بهترین دانشگاه های آنکارا

پایتخت ترکیه و دومین شهر بزرگ آنکارا در شمال غربی کشور قرار دارد و این شهر برای دانشجویان بین المللی بسیار مناسب است. جمعیت بزرگی از دانشجویان در بهترین دانشگاه های آنکارا قرار دارند و دولت کارفرمای اصلی است. بسیاری از دانشجویان با خوشحالی می گویند که این شهر یک محل تحصیل نسبتا مقرون به صرفه است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در بهترین دانشگاه های آنکارا

شما می توانید جهت تحصیل در ترکیه برنامه های تحصیلی را که به زبان انگلیسی یا ترکی تدریس می شود پیدا کنید، اگرچه ممکن است دانشجویان خارجی هزینه بیشتری برای تحصیل به زبان انگلیسی پرداخت کنند. دانشگاه های زیر دارای رتبه بندی بین المللی در آنکارا هستند:

تحصیل در دانشگاه بیلکنت

دانشگاه بیلکنت به عنوان برترین موسسه آموزش عالی در ترکیه به رسمیت شناخته شده و رتبه بندی شده است. بیلکنت در مرکز شهر آنکارا واقع شده است، یک کلان شهر پر جنب و جوش 4.5 میلیون نفری، بیلکنت مرکز فعالیت های دانشگاهی، اجتماعی و فرهنگی است.

تحصیل در دانشگاه بیلکنت

با دانشمندان مشهور جهان عضو هیئت علمی این دانشگاه و امکانات پیشرفته در سراسر محوطه دانشگاه، باعث جذب دانشجویان بین المللی می شود. این دانشگاه از 13000 دانشجوی تحصیلات عالی را در 32 دوره کارشناسی و 47 برنامه فارغ التحصیلی میزبانی می کند. بیش از 40٪ از دانشجویان دانشگاه بیلکنت از انواع بورس تحصیلی سخاوتمندانه برخوردار هستند.

آموزش در دانشگاه فنی خاورمیانه

دانشگاه فنی خاورمیانه در سال 2002 پروسه ارزیابی نهادی توسط شهروندی اتحادیه اروپا را به اتمام رسانده است. به عنوان بخشی از تلاش های خود برای اطمینان از آموزش با کیفیت جهانی، در سال 1991، METU یک برنامه بلند مدت را آغاز کرد تا همه برنامه های مهندسی آن توسط ABET تأیید شوند.

از زمان تأسیس آن، METU به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی بین المللی در زمینه عمق و گستردگی پروژه های تحقیقاتی بین المللی و میزان بودجه های تولید شده از فعالیت های پژوهشی در ترکیه بوده است. METU به طور فعال در پروژه های مختلف تحت کمک Instrument for IPA از اتحادیه اروپا، به ویژه برنامه هفتم چارچوب و سایر پروژه های بین المللی، شرکت کرده است.

دانشگاه آنکارا

دانشگاه آنکارا در سال 1946 در پایتخت آنکارا در ترکیه تاسیس شد و اولین موسسه عالی آموزشی بود که در جمهوری ترکیه تاسیس شد. دانشگاه آنکارا، یک موسسه دولتی، در حال حاضر در سراسر 17 دانشکده اش ثبت نام بزرگی (تقریبا 70،000 دانشجو) دارد. این دانشگاه در حال حاضر در رتبه 450 دانشگاه برتر دنیا قرار دارد و در رتبه بندی دانشگاه های جهان 701 قرار دارد. دانشگاه آنکارا علاوه بر ارائه اقامت مقرون به صرفه برای دانشجویان ترکی و بین المللی، دارای بیش از 180 باشگاه دانشجویی است و امکانات ورزشی فراوانی دارد. این دانشگاه همچنین 10 دوره کارشناسی و چهار برنامه فارغ التحصیل را به زبان انگلیسی تدریس می کند.

جهت آشنایی با شرایط تحصیل در ترکیه 2018 می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید، مشاورین ما اطلاعات به روزی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

ویدئو و فیلم دانشگاه آنکارا

در زیر فیلم کوتاهی از دانشگاه آنکارا را می توانید ملاحظه فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *