بهترین شهرهای ایتالیا برای مهاجرت

آیا قصد مهاجرت به ایتالیا را دارید؟ از اینکه می‌خواهید به چه شهری مهاجرت کنید، مطمئن نیستید؟ در این مقاله، ما بهترین شهرهای ایتالیا برای مهاجرت را به طور کامل بررسی می‌کنیم. تحقیق و مطالعه در این‌باره به تصمیم‌گیری بهتر شما کمک فراوانی خواهد کرد. اگرچه ما ایتالیا را کشوری کاملاً خوشبخت می‌دانیم؛ اما تنوع زیادی در سبک زندگی و محیط شهرهای مختلف آن وجود دارد. با خواندن این مقاله، شما متوجه خواهید شد که شمال و جنوب کشور ایتالیا بسیار متفاوت هستند. حتی شهرهای هم‌جوار می‌توانند از نظر گویش‌ها، آداب و رسوم، نوع غذا و خوراک، جشنواره‌ها و این‌گونه موارد متفاوت باشند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

پس اگر قصد مهاجرت به ایتالیا را دارید در این مقاله قرار است بهترین شهرهای ایتالیا برای تحصیل و زندگی را با هم بررسی کنیم تا شما انتخاب درست تری داشته باشید.

بررسی بهترین شهرهای ایتالیا برای مهاجرت و زندگی

روش‌های مختلفی جهت مهاجرت به کشور ایتالیا وجود دارد، برای مثال: مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه‌گذاری، مهاجرت کاری به ایتالیا، مهاجرت تجاری به ایتالیا و مهاجرت تحصیلی به ایتالیا، برخی از راه‌های موجود هستند.

در بخش زیر 5 تا از بهترین شهرهای ایتالیا برای مهاجرت را، مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  1. میلان
  2. دریاچه کومو
  3. بولزانو
  4. ترنتو
  5. برشا

میلان – از بهترین شهرهای ایتالیا برای زندگی

بهترین شهرهای ایتالیا برای مهاجرت

میلان، پایتخت پر جنب و جوش مد و فشن کشور ایتالیا است. سبک‌های زندگی متنوعی را، می‌توان در بین مردم این شهر مشاهده کرد. میلان در درجه اول یک شهر کاری و تجاری است، بنابراین تمام مزایا و معایب ناشی از این امر در سبک زندگی مردم میلان مشهود است.

مانند هر شهر بزرگ اروپایی، میلان نیز آشفته، پرجمعیت و آلوده است. با این حال، به طرفداران سبک زندگی شهری، امکانات عالی را ارائه می‌دهد. موزه‌ها، نمایشگاه‌ها، فعالیت‌های فرهنگی و سرگرمی در تمام طول سال به فعالیت می‌پردازند. رستوران‌ها و کافه‌ها، انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را سرو می‌کنند.

ممکن است میلان شهری صنعتی به نظر بیاید؛ اما با این حال یکی از تاریخی‌ترین شهرهای ایتالیا است. این به معنای وجود ریشه‌های رومی و هزاران سال تاریخچه باستانی است. شما هنوز هم می‌توانید دیوارهای رومی را که در قدیم Mediolanum(نام میلان در زمان پایتخت روم) احاطه کرده بود را، مشاهده کنید. امروزه میلان شهری با میراث فرهنگی عظیم است؛ اما همچنین مرکز مهمی برای امور مالی، مد و فناوری می‌باشد.

دریاچه کومو – آرام‌ترین شهر ایتالیا برای مهاجرت

بهترین شهرهای ایتالیا برای مهاجرت

اگر به دنبال یک زندگی آرام‌تر و به دور از هیاهو هستید، به دریاچه کومو بروید تا مکان ایده‌آل خود را برای زندگی پیدا کنید. تعداد زیادی شهر پرطرفدار از جمله: کولیکو، لکو و کومو که محبوب‌ترین آن‌ها هستند، در اطراف این دریاچه وجود دارند. چندین شهر دیگر مانند وارنا، مناجیو و بلاجو نیز در امتداد این دریاچه آبی عمیق واقع شده‌اند.

مزیت اصلی زندگی در کومو یا شهرهای اطراف آن، این است که شما در یک منطقه زیبا و بسیار خیره‌کننده زندگی خواهید کرد، در حالی که تمامی خدمات شهری به مدت 15 دقیقه سواری با ماشین از شما فاصله دارند. همچنین فاصله بین محل زندگی شما تا میلان، حدود 40 دقیقه با قطار و تا کشور سوئیس حدود 5 کیلومتر است.

کوه‌های اطراف کومو منظره فوق‌العاده‌ای دارند. اگر به پیاده‌روی علاقه‌مند هستید، این مکان برای شما ساخته شده است! همچنین می‌توانید از تفریحات بسیاری در دل طبیعت مانند؛

3.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط