بهترین مشاغل در فرانسه

یک منبع می گوید: “تحقیق و توسعه، که همچنین به عنوان تحقیق فنی (یا تکنولوژی) و توسعه (RTD) شناخته می شود، یک اصطلاح عمومی برای فعالیت های مرتبط با نوآوری شرکت های خصوصی یا دولتی است. تحقیق و توسعه جزء نوآوری و در انتهای چرخه زندگی نوآوری بهترین مشاغل در فرانسه قرار دارد. در این مقاله به بررسی برترین شغل ها در فرانسه خواهیم پرداخت. این مسئله باعث شده تا ما ملزومات حضور در بازار کار فرانسه را برای شما به کمک مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر در ادامه آورده ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

چگونگی اخذ ویزای کاری کشور فرانسه

در وهله اول شما باید یک درخواست مجوز کار به شرکت و یا موسسه ای که قصد فعالیت در آن را دارید ارائه دهید. چنانچه با درخواست شما موافقت شود نامه ای از جانب شرکت و یا مرکز مقصد یعنی کشور فرانسه برای شما ارسال خواهد شد.

  1. گذرنامه ای که حداقل ۳ ماه دارای اعتبار باشد.
  2. فرم درخواست ویزا که به طور کامل توسط متقاضی پر شده باشد.
  3. قطعه عکس پاسپورتی
  4. سندی تحت عنوان اجاره نامه که نشان دهد شما به عنوان یک متقاضی کار، برای زندگی در فرانسه محل مناسبی دارید.
  5. اسناد و مدارکی که وضعیت فعلی مالی و منبع درآمدی شما را نشان دهد.
  6. عدم سوء پیشینه، اظهار نامه قانونی، قرارداد کاری از جانب کارفرما، شرایط استخدام و میزان تقریبی حقوق از دیگر مواردی هستند که جهت اخذ ویزای کاری فرانسه باید به سازمان و مراکز ذیربط ارائه شود.

تسلط به زبان فارسی فرانسوی یک برگ برنده است!

هنگامی که شما به عنوان یک نیروی کار وارد کشوری دیگر می شوید آشنایی با زبان رسمی موقعیت های شغلی متعددی را برای شما فراهم می کند. در زمانی که مدارک خود را برای پذیرش کار در کشور فرانسه ارسال می کنید چنانچه تسلط شما بر زبان فرانسوی بالا باشد امکان پذیرش شما دو چندان خواهد شد.

انواع ویزای کاری کشور فرانسه

به طور عمده سه نوع ویزای کاری برای ورود به کشور فرانسه صادر می شود که در این قسمت به طور خلاصه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  1. چنانچه اقامت شما کمتر از ۹۰ روز باشد ویزای کوتاه مدت جهت ورود به کشور فرانسه برای شما صادر خواهد شد.
  2. اگر شما بیش از ۹۰ روز در این کشور اقامت داشته باشید ویزای طولانی مدت برای شما صادر خواهد شد.
  3. چنانچه مدت زمان حضور شما در کشور فرانسه بیش از یک سال طول بکشد این نوع ویزای برای شما صادر خواهد شد. این ویزا قابلیت تمدید سه ساله دارد و عموماً برای افرادی صادر خواهد شد که دارای مهارت و تخصص بالایی هستند.

بهترین مشاغل در فرانسهبهترین مشاغل در فرانسه

اگر قصد مهاجرت به فرانسه دارید توصیه می شود حتما از بهترین مشاغل در فرانسه آگاه شوید.

  • اعضای هیئت مدیره

افرادی که مسئولیت سود و رشد کلی شرکت را بر عهده دارند اعضای هیئت مدیره هستند. معمولاً آنها نیز سهامدار هستند بنابراین برای هر یک از ما ممکن است، یکی از این ها شویم.

  • پزشکان

خوشبختانه سیستم مراقبت های بهداشتی فرانسه تا حد زیادی توسط دولت تامین مالی می شود، بنابراین پزشکان نباید نگران حقوق خود باشند. فرد باید بین 9 تا 11 سال تحصیل کند تا پزشک شود. 

  • کارگزاران

کارگزار شخصی است که معامله ای را بین خریدار و فروشنده انجام می دهد و هنگام انجام معامله پاداش جزئی دریافت می کند. برای به دست آوردن این شغل، فرد باید وارد دانشکده مالی شود و آن را با موفقیت بگذراند‌.

  • مدیران شرکت

مدیران معمولاً یک شرکت را کنترل می کنند و تیم های مختلفی را در درون خود دارند. برای به دست آوردن شغل مدیر شرکت باید یک شخص از موقعیت های زمان جوانی تبدیل به ستاره شود.

  • کارمندان خدمات عمرانی

چهار مورد از کارمندان خدمات عمرانی در فرانسه وجود دارد: کارمندان خدمات دولتی، قوه قضاییه، کارمندان خدمات عمرانی در بیمارستانهای عمومی و کارمندان خدمات عمرانی دولت محلی. 

  • خلبانان هواپیما

خلبانان از لحاظ جسمی و روحی شرایط خوبی دارند. همچنین باید دانست که خلبانان بسیار زیاد سفر می کنند زیرا دوره بین دو پرواز ( 1-2 ساعت) بسیار کوتاه است.

  • مشاوران مالی

همانطور که از اسم این شغل پیدا است، این ها افرادی هستند که به مشتریان توصیه و مشاوره های مالی میدهند.

پر درآمد ترین مشاغل در فرانسه

پر درآمد ترین مشاغل در فرانسه

پر درآمد ترین مشاغل در فرانسه

بهترین مشاغل در فرانسه و پردرامدترین شغل های فرانسه به شرح زیر می باشد.

مدیران بازاریابی 

آن چه آن ها انجام می دهند : مدیران بازاریابی جزء بهترین مشاغل در فرانسه محسوب می شوند. مدیران بازاریابی منحصر به فرد خلاقیت، تفکر تحلیلی و مهارت های رهبری را برای توسعه ی استراتژی هایی ترکیب می کنند که به آن ها این امکان را می دهد که خدمات یا محصولات خود را به طور موثر تبلیغ کنند. آن چه آن ها کسب می کنند : مدیران بازاریابی در فرانسه می توانند به طور متوسط 72000 یورو (61،77 پوند) درآمد کسب کنند. در نظر داشته باشید که کار برای SME می تواند به معنای حقوق پایین قابل توجهی باشد، در حالی که شرکت های بزرگتر معمولاً سخاوتمندانه تر می باشند.

افسران پلیس 

آن ها چه کار می کنند : دو بخش پلیس فرانسه وجود دارد : پلیس ملی، که نیروی پلیس غیر نظامی است و مسئولیت آن ها امنیت شهر ها و مناطق روستایی می باشد، و ژاندارمری ملی که بخشی از نیروهای مسلح است و وظایف آن شامل جلوگیری از جرم می باشد. و اجرای قانون و همچنین تضمین امنیت در فرودگاه ها و بنادر را بر عهده دارند. چیزی که آن ها کسب می کنند : همانطور که در بیشتر کشور های اروپایی مرسوم است، کارمند دولت بودن درآمد خوبی دارد، و افسران پلیس مطمئناً نمی توانند با آن ها بحث و گفتگو کنند، زیرا در سال به طور متوسط 74000 یورو (63.500 پوند ) درآمد دارند.

وکلا 

آن چه آن ها انجام می دهند : در اصل دو حوزه وجود دارد که وکلا در فرانسه قانون را عملی می کنند : یک حوزه شامل یاری و نمایندگی موکلین در دادگاه است و دیگری شامل وظایفی است که می توانند توسط متخصصین بدون پیشینه ی قانونی نیز انجام شوند، مانند تهیه ی اسناد حقوقی. آن چه آن ها کسب می کنند : وکلا معمولاً به اندازه ی افسران پلیس درآمد دارند : 74،000 یورو (63،500 پوند ) در سال.

مشاوران مالی 

آن چه آن ها انجام می دهند : به عنوان یکی از بهترین مشاغل در فرانسه می توان به مشاوران مالی اشاره داشت. مشاوران مالی اساساً مشاوره ی مالی به مشتریان را ارائه می دهند. آن ها معمولاً برای کمک به مدیریت پول با مشتریان خود همکاری نزدیکی می کنند و معمولاً در مورد بیمه ها، صندوق های بازنشستگی و پس انداز اطلاعات و مشاوره ارائه می دهند. با توجه به تخصص آن ها، همچنین می توانند در زمینه ی سرمایه گذاری، سهام، اوراق قرضه و غیره مشاوره داشته باشند. آن چه به دست می آورند : با توجه به تخصص در بخش مالی، مشاوران مالی می توانند به طور متوسط 75000 یورو (64،400 پوند ) درآمد کسب کنند. اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری برای عموم افراد امکان پذیر است.

خلبانان هواپیما 

آن چه آن ها انجام می دهند : یکی از پر درآمدترین شغل در فرانسه شغل خلبانی است. بدیهی است، خلبانان، هواپیما ها را به پرواز در می آورند، بنابراین شما مسئولیت حمل مسافر یا محموله را بر عهده خواهید گرفت. پروازها می توانند کوتاه باشند ( در داخل کشور ) و یا می توانند مسافت طولانی ( فراتر از اقیانوس اطلس و غیره ) باشند. برخلاف تصور عامه، خلبانان از مسافرت به مقصد لذت نمی برند، زیرا معمولاً فقط چند ساعت بین پرواز های خود زمان دارند، در حالی که ماندن در وضعیت جسمی و روحی خوب ضروری است. آن چه آن ها کسب می کنند .خلبانان به عنوان یکی از پرسود ترین حرفه ها در فرانسه، درآمد کسب می کنند.

ماموران خدمات اجتماعی

آن چه آن ها انجام می دهند : خدمات اجتماعی در فرانسه به چهار بخش تقسیم می شود : خدمات اجتماعی دولتی، دادگستری، خدمات اجتماعی بیمارستان های عمومی و خدمات اجتماعی دولت های محلی. آن چه آن ها کسب می کنند : خدمات اجتماعی در فرانسه بسیار سلسله مراتبی است و برای رسیدن به مقام عالی، شخص باید با صبر و حوصله از صفوف صعود کند. با این وجود، پتانسیل بالایی برای کسب درآمد وجود دارد و ماموران خدمات اجتماعی می توانند سالانه به طور متوسط 103،000 یورو (88،000 پوند ) درآمد کسب کنند.

مدیران شرکت 

آن ها چه می کنند : یک مدیر شرکت اساساً یک شرکت را مدیریت می کند. مسئولیت ها شامل نظارت بر فعالیت های روزمره و تدوین سیاست ها و همچنین اطمینان از رعایت مقررات می باشد. همچنین یک مدیر شرکت موظف است تیم های مختلفی را مدیریت کند و اطمینان حاصل کند که تصمیمات گرفته شده برای شرکت سودآور خواهد بود. آن چه آن ها کسب می کنند : از آنجایی که مدیران شرکت مسئولیت های زیادی دارند، درآمد خوبی دریافت می کنند. متوسط حقوق در فرانسه تقریباً 115000 یورو (98.700 پوند ) می باشد. در راس پر درآمدترین شغل در فرانسه مدیران شرکت ها همیشه اول بوده اند.

کارگزاران 

آن چه آن ها انجام می دهند : یک کارگزار اساساً معامله بین خریدار و فروشنده را ترتیب و تسهیل می کند و هنگام انجام معامله کمیسیون دریافت می نماید. کارگزاران باید بازار داخل را بشناسند، بنابراین باید اخبار صنعت را دنبال کنند و بتوانند روندها را پیش بینی کنند. آن چه آن ها کسب می کنند : اگرچه این کار حرفه ای نسبتاً جدید است، اما کارگزاران به سرعت راه خود را به بالاترین سطح خود رسانده اند و می توانند سالانه به طور متوسط 115،000 یورو (98،700 پوند) درآمد کسب کنند.

پزشکان متخصص 

آن چه آن ها انجام می دهند : یکی از پر درآمدترین شغل در فرانسه پزشکی می باشد. سیستم مراقبت های بهداشتی در فرانسه تا حد زیادی توسط دولت تامین می شود و به همین ترتیب، پزشکان اساساً هنگام کار در بیمارستان های عمومی برای دولت کار می کنند، اگرچه در بخش دولتی نیز فرصت هایی وجود دارد. آن چه آن ها کسب می کنند : پزشکان متخصص که دومین شغل پر درآمد در فرانسه هستند، درآمد زیادی کسب می کنند. پزشکان باتجربه می توانند سالانه به طور متوسط 118،000 یورو (101،000 پوند ) درآمد کسب کنند.

اعضای هیئت مدیره 

آن چه آن ها انجام می دهند : هیئت مدیره یک سازمان در اصل وظیفه اجرای استراتژی هایی را دارد که رشد را هدف قرار می دهد و سودآوری می کند. معمولاً هیئت مدیره نماینده سهامداران یک شرکت است و مسئولیت اطمینان از اینکه تصمیم گیری در مورد تصمیم گیری های مدیریت صحیح است را بر عهده دارد. آن چه آن ها کسب می کنند : از آن جا که هیئت مدیره در صدر زنجیره قرار دارد، آن ها سودآورترین حقوق را کسب می کنند. در فرانسه، این مبلغ سالانه به 250،000 یورو (214،000 پوند ) در سال می رسد. اگر قصد تحصیل در فرانسه را داربد مشاوران حقوقی اصطهباناتی را فراموش نکنید.

بهترین مشاغل در فرانسه

مشاغل مورد نیاز در فرانسه

رشد اقتصاد کشور فرانسه در زمان ریاست جمهوری امانوئل ماکرون آنچنان که پیش بینی شده بود درخشان نشد اما حتی با وجود جنگ های تجاری برکسیت و ترامپ با چین در سال 2019، دلایل خوبی برای مثبت اندیشی بابت ایجاد شغل در این سال وجود دارد. بر اساس آژانس استخدامی آدکو، در تمام گوشه های این کشور کمبود نیروی کار وجود دارد که تنها در زمینه های فنی و تخصصی نمی باشد. 

از اکتبر تا دسامبر سال 2018، 455000 جایگاه شغلی در بخش های خرده فروشی وجود داشت، دومین بخش نیازمند نیروی کار در فرانسه IT با 279000 جایگاه شغلی در دسترس و سومین بخش مربوط به بخش تجارت عمده فروشی با 260000 جای خالی بود. دیگر بخش های کاری که با کمبود نیروی کار مواجه هستند شامل صنعت رستوران و تهیه غذا ( 254000 جای خالی )، معماری و مهندسی ( 227000 نفر )، شغل های دفتری ( 222000 نفر )، ساخت و ساز ( 180000 نفر )، کار ارتباطی ( 168000 نفر )، تدریس ( 162000 نفر ) و املاک ( 157500 نفر ) می باشد.

برای پاسخ به این سوال که کاندیدا های چه شغل های مورد نیاز می باشند، باید گفت که فروشنده ی مغازه و کارمند انباردار با بیش از 44 جایگاه شغلی خالی در راس این لیست هستند که در ادامه مکانیک با 35000 جای خالی پیک زن و مرد و در نهایت راننده با 32000 شغل قرار می گیرند. همچنین در این کشور بیش از 20000 شغل برای دستیاران فروش، توسعه دهندگان نرم افزار، تکنسین های تدارکات و نظافتچیان وجود دارد و بین 15000 تا 20000 جایگاه خالی برای پیشخدمت ها، سازنده های کار های دولتی و بازاریاب ها وجود دارد.

مشاغل مورد نیاز در فرانسه

مشاغل مورد نیاز در فرانسه

بازار کار در فرانسه

تقریبا از هر ده نفر در فرانسه یک مهاجر وجود دارد(8.8 درصد از سال 2014 افزایش داشته و این درصد هر سال افزایش می یابد.) و تعداد زیادی از مهاجران اتحادیه اروپا و غیر اروپا در فرانسه کار میکنند. به طور کلی بیکاری در فرانسه بین 9 تا 11 درصد میباشد. افزایش مالیات که باید توسط شرکت ها پرداخت شود، منجر به ایجاد ساختار کارآیی در کاهش سود بهره وری و افزایش حداقل دستمزدها شده است.

فرانسه دارای سیستم عظیمی از تامین اجتماعی است که از مالیات بالا پشتیبانی میشود.  علاوه بر این، تعطیلات اجباری و محدودیت حداقل دستمزد وجود دارد. در بسیاری از شرکتها بویژه سازمانهای بخش عمومی و سابق، رابطه کارفرمای و کارمند مخالف وجود دارد که میتواند تغییرات را به ویژگی هنگامی که تعداد نیروی کار کاهش می یابد دشوار کند.

  •  عضویت در اتحادیه و ساعات کار

گرچه نرخ عضویت در اتحادیه فرانسه بسیار پایین تر از اعتصاب های گذشته است که به بخش های دولتی ضربه زده و حمل و نقل هنوز یک اتفاق شایع است. این رژیم توسط بسیاری از افراد به دلیل عدم اشتغال زایی و تولید کار آزمایی سفت و سخت سرزنش میشود. در سال 2000 هفته 35 ساعته( به اصطلاح Aubryll Law قبلا 39 ساعت بود) برای افزایش تعداد مشاغل معرفی شد. این در بعضی از بخش ها و انواع شرکت ها اجباری بود. با این حال، اکنون به نظر میرسد که هفته کار 35 ساعته قانونی است و دولت فعلی قوانین آرامش بخش و برچیدن بخش هایی از این قانون را به دنبال دارد.

میانگین دستمزد در فرانسه

فرانسه اقتصاد توسعه یافته با حقوق بالا و بهترین مشاغل در فرانسه است؛ بنابراین اگر قصد دارید به دلیل کار به فرانسه بروید، تصمیم خوبی گرفته اید.زیرا متوسط حقوق در فرانسه از بالاترین میزان در اتحادیه اروپا است. در واقع مطابق با یوروستات، فرانسه هفتمین اقتصاد اتحادیه اروپا با حقوق متوسط بعد از آلمان و بلژیک است. جدا از حقوق خوب.

فرانسه همچنین به دلیل حمایت از حقوق کارمندان شناخته می شود، زیرا بیشتر آنها عضو اتحادیه اروپا هستند که به خاطر حقوق آنها به شدت مبارزه میکنند. آخرین داده های موجود از دفتر آمار فرانسه میگوید که حقوق ماهیانه یک کارمند تمام وقت در بخش خصوصی به طور متوسط تا 2.998 یورو ناخالص(یا 2250 یورو خالص) است.  در سالهای اخیر اقتصاد فرانسه شاهد افزایش حقوق چندین درصدی بوده است اما مدیران از این افزایش حقوق بیشتر از کارگران بهره مند شده اند. 

به طور کلی کارمندان ارشد ممکن است انتظار داشته باشند که حقوق بالاتری نسبت به دیگر همکاران خود داشته باشند. این عمدتا به دلیل رشد شغلی و قراردادهای کاری مطلوب است. وقتی به دوره 5 سال گذشته(2012-2017) نگاه میکنیم حقوق در کل دوره افزایش داشته است. با این حال افزایش حقوق در سال گذشته کاهش داشته. مطابق آمار دفتر ملی آمار در سال 2017 فقط 1.1 درصد حقوق خالص سالانه مشاهده شده بود. برای اخذ ویزای کار فرانسه همین حالا می توانید اقدام کنید.

با میانگین در آمدی ۳ شغل پر مخاطب در فرانسه آشنا شوید

در این قسمت از مقاله سه شغل محبوب در کشور فرانسه میزان حداقل و حداکثر درآمد سالیانه، تفاوت حقوق دریافتی میان مردان و زنان، به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

حسابداری

توجه داشته باشید که فعالیت در رشته هایی مثل حسابداری، چنانچه با تجربه و توانمندی بیشتری از جانب متقاضی روبه‌رو شود به طبع از درآمد و مزایای بیشتری برخوردار خواهد شد. داشتن مدرک تحصیلی مربوطه، مسئله ای است که می تواند درآمد شما را در این زمینه افزایش دهد. به عنوان مثال حسابدارانی که با مدرک دکترا فعالیت می کنند ۲۳ درصد درآمد بیشتری از کارمندان با مدرک کارشناسی ارشد دارند و پس از آن، افرادی که با مدرک کارشناسی ارشد در رشته حسابداری فعالیت می کنند، ۲۹ درصد بیشتر از کارشناسان این رشته حقوق دریافت می کنند.

نام شغلمتوسط درآمد زنانمتوسط درآمد مردانکم ترین درآمدبیشترین درآمدمتوسط حقوق سالانه
حسابداری۴۹.۷۰۰ یورو۵۲.۵۰۰ یورو۲۰.۶۰۰ یورو۱۰۲.۰۰۰ یورو۵۱.۰۰۰  یورو

اساتید دانشگاه

اهمیت مدرک تحصیلی در رابطه با این شغل دانشگاهی نیز صدق می کند. اساتیدی که با مدرک کارشناسی ارشد در دانشگاه ها فعالیت می کنند، حدود ۶۰ یورو در سال و افرادی که با مدرک دکترا تدریس می کنند حدود ۹۷ یورو در سال در امد دارند.

نام شغل

 

 

متوسط درآمد زنانمتوسط درآمد مردانکم ترین درآمدبیشترین درآمدمتوسط حقوق سالانه
اساتید دانشگاه۷۰.۳۰۰ یورو۷۳.۴۰۰ یورو۲۱.۷۰۰ یورو ۶۹.۱۰۰ یورو۴۴.۳۰۰ یورو

مدیر امنیت اطلاعات

جالب است بدانید که درآمد مردانی که در این شغل فعالیت می‌کنند ۵ درصد بیشتر از زنان است و افراد با مدرک کارشناسی ارشد ۳۷ درصد بیشتر از مدرک کارشناسی حقوق دریافت می کنند. اگر قصد دارید تا این شغل را انتخاب کنید باید تسلط زیادی بر سیستم و اطلاعات داده ها داشته باشید. کشور فرانسه از افرادی که از هوش و استعداد و توانمندی بالایی برخوردار بوده و در این زمینه تسلط دارند استقبال خوبی به عمل می‌آورد. شما با داشتن تجربه دو تا پنج ساله می توانید حقوق خود را به میزان قابل توجهی در این شغل افزایش دهید.

نام شغلمتوسط درآمد زنانمتوسط درآمد مردانکم ترین درآمدبیشترین درآمدمتوسط حقوق سالانه
مدیر امنیت اطلاعات۷۱.۳۰۰ یورو  ۷۴.۸۰۰ یورو۳۹.۵۰۰ یورو۱۱۰.۰۰۰ یورو۷۳.۲۰۰ یورو

 شکاف جنسیتی در حقوق و دستمزد

اختلافات بین زن و مرد از نظر میانگین دستمزد حتی امروزه نیز وجود دارد. به عنوان مثال در سال 2014 متوسط درآمد خالص سالانه مردان تقریبا 5200 یورو بیشتر از زنان بود(28.457 یورو در برابر 23.280 یورو) شکاف جنسیتی در سالهای اخیر رو به کاهش است، زیرا خانمها نسبت به همکاران مرد خود از افزایش حقوق بالاتری برخوردار می شوند. اگر با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید، می توانید از شرایط کار در فرانسه به صورت کامل اطلاع پیدا کنید و بهترین مشاغل در فرانسه را برای شما لیست کنند.

وضعیت اشتغال در حوزه درمان و پزشکی

همان طور که می دانید درآمد پزشکان در کشور فرانسه بسیار بالا بوده و در شمار شغل های محبوب قرار دارد.‌ در این بخش از مقاله زیر شاخه های محبوب تحصیل پزشکی در فرانسه و درآمد تقریبی آن ها به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

نام رشتهمیانگین درامد
داروسازی۶۳.۲۰۰ یورو در سال
پزشک ارتوپدی۲۱۰ یورو در سال‌
حوزه بهداشت و درمان۷۵ یورو در سال‌
دندان پزشک۱۱۷ یورو در سال
پزشک۱۱۶ یورو در سال

علاوه بر رشته های نامبرده فعالیت در زیر شاخه های رشته پزشکی مثل تکنسین اتاق عمل، روان درمان گر، فوریت های پزشکی و رادیولوژی نیز درآمد خوبی به همراه دارند و زیر مجموعه بهترین مشاغل در فرانسه محسوب می شوند.

جایگاه شغلی تحلیل گران مالی در فرانسه

کشور فرانسه در حال حاضر عنوان یکی از قوی ترین نظام های بانکداری و بخش‌های مالی در قاره اروپا را به خود اختصاص داده است. با فعالیت در این شغل حدود ۷۲ هزار یورو در سال و بین ۵ تا ۱۰ هزار دلار در ماه درآمد خواهید داشت.

آیا متخصصین کامپیوتر در فرانسه جایگاه شغلی بالایی دارند؟

پاسخ به این سوال مثبت است چرا که متخصصین کامپیوتر جزء یکی از بهترین مشاغل در فرانسه است و حدود ۶۴ هزار یورو در سال در آمد دارند و افرادی که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می کنند درآمدی حدود ۵۶ یورو در سال را به دست می آورند. به عبارت دیگر می توان گفت که درآمد حیطه‌های نام برده شده بین ۵ تا ۹ هزار دلار در ماه متغیر خواهد بود.

اگر در زمینه های فنی تخصص و مهارت دارید…

کشور فرانسه برای افرادی که مهارت های خاص مثل لوله کشی، برق کاری، قفل سازی و… دارند یک گزینه ای بسیار مناسب جهت اشتغال می باشد. این کشور همواره از نیروهای توانمند استقبال کرده و افراد را در این زمینه را با درآمدهای بالا به کار می‌گیرد. به عنوان مثال اگر شما در حیطه برق کاری فعالیت کنید حدود ۴۱ هزار یورو در سال درآمد خواهید داشت.
سایر حرفه های مرتبط با مسکن و دکوراسیون داخلی نیز درآمد قابل توجهی را در کشور فرانسه به خود اختصاص می‌دهند.

جمع بندی

در این مقاله بهترین مشاغل در فرانسه معرفی شد و همچنین میزان حقوق هر یک از شغل ها بیان شده است. در مجموع بسیاری از افرادی که به فرانسه مهاجرت کرده اند و آن جا به اشتغال مشغول هستند از وضعیت خود راضی هستند. در فرانسه میتوانید آرامش و آسایش را احساس کنید. مشاوران حقوقی اصطهباناتی در زمینه مهاجرت بهترین مطالب را به شما ارائه خواهند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *