تحصیل در بلژیک بدون مدرک زبان

اگر برای مدرک تحصیلی انگلیسی درخواست داده باشید، بلژیک فرصتی عالی برای افزایش مهارت های زبان بیشتر را فراهم می کند. بسیاری از دانشگاه ها کلاس های زبان های خارجی را ارائه می دهند، مخصوصا برای هلندی ها، فرانسوی ها و آلمانی ها. اگر می خواهید تحصیل در بلژیک بدون مدرک زبان را تجربه کنید، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل در بلژیک بدون مدرک زبان

بلژیک به معنای واقعی کلمه یکی از مکان های چند فرهنگی در زمین است، به خصوص از آنجا که کشور از سه منطقه تشکیل شده است، هر کدام از مناطق بلژیک به یک زبان رسمی (هلندی، فرانسوی و آلمانی) مربوط می شود. بلژیک شناخته شده به عنوان قلب اروپا، مرکز همکاری و شبکه های بین المللی است، که تجربه آموزشی غنی سازی را ارائه می دهد. تقریبا نیمی از تمام دانش آموزانی که در دانشگاه های بلژیک ثبت نام کرده اند بین المللی هستند و شما با داشتن یک استاندارد عالی آموزش و پرورش با یک تمرکز تحقیق عالی می توانید.

تحصیل در بلژیک

بلژیک دارای چندین دانشگاه برتر است، بنابراین شما می توانید به آموزش عالی و تحصیل در بلژیک حساب کنید. به عنوان مرکز سیاست اروپا و کسب و کار جهانی، بروکسل محل ایده آل برای گرفتن کارآموزی بین المللی و یا ثبت نام در یک برنامه مطالعه کسب و کار است.

تحصیل در بلژیک

دانشگاه های بلژیک برنامه های درجه شناخته شده بین المللی را با تمرکز بر مطالعات اروپایی در موضوعات مختلف ارائه می دهند. سخنرانان مهمان بین المللی، متمرکز بر همکاری بین المللی، بسیاری از این دوره ها را آموزش می دهند. علاوه بر این، اکثر دانشگاه ها دارای یک فرهنگ تحقیقاتی قوی با جامعه پژوهشی متنوع و متنوع هستند.

زبان تحصیل در بلژیک

با توجه به دانشگاه های متعدد، بلژیک برنامه های تحصیلی برای تمام سطوح (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) را در هر زمینه ای که می توانید درخواست کنید، ارائه می دهد. شما می توانید بسیاری از دوره های هنر و طراحی، و نیز برنامه های کسب و کار و علوم مانند پزشکی، امور مالی، علوم سیاسی، بازاریابی یا فناوری اطلاعات مطالعه کنید.

قبل از مهاجرت تحصیلی به بلژیک اطمینان حاصل کنید که برای یک دانشگاه بلژیک واجد شرایط هستید. از آنجا که بلژیک سه زبان ملی دارد: هلندی، فرانسوی و آلمانی. به طور کلی، زبان آموزش در دانشگاه های بلژیک وابسته به زبان جامعه محلی است که در آن موسسه واقع شده است. با این حال، شما می توانید بسیاری از درجه های انگلیسی را آموزش ببینید و مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

دانشگاه های بلژیک

در دوره های آمادگی دانش آموزان را قادر می سازند تا یک پیشرفت تحصیلی اضافی را قبل از شروع دوره کارشناسی ارشد یا سایر برنامه های تحصیلات تکمیلی خود دریافت کنند. یک برنامه پیش از M.B.A. قبل از پزشکی و همچنین هر دوره پایه یا دوره آماده سازی دیگر که به شما امکان می دهد در برنامه تحصیلی انتخابی خود مطالعه کنید، امتحان کنید. دانشگاه ها در بلژیک عبارتند از:

  • دانشگاه ها – جایزه کارشناسی، استاد و Ph.D درجه
  • کالج های دانشگاهی – تنها مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون مدرک دکترا را ارائه می دهند.
  • کالج های هنر – درجه تخصصی در زمینه های هنر و طراحی
  • مدارس کسب و کار و مدیریت – اختصاص یافته است به طور عمده برای فارغ التحصیلان در کسب و کار

دانشجویان بین المللی در بلژیک

یکی از دلایل انتخاب کشور بلژیک برای دانشجویان بین المللی این است که محدودیت در خصوص مدرک زبان قرار نداده و پایه زبان برای تمامی دانشجویان در اکثر دانشگاه ها مماس بر یادگیری مباحث صورت خواهد گرفت. بلژیک حدود 10 شهر دانشجویی دارد و برای هر یک از شما فعالیت های اجتماعی و فرهنگی زیادی را ارائه می دهد. از موزه ها و محیط طبیعی زیبا و مراکز خرید جذاب، می توانید در بلژیک برخی از اوقات فراغت بزرگ و خاطره انگیز داشته باشید. شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به بلژیک را از مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *