تحصیل در رشته فیزیوتراپی در خارج از کشور

اگر شما می خواهید به یک درمانگر فیزیکی تبدیل شوید، اکنون می توانید این رویا را در هر کشور اروپایی تحقق بخشید. تحصیل در رشته فیزیوتراپی در خارج از کشور در بسیاری از دانشگاه های اروپا، به عنوان مثال در مجارستان و لهستان، به زبان انگلیسی ارائه می شود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل در رشته فیزیوتراپی در خارج از کشور

به منظور تحصیل در اروپا در رشته فیزیوتراپی، مقیاس های پذیرش مربوط به علوم، زیست شناسی، شیمی و فیزیک می باشد. بعضی از دانشگاه ها می توانند شرایط بیشتری برای پذیرش داشته باشند. در سال های گذشته، استادان بسیار متخصص ما، به تعداد زیادی از دانشجویان آینده نگر با آمادگی کامل برای یک دوره آموزشی در فیزیوتراپی در خارج از کشور و برای چالش های مرتبط با آن کمک کرده اند. پس از پایان موفقیت آمیز دوره پیش مد (حداقل 70٪ از نمره نهایی)، اتمام موفقیت آمیز آزمون های ورودی و درجه فیزیوتراپی در هر دانشگاه در اتحادیه اروپا تضمین می شود.

آموزش فیزیوتراپی در خارج از کشور

برنامه مدرن فیزیوتراپی بین المللی یک درجه خاص برای دانشجویان دوره کارشناسی است که شامل آموزش فیزیوتراپی، گفتار، فیزیوتراپی با تاکید بر فیزیوتراپی است. دانش آموزانی که در این دوره تحصیلی ویژه پذیرفته شده اند دو ترم در دانشگاه علوم کاربردی Osnabrück و دو ترم در یکی از دانشگاه های شریک خارجی استرالیا، ایرلند یا سوئیس قبل از نوشتن پایان نامه کارشناسی خود را در دانشگاه علم کاربردی Osnabruck در هشتم نیمسال تحصیلی خود می گذرانند.

آموزش فیزیوتراپی در خارج از کشور

با علت همکاری نزدیک دانشگاه ها، دانش آموزان می توانند مهارت های حرفه ای خود را در طول سال تحصیلی در خارج از کشور تقویت و گسترش دهند. با این حال، این اقامت در خارج از کشور نیز به معنای آن است که دانش آموزان فرصت بهبود مهارت های زبان خود، تست محدودیت های شخصی خود و تجربه های فرهنگ های دیگر را به منظور گسترش افق های خود را فراهم کنند.

برنامه های فیزیوتراپی در خارج از کشور

برنامه فیزیوتراپی درجه بنیادی دانش آموزان را قادر می سازد تا در دوره فیزیوتراپی مهارت خاصی کسب کنند. پس از اتمام برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد، فارغ التحصیلان می توانند برای دریافت مجوز فیزیوتراپیست ها در سراسر اروپا درخواست دهند. فیزیوتراپیست ها چه کار می کنند؟ به عنوان فارغ التحصیل رشته فیزیوتراپی شما یک دانش عمیق در مورد بیماری ها و آسیب های سیستم عضلانی اسکلتی و سایر مکانیسم های اختلال در سلامتی خواهید داشت. شما برنامه های درمانی و توانبخشی را بر اساس تشخیص های پزشکی و مشاهدات عینی، آموزش می بینید.

فرصت های شغلی فیزیوتراپی در خارج از کشور

دامنه برنامه فیزیوتراپی شامل عضلات، رباط ها و بیماری های مشترک است که شامل آسیب، بیماری یا ناتوانی جسمی می شود. به منظور جلوگیری از ضعف های موضعی و کمبود حرکت، که ممکن است به مشکلات بهداشتی تبدیل شود، می توانید با بیماران سالم که برای پیشگیری اقدام می کنند، در ارتباط باشید. این اقدامات پیشگیرانه شامل ماساژ، تمرین تنفس، ترمو، الکترو و آبرسانی می باشد، اما فعالیت بدنی اساس بسیاری از مداخلات فیزیوتراپی است. فرصت های شغلی و بازار کار فیزیوتراپی در کانادا و دیگر کشورها به قرار زیر می باشد:

  • اقدامات خصوصی (به عنوان یک کارمند یا خود کار)
  • مراکز توانبخشی
  • درمانگاه ها و بیمارستان ها
  • مشاغل در بخش خصوصی
  • باشگاه های ورزشی و کنفدراسیون ها
  • موسسات ورزشی
  • دانشگاه های آموزشی و پژوهشی

در صورتی که سوالی دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتر در رابطه با برنامه تحصیل در رشته فیزیوتراپی در ایتالیا و دیگر کشورها دارید، مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

4 دیدگاه برای “تحصیل در رشته فیزیوتراپی در خارج از کشور

  1. فاطمه گفت:

    میشه شماره کارشناساتون و مشاوراتونو بهم بدین؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شماره های تماس با کارشناسان ما در انتهای سایت ذکر شده است.

  2. مهشاد گفت:

    سلام خواستم ببینم تحصیل رشته فیزیوتراپی تو کدوم کشور کم هزینه تر و بهتره؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شما می توانید برای تحصیل در کشور های رایگان مانند فرانسه، آلمان و غیره اقدام نمایید. لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *