شهرهای-دانشجویی-در-اتریش-گراتس

بررسی کوتاه شهر های دانشجویی اتریش

در این مقاله، به بررسی تعدادی از شهرهای دانشجویی اتریش، می پردازیم. کیفیت زندگی در اتریش نرخ منظمی در میان بالاترین کیفیت زندگی در هر نقطه از جهان دارد. در حقیقت، وین به عنوان شهر پیشرو در جهان از لحاظ کیفیت زندگی در بررسی کیفیت زندگی Mercer در سال 2015 نامگذاری شد.  وین شهری با بیش از یک چهارم از جمعیت اتریش، به عنوان یکی از پایتخت های فرهنگی بزرگ در اروپا برای زندگی شناخته شده است و یک انتخاب محبوب برای بسیاری از دانشجویان بین المللی است – اما این شهر مطمئنا تنها محل جذاب برای تحصیل نیست که کشور ارائه کرده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شهرهای دانشجویی اتریش(وین)

اصطهباناتی-شهرهای-دانشجویی-در-اتریش-وین

وین پایتخت اتریش و تا حدی بزرگترین شهر با یکی از بالاترین استانداردهای زندگی در سطح جهان،  با جمعیتی زیاد و متنوع دانشجویی و چشم انداز فرهنگی فوق العاده غنی خودنمایی می کند. این ترکیب با دانشگاه های قوی خود و شهریه نسبتا کم که وین را جایی در میان 20 شهر برتر جهان برای دانشجویان در شاخص QS بهترین شهرهای دانشجویی می باشد. شهر وین از جهت زیبایی شهره است، وین مقدار قابل توجهی فضای سبز و همچنین معماری جذاب قرن 18، کاخ با شکوه، برخی از مشهورترین موزه ها ی جهان و یک فرهنگ کافه ی مشهور را دارد.

این شهر دارای یک شجره نامه موسیقی و هنری ، موثر و قابل توجه دارد (دربردارنده ی خانه برامس، بتهوون، موزارت، فوچس، کلیمت و لوس شده، در میان دیگر شهرها می باشد )، و همچنین دارای تعداد زیادی از دانشکده های معتبر مخصوص هنر و موسیقی است. این شهر همچنین منزل گاه دو مورد از دانشگاه های بالا رتبه ی اتریش می باشد: دانشگاه وین و دانشگاه فناوری وین، که به ترتیب رتبه های 155 و 183 در جهان دارند.

شهرهای دانشجویی اتریش(اینسبروک)

اصطهباناتی-شهرهای-دانشجویی-در-اتریش-اینسبروک

دو بار میزبان  بازی های المپیک زمستانی بوده است، شهر آلپی اینسبروک بهشتی است برای افرادی که شور و شوق برای پیست دارند. رشته کوه های آلپ  در اتریش در اینجا تقریبا اکثر مواقع در چشم است، و شما می توانید راه خود را بالا رفتن در تله کابین و در کمتر از نیم ساعت بپیمایید. حتی اگر شما یک اسکی باز مشتاق نیستید، اینسبروک به سادگی یک مکان زیبا است. ترکیبی از معماری سنتی جذاب و مدرن، در مقابل صحنه ی کوه، برای نادیده گرفتن دشوار است.
اینسبروک همچنین به عنوان یک شهر دانشجو محور شناخته شده است. این شهر خانه ی سومین جمعیت بزرگ دانشجویی در اتریش است و یک شب زنده داری دوست داشتنی اعم از باغات سنتی آبجو تا نوشیدنی های مد روز دارد. چندین دانشگاه ها در اینجا قرار دارد، که برجسته ترین آن ها، دانشگاه اینسبروک است، با رتبه ی 300 در جهان.

(گراتس)

اصطهباناتی-شهرهای-دانشجویی-در-اتریش-گراتس

دومین شهر بزرگ اتریش، گراتس، به عنوان یک شهر دانشجویی شهرت دارد همراه با افرادی که در چهار دانشگاه آن که متشکل از مقدار قابل توجه ای از جمعیت است، ثبت نام کرده اند. یکی از بهترین و شناخته شده ترین نهادهای آن دانشگاه کارل – فرنزس گراتس می باشد که ( که دانشگاه گراتس نیز نامیده می شود ) که رتبه ی 500 جهانی در سیستم رتبه بندی دانشگاه جهانیQS سال 2016 – 2017 دارد. جای تعجب نیست که با توجه به جامعه دانشجویی عمده آن، گراتس یک شب زنده داری پر جنب و جوش، در کنار حالت آرامش بخش بسیار خوبی دارد. گراتس در قلب ایالت استیریا در جنوب شرقی کشور قرار دارد و نیز برای مواد غذایی خود مشهور است، که پیشنهاد شده است، آن را به عنوان “پایتخت آشپزی” اتریش، نام گذاری کنند.

مشاورین و وکلای موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی آماده ارائه بهترین و جذاب ترین مشاوره در زمینه مهاجرت و اعزام دانشجو به شهرهای دانشجویی اتریش و دیگر کشورها هستند.

مقاله‌های مربوط برای اطلاعات بیشتر:

حقوق کارگر ساده در اتریش

امتیاز بندی ویزای کاری اتریش

اقامت خود حمایتی اتریش

دانشگاه ژوهانس کپلر لینز اتریش

اقامت اتریش از طریق خرید ملک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *