بهترین کشور برای گرفتن تخصص پزشکی

دوره های پزشکی آلمان رایگان هستند. این باعث می شود که این کشور جزء بهترین کشور برای گرفتن تخصص پزشکی باشد، اگر شما تمایل به تحصیل با هزینه اندک دارید و نمی توانید هزینه های زیادی را برای هر ترم پرداخت کنید، ما به شما تحصیل در آلمان را پیشنهاد می کنیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در بهترین کشور برای گرفتن تخصص پزشکی

تحصیل پزشکی در لهستان ارزان و مقرون به صرفه است، به این دلیل هر سال دانشجویان مختلفی از ایالات متحده آمریکا، کشورهای اسکاندیناوی و عربستان سعودی و بسیاری دیگر برای تحصیل در لهستان اقدام می کنند. دانش آموزان در اینجا گله می کنند که درس خواندن سخت است، زیرا آن ها آموزش عالی بسیار جامع و پزشکی را دریافت خواهند کرد، اما به مراتب کمتر از تحصیل در اروپای غربی، استرالیا یا شمال امریکا هزینه پرداخت خواهند کرد. درجه های ارائه شده توسط دانشگاه های لهستانی در سراسر جهان شناخته شده و دانشگاه ها اغلب با دیگر دانشگاه ها در سراسر جهان ارتباط دارند. یک جای خوب برای شروع، دانشگاه علوم پزشکی پوزنان است.

تحصیل پزشکی در سوئد

سوئد یک سیستم دانشگاه آزاد برای دانشجویان عضو شهروندی اتحادیه اروپا دارد و اخیرا هزینه های دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا با دانشجویان اتحادیه اروپا یکسان است. بنابراین، برای دانش آموزان اروپایی، واقعا هزینه ها ارزان تر از آن نیست. علاوه بر این، سیستم آموزش و پرورش سوئد یکی از چشمگیر ترین سیستم های آموزش جهان است. هزینه های عادی برای چیزهایی مانند کتاب های درسی، تجهیزات و مسکن هنوز هم اعمال می شود.

تحصیل پزشکی در سوئد

تحصیل پزشکی در آلمان

هزینه های تحصیل پزشکی در ایتالیا کمتر از کسانی است که در انگلستان و ایالات متحده آمریکا تحصیل می کنند، اما لزوما ارزان تر در مقایسه با آلمان یا سوئد نیست. با این حال، هزینه زندگی در ایتالیا (بسته به اینکه در چه شهری زندگی کنید) نسبتا پایین است. در اکثر دوره ها، امتحان پذیرش وجود دارد. مجارستان در حال تبدیل شدن به یک جای عالی برای تحصیل در رشته پزشکی است. از 12000 دانشجوی بین المللی که در حال حاضر در مجارستان تحصیل می کنند، اکثر آن ها در حال تحصیل در رشته پزشکی هستند.

پذیرش پزشکی در بلژیک

گرفتن پذیرش تحصیل در بلژیک بی قید و شرط است. قیمت ها برای دوره های پزشکی متفاوت است و هزینه ها بسته به دانشگاه و جایی که شما انتخاب می کنید، دارد. اما برای دانشجویان اتحادیه اروپا هزینه آن معمولا حدود 800 یورو در یک سال است. این خبر خوبی برای دانش آموزان اروپایی است، اما کسانی که از آمریکا یا استرالیا آمده اند باید بررسی کنند که قیمت ها برای آن ها زیاد نیست. جهت آشنایی بیشتر از پذیرش و هزینه های تحصیل در دانشگاه های مختلف بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به گفت و گو بنشینید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *