بورسیه تحصیلی رشته های هنری

اگر چه بسیاری از بورس تحصیلی هنر برای یک کالج یا دانشگاه خاص است، بورسیه تحصیلی رشته های هنری که در ادامه ذکر شده می تواند در بسیاری از مدارس مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در نظر داشته باشید که بیشتر بورس تحصیلی هنر به طور مستقیم از طریق دانشگاه ها ارائه می شود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دریافت بورسیه تحصیلی رشته های هنری

وقتی می خواهید به مدرسه هنر در کشورهای مختلف مراجعه کنید، مطمئن شوید که در مورد هر گونه کمک هزینه تحصیلی و شرایط تحصیل و کار رشته هنر که ممکن است برای شما واجد باشد را بپرسید. بورس تحصیلی هنر در سوئد و دیگر کشورها می تواند بسیاری از رشته های مختلف، از جمله هنرهای نمایشی، هنرهای زیبا، طراحی و موارد دیگر را پوشش دهد. در این لیست، بورسیه تحصیلی را به طور خاص برای رشته های زیر پوشش می دهیم:

  • هنرهای نمایشی مانند درام، فیلم، تلویزیون و پخش
  • رقص
  • عکاسی
  • هنرهای زیبا مانند نقاشی، نقاشی و مجسمه سازی
  • طراحی بازی ویدیویی
  • موسیقی، از جمله صدا و ابزار
  • طراحی، از جمله طراحی گرافیک، داخلی، صدا و طراحی صنعتی

بورس تحصیلی هنرهای نمایشی

بورس تحصیلی هنرهای نمایشی، برای اعضای فعال دانشجویی / فردی لیگ شهروندان آمریکایی (JACL) است. متقاضیان باید در حال مطالعه هنرهای نمایشی باشند، هر ساله بیش از 30 بورس تحصیلی پرداخت می شود. مهلت: مارس 2019 (برای دانشجویان تازه وارد کالج) و آوریل 2019 (برای همه دانشجویان دیگر) مبلغ جایزه: بسته به نوع بورس تحصیلی متفاوت است.

بورس تحصیلی هنرهای نمایشی

بورس تحصیلی یادبود بروس مارشون، این بورس تحصیلی هنرهای نمایشی به دانش آموزان دبیرستان (که از طریق مدرسه عمومی، مدرسه خصوصی تحصیل می کنند) ارائه می شود و باید حتما مدرکی در تولید تئاتر فنی ارائه دهند.

بورس تحصیلی دانشگاه تئاتر غرب

چهار بورس تحصیلی کامل به مبلغ 10000 دلار برای دانش آموزانی که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا تئاتر هستند، ارائه شده است. همه دانش آموزان باید یک پروسه کامل را تکمیل کنند یا نمونه کارهای خود را ارائه دهند. بنیاد خانواده چارلز و لوسیل، مدرک کارشناسی برای دانشجویانی که در زمینه فیلم و پخش برنامه دارند، چندین بورس تحصیلی ارائه می دهد.

این کمک هزینه تحصیلی تا 7000 دلار به جوانان و سیزدهمین دوره های تحصیلات تکمیلی در زمینه فیلم، تلویزیون و زمینه های مرتبط رسیده است. بورس تحصیلی هنرهای نمایشی دانا رید، برای دانشجویان هنر در آیووا است. متقاضیان باید یک مکالمه ویدئویی از سه تا پنج دقیقه برای ورود به سیستم و همچنین یک عکس و یک توصیه نامه از یک مربی درام ارائه دهند.

بورسیه انجمن تئاتر آموزشی

هر ساله، انجمن تئاتر آموزشی چندین بورس تحصیلی را به دانشجویان هنرهای نمایشی اختصاص می دهد. برخی از بورس های تحصیلی نیاز به حضور در جشنواره بین المللی Thespian دارند. در حال حاضر، بیش از 10 برنامه بورس تحصیلی مختلف وجود دارد. مبلغ جایزه: بسته به نوع بورس تحصیلی متفاوت است، معمولا از 500 تا 4000 دلار متغیر است.

بورس تحصیلی واویان کلمز، این بورس تحصیلی برای دانش آموزان کالج (دوسال و بالاتر) که از ونتورا کانتی، CA هستند و همچنین از دبیرستان کانتی ونتورا فارغ التحصیل شده اند و در حال حاضر در زمینه هنر، از جمله هنرهای نمایشی، بصری، خوب و یا زبان، تحصیل می کنند، ارائه می شود. اولویت دادن به متقاضیان زن است. با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *