امکانات دانشگاه رودن مسکو

امکانات دانشگاه رودن مسکو ، محوطه ی دانشکده ی دانشجویان 

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دانشگاه رودن یکی از بهترین گزینه ها برای تحصیل در روسیه است ؛ محوطه دانشجویی دانشگاه رودن مسکو در جنوب غربی شهر مسکو قرار دارد و یکی از بهترین مکان ها برای زندگی و تحصیل است. از دیگر امکانات دانشگاه رودن مسکو ؛ خوابگاه ها در ساختمان های 5 طبقه و 16 طبقه واقع شده اند که ساختمان ها دارای اتاق های  دو نفره و سه نفره می باشند که هزینه آن از 750 تا 2500 دلار در سال است که  شامل هزینه های آب و برق، مبلمان، آشپزی و شستشو می شود. این اتاق ها متصل به اینترنت بوده و دارای تلویزیون ماهواره ای و تلفن می باشند. فعالیت دانش آموزان به صورت شرکت در شوراهای دانشجویی، مسئولیت  برقراری نظم، آموزش اجتماعی و حمایت از حقوق خود سازماندهی می شود.

امکانات دانشگاه رودن مسکو

پردیس دانشگاه درون حصار قرار گرفته است.  سیستم الکترونیکی گیت یا دروازه ی عبوری به شدت محافظت می شود. بازدید کنندگان مجاز شناسایی می شوند. ایستگاه پلیس محلی و دایره امنیت داخلی نظم عمومی و انظباط را کنترل می کنند. سیستم پیشگیری از آتش سوزی در تمام قسمت های دانشگاه به کار رفته است.

امکانات دانشگاه رودن مسکو

ورزش، استراحت دانشگاه رودن مسکو

به منظور ایجاد زندگی راحت در دانشگاه برای دانشجویان ، ما سالن های رایگانی را برای ژیمناستیک، هندبال، بسکتبال و فوتبال ارائه می دهیم. زمین های تنیس و استخر نیز در محوطه دانشگاه باز هستند. یک دفتر پست بین المللی، یک مرکز تلفن، یک مرکز خرید، تعدادی رستوران که خوراک ها و غذاهای ملی کشورهای مختلف را ارائه می دهند، مرکز فرهنگی دانشجویان بین المللی و مرکز کامپیوتر در محوطه دانشگاه قرار می گرفته اند.

زبان آموزش دانشگاه رودن مسکو

زبان رایج در اینجا زبان روسی است. تمام دانشجویان خارجی از طریق دوره آمادگی / پایه ای عبور می کنند و در طی یک سال، دوره های شتاب دهنده زبان روسی و زبان علمی لازم برای مطالعات آینده خود را دریافت می کنند. فارغ التحصیلان خارجی پس از گرفتن امتحانات مناسب، به عنوان مترجم زبان روسی، گواهی می گیرند.

کتابخانه ها ی دانشگاه رودن مسکو

کتابخانه مرکزی ما دارای موضوعات ادبی با حدود 2500000 جلد در بسیاری از زبان های خارجی و همچنین کتابخانه های تخصصی در دانشکده می باشد و تمامی دانشجویان دسترسی آزاد به آن دارند.

مراقبت پزشکی دانشگاه رودن مسکو

مرکز پزشکی دانشگاه کنترل و مراقبت منظم بهداشتی را به میزان 250 دلار در سال بر اساس خط مشی هزینه های بیمه درمانی انجام می دهد. درمانگاه دانشجویی و داروخانه در محوطه ی دانشگاه فعالیت می کنند.

ویزا، بلیط و اجازه ی اقامت دانشگاه رودن مسکو

ویزای ورود دانشجویان روسی به صورت دعوت نامه ی رسمی  به موقع برای هر دانشجو پذیرفته شده صادر می شود. بلیط های هوایی بین المللی برای پرواز به مسکو از بسیاری از شرکت های هواپیمایی در دسترس هستند. مجوز اقامت در روسیه بر اساس گزارش دانشجویان آماده شده و هر ساله تمدید خواهد شد. دفتر نماینذگی محلی به دانشجویان تازه پذیرفته شده در بسیاری از کشورها کمک خواهد کرد.

امور مالی دانشگاه رودن مسکو

هزینه دوره ی آمادگی با توجه به قرارداد تحصیلی قبل از شروع دوره به حساب دانشگاه از طریق یک بانک بین المللی و یا به صورت پرداخت مستقیم در مسکو باید پرداخته شود. یک سرویس بانک بین المللی در محوطه دانشگاه وجود دارد، جایی که دانشجویان می توانند حساب های خصوصی باز کرده و پول خود را در آنجا نگه دارند. به اطلاع دانشجویان می رساند که آن ها با موضوع پرداخت 300 -350 دلار در هر ماه برای هزینه های غذا، حمل و نقل، لباس، نیازهای خصوصی و غیره مواجه می شوند.

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین کسب اطلاع در زمینه ی پاتفک دانشگاه رودن یا دوستی ملل با مشاوران ما تماس بگیرید .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *