تاثیر ویروس کرونا بر زوج های بین المللی

شیوع و همه گیری ویروس کرونا باعث شده تا شرایط مهاجرت به کشور های مختلف با مشکلات زیادی مواجه شود. بسیاری از متقاضیان مهاجرتی با امید حضور خانواده خود در کشور های مختلف راه مهاجرت را انتخاب کرده اند. اما با شیوع ویروس کرونا شرایط برای خانواده ها با سختی مواجه شده است. زوج های بین المللی به دلیل بسته شدن مرز ها و بروز مشکل در زمینه اقدامات مهاجرتی با مشکل در زمینه ویزای همراه مواجه شده اند. به طور مثال دریافت ویزای استرالیا به عنوان همراه با مشکلاتی مواجه شده است. در ادامه به بررسی تاثیر ویروس کرونا بر زوج های بین المللی می پردازیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تاثیر کرونا بر زوج های بین المللی

ویروس کرونا در چند ماه گذشته و از ابتدای شیوع خسارات زیادی را به خارجی ها و مهاجران وارد کرده است. با توجه به این که تاریخ پایان آن مشخص نیست شرایط ممکن است با چالش های جدیدی هم مواجه شود. با توجه به شرایط ویروس کرونا زوج های بین المللی نیز هنوز تحت تاثیر قرار دارند. این تاثیر برای برخی کشور ها با مشکلات بیشتری مواجه شده است. به طور مثال مهاجران در آمریکا و افرادی که اقامت آمریکا به هر روشی را دارند با مشکلات بیشتری مواجه شده اند.

شما در کشور های مختلف مانند آمریکا می توانید روز به روز شرایط مناسب تری را در زمینه مشاغل مشاهده نمایید. به طور مثال روند کار در آمریکا حتی رستوران ها با اقدامات احتیاطی و شرایط مربوط به بهداشت در زمینه ویروس کرونا بازگشایی شده است. اما شرایط وضع شده برای ممنوعیت سفر ها به چه صورت است؟! در مورد زوج های بین المللی که کماکان دچار مشکل هستند و در تلاشند تا دوباره هم را ملاقات کنند شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت؟!

مراحل تسریع کار زوجین بین المللی برای مهاجرت

متأسفانه ، تاریخ مشخصی برای باز شدن مرز های کشور ها به طور آزادانه برای سفر اعلام نشده است. اما مراحلی وجود دارد که به واسطه آن می توانید برای نزدیک شدن به هدف مهاجرتی خود و اخذ ویزای همراه خصوصا ویزای همراه آمریکا اقدام نمایید. این زمان بسیار خوبی برای آماده سازی کامل ، صحبت با یک متخصص مهاجرت و قرار گرفتن در مسیر مهاجرت است که می تواند روند کار را تسریع کند! برنامه های خاصی برای انواع ویزای همراه در کشور های مختلف وحود دارد. به طور مثال ویزای K-1 به یک شهروند آمریکایی اجازه می دهد نامزد خود را برای ازدواج و اقامت در آمریکا حمایت مالی کند.

با توجه به شرایط خاص و مشکلاتی که در مسیر مهاجرتی پیش آمده است با قوانین حدید اما هم اکنون زمان بسیار مناسبی برای اقدام در این زمینه است. در حال حاضر با آزادی بیشتر مرز ها و باز شدن برخی سفارت ها ویزا های همراه دوباره در حال پردازش و اولویت بندی هستند. شما با اقداماتی خاص می توانید یک قدم دیگر به ورود به عنوان همراه به کشور مورد نظر نزدیک شوید. همراه با شما همسرتان نیز می تواند در کشور مورد نظر با اقداماتی خاص برای حضور شما آمادگی بیشتری داشته باشد. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *