بهترين كشور برای تحصيل ايرانيان

عوامل متعددی وجود دارد که برخی از کشورها را به مکانی مناسب برای تحصیل دانشجویان ایرانی تبدیل می کند. هزینه دانشگاه، هزینه های زندگی، زبان محلی، رتبه بندی دانشگاه، دسترسی به ویزا و امکان فرصت های شغلی و مهاجرت، برخی از ملاحظات جهت بهترين كشور برای تحصيل ايرانيان است. وقتی دانشگاه ها را انتخاب می کنید مطمئن شوید که مدارک تحصیلی آنها مورد تایید ایران است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط بهترين كشور برای تحصيل ايرانيان

استرالیا یکی از محبوب ترین مقاصد برای دانشجویان بین المللی است. اگر تصمیم به تحصیل در استرالیا دارید، می توانید از مدارک تحصیلی قوی، کیفیت بالای زندگی، فرصت های شغلی و برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی استفاده کنید. با این حال، آنچه باعث می شود استرالیا مقصدی ایده آل برای دانشجویان ایرانی باشد، فرصتی برای زندگی در جامعه چند فرهنگی و فرصتی برای درخواست اقامت دائم است.

تحصیل ایرانیان در کانادا و مالزی

کانادا به علت فرصت های نوآورانه و فراوانی تحقیق و همچنین امکان مهاجرت به عنوان سرزمین فرصت ها شناخته شده است. احتمال زیاد بودن اقامت دائم و محل سکونت در کانادا پس از اتمام تحصیل، دانشجویان ایرانی را به کانادا جذب می کند. با این حال، برای تحصیل در کانادا مزایای دیگری از قبیل یک جامعه چند فرهنگی، کیفیت بالای زندگی، استانداردهای علمی و آموزش عالی با ارزش وجود دارد.

تحصیل ایرانیان در کانادا و مالزی

مالزی یکی از راحت ترین کشورها برای ایرانیان است که به دلیل خط مشی های آسان ویزا به تحصیل می پردازند. همچنین شاخه های زیادی از دانشگاه های برتر آمریکا، استرالیا و بریتانیا مانند دانشگاه ناتینگهام وجود دارد که می تواند برای دانشجویان ایرانی جالب باشد. برنامه ها به زبان انگلیسی ارائه می شوند. همچنین دلایل دیگری مانند، جمعیت انگلیسی زبان، چند فرهنگی با اسلام به عنوان بیشترین دین و آب و هوای گرمسیری برای ایرانیان جهت تحصیل در مالزی وجود دارد.

شرایط تحصیل ایرانیان در انگلستان و آلمان

تحصیل در انگلستان یکی  از اهداف برتر دانشجویان بین المللی به دلیل جامعه چند فرهنگی، دانشگاه های برتر و جمعیت انگلیسی زبان بومی است. U.K. در میان دانشجویان ایرانی برای جمعیت بزرگ ایرانی و جوامع اسلامی محبوب است. آلمان برای کیفیت بالای سیستم آموزشی خود شناخته شده است.

تحصیل در آلمان دارای مزایای فراوانی برای دانشجویان ایرانی می باشد، اما مزیت منحصر به فرد این برنامه ها رایگان بودن در مقطع کارشناسی در دانشگاه های دولتی است. بسیاری از ایرانی ها در آلمان زندگی می کنند و شما می توانید با هم در ارتباط با جامعه ایرانی و در طول تحصیلات دوستان ایرانی داشته باشید. اما برای تحصیل در آلمان، باید زبان آلمانی را بخوانید زیرا اکثر برنامه های دوره کارشناسی به زبان آلمانی است.

آموزش ایرانیان در نروژ و ترکیه

نروژ به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین کشورها برای زندگی  رتبه بندی شده است و مقصدی عالی برای تحصیل ایرانیان است. تحصیل در نروژ رایگان است و دانشجویان ایرانی می توانند از هر دو آموزش عالی با کیفیت بالا و کیفیت زندگی بهره مند شوند. اکثر نروژی ها به صورت روان انگلیسی صحبت می کنند. برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا به زبان انگلیسی، اما دوره های کارشناسی نیاز به مهارت در زبان نروژی دارد. سفر به ترکیه نیازی به ویزا برای ایرانیان ندارد، مطالعه و زندگی در ترکیه مقرون به صرفه است و سفر به ایران برای بازدید از خانواده بسیار راحت است. این عوامل ترکیه مقصد خوبی برای دانشجویان ایرانی است.

تحصیل در امارات متحده عربی

دانشجویان  ایرانی علاقه مند به مطالعه در خارج از کشور در امارات در سال های اخیر عمدتا به دلیل تحصیل در دانشگاه های U.A.E. پلی به استرالیا، آمریکا و انگلستان در نظر گرفته شده است.  زیرا امارات دارای دانشگاه های آمریکایی، انگلیسی و استرالیا مانند دانشگاه وولونگون است که دانشجویان را قادر می سازد تا پس از دو سال تحصیل در این کشورها ادامه تحصیل دهند. برای آشنایی از مراحل و پذیرش تحصیل در اروپا مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به طور کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *