بهترین کشور برای مهندسین عمران

علیرغم محبوبیت این رشته مابین دانشجویان فنی، کانادا اکنون با کمبود شدید مهندسین عمران روبرو شده است. دلایل مختلفی برای این امر اشاره می‌شود که از جمله گسترش پروژه های عمرانی در سراسر کشور و سال‌خوردگی میانگین مهندسین شاغل از مهم‌ترین آنان محسوب می‌گردد.در این میان کشور های زیاد دیگری نیز هستند که با این کمبود مواجه اند و شرایط تحصیل و کار مهندسین عمران برای خارجی ها فراهم است. در این مطلب از موسسه حقوقی توسعه گران مهر به این مطلب یعنی بهترین کشور برای مهندسین عمران پرداخته ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بهترین کشور برای مهندسین عمران

مهندسی زمینه ای بسیار سودآور است که تقاضا بیش از عرضه در نیروی کار جهانی است. بنابراین بر خلاف بسیاری از حرفه های دیگر، شما این فرصت را خواهید داشت که به هر نقطه از جهان بروید که بیشتر شما را جذب می کند، زیرا شانس این است که فرصت های شغلی مهندسی فراوان باشد. بدون آگهی بیشتر، این لیست کاملاً کاملی از بهترین کشورها برای مشاغل مهندسی در خارج از کشور را برای شما آورده شده است:

کانادا

کانادا یک کشور با زیرساخت بسیار سالم و دارای اقتصاد پیشرفته و دسترسی گسترده به منابع طبیعی مانند گاز و الوار است. این کشور همچنین دارای قانونگذاری مترقی محیطی و اجتماعی است، و از این رو مکانی عالی برای کار برای مهندسین پرشور در مورد این مسائل است. کسانی که به دنبال مشاغل مهندسی نفت در خارج از کشور یا مشاغل مهندسی شیمی در خارج از کشور هستند، از اقتصاد غنی منابع کانادا بهره مند می شوند. برای تمرین باید مجبور شوید مجوز یک انجمن مهندسی حرفه ای در کانادا را دریافت کنید، اما با ورود به یکی از پویاترین نیروی کار جهان، ارزش این کار را دارد.

برزیل

با یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان که هنوز در مرحله توسعه است، برزیل مکانی عالی برای ورود مهندسان در طبقه همکف است. جنوب آمریکای جنوبی، برزیل همچنین کشور بسیار خوبی برای یافتن شغل برای مهندسین خارج از کشور است. در حالی که برزیل یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان را دارد، با این حال همچنان یک کشور در حال توسعه با استانداردهای زیرساختی پایین تلقی می شود، و آن را به مکانی عالی برای مهندسان عمران که می خواهند در ساخت یک محیط ساختاری ایمن کمک کنند تا همه از آن سود ببرند، به حساب می آید. برزیل یک کشور بزرگ با بیش از 200 میلیون شهروند است، اما هنوز هم در نیروی کار خود با کسری مهندسی روبرو است، به این معنی که مشاغل مهندسین در برزیل بسیار زیاد و متنوع است.

آلمان

با عبور از اقیانوس اطلس، تعداد معدودی از کشورهای جهان همچون آلمان سابقه غنی در مهندسی دارند. آلمان که بخاطر رونق صنعت خودرو و داروسازی خود مورد توجه قرار گرفته است، مکانی بسیار پرسود برای یافتن شغل برای مهندسین خارج از کشور، به ویژه در بخش های مکانیکی و زیست پزشکی است. دانشگاه های آلمان برای تحقیقات علمی در بین بهترین های جهان قرار دارند و این روحیه نوآوری به بخش های حرفه ای خود ادامه می دهد تا به مکانی جذاب برای جستجوی شغل در مهندسی تبدیل شود.

سوئیس

همسایگی آلمان که در رشته کوههای آلپ قرار دارد، سوئیس می تواند یک مقصد مساوی برای یافتن مشاغل مهندسی در خارج از کشور باشد. این کشور بدنام بی طرف، یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و هیچ بخش کوچکی از این کشور مستقیماً ناشی از موفقیت آن در مهندسی نوآورانه نیست. تحقیقات علمی و تولید، هر دو مؤلفه های مهم اقتصاد سوئیس هستند، بنابراین مهندسان مکانیک و شیمی به خوبی می توانند در این کشور صلح آمیز اروپایی به دنبال کار در خارج از کشور باشند.

امارات متحده عربی

امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) كشور دیگری است كه در حال تبدیل شدن به آهنربایی برای مهندسین از سراسر جهان است. امارات متحده عربی برخی از بزرگترین ذخایر نفتی جهان را دارد و از این درآمد برای توسعه سایر بخش های اقتصاد خود استفاده کرده است تا در سطح جهانی رقابتی شود. مهندسان نفت و مهندسان هوافضا می توانند از صنایع پررونق در امارات بهره مند شوند، که میزبان تعداد زیادی از کارگران مهاجران است. امارات متحده عربی در بازار کار بین المللی دارای فرصت های زیادی برای مهندسین است که به دنبال اشتغال در خارج از کشور هستند.

هند

هندوستان واقع در آسیای جنوبی شاید مهمترین کشور در حال ظهور در منظره بین المللی امروز باشد. با داشتن جمعیتی بالغ بر 1.3 میلیارد نفر جمعیت، مهندسین همه سوابق و مهارتهای مختلف در هندوستان ارزشمند هستند، تا بتوانند این نیروگاه اقتصادی بالقوه را در عرصه رقابت جهانی یاری کنند. این که آیا شما به دنبال یک کار مهندسی عمران در خارج از کشور برای کمک به ایجاد زیرساخت های تازه کار این کشور هستید یا یک مهندس زیست پزشکی در خارج از کشور در حال توسعه داروهای جدید که می تواند به نفع میلیون ها نفری باشد، هستید، کمبود مشاغل مهندسی در خارج از کشور برای داوطلبان بین المللی وجود ندارد.

چین

در شمال، چین به زودی به عنوان بزرگترین اقتصاد جهان از ایالات متحده پیشی خواهد گرفت، بنابراین نباید شگفت زده شد که یک نیروی کار با استعداد مهندسی نقش مهمی در توسعه سریع آن داشته است. دولت چین سرمایه گذاری های زیادی در نوآوری های زیرساختی، علمی و فناوری انجام داده و همچنین تلاش می کند تا جهان خود را به یک نظم بین المللی جدید تبدیل کند. به همین دلایل کارگران خارجی در چین بسیار ارزشمند هستند و مشاغل مهندسی در همه بخش های این حرفه بسیار زیاد است.

ژاپن

بین زیر ساخت های چشمگیر و حمل و نقل عمومی تا نوآوری در فنآوری، ژاپن سرزمین فرصت برای مهندسان خارج از کشور است. ژاپن آخرین کشوری است که در لیست بهترین کشورها برای مشاغل مهندسی در خارج از کشور قرار دارد، کشوری که دهه هاست نقش برجسته ای در فناوری و صنعت جهانی داشته است. یکی از ثروتمندترین کشورها در جهان، ژاپن تقریباً یک زیرساخت ملی را در آنجا به وجود می آورد که دارای یک راه آهن پر سرعت است که تقریباً کل کشور را با دقت در دقیقه بهم وصل می کند. مکانیک، الکتریکی، زیست پزشکی، شیمیایی، ژاپن کشور دیگری است که مهندسین با پس زمینه های مختلف می توانند کارهای مثمر ثمر پیدا کنند.

بهترین کالج ها برای مهندسین عمران

بهترین کالج ها برای مهندسین عمران

بهترین کالج ها برای مهندسین عمران

  • موسسه فناوری ماساچوست

این کالج که در آمریکا قرار گرفته است، در رتبه بندی ها مقام اول را دارد.این موسسه به واسطه پژوهش و برنامه دانشگاهی شناخته شده اش در زمینه علوم و مهندسی موسسه ای پیشرو می باشد.

  • دانشگاه استندفورد

این دانشگاه که بخشی پژوهش محور می باشد، جایگاه دوم را در رتبه بندی های سراسر جهان دارد.ابتکار های تحقیقاتی کنونی شامل مهندسی و نوسازی سد ها، هیدرودینامیک صخره های گلخانه ای و مواد ساختاری مبتنی بر زیست بیولوژیکی می باشد. در این پژوهشات با کشور های قاره های آسیا و آفریقا مشارکت می کنند.

  • دانشگاه ملی سناگاپور

NUS، دانشگاهی پیشرو در آسیا می باشد و دانشگاهی پرچمدار در سنگاپور محسوب می شود. این دانشگاه پژوهشات و تحصیلاتی متمرکز بر چشم انداز آسیا ارائه می دهد و دارای دانشجویانی از بیش از 100 کشورجهان می باشد که از لحاظ اجتماعی و فرهنگی به تنوع این دانشگاه می افزایند.

  • کالج ایمپریال (سلطنتی) لندن

این کالج نوعی موسسه است که تنها بر علوم، مهندسی، پزشکی و کسب و کار متمرکز می باشد. ایمپریال در کنسینگتون جنوبی در لندن پایه ریزی شده است و رتبه هشتم را در رنکینگ جهانی QS دارد.

دانشگاه کمبریج در انگلستان و دانشگاه کالیفرنیا برکلی نیز یکی از 10 کالج برتر برای تحصیل مهندسی عمران در مقطع ارشد می باشند.

بهترین کشور برای حقوق بیشتر مهندسین عمران

کشورهایی که بالاترین دستمزد را برای مهندسی عمران پرداخت می کنند. در اینجا لیستی از کشورهای سراسر دنیا که بالاترین دستمزد را برای مهندسی عمران پرداخت می کنند، آورده شده است. رشته مهندسی عمران، زمینه ای امیدوار کننده است که فرصت های شغلی بسیاری فراهم می نماید و با رشد و دستمزدی خوب همراه است. کشور های بسیاری وجود دارند که دستمزد زیادی بابت مهندسی عمران پرداخت می کنند، اما 5 کشور برتر عبارتند از:

سوئیس

  • متوسط دستمزد سالانه در این کشور برابر است با: 77438 دلار

سوئیس یکی از بهترین کشور های جهان می باشد و معمولا به عنوان شادترین کشور جهان محسوب می شود. این کشور نه تنها اقتصادی پرتکاپو و در حال رشد دارد، بلکه یکی از زیبا ترین مکان های جهان می باشد که دارای دره های پر آب، سرسبز و کوهستان های بسیاز زیبا می باشد.

دانمارک

  • متوسط دستمزد سالانه در این کشور برابر است با 71565 دلار

دانمارک کشوری پادشاهی است که شهر هایی پر رونق و مناظری عالی دارد. جامعه ای کارآفرین با سبک زندگی سبز دارد.

نروژ

  • متوسط دستمزد سالانه در این کشور برابر است با: 67154 دلار

نروژ دارای صنعت ساختمان و ساخت وساز است. بخش ساختمان و ساخت شامل ساخت و نگهداری خانه ها و ساختمان های تجاری و توسعه راه ها، فرودگاه ها و امکانات رفاهی مرتبط با دفاع، انرژی، نفت، گاز، خطوط قطار و خطوط ترموا می باشد.

آمریکا

  • متوسط دستمزد سالانه در این کشور برابر است با 62019 دلار

استرالیا

  • متوسط دستمزد سالانه در این کشور برابر است با 54155 دلار

کانادا

  • متوسط دستمزد سالانه در این کشور برابر است با 47262 دلار

آلمان

  • متوسط دستمزد سالانه در این کشور برابر است با 44803 دلار

فرانسه

  • متوسط دستمزد سالانه در این کشور برابر است با 42217 دلار

انگلستان

  • متوسط دستمزد سالانه در این کشور برابر است با 40692 دلار

هلند

  • متوسط دستمزد سالانه در این کشور برابر است با 40612 دلار
بهترین مشاغل برای مهندسین عمران

بهترین مشاغل برای مهندسین عمران

بهترین مشاغل برای مهندسین عمران

  • مهندس ساخت و ساز: به عنوان یک مهندس ساخت و ساز شما موظفید که مدیریت نظارت و اجرای قسمت های مختلف پروژه های مرتبط با مهندسی عمران را طراحی کنید. شما فعالیت های مختلف مرتبط با ساخت و ساز را به عهده خواهید گرفت و باید اطمینان حاصل کنید که پروژه با ضوابط ایمنی و در بازه زمانی تعیین شده اجرا شده است.
  • مهندس آب: شما مسئول تهیه آب تمیز،دفع آب های مصرف شده، فاضلاب ها و جلوگیری از جاری شدن آب می باشید. مدیریت سرمایه نقش عمده ای در کارتان دارد که شامل تعمیر، نگهداری و ساخت سازه هایی که منابع آبی را کنترل می کنند، می باشد.
  • مهندسی سازه: به عنوان یک مهندس سازه با معماران و مهندسان کار می کنید تا مطمعن شوید سازه مورد نظر مطابق با هنجارهای ایمنی برای استفاده انسان ساخته شده است.
  • مهندس طراح: به عنوان یک مهندس طراحی با ایده های اولیه، طراحی، توسعه و مدیریت پروژه های مربوط به مهندسی عمران سر و کار دارید.
  • مهندس بازبینی سازه ساختمان: بازبین کنترل ساختمان از طراحی، ساخت یا تغییر، توسعه یا تبدیل شدن خانه، اداره یا دیگر ساختمان ها بر اساس قوانین ساختمان سازی و دیگر قوانین مربوطه اطمینان حاصل می نماید. 

انتخاب کشور تحصیل ارشد برای دانشجویانی که می خواهند در خارج تحصیل کنند بسیار حیاتی می باشد. همانطور که می دانید مهندسی عمران شغل های بسیاری را برای دانشجویان فراهم می نماید. نوع کار و فرصتی که کسب می کنید به نوع کالج و محلی که در آن قرار گرفته است بستگی دارد. از پیشروهای تحصیل ارشد، کشور آمریکا دقیقا مطابق با خواسته های دانشجویان می باشد اما بعضی از عوامل باعث شده است که دانشجویان این کشور را انتخاب نکنند از جمله شهریه دانشگاه و دیگر هزینه ها که ممکن است برای دانشجویان غیر قابل تحمل باشد حتی با این وجود که در کشور آمریکا فرصتهای بسیاری برای کار در این زمینه پس از دریافت مدرک ارشد وجود دارد. بعد از آمریکا می توان از کشور آلمان نام برد، هزینه های این کشور برای دانشجویان ارشد مقرون به صرفه می باشد. اما برنامه آموزشی آن کمی متفاوت از برنامه استاندارد می باشد. مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) جهت اخذ ویزای تحصیل در کانادا آماده ارائه بهترین مشاوره ها در این می باشند، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشور برای مهندسین عمران چه از نظر کاری و چه از نظر تحصیلی می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

1.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *