تحلیلگر می تواند در مورد اینکه آیا گسترش و توسعه ممکن است با ریسک بالا باشد، به هیئت اجرایی اطلاع دهد یا به شرکت کمک کند تا در صدور اوراق بهادار برای تأمین پیشرفت سرمایه تصمیم بگیرد.

تحلیلگر همچنین ممکن است مشاوره و تجزیه و تحلیل در مورد حمایت از دارایی شرکت در کوتاه مدت در طول رکود اقتصادی ارائه دهد. یک تحلیلگر مالی به طور معمول حداقل دارای مدرک لیسانس در رشته های مربوط به تجارت و کسب و کار در امور مالی میباشد. اگرچه تحصیلات تکمیلی رایج است. علاوه بر این، بیشتر کارفرمایان به دنبال کاندیداهایی با تجربه عملی و سابقه اثبات شده و موفقیت در این زمینه هستند.

وظایف تحلیلگر مالی

  • با تهیه برنامه تحلیل مالی هفتگی، ماهانه و سه ماهه به همراه واریانس عملی در مقابل بودجه میباشد.
  • تهیه بودجه مالی سالانه دقیق و پیش بینی های مالی ماهانه.
  • پشتیبانی از تجزیه و تحلیل مالی را برای حوزه های مختلف شرکت
  • حقوق 35000- 55000 یورو
  • کل پرداختی 29000 -51000 یورو

رتبه و رنکینگ دانشگاه های اتریش برای تحصیل رشته حسابداری

رتبه بندی های 2019 شامل بیش از 1250 دانشگاه است که آن را به بزرگترین جدول لیگ بین المللی ما تا به امروز تبدیل کرده است. این تنها جدول عملکرد دانشگاه های جهانی است که در مورد همه ماموریت های اصلی خود در مورد دانشگاه های فعال از نظر تحقیقاتی می کند:که شامل آموزش، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی. ما از 13 شاخص عملکرد با دقت کالیبره شده برای ارائه جامع ترین و متعادل ترین مقایسه ها، مورد اعتماد دانشجویان، دانشگاهیان، رهبران دانشگاه ها، صنعت و دولت ها استفاده می کنیم.

محاسبه رتبه های مربوط به سال 2019 توسط شرکت خدمات حرفه ای PricewaterhouseCoopers (PwC) حسابرسی شده است و این تنها رتبه های دانشگاه های جهانی است که باید تحت نظارت کامل و مستقل این ماهیت قرار گیرد.

مشاهده روش دانشگاه جهانی رده بندی 2019

امسال لیست بهترین دانشگاه های جهان توسط دانشگاه آکسفورد و دانشگاه کمبریج برای دومین سال پیاپی انتخاب می شود. دانشگاه ییل تنها تازه وارد 10 کشور برتر است و از مکان دوازدهم به مقام هشتم پیوست. در همین حال ETH زوریخ سوئیس از این گروه نخبه از جایگاه مشترک دهم تا یازدهم سقوط کرده است. دانشگاه Tsinghua پس از بالا بردن هشت مکان به بیست و دومین رتبه پیوسته، و اکنون برترین دانشگاه آسیا است و به اولین موسسه چینی تبدیل شده است که طبق این روش (از سال 2011) رهبری قاره را بر عهده داشته است. به طور کلی، چین از جایگاه خود، که ناشی از بهبود تأثیر استناد است، افزایش یافته است.

در جاهای دیگر آسیا، ژاپن با 103 موسسه (بریتانیا 98) از بریتانیا به عنوان دومین کشور با نمایندگی در جهان پیشی گرفت. همچنین خبرهای خوبی برای فرانسه وجود دارد که از اول سال 2011 برای اولین بار 50 دانشگاه برتر دارد، در حالی که چندین دانشگاه برجسته در ایتالیا، اسپانیا و کانادا افزایش یافته اند. به طور کلی، 86 کشور از جمله عراق جامائیکا، نپال، تانزانیا و قزاقستان برای اولین بار نماینده هستند.

رتبه بندی آموزش عالی دانشگاه تایمز (2019)

  • دانشگاه وین 143
  • دانشگاه فناوری وین 251
  • دانشگاه اینسبراک 351
  • دانشگاه فناوری گراز 401
هزینه تحصیل رشته حسابداری در اتریش

هزینه تحصیل رشته حسابداری در اتریش

هزینه تحصیل رشته حسابداری در اتریش

از اکتبر سال 2014 همه دانشگاه های آلمان به جز بادن-وورتمبرگ هیچ شهریه ای را برای برنامه های کارشناسی ارشد و کارشناسی پیوسته برای همه دانشجویان از جمله دانشجویان بین المللی دریافت نمی کنند. در برخی ایالت های فدرال، دانشگاه ها سهم هر ترم (حدود 50 یورو) و / هزینه های مدیریتی (حدود 50 یورو) را پرداخت می کنند. این ساختار شهریه می تواند در آینده تغییر کند، شما باید این صفحه را برای کسب اطلاعات جدید درباره شهریه در ایالت های مختلف فدرال در آلمان بررسی کنید. در حال حاضر، ایالت فدرال بادن-وورتمبرگ در حال پرداخت شهریه (برای برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دیپلم و کنکور دولتی) 1500 یورو در هر ترم برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا است.

بر خلاف تحصیلات تکمیلی، بیشتر تحصیلات کارشناسی ارشد در آلمان با شهریه انجام می شود، اما به اندازه سایر کشورها زیاد نیست. از طرف دیگر تحصیلات دکتری در دانشگاه های آلمان بطور کلی رایگان است. دانشجویان مقطع دکترا فقط پس از گذراندن شش ترم اول خود از حق شهریه برخوردارند، اما باید در هر ترم سهم ترم تقریباً 150-200 یورو پرداخت کنند. دانشجویان دکترا معمولاً روی یک پروژه تحقیقاتی کار می کنند یا بورس تحصیلی دریافت می کنند.

  • محل اقامت تقریبا 400 یورو

هزینه ها بستگی به شهری دارد که می خواهید در آن تحصیل کنید، آنچه در مورد اجاره انجام شده از سوی موسسه درج شده است. به عنوان مثال مسکن در وین گران تر از شهرهای کوچکتر است. در بخش ما در مورد محل سکونت می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مسکن بیابید.

  • غذا (به استثنای تجملات و دخانیات) تقریبا. 250 یورو

خوشبختانه اتریش دارای سوپر مارکت هایی است تخفیفات زیادی را شامل میشود که غذا را با قیمت مناسب ارائه می دهند. بسیاری از دانشگاه ها به اصطلاح کافه تریایی دانشجویی سلف سرویس (منسا) نامیده اند که می توانید با قیمت مناسب وعده غذایی مناسب تهیه کنید. اما ارزانترین راه برای غذا خوردن، پخت و پز توسط خود فرد است. برخی از قیمت های متوسط:یک فنجان قهوه / چای در یک کافه:3 یورو ساندویچ در یک نانوایی:3.50 یورو شام در یک رستوران معمولی دانشجویی:10 یورو.

  • مطالعات و نیازهای شخصی (تفریح فرهنگ کتاب):تقریباً. 300 یورو

بلیط مترو یا اتوبوس برای یک کرایه در شهر حدود 220 یورو هزینه دارد، بلیط سینما تقریبا 9 یورو و بلیط برای یک موزه حدود 8 یورو هزینه دارد. با این حال، دانشجویان واجد شرایط تخفیفات قیمتی هستند. وقتی کارت دانشجویی خود را نشان می دهید، مسئولان حمل و نقل عمومی و بسیاری موزه ها، سینماها، تئاترها و سایر مکانهای فرهنگی تخفیف ویژه ای به دانشجویان می دهند.

  • به طور کل در هر ماه تقریباً 950 یورو

متوسط هزینه ماهیانه زندگی دانشجویی در اتریش تقریباً 950 یورو است. این ممکن است بسته به محل تحصیلی شما کمی متفاوت باشد، به عنوان مثال، محل اقامت و سایر هزینه های زندگی ممکن است در وین و سایر شهرهای بزرگتر نسبت به مثال در Wr.Neustadt بیشتر باشد. و البته، میزان پولی که شما به آن احتیاج خواهید داشت بستگی به میزان زندگی اقتصادی شما دارد. بنابراین، دشوار است که دقیقاً بگوییم که یک دانشجو در اتریش به چه میزان پول در هر ماه نیاز دارد.

فارغ التحصیلی در دوره مربوطه تحصیل رشته حسابداری در اتریش یا دانشگاه علوم کاربردی این کشور حداقل سه سال زمان می برد. اما شما می توانید به عنوان یک حسابدار حرفه ای با یک حسابرس قانونی مجاز یا به عنوان یک حسابرس کارآموز در یک انجمن حسابرسی حضور داشته باشید و بعنوان شغلی پاره وقت مشغول به کار شوید. مشاورین ما به صورت کامل از شرایط مهاجرت تحصیلی به اتریش مطلع هستند، شما با تماس تلفنی می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به صورت رایگان در ارتباط باشید و آنچه را در این زمینه و برای تحصیل رشته حسابداری در اتریش نیاز دارید، بپرسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *