تحصیل در مدارس شبانه روزی آمریکا

جهت تحصیل در مدارس شبانه روزی آمریکا کودکان و نوجوانان می توانند از آموزش های عالی در مدارس این کشور لذت ببرند در حالی که تجربه یک فرهنگ جدید و دوستی های مادام العمر را دارند. از ورزش تا هنر و درام تا موسیقی، دانش آموزان می توانند در هنگام یادگیری یک مهارت یا ویژگی جدید، دوستی های طولانی و پیوندهای خانوادگی را ایجاد کنند. با ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر همراه باشید تا در مورد تحصیل در آمریکا و سایر شرایط مهاجرت به خارج از کشور برای تحصیل نوضیجات لازم را ارائه دهیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در مدارس شبانه روزی آمریکا

دانش آموزان بین المللی که در دبیرستان تحصیل می کنند در ایالت متحده امریکا تجربه ای باور نکردنی دارند. دانش آموزان خارجی می توانند با داشتن سه نوع برنامه دبیرستان گروه آموزشی ، در گروه آموزش و پرورش، تجربه ایده آل خود را برای اهداف و بودجه خود انتخاب کنند. از شهرهایی مانند بوستون سان فرانسیسکو، لس آنجلس، واشنگتن دی سی با فرهنگ کلاس جهانی و جاذبه های تفریحی به شهرهای کوچک برای آن واقعی ارز در امریکا تحصیل در ایالت متحده امریکا باورنکردنی خواهد بود.

 بسیاری از دبیرستان ها یا دوره هایی مانند پزشکی ورزشی قبل از رشته مهندسی، کشاورزی، فیلمسازی، معماری، و موارد دیگر را ارائه میدهند. تمام دبیرستانهای ایالت متحده دقیقا مانند روحیه فیلم در سالنهای ورزشی سالنها، کلوپ های هنری، پرومپ ها و تظاهرات پپ معروف به /روح مدرسه/ خود هستند. مزیت گروهExcatius در مکانهای اسکان و پشتیبانی مداوم ما ارائه میدهد.

 به همان اندازه مدرسه ای که شما انتخاب میکنید مهم است جایی که شما در آن زندگی میکنید دانش آموزان بین المللی تا آنجا که از خانه دور هستند، به حمایت بیشتری نیاز دارند، بنابراین گروه آموزشی، در انتخاب خانواده میزبان برای هر دانش آموز در یک مدرسه دولتی یا خصوصی، مراقبت بیشتری را ارائه میدهد، و هماهنگ کنندگان محلی به دانش آموزان در تنظیم کمک میکنند.غلبه بر چالش هایی که ممکن است با آنها روبرو شوید.

 هر ماه کارکنان محلی ما گزارشی را بر اساس بازخورد مدرسه ارائه میدهند. خانواده و دانش آموز میزبان. دانش آموزان شبانه روزی در یک خوابگاه راحت و با نظارت مهربان تر از بزرگسالانی که در خوابگاه زندگی میکنند. توجه بیشتر معلمان به فرصت های چالش بر انگیزتر. آمادگی بیشتر برای امکانات ورزشی و هنری پیشرفته دانشگاه و فرصت های بیشتر برای آینده.

مدارس شبانه روزی معمولا رقابتی است. با پذیرش های انتخابی، کلاس های کوچک و توجه فردی از دانشکده های مجرب و فوق العاده ، فقط با مدارسی که اساتید و دانشگاه ها را با کیفیت بالا مستند ساخته اند، کار میکنند. به طور مستقیم با مدارس شبانه روزی امریکا کار میشود که یک آموزش عالی و بهترین محیط ممکن برای فعالیت های غنی سازی تحصیلی و دستاوردهای اجتماعی ارائه می دهند. تحقیقات نشان میدهند دانشجویانی که در مدارس شبانه روزی ایالت متحده شرکت کرده اند، میزان بسیار بالاتری را نشان میدهند:

  1.  رضایت از معلمان خود
  2.  رسیدن به مدرک تحصیلی بالاتر در حرفه خود
  3.  موقعیتهای پیشرفته در مشاغل خود
  4.  رضایت از تجربیات دوره دبیرستان خود.
هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی آمریکا

هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی آمریکا

هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی آمریکا

هر مدرسه شبانه روزی شهریه ، محل اقامت و وعده های غذایی مختص به خود را تعیین می کند. هزینه های معمول از 30000 دلار تا 75000 دلار در سال متغیر است. معمولا هزینه های اضافی برای بیمه ، انگلیسی اضافه به عنوان زبان دوم ، فعالیت های دانشجویی ، خسارت ، فرم مدرسه ، کتاب های درسی ، اوقات فراغت و غیره وجود دارد.

به طور کلی هزینه مدارس شبانه روزی که تحصیل در آنها بسیار رقابتی است ، در مکانهای شناخته شده واقع شده اند و غیر مذهبی هستند ، بیشتر است و مدارسی که در مکان های کمتر شناخته شده واقع شده اند و وابستگی مذهبی دارند کم هزینه تر هستند. دانش آموزان با استعداد برای کاهش هزینه ها می توانند از بورسیه های تحصیلی استفاده کنند. به عنوان مثال در یک مدرسه شبانه روزی اگر نیاز مالی یا توانایی فوق العاده دانش آموزی اثبات شود ، کمک هزینه ای بین 35000 – 60000 دلار به او تعلق خواهد گرفت.

مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی آمریکا

همه مدارس شبانه روزی ما در آمریکا به لحاظ آموزشی در سطح عالی ای قرار دارند و می توانند دوره های ویژه ای را ارائه دهند. این دوره ها می توانند دوره های علمی ای نظیر دوره های STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات)، دوره های استخدام پیشرفته، رباتیک، زبان یا کارآفرینی تجاری باشند. دوره ها همچنین می توانند نظیر دوره های هنر های نمایشی، دوره باله در سطح جهانی، فیلم سازی یا دوره های رقابتی موسیقی با همکاری دانشگاه های برتر، دوره هایی هنری باشند. مدارس دیگر هم می توانند پیشنهاد های ویژه ای نظیر دوره گلف، تجهیزات اسب سواری در مدرسه و یا حتی آموزش های پروازی را به دانش آموزان ارائه دهند.

مدارس شبانه روزی بهترین محیط را در اختیار دانش آموزان خارجی قرار می دهند تا مهارت های آن ها را در موضوعات علمی، هنری، ورزشی و رهبری (ویژگی هایی که برترین دانشگاه های آمریکا و جهان به دنبال آن هستند) تقویت نمایند. بیشتر مدارس شبانه روزی به دنبال دانش آموزان مستعد هستند اما تعدادی از مدارس شبانه روزی هم می توانند گزینه خوبی برای آن دسته از دانش آموزانی باشند که به دنبال کمک بیشتر برای کسب موفقیت در مدرسه هستند. از دیگر مزایای مدارس شبانه روزی این است که دانش آموزان می توانند به دوستان خود نزدیک باشند، معلمان و تجهیزات برای حمایت بیشتر آن ها در دسترس شان باشند، در فاصله بسیار نزدیکی نسبت به کلاس ها زندگی کنند و همه روزه غذای خود را از منویی سالم و لذیذ انتخاب نمایند.

مدارس شبانه روزی اصولا از معلمانی بسیار خوب بهره می برند که کارشان را به چشم وظیفه می نگرند و نه شغل. دانش آموزان در مدارس شبانه روزی از کلاس های کوچک و تعامل بالا بین دانش آموزان و معلمان بهره می برند. محیط پردیس محل اقامت دانش آموزان این اطمینان خاطر را ایجاد می نماید که دانش آموزان در محیطی آموزشی غرق شده باشند به گونه ای که مرکزیت همه فعالیت ها آموزش باشد. این مدارس مجموعه هایی منحصر به فردند که تجربه مشترک، همراهی، دوستی، اعتماد و صداقت را بین کودکان و بزرگسالان، پرورش می دهند.

دانش آموزانی که در مدارس شبانه روزی تحصیل می کنند به شکل ویژه ای برای زندگی دانشجویی آماده خواهند بود. فارغ التحصیلان این مدارس اغلب در بهترین دانشگاه ها ثبت نام می شوند. به علاوه آن ها برای چالش ها و سختی های آموزش آمادگی بیشتری دارند چرا که در مدارس شبانه روزی آموخته اند که چگونه مسئولیت پذیر باشند.

این دانش آموزان همچنین برای کسب موفقیت های بیشتر کاملا آماده اند چرا که آنها در مدارس شبانه روزی آموخته اند چگونه به حداکثر توانایی خود برسند. مطالعات نشان می دهند که فارغ التحصیلان مدارس شبانه روزی نه تنها در دانشگاه ها عملکرد بهتری دارند، بلکه در شغل خود نیز سریع تر پیشرفت می نمایند. مدارس شبانه روزی استقلال را به دانش آموزان هدیه می دهند، هدیه ای که با زندگی کردن در خانه به دست نخواهند آورد. این مدارس آماده سازی ایده آلی برای چالش ها و مسئولیت های زندگی بزرگسالی خواهند بود.

محل اسکان و‌خوابگاه دانش آموزان مدارس شبانه روزی آمریکا

چندین دهه ، خانواده های آمریکایی منازل خود را در اختیار دانش آموزان بین المللی قرار داده اند. این خانواده های خاص به دلایل مختلف میزبان دانش آموزان خارجی هستند ، ممکن است قصد دارند تا فرزندان خود را با فرهنگ جدیدی آشنا کنند، زیرا فرزندانشان بزرگ شده اند و دانش آموزی در کنار آنها نبوده است و یا شاید بخواهند دانش آموزان بین المللی را با فرهنگ خود آشنا کنند. 

خانواده های Educatius Group انواع مختلفی دارند ولی همه آنها تجربه خانوادگی فراموش نشدنی در اختیار دانش آموزان بین المللی در آمریکا قرا می دهند. یکی از مزایای زندگی با خانواده های میزبان این است که دانش آموزان تجربه عمیق و صحیحی از زندگی در آمریکا کسب می کنند. دانش آموزان با خانواده ای زندگی می کنند که زبان مادری آنها انگلیسی است و تنها یک یا دو دانش آموز خارجی در آن خانه زندگی می کند. و اگر 2 دانش آموز در یک خانه وجود داشته باشد ، هیچ یک از آنها انگلیسی زبان نیست، تا زبان انگلیسی آنها نیز تقویت شود. 

به عنوان عضوی از یک خانواده میزبان ، زندگی واقعی در آمریکا را تجربه خواهید کرد. خانواده میزبان شما را با فرهنگ آمریکا آشنا می کنند و به شما کمک می کنند در کشور جدید احساس راحتی کنید. همچنین فرصتی فوق العاده برای شما مهیا می شود تا زبان انگلیسی خود را تقویت کنید ، زندگی روزمره آمریکایی را تجربه کنید و خانواده آمریکایی دلسوزی خواهید داشت که احتمالاً تا آخر عمر با آنها در ارتباط خواهید بود.

محل اسکان و‌خوابگاه دانش آموزان مدارس شبانه روزی آمریکا

محل اسکان و‌خوابگاه دانش آموزان مدارس شبانه روزی آمریکا

خانواده میزبان آمریکایی چه امکاناتی به دانش آموزان ارائه می دهد؟

زمانی که در دبیرستانی در رشته انتخابی و یا از طریق بورسیه پذیرفته شدید، Educatius Group شما را به خانواده میزبان نزدیک مدرسه معرفی می کند. فاصله محل سکونت اکثر دانش آموزان تا مدرسه 20 دقیقه است. دانش آموزان می توانند پیاده ، با دوچرخه ، با استفاده از اتوبوس مدرسه یا وسایل نقیله عمومی به مدرسه بروند. برخی از خانواده های میزبان نیز مسئولیت ایاب و ذهاب آنها را خود به عهده می گیرند.

در منزل ممکن است که دانش آموز اتاق خواب شخصی خود را داشته باشد و یا با دانش آموز بین المللی دیگری مشترکا از آن اتاق استفاده کنند. هر فرد تخت ، محل مطالعه ،کمد و فضای مخصوص به خود را دارد. دانش آموزان سایر قسمت های منزل را با اعضای خانواده مشترکا استفاده می کنند. همچنین وعده های غذایی، زمان اجتماعی ، تفریح و تعطیلات را با یکدیگر می گذرانند. خانواده های میزبان برای القای احساس راحتی ،دانش آموزان را حمایت می کنند.، به آنها در یادگیری زبان کمک می کنند ، فرهنگ محلی را معرفی می کنند ، به سوالات آنها پاسخ می دهند و در زمان کمک از آنها حمایت می کنند. به عنوان مثال اگر دانش آموز بیمار شود ، او را به بیمارستان می برند.

لیست مدارس شبانه روزی آمریکا

  1. دبیرستان سنت پل لوتران
  2. مدرسه اسپرینگ وود
  3. آکادمی نظامی ولی فورج
  4. مدرسه مقدماتی مرسی هرست
  5. آکادمی واساچ
  6. موسسه لیندون
  7. مدرسه استورم کینگ
  8. مدرسه Allendale کلمبیا
  9. TMI – مدرسه اسقفی
  10. مدرسه بن لیپن
  11. آکادمی Squaw Valley
  12. آکادمی کینگ
  13. آکادمی مونتورد
  14. مدرسه مقدماتی ویندمر
  15. آکادمی مقدماتی مائویی
  16. مدرسه سنت توماس مور
  17. آکادمی ووداستاک
  18. دبیرستان راکفورد مسیحی

همه چیز را درباره آمریکا و همچنین انتخاب lمقصد تحصیل در مدارس شبانه روزی آمریکا آن هم بهترین مکان ها را به مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بسپارید.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

4 دیدگاه برای “تحصیل در مدارس شبانه روزی آمریکا

  1. Peter گفت:

    سلام خسته نباشید
    به نظر شما با این روزمه ای که من دارم می تونم تو یکی از بهترین مدارس شبانه روزی آمریکا برای تحصیل سال دوازدهم بورسیه بشم ؟
    روزمه :
    معدل دهم 18.5
    معدل یازدهم 20 (در مدرسه نمونه دولتی درس میخونم)
    مدال طلای جهانی المپیاد شیمی IChO
    رتبه یک مسابقات جهانی علوم اعضاب Brain Bee
    TOEFl 120

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با توجه به شرایط موجود، به شما توصیه می کنیم کشور دیگری را انتخاب نمایید.

    2. Reyhaneh گفت:

      سلام ببخشید میخواستم بدونم گفتگو با مشاورینتون رایگان

      1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

        سلام روزتون بخیر
        بله، تماس با مشاورین تلفنی ما رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *