بهترین شهر آلمان برای کار

آلمان اولین اقتصاد پیشرفته اتحادیه اروپا می اشد که صنایع آن در وضعیت رشد یافته ای قرار دارند و همواره پذیرای نیروی کار متخصص خارجی می باشد. در این مقاله که به کوشش موسسه اصطهباناتی گردآوری شده به بررسی بهترین شهرآلمان برای کار پرداخته است:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • شرایط کار در بهترین شهر آلمان
  • پردرآمد ترین شهر آلمان برای کار

برای کسب اطلاعات دقیق تر با مشاورین مجرب موسسه اصطهباناتی در شعب تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد تماس برقرار کنید.

شرایط کار در بهترین شهر آلمان

بسیاری از شهرهای /المان از شرایط خوبی برخوردارند اما در این بخش پنچ تا از بهترین شهرهای آلمان برای کار معرفی و شرایط زندگی در آلمان و کار در آن ها توضیح داده می شود:

شرایط کار در بهترین شهر آلمان

شرایط کار در بهترین شهر آلمان

کار و زندگی در برلین

پایتخت و قطب راه اندازی کشور. برلین فقط یک خانه برای مبتدیان نیست بلکه پایگاه بسیاری از شرکت های شناخته شده در سطح جهان است که برخی از آنها بزرگترین کارفرمایان در جهان هستند. این استخر بی پایان فرصت های شغلی است که به همین دلیل تعداد مهاجران رو به رشد را دارد. برلین یکی از مهمترین جاذبه های توریستی در آلمان اس ، به همین دلیل این شهر همیشه پر از گردشگران است و پرهیاهو می باشد و مشاغل بیشتری را در خود جای می دهد. این شهر همچنین در سایر بخش ها از جمله انرژی، فناوری محیط زیست، بخش تولید، هنر و غیره پیشتاز است.
خلاصه اینکه ، برلین دارای موارد زیر است:

  • حس های خوب
  • اکوسیستم بین فرهنگی
  • فرصت های فوق العاده شغلی
  • مرکز راه اندازی استارت آپ ها

کار و زندگی در فرانکفورت

فرانکفورت از بزرگترین شهرهای آلمان است. از نظر پوشش منطقه، بزرگترین شهر ایالت هسن است. به آن سرمایه مالی آلمان نیز گفته می شود. کلیه ارگان های بزرگ مالی مانند دویچه بانک، بانک فدرال آلمان، بانک مرکزی اروپا در فرانکفورت قرار دارند. همچنین یکی از شلوغ ترین فرودگاه های جهان را دارد. به همین دلیل فرودگاه همچنین یکی از بزرگترین کارفرمایان درفرانکفورت است. در فرانکفورت، به دلیل تنوع صنایع، استراحتگاه ها از هزینه های زندگی بالاتری برخوردار هستند و همین امر آن را به یکی از بهترین شهرهای آلمان برای کار تبدیل می کند. درصد بیکاری بسیار کمی دارد.فرانکفورت چه مزایایی برای مهاجران کاری دارد:

  • سرمایه مالی با فرصت های زیادی در بخش بانکی
  • اکوسیستم بین فرهنگی
  • حقوق پرداختی بالاتر

کار و زندگی در هامبورگ

هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان است. این شهر مرکز ملی تجارت است. هامبورگ با بیشتر بندرها ارتباط دارد. این شهر دارای بخش های دیگری است همچون بخش خدمات، گردشگری، آموزش و بهداشت قوی ترین بخش های اقتصاد هامبورگ است. مقیاس پرداخت در هامبورگ بالاتر از میانگین ملی است اما هزینه زندگی نیز بالاتر از حد متوسط است. اگرچه هامبورگ به عنوان شهری با آب و هوای بد و باران زیاد شناخته می شود، اما اغلب به عنوان مرفه ترین شهر آلمان نیز شناخته شده است. به خصوص مجتمع های تازه ساخته شده نه تنها نشانه جدید هامبورگ است، بلکه ارزش بازدید نیز دارد.مزایای کار در هامبورگ به شهر زیر است:

  • نزدیکی به دریا
  • شهر زیبا با پل های زیادی
  • فرصت های شغلی خوب

کار و زندگی در شهر اشتوتگارد

پایتخت بادنوورتمبرگ که اغلب به عنوان یکی از سبزترین شهرهای اروپا شناخته می شو ، تضاد کاملی بین زندگی هیجان انگیز شهری و طبیعت آرامش بخش با پارک های زیادی در داخل و مناظر خیره کننده خارج از شهر دارد. به عنوان مثال دوستداران طبیعت فقط چند دقیقه با ماشین یا قطار با دریاچه های بی بو و تاکستان پیدا می کنند و یک تعطیلات را در شهری که همچون ایتالیا تابستانی تقریباً فوق العاده می کنند. مناظر کمی تپه ای دره رمس یا دره نکارکار یک بهشت واقعی برای کوهنوردان سرگرمی است. به خصوص در تابستان و با تقریبا 1814 ساعت آفتاب در سال، این منظره احساس مدیترانه ای را منتقل می کند.اشتوتگارت از نظر جمعیت در بین ده شهر بزرگ آلمان قرار دارد. علاوه بر این اشتوتگارت یکی از قوی ترین مناطق تجاری شهری در آلمان است. صنایعی مانند فناوری پیشرفته و مهندسی در این منطقه با شرکت های بزرگی مانند دایملر، پورشه، بوش و غیره در پایتخت بادنوورتمبرگ واقع شده است. این فرصت های شغلی زیادی را در اشتوتگارت در هر بخش ایجاد می کند.اشتوتگارت و مزایای کار در آن به چه صورت است:

  • یکی از شهرها با سودآوری و اقتصادی که در آلمان و اروپا بسیار مناسب است.
  • به طور خاص صنعت خودرو یک عامل قوی است.
  • زیرساخت خوب با وسایل حمل و نقل عمومی باعث می شود که صنعت خودرو در سطح شهر مدام پیشرفت کند.

مونیخ شهری برای کار و زندگی

شهر مونیخ برای اکتبرفست، کلکسیون های هنری، FC Bayern و حقوق های بالای خود شناخته شده است.بزرگترین شهر ایالت باواری دارای مشخصات بین المللی قوی در بخش صنعت، مهندسی، فناوری نوآورانه و صنایع بهداشتی است. در شهر مونیخ افرادی مشغول به کار هستند که بیشتر در تجارت، ارتباطات، علم، حمل و نقل، دولت و سرگرمی فعالیت می کنند. همچنین بخش قابل توجهی از کارمندان مشغول صنعت تولید هستند. مونیخ در مقایسه با شهرهای دیگر گران است ، هزینه زندگی در مونیخ در مقایسه با اکثر شهرهای آلمان بیشتر است. خوشبختانه دستمزدهای مونیخ نیز بسیار بالاتر از میانگین ملی هستند.

پردرآمد ترین شهر آلمان برای کار

این فقط صنعت نیست که بر حقوق افراد تأثیر می گذارد، همانطور که می دانید میزان دستمزد و حقوق به ایالت محل زندگی شما نیز بسیار بستگی دارد. به طور کلی بالاترین دستمزد در ایالت هسه دیده شده است. درآمد میانگین ملی آلمان برای یکسال کاری 46500 یورو در سال است.در مقایسه با سال گذشته، هسه رهبری خود را نسبت به دیگر ایالت های فدرال افزایش داد، با دستمزدهای مقایسه ای در ایالت مرکزی با 1،4 درصد افزایش به 114.1 درصد از میانگین ملی رسیده است. کارگران هسه از دستمزد متوسط برخوردار هستند که تقریباً 39 درصد بیشتر از مکلنبورگوورپومرن است، جایی که میانگین حقوق و دستمزد فقط 75.9 درصد از میانگین ملی است.اشتوتگارت در بین تمام پایتخت های ایالتی در آلمان و بالاتر از بقیه با سطح دستمزد 124.8 درصد از میانگین ملی قد برافراشته است. صنعت هوافضا و اتومبیل شهر قوی حقوق را بالا نگه می دارد. شهرهای نزدیک مونیخ (124،4 درصد)، دوسلدورف (117،7 درصد) و ویسبادن (115،6 درصد) بیشترین حقوق ها را دارند.پایین لیست کاملاً از پایتخت های ایالتی در آلمان شرقی تشکیل شده است. Schwerin، پایتخت مکلنبورگوورپومرن، با دستمزد 78.3 درصد از میانگین ملی در شانزدهم قرار دارد. پوتسدام در رده های پانزدهم و ارفورت چهاردهم قرار گرفته است، هر دو با درصد مشابهی. شکاف دستمزد بین شرق و غرب در حال کاهش است.در دو سال گذشته شکاف حقوق بین آلمان شرقی و غربی به تدریج کاهش یافته است. این شکاف در حال حاضر 23.9 درصد است، 1.3 درصد از آن کمتر از سال 2017 است. متوسط درآمد در غرب اکنون 47.320 یورو است، در حالی که در شرق با 39.567 یورو است. شکاف حقوق جنسیتی در بادنوورتمبرگ بیشترین میزان است.این مطالعه همچنین برای اولین بار به آنچه که به نام عدم تعدیل دستمزد بین زن و مرد شناخته می شود (که متغیرهای دیگر مانند ساعات کار را در نظر نمی گیرد) کار کرده و این داده ها نشان می دهد به طور کلی، این شکاف در حال حاضر به نفع آقایان 22 درصد است.بادنوورتمبرگ در مورد برابری جنسیتی، زمینه های لازم برای جبران آن را دارد، زیرا این کشور بیشترین شکاف حقوق جنسیتی را در داشته که در کل 26.5 درصد می باشد. کمترین شکاف درآمدی نیز 16.4 درصد در ایالت شمال شرقی مکلنبورگوورپومرن یافت می شود.

پردرآمد ترین شهر آلمان برای کار

پردرآمد ترین شهر آلمان برای کار

در مقاله بالا نسبت به بهترین شهر های آلمان برای کار  و مزایای آن ها همچنین برتری های هر شهر آگاهی پیدا کردید و پس از آن نیز پردرآمد ترین شهر آلمان به شما معرفی شد. برای کسب اطلاعات دقیق تر و مهاجرت کاری به آلمان به بهترین شهرهای این کشور با مشاورین مجرب موسسه اصطهباناتی تماس برقرار کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین شهرآلمان برای کار

1- درآمد در بهترین شهر آلمان برای کار چقدر است؟

درآمد میانگین در بهترین شهرآلمان برای کار بیشتر از 46000 یورو در سال است.

2- بهترین شهر آلمان برای کار کدام است؟

بهترین شهرهای آلمان برای کار عبارت اند از: مونیخ، برلین، فرانکفورت و …

3- هزینه زندگی در بهترین شهرآلمان برای کار چگونه است؟

هزینه زندگی د بهترین شهرآلمان برای کار مقدار بالا بوده و در حدود ماهانه 1500 یورو برای یک نفر مستقل است.

4- کدام صنایع در بهترین شهرآلمان برای کار رونق دارد؟

صنایع مهندسی و رایانه قوی ترین ها در بهترین شهرآلمان برای کار هستند.

5- زبان مردم در بهترین شهرآلمان برای کار چیست؟

زبان رسمی مردم و بیشتر مشاغل آلمانی می باشد.

6- آیا خارجی ها می توانند به راحتی وارد بهترین شهرآلمان برای کار بشوند؟

بله در صورت داشتن مهارت های مورد نیاز می توانید به راحتی در بهترین شهرآلمان برای کار مستقر شوید.

7- آیا امکانات زندگی در بهترین شهرآلمان برای کار مناسب است؟

بله امکانات زیادی در تمامی ابعاد در بهترین شهرآلمان برای کار وجود دارد.

8- آیا می توان در بهترین شهرآلمان برای کار با مهارت زبان انگلیسی کار پیدا کرد؟

بله امکان پیداک ردن کار به زبان انگلیسی نیز وجود دارد.

9- آیا می توان با زندگی در بهترین شهرآلمان برای کار اقامت دریافت کرد؟

بله در صورت چندین سال کار در بهترین شهرهای آلمان می توانید اقامت بلند مدت دریافت کنید.

10- آیا مونیخ بهترین شهرآلمان برای کار است؟

بله مونیخ یکی از بهترین شهرهای آلمان برای کار است.

11- آیا با زندگی در بهترین شهرآلمان برای کار می توان خانواده را به آلمان آورد؟

بله شما میتوانید پس از اقامت کاری خود خانواده را نیز به آلمان بیاورید.

1.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *