برنامه نیروی متخصص کبک 2018
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

برنامه نیروی متخصص کبک (QSWP) متعلق به استان کبک در کانادا است. این یکی از بهترین برنامه های مهاجرت به کانادا است، که سیستم مهاجرت مخصوص به خود و معیارهای انتخاب برای کارگران ماهر واجد شرایط کار در کبک را به عنوان بخشی از برنامه مهاجرت اقتصادی خود دارد. برنامه نیروی متخصص کبک 2018 کاملا متفاوت از سایر برنامه های مهاجرت کانادا است.

شرایط و برنامه نیروی متخصص کبک 2023

QSWP به اتباع خارجی تحصیل کرده و آموزش دیده اجازه می دهد تا به عنوان نیروی کار متخصص به کبک مهاجرت کنند. مهاجران احتمالی که برای این برنامه درخواست می دهند، براساس یک شبکه انتخابی از عوامل ارزیابی می شوند و متقاضیانی که امتیاز کافی دارند، گواهی انتخاب کبک (CSQ) را دریافت می کنند که پس از آن می توانند برای درخواست اقامت دائم کانادا استفاده کنند. متقاضیان منتخب در QSWP ،CSW (گواهی انتخاب کبک) را از دولت استانی کبک دریافت می کنند که این امر آنها را واجد شرایط برای درخواست اقامت کانادا در IRCC (مهاجرت پناهندگان و شهروندی کانادا) می کند.

شرایط مهاجرت کبک 2023

واجد شرایط بودن برنامه مهاجرتی نیروی متخصص کبک به وسیله چندین عامل انتخابی تعیین می شود. امتیازات برنامه نیروی متخصص کبک بر اساس این معیارهای انتخابی اعطا می شوند تا مهاجران احتمالی که از لحاظ اقتصادی برای کبک مثمرثمر هستند، شناسایی شوند.

شرایط مهاجرت کبک 2018

برای واجد شرایط بودن مهاجرت به کبک کانادا به عنوان نیروی ماهر، یک متقاضی انفرادی باید حداقل 50 امتیاز را کسب کند. مهاجران احتمالی که با همسر یا شریک زندگی مشترک خود درخواست می کنند، باید حداقل 59 امتیاز به منظور واجد شرایط بودن برنامه QSWP کسب کنند.

آموزش برنامه نیروی متخصص کبک

تعداد 26 امتیاز در دسته بندی آموزش برنامه مهاجرتی نیروی متخصص کبک اعطا می شود. این امتیازها بر اساس دو زیر گروه داده می شوند: تحصیلات (تا 14 امتیاز) و حوزه آموزش (تا 12 امتیاز). سطح آموزش باید 5 سال قبل از درخواست برای برنامه مهاجرتی نیروی متخصص کبک به دست آمده باشد. تجربه کاری واجد شرایط باید در پنج سال قبل از ارسال درخواست QSWP جمع آوری شده باشد. تجربه شغلی مناسب شامل اشتغال با حقوق و بدون حقوق است. با این حال، اشتغال و کارآموزی بدون پرداخت باید طبق برنامه آموزشی یا تحصیلی انجام شود. برنامه مهاجرتی اقتصادی به گونه ای طراحی شده است که نیروهای متخصص بالقوه را برای کبک جذب کند، کسانی که شغل های طولانی و موفق در استان خواهند داشت.

هزینه نیروی متخصص کبک 2023

مهارت های زبان فرانسوی توسط مهاجرت کبک در اولویت است و در نتیجه، مهارت زبان فرانسه بیش از مهارت زبان انگلیسی امتیاز داده می شود؛ امتیاز 16 برای زبان فرانسه در مقایسه با 6 امتیاز برای زبان انگلیسی. متقاضیان QSW که یک پیشنهاد اشتغال دائمی معتبر دریافت کرده اند می توانند، به ترتیب 10 امتیاز در این معیار انتخابی با توجه به مکان کار کسب کنند. هزینه درخواست QSW به قرار زیر می باشد:

  • درخواست نامه اصلی، 773 CAD $
  • همسر یا شریک زندگی، 166 CAD $
  • کودکان وابسته، هرکدام 166 CAD $

سایر اطلاعاتی و روش های برخورد با مسائل کار و نیروی متخصص را می توانید از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بپرسید.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration-labor-residency”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *