تابعیت و شهروندی لهستان

اگر می خواهید به لهستان مهاجرت کنید و اقامت دائم این کشور را نیز به دست بیاورید باید اطلاعات خود را درباره روش های اخذ تابعیت لهستان، افزایش دهید. دولت لهستان توجه ویژه ای نسبت به مهاجران دارد و زندگی در این کشور برای افراد خارجی بسیار آسان است. از نظر هزینه های مربوط به زندگی نیز لهستان شرایط بسیار خوبی دارد و بازارهای کاری پررونقی در آن برای مهاجران فراهم شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

برای گرفتن اقامت لهستان راه های متنوعی وجود دارد، به عنوان مثال شما می توانید تابعیت این کشور را از طریق ازدواج، تولد و غیره به دست بیاورید. ما در این مقاله از بلاگ گروه وکلای اصطهباناتی قصد داریم جدیدترین و تازه ترین روش های اخذ تابعیت کشور لهستان را به شما معرفی کنیم. همچنین به مواردی همچون هزینه و شرایط دریافت شهروندی لهستان نیز می پردازیم.

تابعیت و شهروندی در لهستان

لهستان با مساحتی حدود ۳۱۲ کیلومتر مربع به منزله پلی بین شرق و غرب کشورهای دنیا شناخته می شود. این کشور حدود ۳۸ میلیون نفر جمعیت داشته و با کشورهایی مثل آلمان، بلاروس و روسیه مرز مشترک دارد. لهستان به عنوان کشوری که در اروپای مرکزی قرار دارد یکی از مقاصد مهاجرتی بسیاری از مردم دنیا می باشد. اغلب مردم این کشور اصالتاً لهستانی هستند اما درصدی از جمعیت این کشور را آلمانی‌ها و اکراینی تبار ها و حتی بلاروسی ها تشکیل می دهند و این کشور جاذبه های گردشگری و توریستی بسیاری دارد و به همین دلیل هم اقتصاد این کشور در بخش جهانگردی بسیار پویا و رو به رشد است.

از نظر اقتصادی هم لهستان در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته است. برای کسانی که به دنبال اخذ تابعیت لهستان هستند بسیار مهم است که بدانند شرایط اقتصادی لهستان چگونه است. در سال ۲۰۱۹ لهستان با رشد 4.2 درصدی در بخش اقتصادی توانست چهارمین جایگاه اقتصاد برتر دنیا را به خود اختصاص دهد. به همین دلیل هم بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران دنیا برای راه اندازی کسب و کارهای مختلف کشور لهستان را انتخاب می کنند.

شرایط اقتصادی کشور لهستان

شرایط اقتصادی کشور لهستان

میزان بیکاری در کشور لهستان تنها سه درصد است و این به آن معناست که برای بخش زیادی از افراد جامعه موقعیت های شغلی مناسب وجود دارد. همچنین در حال حاضر کشور لهستان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات دارویی و درمانی و دستگاه‌ های پزشکی در قاره اروپا محسوب می شود. این کشور توانسته در بخش‌هایی مثل کشاورزی، ساخت خودرو، منسوجات فراوری مواد غذایی، مواد شیمیایی و حتی بازار های املاک و مستغلات به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند.

از نظر مناطق ویژه اقتصادی نیز لهستان شرایط بسیار مناسبی دارد. این کشور ۱۴ منطقه ویژه اقتصادی دارد که در سرتاسر آن گسترده شده اند. وجو مناطق ویژه اقتصادی کمک می‌کند تا اقتصاد لهستان در مسیر موفقیت گام بردارد و از سوی دیگر کسب و کارهایی که در این مناطق قرار دارند از مزایایی همچون معافیت های تشویقی و مالیاتی برخوردار شوند. مناطق اقتصادی لهستان هر یک هیئت مدیره، ساختار و ویژگی‌های خاص سرمایه گذاری خود را دارند و بهترین مکان برای سرمایه گذاران خارجی هستند تا هم بتوانند شرکت خود را در این کشور ثبت کنند و هم موفق به اخذ تابعیت این کشور شوند.

شاید در نگاه اول اخذ تابعیت سخت به نظر برسد اما باید بدانید اگر در مراحل اخذ تابعیت لهستان از یک تیم قدرتمند و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید می توانید در مدتی کوتاه موفق به اخذ ویزای لهستان شوید. به طور کلی دریافت تابعیت و شهروندی لهستان، مزایای بسیار زیادی را برای دارندگان پاسپورت این کشور به همراه خواهد داشت. اگر در زمینه اخذ تابعیت ، به کمک یا راهنمایی افراد کارشناس نیاز دارید با شماره تلفن های موسسه اصطهباناتی تماس بگیرید. ما در موسسه اصطهباناتی با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه امور مهاجرتی آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان هستیم.

شرایط اخذ پاسپورت لهستان

امروزه بسیاری از مهاجران به دنبال آگاهی از شرایط شرایط اخذ پاسپورت لهستان هستند. به طورکلی لهستان نیز مانند سایر کشورهای دنیا شرایط خاصی را تعیین کرده است که افراد تنها در صورت داشتن آن شرایط می توانند موفق به اخذ پاسپورت و تابعیت این کشور شوند.

کشور لهستان همچون بسیاری از کشورها حق خون را برای دریافت تابعیت تعیین کرده است. منظور از حق خون چیست؟

منظور از حق خون این است که یکی از والدین شخص یا هر دوی آنها اصالتاً لهستانی باشند. بنابراین اگر کسی در خارج از لهستان به دنیا آمده باشد اما پدر مادر یا هر دوی آنها، لهستانی باشند این فرد می تواند درخواست پاسپورت لهستان را بدهد.

شرایط اخذ پاسپورت لهستان

شرایط اخذ پاسپورت لهستان

از دیگر شرایط دریافت پاسپورت لهستان تسلط به زبان لهستانی است. برای دولت لهستان بسیار مهم است که افرادی که تسلط کافی به زبان این کشور را دارند، بتوانند وارد این کشور شوند. برای دریافت تابعیت لهستان از طریق زبان لهستانی، ابتدا باید اقامت قانونی لهستان به مدت سه سال را اخذ کنید سپس می توانید برای دریافت تابعیت کشور لهستان درخواست خود را به اداره مهاجرت این کشور ارسال نمایید.

همچنین ناگفته نماند که بر اساس قوانین، رئیس جمهور کشور لهستان می تواند بنابر صلاحدید خود تابعیت این کشور را به هر فرد خارجی اعطا کند. به طور کلی روش های متنوعی برای اخذ اقامت لهستان و اخذ تابعیت این کشور وجود دارد لذا ما در ادامه این مطلب روش های متنوع اخذ پاسپورت لهستان را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین اگر احساس می کنید در زمینه مهاجرت به لهستان و اخذ پاسپورت این کشور به راهنمایی تخصصی نیاز دارید، می توانید با کارشناسان تلفنی موسسه اصطهباناتی تماس گرفته و از راهنمایی های حرفه ای و تخصصی ما بهره مند شوید.

روش های اخذ تابعیت لهستان

همانطور که در بخش های قبلی نیز گفتیم برای اخذ تابعیت کشور لهستان روش های متنوعی وجود دارد. ما در این بخش همه این روش ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با توجه به شرایط خود یکی از آنها را انتخاب کرده و نسبت به ریافت ویزای لهستان اقدام کنید. اگر بعد از مطالعه این بخش همچنان نتوانستید روش مناسب خود را انتخاب کنید توصیه می ‌کنیم از مشاوره های کارشناسان تلفنی موسسه اصطهباناتی استفاده نمائید. کارشناسان و متخصصان نخبه موسسه اصطهباناتی با توجه به شرایط شما بهترین روش را برای اخذ شهروندی لهستان به شما معرفی خواهند کرد.

عمده ترین روش های اخذ تابعیت کشور لهستان عبارت است از؛

  • اخذ پاسپورت لهستان از طریق تحصیل
  • شهروندی کشور لهستان از طریق سرمایه گذاری
  • اخذ تابعیت از طریق تولد
  • اخذ تابعیت از طریق ازدواج
  • اخذ شهروندی از طریق پناهندگی
  • اخذ تابعیت از طریق مدت زمان اقامت
  • اخذ پاسپورت لهستان از طریق تحصیل

از دیگر روش های اخذ پاسپورت لهستان تحصیل در مدارس، کالج و یا دانشگاه های این کشور است. با توجه به این که بسیاری از افراد متقاضی ادامه تحصیل در مقطع دانشگاه هستند لهستان نیز دانشگاه های بسیار زیادی را برای این منظور تاسیس کرده است. شما می توانید از طریق تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا حتی دکترا وارد لهستان شده و بعد از مدتی درخواست پاسپورت لهستان را بدهید. دانشگاه های لهستان هم به صورت خصوصی و هم به صورت دولتی هستند و این امکان وجود دارد تا با پرداخت مقدار معقولی شهریه، بتوانید در دانشگاه های این کشور به تحصیل بپردازید.

شهروندی لهستان از طریق سرمایه گذاری

لهستان، یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا بوده و با توجه به این که شرایط اقتصادی بسیار خوبی دارد یکی از مقاصد طلایی، برای سرمایه گذاری محسوب می شود. به همین دلیل دولت لهستان شرایطی را فراهم کرده است تا افراد بتوانند از طریق سرمایه ‌گذاری در اقتصاد این کشور تابعیت آن را نیز دریافت کنند.

در این روش فرد باید مقدار مشخصی از سرمایه خود را وارد اقتصاد لهستان کند تا بتواند تابعیت این کشور را بگیرد. این سرمایه گذاری باید در بخش هایی باشد که مورد تایید وزارت اقتصاد لهستان است و همچنین باید در راستای منافع این کشور قرار داشته باشد. به طور کلی حداقل میزان سرمایه گذاری در لهستان برای دریافت شهروندی این کشور ۱۰۰ هزار دلار می باشد.

سرانه درآمد ها در لهستان بالا بوده و با توجه به این که این کشور یک سرزمین مهاجرپذیر است نیروی کار بسیار زیادی نیز در آن وجود دارد. همه این موارد لهستان را به یک گزینه بسیار مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. در سال‌های اخیر نیز بسیاری از افراد از طریق سرمایه گذاری موفق به اخذ تابعیت لهستان شده اند و توانستند از طریق سرمایه گذاری در این کشور سود زیادی را دریافت کنند.

تابعیت لهستان از طریق تولد

یک راه دیگر برای ریافت ویزای لهستان، تولد می باشد. اخذ تابعیت از این طریق نیز تنوع زیادی دارد، در ساده ترین روش فرد باید از پدر یا مادر لهستانی متولد شده باشد یعنی دست ‌کم پدر یا مادر شخص یا هر دوی آنها، اصالتا لهستانی باشند. آنگاه شخص می تواند برای دریافت اقامت لهستان اقدام کند.

راه دیگر برای اخذ شهروندی از طریق تولد این است که یک خانواده لهستانی فردی را به فرزندخواندگی بپذیرند. فردی که در این روش به فرزندخواندگی قبول می شود باید کمتر از ۱۶ سال سن داشته باشد. همچنین اگر نوزادی در لهستان رها شده باشد و در واقع پدر و مادری نداشته باشند، در این حالت اقامت لهستان به این فرد اهدا می شود.

برای اینکه کودک بتواند تابعیت لهستان را دریافت کنند والدین او باید به اداره امور شهروندان خارجی یا vovide مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند. یکی از نکات مهم در این روند این است که والدین باید از قبل ازدواج خود را ثبت کرده باشند. البته اگر والدین ازدواج خود را ثبت نکرده باشند و پدر تابعیت این کشور را داشته باشد باز هم می تواند برای کودک خود درخواست تابعیت را ثبت کنند.

از دیگر شرایط اخذ تابعیت لهستان از طریق تولد این است که پدر و مادر برای کودک خود یک نام انتخاب کنند در غیر این صورت اداره امور شهروندان خارجی لهستان، ترکیبی از نام مادر و پدر را برای نام فرزند انتخاب خواهد کرد. همچنین در شرایطی که فرزند به جز لهستان، از قبل تابعیت کشور دیگری را نیز داشته باشد این امکان برای او وجود دارد که بعد از رسیدن به سن ۱۶ سالگی تابعیت قبلی خود را لغو کرده و شهروندی کشور لهستان را دریافت کند.

تابعیت لهستان از طریق ازدواج

ازدواج یکی از روش های متداول برای اخذ تابعیت در کشورهای مختلف است. لهستان نیز شرایطی را فراهم کرده تا افراد خارجی بعد از ازدواج با یک شخص لهستانی و در صورت داشتن شرایطی خاص بتوانند تابعیت و شهروندی کشور لهستان را دریافت کند. این شرایط برای دریافت اقامت لهستان عبارت است از:

  • نخستین شرط برای دریافت تابعیت کشور لهستان از طریق ازدواج این است که از ازدواج فرد خارجی با همسر لهستانی اش، حداقل 3 سال گذشته باشد.
  • فرد متقاضی تابعیت ، باید گواهی نامه ای مبنی بر صلاحیت قانونی ارائه دهد.
  • شخص بعد از ازدواج با یک فرد لهستانی، با ارائه مدرک ازدواج، مجوز اقامت موقت در لهستان را دریافت می کند، بعد از گذشت مدتی فرد می تواند نسبت به تمدید مجوز اقامت خود اقدام کند و به این ترتیب مدت زمان بیشتری را در لهستان بماند.
  • همچنین اگر فردی که می خواهد تابعیت را دریافت کند از شهروندان اتحادیه اروپا باشد شرایط برای وی آسان تر خواهد بود.

گرچه دریافت اقامت از طریق ازدواج روشی نسبتاً آسان و سریع محسوب می شود اما باید بدانید که لهستان در این زمینه نیز قوانین و سخت گیری های مخصوص خود را دارد تا به این ترتیب از ازدواج های سوری که صرفاً برای اخذ تابعیت لهستان هستند جلوگیری شود.

بعد از ازدواج با یک فرد لهستانی شما این حق را دارید که برای دریافت اقامت قانونی لهستان اقدام کنید. همچنین می توانید در این کشور بدون نیاز به مجوز کار کار کنید. بعد از ثبت ازدواج، شما اجازه تجارت و کار و راه اندازی بیزینس خود را خواهید داشت.

تابعیت لهستان از طریق ازدواج

تابعیت لهستان از طریق ازدواج

همچنین اگر مدت پنج سال از زندگی شما با همسرتان در لهستان به وسیله مجوز اقامت گذشته باشد، شما می توانید برای خرید خانه، زمین و غیره اقدام کنید.

به طور کلی، بعد از ازدواج با یک فرد لهستانی شما از تمامی حقوق اجتماعی در این کشور برخوردار خواهید بود همچنین اگر فرزندی به دنیا بیاورید فرزند شما از بدو تولد تابعیت لهستان را دریافت می کند و از تمامی حقوق شهروندان لهستانی برخوردار می شود. اگر در زمینه اخذ اقامت و شهروندی از طریق ازدواج یا سایر روش ها به راهنمایی و مشاوره نیاز دارید حتماً با شماره تلفن های موسسه اصطهباناتی، تماس بگیرید کارشناسان نخبه و ماهر ما بر اساس جدیدترین متدها و اطلاعات مهاجرتی شما را راهنمایی کنند.

اخذ شهروندی لهستان از طریق پناهندگی

پناهندگی یکی از روش های قدیمی برای اخذ تابعیت کشور های مختلف است. لهستان نیز تحت شرایط خاصی از طریق پناهندگی به افراد اقامت می دهد. با این حال بهتر است بدانید دریافت تابعیت کشور لهستان از طریق پناهندگی بسیار سخت بوده و شرایط خاصی را می طلبد. در این روش فرد حتماً باید دلایل کافی داشته باشد تا بتواند دولت و اداره مهاجرت لهستان را برای صدور تابعیت این کشور قانع کند.

اخذ تابعیت لهستان از طریق مدت زمان اقامت

یکی از روش های دریافت تابعیت لهستان، اخذ تابعیت این کشور از طریق مدت زمان اقامت است. در این روش شخص باید مدت زمان معینی را در کشور لهستان به طور دائم اقامت داشته باشد. به طور معمول این مدت زمان چیزی حدود سه سال است یعنی فرد باید به مدت 3 سال به صورت دائم در لهستان زندگی کند.

بر این اساس فرد می تواند درخواست شهروندی را بدهد. همچنین اگر شخص بتواند اثبات کند که سال‌ های طولانی در لهستان اقامت داشته، اقامت او بر پایه مجوزی به نام اقامت EC خواهد بود. از سوی دیگر افراد در کنار اقامت طولانی در لهستان، باید اثبات کنند که درآمد منظم و کافی برای گذران زندگی خود در لهستان را دارند.

اخذ تابعیت لهستان از طریق مدت زمان اقامت

اخذ تابعیت لهستان از طریق مدت زمان اقامت

از دیگر شرایط لازم برای دریافت شهروندی کشور لهستان از طریق مدت زمان اقامت در این کشور می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1- اقامت پیوسته دست کم به مدت 2 سال و دریافت پناهندگی از دولت لهستان

2- اقامت به مدت دو سال در لهستان و ازدواج با یک شهروند لهستانی

3- کودک خارجی که دست کم یکی از والدین وی در لهستان زندگی کرده و دارای اقامت لهستان باشند.

تابعیت دو گانه در لهستان

منظور از تابعیت دوگانه در لهستان این است که شهروندان لهستانی، این اجازه را دارند که همزمان شهروند کشور دیگری نیز باشند. بر اساس قوانین کشور لهستان افرادی که شهروندی دوگانه دارند از حقوق شهروندی برخوردار هستند می‌تواند از تمامی امکانات این کشور، مثل شهروندان عادی استفاده کنند. همچنین این نکته را نیز باید بدانید که افرادی که درخواست دریافت تابعیت کشور لهستان را می دهند نیازی نیست که ملیت قبلی خود را ترک کنند؛ به عنوان مثال اگر یک شخص ایرانی درخواست اخذ تابعیت کشور لهستان را بدهد نیازی نیست که تابعیت ایرانی خود را ترک کند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که کشورهای مختلف قوانین متفاوتی در زمینه شهروندی دوگانه دارند و ممکن است شهروندی دوگانه را به رسمیت نشناسند. در این شرایط فرد بعد از دریافت شهروندی کشور دوم به صورت خودکار شهروندی قبلی خود را از دست می دهد. با توجه به این نکات اگر قصد دارید تابعیت و شهروندی این کشور را دریافت کنید حتماً به قوانین کشور مبدا خود در زمینه تابعیت دوگانه توجه داشته باشید.

مدارک لازم جهت اخذ تابعیت لهستان

یکی از مهمترین بخش ها برای کسانی که می خواهند نسبت به دریافت اقامت لهستان اقدام کنند، اطلاع از شرایط و تهیه مدارک مورد نیاز است. مهمترین نکته در این زمینه تسلط افراد به زبان لهستانی می باشد. همانطور که گفتیم برای دولت و کشور لهستان بسیار اهمیت دارد که افراد مهاجر به زبان این کشور تسلط داشته باشد. به طور کلی افراد می توانند تسلط خود به زبان لهستانی را به دو شیوه به اداره مهاجرت این کشور اثبات کنند؛

  • در روش اول افراد خارجی باید در موسسات آموزشی با زبان لهستانی، تحصیل کرده باشند. در این صورت تنها ارائه یک گواهی پایان دوره کفایت می‌کند .
  • روش دیگر برای اثبات تسلط فرد به زبان لهستانی، شرکت در آزمون سطح b۱ در کمیسیون دولتی لهستان است.

اما علاوه بر مدرک زبان لهستانی مدارک دیگری نیز مورد نیاز است تا به مسئول قضایی مربوطه در اداره مهاجرت لهستان ارائه شود. مهمترین و عمده ترین مدارک مورد نیاز برای دریافت تابعیت لهستان عبارت است از؛

  • ارائه فرم درخواست تابعیت کشور لهستان تکمیل شده به زبان لهستانی
  • ارائه یک نسخه کپی برابر با اصل، از گواهی تولد فرد متقاضی
  • ارائه یک قطعه عکس رنگی و تمام رخ
  • ارائه گواهی مبنی بر تسلط بر زبان لهستانی
  • ارائه کپی کارت شناسایی و پاسپورت متقاضی
  • ارائه گواهی که شامل جزئیات مربوط به خروج از کشور فرد و دوره‌های مسافرت و اقامت پیوسته او در لهستان باشد.
  • ارائه مدارک و دستاورد‌های حرفه ‌ای فرد متقاضی
  • مدارک حق شهروندی همسر شخص متقاضی حتی در صورتی که شخص لهستانی نباشد.
  • ارائه رسید تمبر مالیاتی جهت صدور تصمیم نهایی
  • ارائه مدارک داشتن خانه و شغل فرد متقاضی

هزینه و مدت زمان اخذ تابعیت لهستان

فرقی نمی کند که بخواهید به چه کشوری مهاجرت کنید، بدون شک یکی از مهمترین فاکتور ها، هزینه ها و مدت زمان گرفتن تابعیت کشور مقصد است. اگر تمامی مدارک خود را به صورت صحیح و بدون هیچ گونه نقص و ایرادی تهیه کرده باشید، پرونده شما در اداره مهاجرت لهستان طی چند روز بررسی می‌شود و نهایتاً در عرض چند هفته پاسخ آن صادر خواهد شد. چنانچه در مدارک شما نقص و ایرادی وجود داشته یا نیاز به تحقیقات بیشتری باشد، تقاضای شما به مدت یک الی دو ماه بررسی می شود. البته این مدت زمان ممکن است تحت شرایط خاصی طولانی ‌تر شود اما معمولاً بیش از چند ماه به طول نمی انجامد.

از نظر هزینه ها نیز برای دریافت تابعیت کشور لهستان بسته به این که چه روشی را انتخاب می کنید هزینه ها متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر بخواهید از طریق سرمایه گذاری تابعیت این کشور را دریافت کنید به هزینه بیشتری نیاز خواهید داشت تا از طریق ازدواج. برخی هزینه ها نیز از جمله هزینه های تمبر، مالیات و غیره در تمام روش های مهاجرت به لهستان یکسان است. اگر می خواهید جزئیات هزینه ها و مدت زمان گرفتن شهروندی کشور لهستان را بدانید می توانید با شماره تلفن های موسسه اصطهباناتی تماس حاصل فرمایید. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که ما در موسسه مهاجرتی اصطهباناتی در تمامی مراحل اخذ تابعیت همراه شما هستیم.

اخذ پاسپورت لهستان با وکیل معتبر از موسسه اصطهباناتی

به طور کلی مهاجرت یک پروسه زمانبر و پیچیده است و در صورتی که بدون تجربه وارد مسیر آن شویم ممکن است با شکست مواجه شویم، از این رو همه کارشناسان و فعالان این حوزه توصیه می کنند قبل از اقدام برای اخذ پاسپورت کشورهای مختلف از جمله لهستان با یک تیم قدرتمند و با تجربه در این زمینه مشورت شود. ما در موسسه مهاجرتی اصطهباناتی جمعی از بهترین وکلای مهاجرتی و کارشناسان باسابقه و نخبه را گرد هم جمع کرده ایم تا بتوانیم به شما عزیزان در مسیر مهاجرت به کشورهای مختلف از جمله لهستان کمک کنیم.

ما در تمامی مراحل اخذ پاسپورت و شهروندی کشور لهستان در کنار شما هستیم تا در سریعترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت و انرژی به اهداف مهاجرتی خود دست پیدا کنید. به این منظور تنها کافیست با کارشناسان و مشاورین تلفنی ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول در مورد تابعیت و شهروندی لهستان

1- هزینه اخذ تابعیت کشور لهستان چقدر است؟

به طور کلی هزینه اخذ تابعیت این کشور بسته به اینکه چه روش را برای مهاجرت به این کشور انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود.

2- مدت زمان اخذ تابعیت کشور لهستان چقدر است؟

اگر تمام مدارک خود را به درستی تهیه کرده باشید، پرونده شما در اداره مهاجرت یک الی دو هفته بررسی می شود. در صورت وجود نقص و ایراد یا نیاز به تحقیقات بیشتر نیز تقاضای شما به مدت یک الی دو ماه بررسی خواهد شد.

3- منظور از تابعیت دوگانه در لهستان چیست؟

تابعیت دوگانه به این معناست که شهروندان لهستانی این اجازه را دارند که همزمان شهروند کشور دیگری نیز باشند.

4- آیا امکان اخذ تابعیت کشور لهستان از طریق ازدواج وجود دارد؟

بله، ازدواج از روش های متداول برای اخذ تابعیت این کشور است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *