بهترین کشورها برای پولدار شدن

معمولا افرادی که قصد مهاجرت دارند به دنبال کشورهایی هستند که شرایط پولدار شدن را برای آنها فراهم کند. به همین دلیل است که عبارت بهترین کشورها برای پولدار شدن از جمله عبارات در فهرست پر جستجوترین عبارات گوگل در این زمینه قرار می‌گیرد. منظور از پولدار شدن در حقیقت شرایط عالی برای یافتن یک شغل مناسب و کسب سرمایه از این طریق است. در این مقاله به معرفی کشورهایی خواهیم پرداخت که در فهرست بهترین کشورها برای مهاجرت قرار می‌گیرند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

چگونه بهترین کشور برای پولدار شدن را انتخاب کنیم

شاید برای بسیاری از کاربران سوال باشد که چگونه می‌توان بهترین کشور برای پولدار شدن را انتخاب کرد. برای این که انتخاب مناسبی داشته باشید باید با فاکتورهای موثر در این زمینه آشنایی داشته باشید، عوامل تاثیرگذار در انتخاب بهترین کشور از نظر اقتصادی به شرح زیر است:

  • توجه به شرایط اقتصادی کشور مورد نظر
  • بررسی وضعیت سیاسی کشور مورد نظر و تاثیر آن بر بخش اقتصاد
  • شناسایی شاخصه های اقتصادی
  •  توجه به امنیت مالی در کشور مورد نظر
  • بررسی میزان رعایت استانداردهای کاری در کشور مورد نظر
  •  دقت به میزان  کنترل فساد اقتصادی و مبارزه با آن

علاوه بر دقت و بررسی شرایطی که ذکر کردیم باید به موارد دیگری چون شرایط پذیرش مهاجر و رعایت حقوق او در کشور مورد نظر نیز دقت داشته باشید.

بهترین کشورها برای پولدار شدن کدام است؟

در این بخش فهرستی از بهترین کشورها از نظر فعالیت اقتصادی و کسب درآمد را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند مقصد خوبی برای مهاجرت باشند.

نروژ؛ کشوری سرمایه‌دار

این کشور همواره در فهرست بهترین کشورها از نظر کسب درآمد قرار داشته است. نروژ کشوری است که در زمینه‌های نفتی فعالیت بسیاری دارد و دارای شرکت‌های نفتی خصوصی بسیاری است که بهترین محل برای استخدام مهاجران جهت کسب درآمد بالا است. ضمن این که شفافیت قانون مالیات و رعایت حقوق مهاجران از جمله مواردی است که امتیاز مثبتی در این زمینه محسوب می‌شوند. اطلاعات و قوانین در مورد ویزای تحصیلی و دانشگاه‌های نروژ برای دانشجویان متقاضی مهاجرت به سوئد مفید است.

آلمان؛ از بهترین کشورها برای برای پولدار شدن

آلمان کشور فرصت های طلایی برای حرفه ای ها است، در آلمان قوانین سختگیرانه ای برای ورود افراد مبتدی و بدون مهارت وجود دارد، اما ورود افراد متخصص و با مهارت بالا به راحتی امکان‌پذیر و بستر خوبی برای پیشرفت و موفقیت افراد مهیا است. همچنین در آلمان شروع کسب و کارها بسیار آسان است و می‌توان به راحتی یک شرکت را در این کشور تاسیس کرد. آلمان یک کشور صنعتی است و صنایع آی‌تی از جمله صنایع بسیار پردرآمد است که این کشور به دنبال جذب متخصصین در این زمینه است.

سوئد؛ کشوری مخصوص سرمایه‌گذاری

اگر به دنبال پولدار شدن هستید، سوئد نیز یکی دیگر از کشورهای مناسب برای مهاجرت است. این کشور امکانات بسیاری برای افرادی که به منظور سرمایه گذاری به آن وارد شده اند در نظر می گیرد. بنابراین سوئد نیز یکی از مقاصد  بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف صنعت و اقتصاد است. درآمد در سوئد بسیار بالا است و همین مسئله است که باعث می‌شود سوئد یکی از کشورهای محبوب به عنوان مقصد مهاجرت باشد.

سنگاپور؛ کشوری مخصوص سرمایه گذاری در بخش صنعت

این کشور آسیایی یکی از بهترین کشورها برای پولدار شدن است. ضمن این که با وجود کوچک بودن بسیار مهاجر پذیر است و شرایط خوبی برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در بخش‌های صنعتی هستند دارا است، همچنین وجود بنادر بسیار در این منطقه گزینه خوبی برای تجارت و بیزینس محسوب می شود. در این کشور فضای مناسبی برای سرمایه‌گذاری با سود بالا فراهم است.

The best countries to get richامارات؛ در این کشور راحت پولدار شوید!

در میان تمام کشورهای عربی بهترین کشور برای مهاجرت به منظور پولدار شدن و فرآهم آوردن سرمایه، امارات پرچمدار است، دو شهر مهم دبی و ابوظبی بیشترین حقوق را به کارمندان اعطا می‌کند و همچنین قطب  حمل و نقل و بهترین مکان برای سرمایه گذاری در این بخش است. ساخت و ساز و فعالیت شرکت‌های نفتی نیز از جمله دیگر بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری و اشتغال به کار در این کشور است.

سوئیس؛ پولدارترین کشور جهان!

همه می‌دانند که سوئیس یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای اقامت و آغاز کسب و کار است. شهرهای سوئیس همگی از جمله شهرهای بسیار شلوغ و صنعتی در اروپا هستند. کار کردن در بانک‌های سوئیس یا بدست آوردن مشاغلی در سازمان های جهانی مستقر در شهرهای این کشور با حقوق و مزایای بالایی همراه است و مهاجران در این کشور می توانند حقوق بالایی دریافت کنند.

از جمله ویژگی های مهم سوئیس در زمینه کسب درآمد قوانین موجود این کشور در تامین رفاه اجتماعی شهروندان است که الگوی بسیاری از کشورهای جهان است. باید اضافه کنیم که شروع یک کسب و کار در این کشور بسیار سخت تر از سایر کشورهای غربی است و اصولا قوانینی که باید از سرمایه گذاران خرد در اقتصاد این کشور حمایت کند وجود ندارد. مشکلات خاص زندگی در سوئیس را باید هر مهاجری به خوبی بداند.

قطر؛ سرمایه‌گذاری روی منابع طبیعی

قطر یکی دیگر از کشورهای آسیایی حاضر در این فهرست است. قطر نیز همانند سایر کشورهای عربی سرمایه گذاری بسیاری روی صادرات نفت و صنایع آن دارد. قطر مشهورترین ایرلاین‌ها را در تمام دنیا دارا است. شرکت‌هایی که حقوق بالایی به کارمندان خود در این بخش پرداخت می‌کند. فعالیت در بخش‌های دیگری چون ساخت و ساز، نفت و گردشگری نیز از جمله زمینه های بسیار پردرآمد در قطر محسوب می‌شوند. با این حال آغاز کردن یک کسب و کار جدید در این کشور بسیار مشکل است و زندگی در بخش کارمندی آسایش بیشتری به همراه دارد.

عمان؛ کشوری مخصوص کار کردن

عمان نیز از جمله دیگر کشورهای عربی حاضر در فهرست بهترین کشورها برای پولدار شدن است. این کشور وابستگی زیادی به نیروی کار متخصص خارجی دارد به همین دلیل فرصت مناسبی برای افراد متخصص جهت مهاجرت به این کشور وجود دارد که می‌تواند درآمد سرشاری هم داشته باشد. بازار کار در عمان بسیار امیدوار کننده و پویا است.

بحرین؛ کشوری خوب برای پول در آوردن

اگر به دنبال مشاغل پردرآمد بدون پرداخت مالیات هستید باید به بحرین سفر کنید. اگرچه در این کشور قوانین سختگیرانه ای برای مهاجرت وجود ندارد و همچنین حقوق مهاجران نیز در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای عربی کمتر رعایت می‌شود. با این وجود در صورتی که بتوانید در یکی از مشاغل مربوط به صنایع نفتی یا آی‌تی استخدام شوید حقوق مناسبی دریافت کرده و در صورت سرمایه گذاری مناسب به ثروت خوبی دست پیدا کنید.

امریکا؛ بهترین کشور جهان برای سرمایه‌گذاری

عامل بسیاری از مهاجران برای مهاجرت رسیدن به شرایط کسب و کار مناسب و درآمد بالا امریکا است، اگرچه در این کشور در صورت داشتن سرمایه مناسب، مهارت و تخصص بالا و تجربه لازم بدون نیاز به داشتن مدرک دانشگاهی میتوانید در بسیاری از مشاغل به راحتی شروع به کار کرده و یا با سرمایه گذاری و تاسیس شرکت در زمینه‌های مختلف کار خود را آغاز کنید؛ اما باید بدانید که مهاجرت به امریکا کار ساده‌ای نیست و نمی‌توان خیلی روی آن حساب باز کرد.

کلام پایانی

سفر کردن به هر کشور اروپایی، آسیایی یا امریکایی به منظور شروع یک کسب و کار و یا استخدام شدن در بخش‌های دولتی و خصوصی نیازمند مهارت، تخصص، مدرک تحصیلی یا سرمایه نقدی بسیار است. در واقع این شرایط شما است که باعث می شود با فراهم آمدن بستر مناسب بتوانید به موفقیت و کسب درآمد برسید یا خیر. به عبارت ساده‌تر در صورتی که دارای تخصص، مهارت یا سرمایه کافی برای کسب سود نیستید در هر کشوری باشید شرایط مناسبی برای پیشرفت در انتظار شما نخواهد بود. کشورهایی که به آنها اشاره کردیم شرایط بهتری را برای مهاجران با توانمندی های ذکر شده برای رسیدن به درآمد بالا و کسب سود دارا هستند.

دانستن فهرست بهترین کشورها برای پولدار شدن به شما کمک می کند تا برای مهاجرت بهترین کشور جهان انتخاب کنید. سرمایه و مهارت خود را در کشوری به کار گیرید که شرایط  مناسب تری برای موفقیت و پیشرفت در اختیارتان قرار می‌دهد.

2.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *