بازار کار فیزیوتراپی در کانادا

اين مقاله همه چيز درباره بازار کار فیزیوتراپی در کانادا را به عنوان پنجمین رشته محبوب و پرتقاضا پوشش داده است. آیا درامد فیزیوتراپی در کانادا برای تامین یک زندگی خوب مناسب است؟ آیا بازار کار و شرایط کار فیزیوتراپی در کانادا پررونق و مناسب است؟ آیا با اشتغال در این حوزه شغلی امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت کانادا وجود دارد؟ و شرایط کار فیزیوتراپی در کانادا چیست؟

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

در این مقاله علاوه بر پاسخ به پرسش های مطرح شده، اطلاعات لازم در مورد حقوق و درامد فیزیوتراپی در کانادا، شرایط کار فیزیوتراپی در کانادا و نحوه وارد شدن به بازار کار و شغل فیزیوتراپی در کانادا نیز ارائه شده است. با ما همراه باشيد .

کار فیزیوتراپیست ها در کانادا

رشته فیزیوتراپی در کانادا با کد شغلی NOC 3142 در فهرست مشاغل مورد نیاز این کشور در زمره رشته های توانبخشی است. فیزیوتراپیست ها در کانادا به تشخیص بیماری های جسمی و ارائه تمرین ها و برنامه های حرکتی ویژه برای درمان اختلالات جسمی استخوانی و بیماری ها می پردازند.

درمان و اصلاح مشکلات حرکتی فقط مختص معلولان و افرادی با ناتوانی جسمی نیست. امروزه ورزشکاران و مدل های حرفه ای نیز نیازمند درمان و یا اصلاح مشکلات حرکتی می باشند. فیزیوتراپیست ها در کانادا می توانند در بیمارستان ها و کلینیک های پزشکی و مراکز توانبخشی به کار و فعالیت بپردازند. از دیگر وظایف کاری فیزیوتراپیست ها در کانادا موارد زیر را می توان نام برد:

  • ارزیابی توانایی جسمی بیمار از طریق آزمایش توانایی عملکرد
  • مشخص کردن اهداف درمانی بر اساس تشخیص بیماری
  • برنامه ریزی برای اجرای درمان های فیزیوتراپی
  • ارزیابی اثربخشی برنامه های درمانی
  • ارائه مشاوره ها و راهکارها برای درمان موثر

 

کار دستیار فیزیوتراپی در کانادا

علاوه بر فیزیوتراپیست ها، دستیار فیزیوتراپی OTAs نیز می تواند تحت نظارت فیزیوتراپیست ها در مراکز درمانی کانادا مشغول کار شوند. وظیفه دستیار فیزیوتراپی در کانادا اجرای طرح های درمانی به منظور ارتقای عملکرد فیزیکی و افزایش مشارکت افراد ناتوان جسمی در فعالیت های روزمره است.

زندگی کم تحرک و مدرن ساکنان کشورهای پیشرفته و صنعتی مانند کانادا موجب دردهای جسمانی بسیاری شده است که درمان آن در حوزه کاری فیزیوتراپیست و دستیار فیزیوتراپی در کانادا است.

 

دستیار فیزیوتراپی در کانادا

 

بازار کار فیزیوتراپی در کانادا

به طور کلی کشور کانادا را می توان از برترین کشورهای جهان برای کار فیزیوتراپیست ها به شمار آورد. گرچه شرایط و بازار کار فیزیوتراپی در کشورهای انگلیسی زبان و استرالیا و کشورهای اروپای غربی خوب است، اما بازار کار فیزیوتراپی در کانادا بسیار امیدوارکننده است.

دولت کانادا در راستای جذب متخصصان ماهر و حرفه ای در حوزه های مختلف کاری قصد دارد تا در سال 2028 در حدود 12.500 فرصت شغلی جدید در زمینه شغل فیزیوتراپی را در این کشور ایجاد کند و نیروهای کاری حرفه ای واجد شرایط را از سرتاسر جهان جذب کند.

بازنشستگی فیزیوتراپیست های کانادایی نیاز مبرم این کشور به فیزیوتراپیست های جوان و فعال را آشکار می کند. به طور کلی جمعیت پیر و سالخورده، رشد جمعیت، تعداد رو به رشد بیماران مبتلا به بیماری های طولانی مدت و نیاز به توانبخشی پس از بحران همه گیری کرونا موجب شده است تا تقاضای روزافزونی برای درمان های فیزیوتراپی در کانادا وجود داشته باشد و بازار کار فیزیوتراپی در کانادا رونق داشته باشد .

 

بازار کار فیزیوتراپی در استان های کانادا

بهترین استان های کانادا از لحاظ رونق بازار کار فیزیوتراپی استان های بریتیش کلمبیا، کبک، اونتاریو و جزیره پرنس ادوارد است. گرچه بازار کار فیزیوتراپی در کانادا ، در استان های آلبرتا، مانیتوبا، نوااسکوشیا، ساسکاچوان و نیوفاندلند نیز خوب است اما شهرهای تورنتو، ونکوور و مونترال پررونق تر هستند و دارای فرصت های شغلی بیشتری در بازار کار فیزیوتراپی در کانادا می باشند.

بر اساس آمارهای موجود وضعیت شغل فیزیوتراپی در کانادا در 10 سال آینده در استان های بریتیش کلمبیا، نیوبرانزویک، اونتاریو، کبک و پرنس ادوارد خوب و رضایت بخش پیش بینی شده است.

 

گرایش ها در بازار کار فیزیوتراپی در کانادا

شغل فیزیوتراپی نیز همانند دیگر مشاغل کانادا دارای گرایش های مختلفی می باشند. متخصصان دارای مدرک تحصیل در کانادا و دیگر کشور ها و شرایط کار در همه گرایش های کاری فیزیوتراپی می توانند در بازار کار فیزیوتراپی در کانادا شامل مراکز درمانی و کلینیک ها و بیمارستان های این کشور به کار و اشتغال بپردازند. از گرایش های کاری رشته فیزیوتراپی موارد زیر را می توان نام برد:

  • درمانگر توانبخشی فیزیکی
  • درمانگر بالینی فیزیکی
  • متخصص فیزیکال تراپی بالینی
  • متخصص فیزیکال تراپی
  • مشاور فیزیوتراپی
  • تراپیست فیزیکی
  • محقق در حوزه فیزیوتراپی
  • محقق در حوزه فیزیکال تراپی
  • سوپروایزر فیزیوتراپی
  • هماهنگ کننده فیزیوتراپی بالینی
  • هماهنگ کننده فیزیکال تراپی بالینی

 

شرایط مهاجرت فیزیوتراپیست ها به کانادا

متقاضیانی که دارای مدرک فیزیوتراپی از دانشگاه های خارج از کانادا می باشند و قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارند، باید دارای شرایط لازم باشند. علاوه بر فیزیوتراپیست، دستیار فیزیوتراپی نیز می تواند به این کشور مهاجرت شغلی کند.

دستیار فیزیوتراپی در کانادا OTAs می تواند تحت نظارت فیزیوتراپیست ها در این کشور فعالیت کند. برخی از مهم ترین شرایط مهاجرت کاری در رشته فیزیوتراپی به کانادا عبارت است از:

  • دارا بودن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد فیزیوتراپی از دانشگاه های مورد تایید کانادا
  • دارا بودن گواهی شرکت در دوره های آموزش عملی و کارورزی در حوزه فیزیوتراپی
  • شرکت در آزمون ملی فیزیوتراپی کانادا و کسب نمره لازم
  • اخذ مجوزهای لازم کار و طبابت در حوزه فیزیوتراپی از استان محل کار و اقامت
  • اخذ گواهی از کالج های فیزیوتراپی کانادا

 

 

بازار کار فیزیوتراپی در کانادا

 

شرایط کار فیزیوتراپی در کانادا

فارغ التحصیلان دانشگاه های ایران در رشته فیزیوتراپی به منظور مهاجرت شغلی به کانادا باید دارای شرایط لازم باشند و مراحل کار به عنوان یک فیزیوتراپیست در کانادا را طی کنند. از مهم ترین شرایط شغل فیزیوتراپی در کانادا موارد زیر را می توان نام برد:

  • از مهم ترین شرایط کار فیزیوتراپی در کانادا و مهاجرت شغلی به این کشور معادل سازی مدارک تحصیلی می باشد. در واقع فارغ التحصیلان دانشگاه های خارج از کانادا برای مهاجرت شغلی به این کشور باید مدارک تحصیلی خود را به سازمان های ارزیابی مدارک تحصیلی ارائه دهند. سازمان قانون گذاری انجمن فیزیوتراپی کانادا CAPR مسئولیت ارزیابی علمی مدارک تحصیلی فیزیوتراپیست ها را به عهده دارد.
  • فیزیوتراپیست ها پس از اخذ تأییدیه ارزیابی مدارک تحصیلی باید در آزمون مهارت فیزیوتراپی کانادا PCE شرکت کنند. این آزمون دارای 2 بخش آزمون کتبی Qualifying Exam و آزمون کلینیکی Physiotherapy National Exam می باشد.
  • پس از کسب نمره لازم در آزمون PCE فیزیوتراپیست ها باید برای اخذ گواهی از کالج های فیزیوتراپی بر اساس دانشگاه محل تحصیل یا محل کار خود اقدام کنند.
  • در آخرین مرحله فیزیوتراپیست ها باید در دوره های کارآموزی و عملی فیزیوتراپی در کانادا شرکت کنند تا آمادگی های لازم را برای کار به عنوان یک فیزیوتراپیست کسب کنند.

 

حقوق و درامد فیزیوتراپی در کانادا

نیاز کشور کانادا به فیزیوتراپیست های باتجربه و ماهر موجب شده است تا امکان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا افزایش یابد و در مقایسه با دیگر مشاغل دارای درامد و حقوق مناسب و در سطح خوب باشند. دولت کانادا در راستای ارائه تسهیلات لازم برای فیزیوتراپیست ها سالانه در حدود 7% به حقوق آن ها اضافه می کند.

شرکت Government of the Northwest Territories با درآمد و حقوق 63.83 دلار کانادا در هر ساعت و شرکت Pure Life Health Centre با درآمد و حقوق 57.02 دلار کانادا در هر ساعت از بهترین شرکت ها برای کار و اشتغال فیزیوتراپیست ها با درامد و حقوق عالی می باشند.

  • درامد و حقوق فیزیوتراپی در کانادا در هر ساعت 42.63 دلار کانادا است.
  • درامد و حقوق فیزیوتراپی در شهر تورنتو در هر ساعت 51.37 دلار، در شهر ادمنتون در هر ساعت 51.02 دلار، در شهر اوتاوا در هر ساعت 44.82 دلار و در شهر ونکوور در هر ساعت 43.50 دلار است.
  • متوسط حقوق فیزیوتراپی در کانادا سالانه 208.000 دلار کانادا، بالاترین میزان سالانه تا 323.000 دلار کانادا و پایین ترین میزان سالانه تا 104.000 دلار کانادا است.
  • درامد فیزیوتراپی در کانادا به طور متوسط ماهانه در حدود 17.400 دلار کانادا است اما می تواند ماهانه تا 27.000 دلار کانادا نیز برسد.
  • بهترین شهرها از لحاظ حقوق فیزیوتراپی در کانادا شهرهای تورنتو، ادمنتون و ونکوور است.

 

شرایط کار فیزیوتراپی در کانادا

 

فاکتورهای موثر بر حقوق فیزیوتراپی در کانادا

حقوق و درامد کار فیزیوتراپی نیز مانند کارهای دیگر متأثر از عوامل گوناگونی است که در رأس آن ها سوابق کاری و مدرک تحصیلی قرار دارد. در ادامه به بررسی این دو فاکتور مهم در درامد فیزیوتراپیست ها در کانادا می پردازیم:

 

تأثیر دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی

دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی مقاطع کارشناسی ارشد فیزیوتراپی می تواند میزان حقوق را تا 38% در مقایسه با مدرک کارشناسی افزایش دهد. حقوق و درامد فیزیوتراپیست ها با مدرک تحصیلی کارشناسی سالانه تا حدود 134.000 دلار کانادا و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد فیزیوتراپی سالانه تا حدود 185.000 دلار کانادا است. همچنین حقوق فیزیوتراپیست های با مدرک تحصیلی دکترا سالانه تا حدود 244.000 دلار کانادا می باشد.

 

تأثیر دارا بودن سوابق کاری حرفه ای

دارا بودن سوابق کاری حرفه ای و مفید یکی از فاکتورهای موثر بر درامد فیزیوتراپی در کانادا است. تفاوت دارا بودن فقط 2 سال سابق کاری در مقایسه با 20 سال سابقه کاری در حوزه کار فیزیوتراپی در کانادا سالانه در حدود 200.000 دلار کانادا می باشد. میزان درامد فیزیوتراپی بدون سابقه کار تا حدود 2 سال سابقه کار سالانه در حدود 125.000 دلار کانادا و از 2 سال تا 5 سال سالانه در حدود 165.000 دلار کانادا است. حقوق فیزیوتراپی در کانادا با دارا بودن 5 تا 10 سال سابقه کار سالانه در حدود 221.000 دلار کانادا، از 10 تا 15 سال سالانه در حدود 264.000 دلار کانادا و از 15 تا 20 سال سابقه کار سالانه در حدود 285.000 دلار کانادا است. و در نهایت فیزیوتراپیست های دارای 20 سال سابقه کار می توانند سالانه تا حدود 305.000 دلار کانادا کسب درآمد کنند.

 

حداقل شرایط لازم برای شغل فیزیوتراپی در کانادا

حداقل شرایط لازم برای مهاجرت فیزیوتراپیست های ایرانی به کانادا این است که این متقاضی در کشور ایران به عنوان یک فیزیوتراپیست دارای مجوز کار باشد و یا به تازگی از دانشگاه های معتبر مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده باشد. افزون بر این باید ثابت کند که دارای مهارت های کاری و حرفه ای همانند فیزیوتراپیست های مشغول کار در کانادا می باشد.

از دیگر شرایط لازم برای مهاجرت کاری فیزیوتراپیست ها به کانادا دارا بودن شرایط لازم بر اساس قوانین استانی محل کار در کشور کانادا می باشد.

 

روش های مهاجرت فیزیوتراپیست ها به کانادا

فارغ التحصیلان رشته فیزیوتراپی از دانشگاه های ایران که قصد مهاجرت شغلی به کانادا را دارند، با دارا بودن شرایط لازم می توانند از روش های مختلف به این کشور مهاجرت کنند. یکی از مهم ترین روش های مهاجرت شغلی فیزیوتراپیست ها به کانادا برنامه اکسپرس اینتری Express Entry و اسکیل ورکر Skill Worker است.

فارغ التحصیلان از طریق برنامه های نامزدی استانی کانادا نیز می توانند برای مهاجرت شغلی اقدام کنند. دارا بودن مدرک زبان انگلیسی معتبر، دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و سوابق کاری مفید از جمله مهم ترین شرایط برای مهاجرت کاری فیزیوتراپیست ها به کانادا است.

 

اخذ تابعیت از طريق بازار کار فیزیوتراپی در کانادا

فارغ التحصیلان رشته فیزیوتراپی که از روش های مهاجرتی مختلف موفق به اخذ ویزای کار کانادا شده اند، می توانند با دارا بودن شرایط لازم مجوز اقامت دائم کانادا و سپس تابعیت این کشور را دریافت کنند.

فیزیوتراپیست هایی که در حدود 5 سال در کانادا با ویزای کار مشغول کار در بازار کار فیزیوتراپی در کانادا باشند و از این 5 سال در حدود 3 سال را بدون ترک این کشور و به طور دائم به فعالیت کاری مشغول باشند، می توانند برای اخذ مجوز اقامت دائم کانادا درخواست دهد.

فیزیوتراپیست ها با دارا بودن مجوز اقامت دائم کانادا در صورتی که بیمه و مالیات های خود را به طور مرتب و دقیق پرداخت کرده باشند، به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند، با قوانین مدنی کانادا آشنا باشند و با جامعه کانادا سازگاری پیدا کرده باشند، می توانند برای دریافت شهروندی و تابعیت کانادا اقدام کنند.

 

درامد فیزیوتراپی در کانادا

 

 شرایط اخذ ویزای همراه

فیزیوتراپیست ها با مهاجرت شغلی به کانادا و اخذ ویزای کار می توانند برای همراهی همسر و فرزندان خود در کانادا اقدام کنند.

فیزیوتراپیست ها می توانند با دارا بودن شرایط کار فیزیوتراپی در کانادا ویزای همراه خانواده را برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود دریافت کنند. اما فیزیوتراپیست ها برای اخذ ویزای همراه باید دارای شرایط لازم از جمله دارا بودن توانایی تامین هزینه های زندگی خود و همسر و فرزندان خود در مدت اقامت در کانادا باشند. پس از اخذ ویزای همراه خانواده همسر فیزیوتراپیست می تواند به صورت تمام وقت در کانادا مشغول کار و اشتغال شود. فرزندان زیر 18 سال نیز می توانند در مدارس دولتی کانادا به رایگان تحصیل کنند.

 

مزایای اخذ اقامت با فعاليت در بازار کار فیزیوتراپی در کانادا

فیزیوتراپیست های موفق به اخذ اقامت کاری کانادا می توانند از بسیاری از مزایای شگفت انگیز اقامت و کار و زندگی در این کشور برخوردار شوند. از مهم ترین این مزایا می توان به اقامت و کار در کشوری با بالاترین کیفیت زندگی اشاره کرد.

برخورداری از همه حق و حقوق شهروندی کانادا، برخورداری از بیمه درمانی پزشکی کانادا و تحصیل رایگان فرزندان تا ۱۸ سالگی در مدارس دولتی کانادا و کار و اشتغال با حقوق و درامد عالی تنها چند نمونه از مزایای اقامت دائم و کار در کشور کانادا است.

امکان اخذ ویزای همراه خانواده برای همسر و فرزندان، امکان اخذ تابعیت دوگانه و امکان ورود و خروج از کانادا به صورت نامحدود و بدون دردسر از دیگر مزیت های اخذ اقامت کاری کانادا است.

برخورداری از بیمه بیکاری فیزیوتراپی در کانادا از مهم ترین مزایای کار فیزیوتراپی در کانادا است. دولت کانادا به دلیل اهمیت زیاد برای نیروی کاری خود نرخ پایه برای محاسبه بیمه بیکاری را 55% میانگین درامد هفتگی قرار داده است.

 

بازار کار فیزیوتراپی در کانادا و خدمات موسسه مهاجرتی اصطهباناتی

فیزیوتراپیست های ایرانی متقاضی مهاجرت شغلی به کانادا باید از چگونگی شرایط کار فیزیوتراپی در کانادا و حقوق و درامد فیزیوتراپی در این کشور آگاه باشند. مشاوران و کارشناسان ارشد موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با دارا بودن تخصص کاری در این حوزه و آگاهی از آخرین قوانین مهاجرتی همه تلاش خود را به کار می بندند تا بهترین گزینه و روش مهاجرتی را برای فیزیوتراپیست ها انتخاب کنند.

 

سخن پایانی

در این مقاله موارد لازم در مورد شرایط کار فیزیوتراپی در کانادا، شغل فیزیوتراپی در کانادا و میزان حقوق و درامد فیزیوتراپیست ها به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش و آگاهی مخاطبان ارائه شد. گرچه مطالب این مقاله بر اساس آخرین قوانین مهاجرتی نوشته شده است اما با گذشت زمان و تغییر قوانین ممکن است تغییر کند.

گرچه متقاضیان بدون مشاوره های مهاجرتی و بدون کمک از کارشناسان موسسه های مهاجرتی قادر به ارائه درخواست و ارسال مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا می باشند، اما کمک از مشاوران و کارشناسان ماهر موجب تسریع در روند اخذ ویزا و تضمین انجام کارهای مهاجرت شغلی برای متقاضیان واجد شرایط می باشد. اگر در این مورد نیازمند کمک و راهنمایی می باشید، می توانید سوال های خود را در بخش دیدگاه این مقاله مطرح کنید تا کارشناسان و مشاوران مجرب موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی طبق آخرین قوانین مهاجرتی به آن ها پاسخ دهند.

 

سوال های متداول در مورد بازار کار فیزیوتراپی در کانادا

 

  1. بازار کار فیزیوتراپی در کدام ایالت های کانادا بهتر است؟ بازار کار فیزیوتراپی در ایالت های بریتیش کلمبیا، کبک، اونتاریو و جزیره پرنس ادوارد از بقیه ایالت ها بهتر و پررونق تر است. بازار کار فیزیوتراپی در ایالت های آلبرتا، مانیتوبا، نوااسکوشیا، ساسکاچوان و نیوفاندلند در حد قابل قبول و خوب می باشد.

 

  1. شرایط کار در بازار کار فیزیوتراپی در کانادا چیست؟ دارا بودن مدرک مورد تایید و معتبر دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد فیزیوتراپی، گواهی شرکت در دوره آموزش عملی و کارورزی معتبر، شرکت در آزمون ملی فیزیوتراپی کانادا و اخذ نمره لازم و اخذ مجوز لازم از دانشگاه های فیزیوتراپی هر ایالت

 

  1. مراحل کار به عنوان یک فیزیوتراپیست در کانادا چیست؟
  • ارزیابی و معادل سازی مدرک تحصیلی
  • شرکت در آزمون کتبی فیزیوتراپی PCE
  • شرکت در آزمون کلینیکی PCE
  • اخذ گواهی از کالج های فیزیوتراپی
  • شرکت در دوره های کارآموزی

 

  1. مهم ترین مدارک لازم برای کار فیزیوتراپی در کانادا کدامند؟
  • مدرک کارشناسی ارشد فیزیوتراپی از دانشگاه های معتبر
  • نتیجه آزمون مهارت فیزیوتراپی در انجمن کانادایی
  • مدرک عضویت در کالج فیزیوتراپیست های BC
  • گواهی شرکت در دوره های آموزشی فیزیوتراپی

 

  1. مهارت های لازم برای کار فیزیوتراپیست ها در کانادا کدامند؟ مهارت کار با دستگاه های فنی، مهارت ارائه مشاوره های پزشکی، مهارت و علم و دانش زیست شناسی و چگونگی حرکات بدن، مهارت برنامه ریزی و ارزیابی و مهارت اصلاح حرکات بدن و مشکلات جسمی ناشی از ورزش های سنگین و نامناسب

 

  1. بهترین کشورهای جهان از لحاظ دارا بودن بازار کار پررونق در حوزه فیزیوتراپی کدامند؟ آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، کشورهای اروپای غربی و نیوزلند

 

  1. آیا بازار کار فیزیوتراپی در کانادا پررونق است؟ بله. بازار کار فیزیوتراپی در کانادا در حال حاضر امیدوارکننده و در حال رشد است. تا سال 2028 دولت کانادا 12.500 فرصت شغلی جدید در حوزه فیزیوتراپی را ایجاد خواهد کرد که در حدود 11.000 نیروی کاری در این فرصت های شغلی مشغول کار خواهند شد.

 

  1. آیا رشته فیزیوتراپی از مشاغل مورد نیاز کانادا است؟بله. رشته فیزیوتراپی در فهرست مشاغل مورد نیاز کانادا و دارای کد شغلی NOC 3142 می باشد.

 

  1. آیا میزان حقوق و درامد فیزیوتراپی در کانادا از لحاظ جنسیت متفاوت است؟ بله. درامد فیزیوتراپیست های مرد در کانادا در حدود 4% از فیزیوتراپیست های زن بالاتر است. اگر درامد فیزیوتراپی در کانادا برای مردها ماهانه 17.700 دلار باشد این میزان برای زن ها ماهانه در حدود 17.000 دلار کانادا است.

 

  1. حداقل شرایط لازم برای مهاجرت کاری فیزیوتراپیست ها به کانادا چیست؟ حداقل شرایط لازم برای مهاجرت فیزیتراپیست ها به کانادا این است که این متقاضی در کشور ایران به عنوان یک فیزیوتراپیست دارای مجوز کار باشد و یا به تازگی از دانشگاه های معتبر مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده باشد. و باید ثابت کند که دارای مهارت های کاری و حرفه ای همانند فیزیوتراپیست های مشغول کار در کانادا می باشد.

 

 

 

3/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

4 دیدگاه برای “بازار کار فیزیوتراپی در کانادا + درآمد و شرايط مهاجرت !

  1. سپيده گفت:

    سلام من دستيار فيزيوتراپ هستم
    با توجه به سابقه كارم و تجربه عملى كه دارم اونجا ميتونم مشغول بكار بشم و يا مهاجرت كنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای کاریابی در کانادا بهتر است مدرک تحصیلی خود را ارائه دهید.

  2. Arman گفت:

    توی کانادا و کشور های دیگه هم میشه مثل ایران مطب فیزیوتراپی زد؟یه فیزیوتراپ همچین اجازه ای رو داره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، در صورت داشتن مجوز می توانید مطب بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *