برنامه ورود سريع کانادا 2017

 

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط برنامه اکسپرس اینتری یا ورود سريع کانادا

اطلاعات بیشتری در مورد این تغییرات و چگونگی تاثیرگذاری آنها بر روی خود، کسب کنید.

برنامه ورود – سریع، برای مدیریت درخواست های تابعیت و اقامت کانادا ، طبق برنامه های مهاجرتی- اقتصادی فدرال عنوان شده در ذیل استفاده شده است:

  • برنامه کارگران متخصص فدرال
  • برنامه تاجران متخصص فدرال و
  • و گروه آزمایشی کانادایی

برنامه ورود سريع کانادا 2017همچنین، ایالت ها و مناطق می توانند متقاضیان سیستم ورود- سریع را از طریق برنامه های معین ایالتی خود برای برآورده کردن نیازهای بازار کار محلی، استخدام کنند.

دستورالعمل های وزارتی،  قوانینی را برای نظارت بر سیستم مدیریت درخواست ورود- سریع تنظیم می کنند.

سیستم ورود- سریع کانادا دارای دو مرحله است:

مرحله 1) متقاضیان بالقوه، یک فرم مربوط به مشخصات برنامه ورود سريع کانادا 2017 آنلاین را پر می کنند.

متقاضیان بالقوه، یک فرم مربوط به مشخصات ورود- سریع آنلاین را پر خواهند کرد. این یک فرم امنیتی است که متقاضیان از آن به منظور ارائه اطلاعات زیر در مورد خود استفاده خواهند کرد:

  • مهارت ها،
  • تجربه کاری،
  • توانایی زبانی،
  • تحصیلات و
  • جزئیات دیگری که به ما کمک خواهد کرد تا متقاضیان را ارزیابی کنیم.

آن دسته از متقاضیانی که واجد شرایط برای یکی از برنامه های مهاجرتی فدرال ذکر شده در بالا هستند، در داخل یک گروه خاص از متقاضیان پذیرفته خواهند شد.

هر کسی که تاکنون یک پیشنهاد شغلی پشتیبانی شده توسط ارزیابی اثرات بازار کار  (LMIA) نداشته (اگر شما نیاز به یک نفر دارید)، و یا همچنین از سوی یک ایالت و یا منطقه مورد تقاضا نبوده، باید از طریق بانک کار توسعه اجتماعی و اشتغال کانادا (ESDC) ثبت نام کند. بانک کار به برقراری ارتباط متقاضیان ورود- سریع با کارفرمایان واجد شرایط در کانادا کمک خواهد کرد.

همچنین، متقاضیان تشویق می شوند تا خود را به کارفرمایان به روش هایی دیگر، مانند استفاده از هیات مدیره، استخدام کنندگان شغل و غیره، نشان دهند.

برای اینکه یک پیشنهاد شغلی در برنامه ورود- سریع و دریافت امتیازات معتبر باشد، کارفرمایان معمولاً به یک LMIA بدست آمده از ESDC نیاز خواهند داشت (چندین استثنا وجود دارد).

هیچ هزینه ای مربوط به LMIA برای درخواست های اقامت دائم وجود ندارد.

توجه: اگر شما واجد شرایط ورود به گروه ورود- سریع باشید، هیچ تضمینی وجود ندارد که دعوت نامه ای بمنظور ارائه درخواست اقامت دائم، دریافت کنید. همچنین، کلیه متقاضیان اقامت دائم به اثبات شایستگی و الزامات پذیرش بر طبق قانون مهاجرت به کانادا (قانون حفاظتی مهاجرت و پناهندگی) نیاز دارند.

مرحله 2) متقاضیان عالی رتبه در گروه، دعوت نامه ای به منظور ارائه درخواست برای اقامت دائم دریافت خواهند کرد.

متقاضیان، با استفاده از یک سیستم امتیاز- محور به نام سیستم رتبه بندی جامع، نسبت به سایرین در گروه،   رتبه بندی خواهند شد. امتیازات، با توجه به اطلاعات موجود در فرم مشخصات متقاضیان اعطا می شوند.

متقاضیان دارای بالاترین نمره در گروه، دعوت نامه ای بمنظور ارائه درخواست دریافت خواهند کرد. به متقاضیان براساس موارد زیر، امتیاز داده خواهد شد:

  • داشتن یک پیشنهاد شغلی
  • مورد تقاضا بودن از سوی یک ایالت یا منطقه
  • عوامل مبتنی بر مهارت و تجربه

یک متقاضی می تواند بخاطر دارا بودن موارد زیر، امتیازات بیشتری دریافت کند:

  • گذراندن دوره تحصیلات مقدماتی در کانادا
  • داشتن یک پیشنهاد شغلی معتبر
  • مورد تقاضا بودن از سوی یک ایالت

این امتیازات اضافی، می تواند موجب بالا رفتن رتبه یک متقاضی تا اندازه ای شود که دعوت نامه ای برای پذیرفته شدن در دور بعدی دریافت دعوت نامه های واجد شرایط بودن، دریافت کند.

اگر کسی، دعوت نامه ای در جهت ارائه درخواست دریافت کرده باشد، 90 روز فرصت دارد تا یک درخواست آنلاین برای اقامت دائم ارائه کند.

اداره امور شهروندی و مهاجرت کاری به کانادا، اکثریت درخواست های تکمیل شده را (به معنی بررسی درخواست ها به همراه تمامی اسناد و مدارک مثبته لازم) در شش یا کمتر از شش ماه، بررسی خواهد کرد.

متقاضیان می توانند تا 12 ماه در گروه باقی بمانند. اگر آنها پس از گذشت 12 ماه از ارسال فرم مشخصات ورود سریع، هیچ دعوت نامه ای مبنی بر ارائه درخواست برای اقامت دائم دریافت نکنند، ممکن است یک فرم مشخصات جدید ارائه کنند. در صورتی که هنوز هم واجد شرایط باشند، می توانند مجدداً وارد گروه شوند. این امر از تلنبار شدن درخواست ها روی هم جلوگیری کرده و نسبت به زمان مورد نیاز برای پردازش سریع، اطمینان می دهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *