تحصیل رایگان در مدارس اتریش

کشورهایی نظیر نروژ، آلمان، اتریش، فنلاند و سوئد انواع مختلفی از طرح های رایگان را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. هزینه زندگی دانشجویان در اتریش حدود 800 یورو در هر ماه است که مسکن، غذا و هزینه های شخصی را پوشش می دهد. تحصیل رایگان در مدارس اتریش که جزء کشورهای شنگن است، برای همه دانش آموزان در دسترس می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل رایگان در مدارس اتریش

سیستم آموزش و تحصیل در اتریش دولتی است و بنابراین دانش آموزان حتی از کشورهای غیر شهروندی اتحادیه اروپا، تحصیلات با کیفیت بدون پرداخت هزینه های تحصیلی سنگین را دریافت می کنند. با این حال آن ها باید هزینه اجتماعی و هزینه دانشجویی را پرداخت کنند، که هرگز بیش از 379.36 یورو در هر ترم نیست. با توجه به این هزینه کم، هزاران دانش آموز برای تحصیل رایگان در بهترین دانشگاه های اتریش درخواست می دهند. اتریش فرصت های تحصیلی فوق العاده ای برای دانش آموزان بین المللی فراهم می آورد تا در دانشگاه های چند ملیتی و چند فرهنگی تحصیل کنند.

سیستم آموزش رایگان در اتریش

سیستم آموزشی اتریش در اکثر دانشگاه های دولتی این کشور رایگان ارائه می دهند، با این حال دانشگاه های خصوصی هم هستند اما هزینه دارند. ما تعدادی از دانشگاه های دولتی اتریش را معرفی کرده ایم که مطالعات رایگان را به دانشجویان محلی و همچنین دانشجویان بین المللی ارائه می دهند.

  • دانشگاه وینا
  • دانشگاه innsbruck
  • دانشگاه آنتون بروکنر
  • دانشگاه JOANNEUM
  • مرکز مدیریت MCI اینسبروک
  • گراس دانشگاه پزشکی اتریش

سیستم آموزش رایگان در اتریش

 

پذیرش تحصیلی رایگان در اتریش

چگونه می توان برای مطالعه رایگان در اتریش درخواست داد؟ دانش آموزانی که می خواهند برای تحصیل رایگان در اتریش ثبت نام کنند ادامه مطالب را بخوانند. دانشگاه های اتریش قبلا درخواست ها را مستقیما در وب سایت های خود می پذیرفتند. مدت زمان پذیرش ممکن است بیش از 2 ماه طول بکشد. پس از پذیرش در یک دانشگاه شناخته شده، می توانید برای ویزا درخواست بدهید.

درخواست ویزا را می توانید به نزدیکترین دفتر سفارت یا کنسولگری اتریش بفرستید. دانشجویان خارجی باید وضعیت مالی خود را ثابت کنند و تمکن مالی را نشان دهند. این مورد برای این است که افراد در سفارتخانه مطمئن شوند دانشجویان برای زندگی خود و اقامت اتریش توانایی مالی لازم را دارند.  هزینه زندگی در اتریش در حدود 7000 یورو در سال است.

آموزش در دانشگاه های اتریش

دانشگاه های اتریش از چند کشور مانند هند و پاکستان گواهی های آموزشی دریافت نمی کنند، تا اینکه توسط سفارت اتریش در آن کشور تایید و قانونی شود. قبل از درخواست، باید شرایط دانشگاه انتخابی خود را بررسی کنید. در صورت نیاز به این قانون، شما باید اسناد خود را با مقامات زیر تأیید و قانونی کنید:

  • هیئت آموزشی مربوطه
  • هیئت مدیره هیئت مدیره (IBCC)
  • کمیسیون عالی آموزش عالی (HEC)
  • وزارت امور خارجه (وزارت امور خارجه)
  • سفارتخانه/ کنسولگری اتریش در کشور محل تحصیل دانشجویان

جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط پذیرش دانشگاه های اتریش می توانید به وب سایت (توسعه گران مهر) مراجعه و یا با مشاورین و کارشناسان حقوق بین الملل موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *