بهترین دانشگاه هنر ایتالیا

بولونیا یکی از شهرهای ایتالیا است که در دوره رنسانس و با برج های خیره کننده و آپارتمانهای قدیمی مشهور شده است. بولونیا پایتخت آشپزی ایتالیا است و بزرگترین شهر دانشجویان هنر در شمال این کشور می باشد. همچنین دانشگاه فلورانس که در دوره رنسانس تاسیس شده؛ به عنوان یکی از زیبا ترین مقاصد برای تحصیل در ایتالیا شناخته شده است .

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بهترین دانشگاه های هنر ایتالیا برای تحصیل رشته عکاسی

آر ام میلان – مدرسه بین المللی مد و طراحی

آر ام میلان مدرسه ای است که شرکت ها برای مدت زمان زیادی خواستار بودند، درست همانطور که در فعالیت در زمینه تئوری قوی است. تمام پروژه های ما دارای یک هدف هستند، یک متن نوشته، یک منبع از منابع، یک پس زمینه از تجربه قبلی، یک سری دلایل اینکه چرا اتفاق می افتد، البته یک سری دیوارها برای دستیابی به موفقیت از بین رفته اند. این همان چیزی است که دانش آموزان ما با هر مرحله ای که دارند، تنفس می کنند.

سنگ بنا مسیرهای آموزشی ما دنیای کار است. دانش آموزان با انجام این کار، دستیابی به نزدیک ترین پیوند بین تئوری و عمل بین ایده و اجرا را یاد می گیرند. برنامه های آموزشی تحصیل رشته عکاسی در ایتالیا در این دانشگاه به انگلیسی هستند.

مدرسه مد فراری

کلاس های درس با تجهیزات کامل و به طور مداوم برش – غیر متمرکز ارائه می شوند. این کاملا برای دانش آموزان ما در دسترس است و اجازه می دهد تا آنها از ابزار و مواد مورد استفاده در دنیای کار دوباره استفاده کنند.” کلاس های درس ” نه چندان معمول اما یک محیط چند منظوره می باشد: از دفتر سبک، که در آن سبک ها و طراحان مجموعه های خود را توسعه می دهند و خلاقیت خود را که با آزمایشگاه مدل سازی و خیاطی، جایی که طراحی و تولید کل مجموعه ها صورت می گیرد.

یک مدرسه، به عنوان یک شرکت مد واقعی تصور می شود، جایی که شما می توانید در یک تیم کار کنید و به طور مستقیم با چند شخصیت حرفه ای مقایسه کنید، و این امکان وجود دارد که هویت نام تجاری واقعی را برنامه ریزی و توسعه دهیم. با پیگیری از کل طرح و چرخه تولید مجموعه، از مفهوم تا محصول نهایی. برنامه های آموزشی به انگلیسی هستند.

بهترین دانشگاه های هنر ایتالیا برای تحصیل رشته عکاسی

بهترین دانشگاه های هنر ایتالیا برای تحصیل رشته عکاسی

موسسه مهندسی صنایع و طراحی میلان

مدرسه مد و طراحی جدید در میلان مدرسه مد و طراحی جدید در میلان؟ بله و نام او آر ام موسسه مد و طراحی میلان است. یک مدرسه با روح و روش غیر سنتی. یک مدرسه برای کسانی که میخواهند به سمت آینده ( آینده نگر ) نگاه کنند طراحی شده است. و بالاتر از همه یک مدرسه است که در اطرافش یک تیم بزرگی از معلمان جمع شده است. در بسیاری موارد نام های برجسته ای از سبک و طراحی بین المللی در صحنه دارد.

در خط شروع، دوره های سه ساله در طراحی محصول وجود دارد، طراحی بصری و طراحی مد است، در ایتالیایی و انگلیسی و یک سری از کارشناسی ارشد برای یادگیری از شخصیت های اصلی است. برنامه های آموزشی به ایتالیایی هستند.

موسسه عکاسی ایتالیایی

موسسه عکاسی ایتالیایی 20 سال است که رهبر مدرسه در زمینه آموزش حرفه ای در ایتالیا بوده است. آموزش در IIF با تکمیل و رویکرد عملی و حرفه ای آن که در میان مهم ترین بخش های جهان عکاسی قرار دارد، مشخص می شود.

آکادمی فیلم روم

آکادمی فیلم رم یک ساختار دانشگاهی است که به فرهنگ و آموزش در زمینه هنر اختصاص داده شده است. ارتباطات صوتی و تصویری و سرگرمی. به طور خاص، آن را به عنوان نقطه مرجع برای همه کسانی که علاقه مند به دنبال حرفه ای در دنیای سینما و تلویزیون هستند پیشنهاد شده است.

هدف ما تبدیل اشتیاق دانشجویان ما به متخصصین است:

این نتیجه تنها از طریق یک برنامه مطالعه طراحی شده در هر جزئیات برای ارائه به هر دانش آموز با ابزار لازم برای یادگیری پایگاه های فنی و نظری مجموعه به دست می آید. به این ترتیب متخصصان قادر به برقراری ارتباط و کار در همکاران اداری خود هستند. دوره ها به صورت ایتالیایی هستند، به استثنای برخی از مدل های خاص به زبان انگلیسی می باشند.

آکادمی به روز مد

ارتقاء به روز مد – علاوه بر اینکه اولین آکادمی بین المللی واحد شرایط به ارائه، مسیرهای نوآورانه و شکل دهنده ارزش بدون قید و شرط، این جایی است که مد و زیبایی هماهنگی کامل خود را پیدا می کنند،تضمین اعتبار و به روز رسانی در روند و هدف رضایت کامل مشتری، به روز رسانی یک مورد واقعی از برتری ایتالیایی است. آکادمی به روز مد افتخار رهبر جهان مطالعات مد و زیبایی است. بر خلاقیت مبتکرانه متکی است. حرفه ای و تحقیق روند، آکادمی به روز مد قلب میلان است، پایتخت مد جهان است. تاسیس در سال 2001 با ماموریت ارائه بالاترین سطح دانش و آموزش روندی برای هدایت حرفه ای در حال ظهور در جهان مد و زیبایی است.

مدرسه مد میلان

مدرسه مد میلان به طور مداوم در حال توسعه و ایجاد دوره های فشرده است که به دانش آموزان اجازه می دهد به بالاترین نقطه برسند، بدون اینکه از لحاظ اقتصادی چالش برانگیز باشد. مدرسه ما برای رسیدن به برتری از دانش آموزان خود تلاش می کند، آنها یاد میگیرند که چگونه می توانند مجموعه ای را ایجاد کنند، داستان های پارچه و رنگ ایجاد می کنند، تحقیق در مورد جزئیات پوشاک که می تواند آنها را به یک قطعه منحصر به فرد از نرم افزار کامپیوتر تبدیل کند. چگونه برای ایجاد یک مجموعه مد، از مفهوم تا برنامه ریزی و اجرا. برنامه ها به ایتالیایی و انگلیسی آموزش داده می شود.

بهترین دانشگاه های هنر ایتالیا برای تحصیل طراحی گرافیک

  • دانشگاه هنرهای زیبای رم (RUFA)

دانشگاه RUFA یک دانشگاه چند رشته ای بین المللی است که توسط وزارت آموزش، دانشگاه و پژوهش (MIUR) به رسمیت شناخته شده است و دوره های معتبر و نوآورانه ای در زمینه های هنر، طراحی و ارتباطات ارائه می دهد. این دانشگاه با اساتید مشهور همکاری می کند و آمادگی تئوری دانشجویان را تضمین می نماید، همچنین با متدهای عملی دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده می کند. دانشگاه RUFA در سال 1998 توسط Maestro Alfio Mongelli تاسیس شده است و رشته های هنری در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شوند که کاملا پاسخگوی شرایط هنری و فرهنگی معاصر می باشد. دانشجویان با تحصیل در این دانشگاه، آینده شغلی تضمین شده ای خواهند داشت. زبان آموزش ایتالیایی می باشد.

  • موسسه اروپایی طراحی فلورانس (IED)

این موسسه در فلورانس واقع شده است و دارای شهرت بین المللی در رشته هایی از جمله مد، هنر، طراحی و فناوری های نوآورانه است. دانشجویان زیادی تمایل دارند در چنین دانشگاه منحصر به فردی در رشته های هنر معاصر و نوآورانه ادامه تحصیل دهند. یکی از ویژگی های سنتی کیفیت تولید در فلورانس و حومه، رابطه موثر بین هنرهای با کیفیت و صنعت است. دانشگاه IED این رابطه منحصر به فرد را با ترکیب تمام مهارت ها در هر دو هنر قدیمی و معاصر که اساس حرفه های جدید است، اعمال می کند. زبان آموزش ایتالیایی و انگلیسی می باشد.

بهترین دانشگاه های هنر ایتالیا برای تحصیل طراحی گرافیک

بهترین دانشگاه های هنر ایتالیا برای تحصیل طراحی گرافیک

  • SCUOLA POLITECNICA DI DESIGN SPD ( مدرسه طراحی پلی تکنیک SPD )

نقاش و مجسمه ساز، Nino di Salvatore، این موسسه را در سال 1954 تاسیس کرده است. او هنرمندان، طراحان، اساتید و دانشجویان را از پنج قاره مجذوب این موسسه کرده است. Bruno Munari، Gio Ponti، Max Huber، Pino Tovaglia و Isao Hosoe همه در این موسسه تدریس کرده اند. مهمانان این مدرسه Achille Castiglioni، Rodolfo Bonetto، Roberto Sambonet، Donald Norman و Tomato بوده اند. در این مدرسه که در میلان، پایتخت طراحی، واقع شده است، دوره های کارشناسی ارشد سالانه برگزار می شود و این دانشگاه 5 سال تجربه در این زمینه دارد. زبان آموزش ایتالیایی و انگلیسی می باشد.

  • موسسه بین المللی طراحی فلورانس (THE FLORENCE INSTITUTE OF DESIGN INTERNATIONAL):

FIDI یک مدرسه طراحی بین المللی است که در قلب فلورانس ایتالیا واقع شده است. در این موسسه رشته های طراحی گرافیک، معماری، طراحی مبلمان و طراحی داخلی برای دانشجویان اروپایی و غیر اروپایی موجود می باشد. رشته ها در مقاطع دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی به زبان انگلیسی ارائه می شوند. اساتید دارای روش های پویای تدریس هستند و در دانشجویان حس انگیزه برای یادگیری بهتر ایجاد می شود. این موسسه یکی از ایده آل ترین مقاصد برای تحصیل در خارج از کشور است. فلسفه این موسسه این است که بالاترین سطح آموزش طراحی را به روش الهام بخشی ارائه دهد. زبان آموزش انگلیسی می باشد.

بهترین دانشگاه های هنر ایتالیا برای تحصیل طراحی لباس

SCHOOL OF FASHION & DESIGN (مدرسه مد و طراحی)

مدرسه مد و طراحی آکادمی لوکس del lusso در سال 2005 با هدف ویژه ای برای ارائه آموزش های با کیفیت بالا به جوانان علاقه مند به شروع حرفه ای در صنعت مد و طراحی و یا حرفه ای که در حال حاضر در بخش کار می کنند و مایل به بهبود و یا به روز رسانی مهارت و دانش آنها تاسیس شد. روش آموزشی مدرسه مد و طراحی لباس در ایتالیا بر مبنای یک رویکرد نوآورانه است که با دو مسیر یادگیری مرتبط است: مسیر فنی خلاقانه با هدف تولید و مسیر اداری به مدیریتی اختصاص یافته است. برنامه های آموزشی به انگلیسی و ایتالیایی هستند.

milan fashion campus دانشکده مد میلان

از سال 2003، دانشکده مد میلان قصد دارد فرهنگ مد ایتالیایی را با استفاده از اینترنت گسترش دهد. دوره های مد ما به دانش آموزان کمک می کند علایق شخصی خود را بهبود بخشد و سبک ایتالیایی منحصر به فرد را به دست آورند. بنیانگذار دانشکده مد میلان آنجلو روسیکا است، که در سوئیس متولد و بزرگ شده است که از ریشه های سیسیلی می باشد. پس از مطالعات مد او در میلان، آنجلو روسیکا اولین گام های خود را در جهان مد به جورجیو کوره جاری کمک کرد. جایی که او با استفانو گابانب و دومنیکو دولچه (DOLCE & GABBANA) ملاقات کرد. برنامه های آموزشی به انگلیسی و ایتالیایی هستند.

موسسه مد میلان مدرکی (کنسرسیوم) (Milano fashion institute is a consortium)

این موسسه برای ارائه آموزش عالی در بخش مد توسط سه دانشگاه میلان، دانشگاه بوچوانی(bocconi)، دانشگاه کاتولیکا(cattolica) و پلی تکنیک میلان(politecnico of milan) ساخته شده است. این سه دانشگاه نشان دهنده یک مرکز بین المللی برتری است که براساس تجربه متمرکز در فعالیت های پژوهشی و آموزشی برای کسب و کار در بخش مد در زمینه مدیریت ارتباطات و طراحی شده است. بنابراین موسسه مد میلان ابتکاری منحصر به فرد در اروپا برای رویکرد بین رشته ای است که به شایستگی های شرکای دانشگاهی اعطا شده است. برنامه آموزشی شامل آکادمیک و پژوهشی در رشته های اقتصاد و مدیریت از دانشگاه بوچوانی، در علوم اجتماعی و ارتباطات از دانشگاه کاتولیکا، و در فن آوری و طراحی از پلی تکنیک میلان است. معمولا برنامه هایی در صنعت مد، تنها یک یا دو مورد از این رشته ها را شامل می شوند و به همین دلیل دانش آموزان را به طیف گسترده ای از مسائل مطرح شده توسط تولید خلاقانه و فرآیندهای ارتباطی درگیر در کسب و کارهای مدرن معرفی می کنند. برنامه های آموزشی به انگلیسی هستند.

Haute future fashion academy( آکادمی مد آینده هات)

آکادمی مد آینده هات یک موسسه آموزش عالی در بخش مد بسیار لوکس، مد لباس هات و طراحی مفهومی است. این در میلان، پایتخت بین المللی مد و طراحی، با هدف آموزش به نسل جدیدی از مدیران خلاق و مدیران استراتژیک و ارائه پاسخ عملی به تقاضا برای چهره های متفاوتی و متخصص حرفه ای تنظیم شده است. با استفاده از رویکرد پیشتاز، HFFA قصد دارد تمرین را در یک بعد بین المللی که در جهت آینده است، بازسازی کند. هدف این است که کشف مهارت های صنایع دستی و افزایش کالاهای مد ایتالیایی صورت بگیرد. برنامه های آموزشی به انگلیسی هستند.

دانشگاه LUM Jean Monnet

دانشگاه LUM Jean Monnet در سال 1995 توسط سناتور جوزف دگنارو تاسیس شد. دانشگاه با تدریس دروس معتبر ایتالیایی و بین المللی، دانشگاه تضمین ارائه برنامه های آکادمیک با کیفیت بالا را برای دانش آموزان خود فراهم می کند. با الهام از این ارزش های کیفیت و استقامت، دانشگاه با هدف ایجاد فرصت هایی برای دانش آموزان برای رسیدن به اهداف مهم از طریق مطالعات خود، فعالیت های آموزشی و طرح های پژوهشی ایجاد می کند.در سال 2004، دانشکده مدیریت دانشگاه LUM تاسیس شد. با مدارک کارشناسی ارشد اعم از مدرک کارشناسی ارشد مدیریت عمومی (MIGEM)، کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی و خرده فروشی (MIREM)، کارشناسی ارشد حسابداری و کنترل (MAC) کارشناسی ارشد حقوق، اقتصاد و مدیریت حرفه ای بهداشت (DEMAS) کارشناسی ارشد مدیریت حمل و نقل و تدارکات یکپارچه (MITE) می باشد. برنامه های آموزشی به انگلیسی و ایتالیایی هستند.

بهترین دانشگاه های هنر ایتالیا برای تحصیل رشته نقاشی

  • دانشگاه هنر رم (روفه)

RUFA دانشگاه هنرهای زیبا در رم، مرکز آموزش بین المللی چند رشته ای است که به طور قانونی توسط وزارت آموزش و پرورش به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه و پژوهش (MIUR) دوره های نوآورانه معتبر در زمینه طراحی هنری و ارتباطات ارائه می دهد. RUFA با متخصصان مشهور و سرمایه گذاران معتبر همکاری می کند و تضمین آمادگی تئوری عالی افزایشی و و به طور مدام دانشجویان خود را در جهت به روز رسانی روش کار عملی می دهد، در حالی که چشم های خود را بر روی محل کار و روند بازار فعلی حفظ می کند. تاسیس در سال 1998 با هدف تکمیل، در یک آکادمی واحد، آرزوهای دانشجویان ایتالیایی و خارج از کشور و از موسس آن، مامور آلفیو مونگلی، RUFA دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد هنر را ارائه می دهد که به طور کامل به شرایط هنری و فرهنگی معاصر جوابگو است، ارائه آموزش هنری از بالاترین درجه و آینده قوی و بنیادی استخدامی آینده .برنامه های آموزشی به ایتالیایی هستند.

  • موسسه اروپایی طراحی فلورانس (IED)

این مرکز در قلب منطقه واقع شده است ارتباطش با تولید کننده های برتر به فلورانس شهرت بین المللی حسادت انگیزی را در زمینه هایی از مد و هنر تا طراحی و نوآوری های تکنولوژیک به ارمغان آورده است. در چنین جایگاهی غیر قابل مقایسه برای کسانی که مایل به دنبال هنر و نوآوری معاصر هستند، IED بر روش هایی برای افزایش مزایای متصل کردن متخصص های محلی با تمام فرهنگ های مختلف مواجه می شوند، توجه ویژه ای دارد. رابطه فضیلت هنری بین کیفیت بالای سازه های هنری و صنعت، ویژگی سنتی کیفیت تولید در فلورانس و اطراف آن است. IED فلورانس این رابطه ویژه را نشان می دهد که زمانی که به آموزش اعمال می شود، به ترکیب تمام این مهارت های قدیمی و معاصر که بر اساس حرفه های جدید است، معنی پیدا می کند. برنامه های آموزشی به انگلیسی و ایتالیایی هستند.

بهترین دانشگاه های هنر ایتالیا برای تحصیل رشته نقاشی

بهترین دانشگاه های هنر ایتالیا برای تحصیل رشته نقاشی

  • فلورانس آکادمی هنرهای کلاسیک

این دانشگاه در سال 2009 الهام گرفته از مولویکو نادژدا کارگردان روسی و آکادمی های ما در فلورانس تاسیس شده است. این آکادمی استراتژیک در شهر ایتالیا فلورانس واقع شده است که یک مکان ایده آل برای یادگیری و توسعه هنر و زندگی است که در آن هر روز توسط زیبایی های تاریخی هنر تاریخی ایتالیایی جایی که زندگی می کنند و تجربه واقعی (زندگی شیرین) را تجربه می کنند، چشم را به خود جلب می کند.

روش تدریس تحصیل رشته نقاشی در ایتالیا 300 سال پیش متولد شد، زمانی که هنرمندان روسی آن را عمدتا توسط استادان ایتالیایی و فرانسوی از رنسانس و دوره های بعد الهام گرفته بودند توسعه دادند. هنرمندان معروف مختلف به این روش کمک کردند و از جمله آنها: رپین، سیریکوف، سروو، لویتان، واسنکتوف و کوینجی بودند. برنامه های آموزشی به انگلیسی و روسی هستند.

  • آکادمی مد (IUAD)

این داستان در پنجاه سالگی در ویکو اکوئنس آغاز شد، یک شهر کوچک در نزدیکی سورنتو پر از گردشگران و بازیگران آمریکایی و انگلیسی است. دومنیکو لتیاری جوان آقایان را تحسین می کرد، که آرزو داشته باشند که همانند آنها شوند. بنابراین او تحقیق خود را در زمینه تزیین و خیاطی خوب آغاز کرد و به عنوان یک شاگرد در یک فروشگاه کوچک خیاطی تحقیق خود را پایان داد. با این حال، خیاط های بزرگ دوست نداشتند که به دستیار جوان خود آموزش دهند، کسانی که صرفا برای تمیزکاری استخدام شده بودند. دومنیکو می دانست که تنها راه برای یادگیری این بود که استادش را مشاهده کند و تلاش کند تا اسرار بسیاری را تا می توانست سرقت کند. اولین لباسی که بر آن تسلط داشت ژاکت سنتی ناپلی بود. برنامه های آموزشی به انگلیسی هستند.

در نهایت زندگی در ایتایا چگونه است، این سوال اکثر افرادی است که می خواهند جهت تحصیل و مهاجرت به این کشور سفر کنند. ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) آماده ارائه پاسخ به شما عزیزان هستیم تا مسیر را برایتان در جهت میل به سمت اهداف تسهیل کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *