تحصیل رایگان در فنلاند بدون مدرک زبان

آموزش در فنلاند به دو دلیل شناخته شده است: نظام آموزش و پرورش در سطح جهانی و بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر هزینه های تحصیلی وجود ندارد و کاملا رایگان ارائه می گردد. هیچ محدودیتی در خصوص تحصیل رایگان در فنلاند بدون مدرک زبان و مدرک خاصی در دانشگاه های آن وجود ندارد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل رایگان در فنلاند بدون مدرک زبان

در فنلاند، آموزش و پرورش به عنوان یک حق اساسی محسوب می شود و سیاست تحصیل در فنلاند بر فرصت های برابر برای همه تأکید می کند. در این زمینه، به راحتی قابل فهم است که چرا هزینه های تحصیل در فنلاند وجود ندارد و چرا آموزش رایگان برای شهروندان کشورهای دیگر نیز پوشش داده شده است. در بخش دانشگاه، مبانی و شرایط آموزش بدون داشتن در قانون دانشگاه ها قرار گرفته است. همه دانشگاه های فنلاند از لحاظ عمومی تأمین مالی می شوند. علیرغم لذت بردن از استقلال بزرگ، دانشگاه های فنلاند تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند قرار دارند.

تحصیل رایگان در فنلاند

تقریبا تمام دانشگاه های عمومی در فنلاند آزاد هستند، اما موسسات خصوصی هزینه های تحصیلی را به طور معمول پرداخت می کنند. دانشگاه های فنلاند دارای استانداردهای آموزشی بالا هستند، بنابراین معیار پذیرش کمی بالاتر از سایر کشورهای اروپایی است. تحصیل رایگان در فنلاند در تمام سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دسترس است. با این وجود دانشگاه ها مستقیما برنامه های کاربردی برای برنامه های تحصیلات تکمیلی را می پذیرند.

تحصیل رایگان در فنلاند

پذیرش در دانشگاه های فنلاند

بر خلاف دیگر کشورهای اروپایی، دانشگاه های فنلاند آزمون ورودی را برای پذیرش در برنامه های کارشناسی می گذرانند. شما نمی توانید پذیرش کنید تا این آزمون را منتقل کنید. برای دانش آموزان خارج از کشور، این آزمون ورودی در سفارت یا کنسولگری فنلاند در خود کشور فنلاند انجام می شود. اگر برنامه مورد نظر شما تحصیل در فنلاند به زبان انگلیسی باشد، دانشگاه ها نیز به صلاحیت زبان نیاز دارند. برای مقطع تحصیلی که در زبان فنلاندی انجام می شود، آنها قبل از شروع برنامه اصلی دوره های آمادگی زبان را ارائه می دهند. دلیل عمده ی جذب اکثر مخاطبان مطالعات برجسته ی در دانشگاه های فنلاند است.

سیستم آموزشی در فنلاند

دانشگاه فنلاند شرقی، UEF متعهد به یک استاندارد عالی تحقیق و آموزش و پرورش است. دانشگاه فنلاند شرقی یک ممیزی کیفیتی را که توسط شورای ارزیابی و نظام آموزشی فنلاند انجام شده است، تصویب کرد و سیستم مدیریت کیفیت سازگار با استاندارد ISO 9001: 2000 را تصویب کرد.

علاوه بر این، از زمانی که عملیات خود را در سال 2010 آغاز کرد، UEF بارها و بارها در سال های مختلف در چند رده بندی دانشگاه های پیشرو جهان فهرست شده و در رده های آموزشی خوبی قرار گرفته است. در سال 2015، UEF در رتبه بندی 400 دانشگاه جهان با رتبه بندی تحصیالت عالی قرار گرفت، در بین 350 دانشگاه برتر جهان با رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS و در میان 401 تا 500 دانشگاه برتر جهان رتبه بندی شد.

آموزش در فنلاند

سازمان ملل هر ساله شاخص توسعه انسانی را منتشر می کند که شامل شاخص تحصیلات، شاخص تولید ناخالص داخلی و شاخص انتظارات زندگی است. این سه مولفه، میزان تحصیلات، تولید ناخالص داخلی سرانه و امید به زندگی را اندازه گیری می کنند. آموزش و پرورش یکی از مولفه های اصلی رفاه است و در اندازه گیری توسعه اقتصادی و کیفیت زندگی استفاده می شود، که یک عامل کلیدی تعیین کننده این است که آیا یک کشور توسعه یافته یا در حال توسعه است. شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به فنلاند را می توانید از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید تا به صورت کامل برای شما عزیزان توضیح دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

6 دیدگاه برای “تحصیل رایگان در فنلاند بدون مدرک زبان

  1. ندا دریایی گفت:

    سلام . دارای کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی با معدل ۱۹ از دانشگاه آزاد هستم و تمایل دارم در دانشگاهی رایگان در اروپا ادامه ی تحصیل دهم . در صورت امکان ، راهنمایی بفرمایید .

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      جهت ادامه تحصیل رایگان در کشور هایی مانند آلمان، اتریش، فرانسه و ایتالیا شرایط سنی و رزومه علمی شما بسیار حائز اهمیت است. متاسفانه اطلاعات شما جهت ارائه مشاوره کافی نمی باشد.

  2. سحر گفت:

    سلام وقت بخیر فارغ التحصیل رشته شهرسازی در مقطع ارشد هستم در مقطع ارشد با معدل ۱۹ ایا امکان تحصیل در فنلاند در مقطع ارشد مجدد را دارم ؟ با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باید رزومه علمی قوی داشته باشید. لطفا رزومه علمی خود را از طریق واتس اپ برای ما ارسال نمایید تا شرایط شما را به طور دقیق بررسی کنیم.

  3. پدرام خلجی گفت:

    سلام دانشجوی روانشناسی در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد هستم با معدل بالای هفده ومعدل دروس اختصاصی بالای هیجده تمایل دارم روانشناسی بالینی در یکی از دانشگاههای اروپا که رایگان باشد وبه زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد ادامه دهم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      با توجه به رشته تحصیلی شما و شرایط مورد نظرتان، می توانید در کشور های فرانسه و آلمان مشغول به تحصیل شوید.
      اما خوب لازم است تا مدارک و سوابق تحصیلی شما بررسی شود تا بهترین گزینه با مطلوب ترین شرایط را به شما پیشنهاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *