تحصیل در دانشگاه آتاتورک ارزروم

ماموریت دفتر بین المللی تحصیل در دانشگاه آتاتورک ارزروم برای ارائه دانش آموزان و کارکنان آموزشی و حرفه ای است. تجربه بین المللی در زمینه آموزش و تحقیقات، کمک به دانشجویان خارجی، حداکثر استفاده از برنامه ها و پروژه ها و کمک به توسعه منطقه از جمله اهداف این دانشگاه است که دانشجویان را تشویق میکند تا به این دانشگاه روی بیاورند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل در دانشگاه آتاتورک ارزروم

چشم انداز دفتر بین المللی دانشگاه آتاتورک ترکیه، ارائه اطلاعات مربوط به بهترین فرصت های جهان برای اطمینان از ارتباط موثر دانشگاه با جوامع ملی و بین المللی است. دستیابی به اهداف مندرج در زیر به منظور ایجاد همکاری، توسعه و پایداری با دانشگاه های بین المللی با توجه به نیاز و پتانسیل دانشگاه می باشد. انجام تمام برنامه ها و پروژه هایی که توسط مرکز برنامه های آموزش و جوانان شهروندی اتحادیه اروپا به نمایندگی از دانشگاه، مخصوصا اراسموس، هماهنگ شده است.

  • تحرک دانشجویی
  • آموزش تحرک کارکنان
  • برنامه مشترک، پروژه، تحقیق و جلسه
  • همکاری متقابل در زمینه های دیگر

دوره های دانشگاه آتاتورک ارزروم

ارائه اطلاعات در مورد پروژه های ملی و بین المللی جهت تحصیل در ترکیه در دانشگاه آتاتورک، برای کمک به کارکنان آموزش در تولید پروژه ها یا شرکت در این پروژه ها می باشد. با دریافت مطالعات لازم برای سیستم اعتباری اروپا، در فرایند بولونیا، مطالعات لازم را برای ECTS Label و DS Label بدست آورید و مطالعات لازم را انجام دهید، تا دانشگاه برای اتحادیه اروپا به رسمیت شناخته شود.

دوره های دانشگاه آتاتورک ارزروم

برگزاری سمینارهای مقدماتی با هدف برنامه های بین المللی، سمینارها، دوره ها، مدرسه تابستانی و فرصت های مشابه به دانشجویان و کارکنان آموزش دانشگاه می باشد. انجام تدابیر لازم برای تعیین کارکنان که در برنامه های آموزشی و تحقیقاتی بین المللی شرکت خواهند کرد، با استفاده از منابع برنامه های آموزشی اتحادیه اروپا و دانشگاه صورت می گیرد.

آموزش در دانشگاه آتاتورک ارزروم

ادارات دانشگاه آتاتورک متعهد به آموزش معلمین در زمینه موضوعات مختلف آموزشی هستند. گروه های این دانشکده گروه آموزش کامپیوتر و فناوری های آموزشی، آموزش پیش دبستانی، آموزش ابتدایی، آموزش زبان ترکی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش تاریخ، راهنمایی و مشاوره روانشناسی هستند. یکی از سیاست های عمومی هیئت علمی، تشکیل یک محیط آموزشی است که در آن افراد می توانند آزادانه ایده های خود را به اشتراک بگذارند و تلاش کنند، تا راه حل هایی را برای سوالاتی که در طول تحصیل در ترکیه 2018 برای آن ها ایجاد می شود، ارائه دهند.

تحقیقات در دانشگاه آتاتورک ارزروم

سیاست تدریس در دانشگاه آتاتورک دانشجویان را تشویق می کند تا بتوانند نظرات خود را مستقل با توجه به شرایط و ضوابط تحصیلی آنها در نظر بگیرند. آنها همچنین تشویق می شوند که خلاقیت خود را از لحاظ طرح های تولیدی خلاقانه بیان کنند. روش آموزش نیز در زمینه ای است که دانش آموزان با همکاری مؤسسات مختلف علمی فرصت های خود را برای برگزاری کارگاه ها، سمینارها، کنفرانس های ملی و بین المللی فراهم می کنند. هدف این است که دانش آموزان فرصت های خود را برای انجام تحقیقات در زمینه های علمی و کمک به ادبیات مربوطه با نشریات خود فراهم آورند و به عنوان محقق موفق شوند.

شرایط تحصیل در ترکیه و همچنین گرفتن پذیرش دانشگاه آتاتورک را به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بسپارید، مشاورین ما در این موسسه این کار را برای شما به نحو احسنت انجام خواهند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *